Godzijdank. Bloedhond.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef Fiskus het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
helaas niet al te realistisch![]()
ach gewoon in de 89e minuut scoren en puntjes mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
Kan alle kanten op tegen Heracles. Als de goals vroeg vallen walst Ajax er zo overheen. Als de goals uitblijven voetbalt Ajax vast weer tegen zichzelf.
mag het hopen van wel jah!.. hierna komt zagreb en AZ uit.. gaat nog leuk worden de komende weken..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik vooral hoop te zien (naast 3 punten uiteraard) is keihard werken, inzet, bezieling!
Dat het minder gaat, ach ja, we weten niet beter, maar het gaat ook altijd zo slapjes "het komt wel goed, de goal valt wel...".
Vanaf min 1 erop en gaan... wat ook tegen Slavia en Groningen weer niet gebeurde..
Kom op, we hebben het over Heracles.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
Kan alle kanten op tegen Heracles. Als de goals vroeg vallen walst Ajax er zo overheen. Als de goals uitblijven voetbalt Ajax vast weer tegen zichzelf.
Ik verwacht ook wel dat Ajax gaat winnen, alleen valt het te bezien of dat gemakkelijk zal gaan ja of de nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kom op, we hebben het over Heracles.
Die moet je onder druk zetten en klaar, ik snap de stress niet zo goed.
Tuurlijk die CL heb ik ook gezien maar das een wereld van verschil.
Ik ben benieuwd zondag wat de uitslagen zullen worden, misschien een paar leuke verrassingen!
Hij maakt van Colin een betere voetballerquote:Op vrijdag 14 september 2007 03:14 schreef NumberNine het volgende:
Nah, liever niet. Hij heeft het nu bij Barça al moeilijk om iedereen op en top scherp te houden heb ik het idee, dus hoe gaat ie dat nou ooit voor elkaar krijgen met Urby in de groep?![]()
waren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij zijn Ajax en wij...
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn altijd de beste.
Die quote is ook al ruim een half jaar oud, dat zegt ook wel wat.quote:
WTFquote:
denk het niet. Niemand zit te wachten op weer een slechte ploeter partij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die niet eens zin heeft in de wedstrijd?![]()
quote:Aangezien de blessure van Ronaldo langer lijkt te duren dan verwacht, heeft AC Milan haar lijst met mogelijke vervangers al klaar. Opvallend is dat ex-Ajacied Nwankwo Kanu ook wordt genoemd als stand-in voor de Braziliaan.
Het blad Il Giornale weet te melden dat technisch directeur Ariedo Braida zeer gecharmeerd is van de Nigeriaan. Echter lijkt een overgang naar de Rossoneri onwaarschijnlijk aangezien Kanu onlangs zijn contract bij Pourtsmouth verlengde.
Naast Kanu worden in het geruchtencircuit ook Nicolas Anelka (Bolton Wanderers) en Frédéric Kanouté (Sevilla) genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |