Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef Litso het volgende:
Wie bedenkt er even een originele manier om de tijd weer te geven?
Als het idee goed genoeg was zou het misschien zelfs ingevoerd worden in het Open Leer Centrum bij ons op school.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Dan heb je nog steeds niet de tijd bij je hoor. Maar ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Want:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voelequote:Op dinsdag 11 september 2007 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kusjekroel !
quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voele
Je wilt een pik om je arm?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar kan jij nog wat van leren. [afbeelding].
Ik ben vandaag vrij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Mijn woord van de dag is: hahahaQheeftgeeninternetopzijnwerk.
Oh. Hij is slechts een keer of dertig gepost vannacht, zie ik.quote:
Jaloezie.quote:
Het is de enige manier om mijn ondraaglijke lijden enigzins te verzachten.quote:
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele roze nachtmerries.quote:
Bwhehehehe-he.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Deze voldoet wel aan een van de eisen.
HEY!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele roze nachtmerries.
Doel je op 9-11? Hm?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:17 schreef Misstique het volgende:
Weet je niet wat voor dag het vandaag is?.
Yup.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:53 schreef Blight het volgende:
Het felicitatie-topic staat zeker in 'cew'?
Toch; thanx.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Ik heb er héél spontaan een berichtje gepost.
Oeh. Die ga ik inlijsten en op mijn nachtkastje zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Deze voldoet wel aan een van de eisen.
Ik heb t zondag al gevierd, vanaaf alleen nog met mn ouders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:16 schreef Blight het volgende:
Ga je nog wat doen vandaag, om het te vieren?
Dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef Litso het volgende:
MT, zit jij daar een partijtje stiekem jarig te zijn?
Gefeliciteerd![]()
Gegroet, frêle deerne.quote:
Ahuh, maar geen spelletjes dit keer.quote:
Toffe kado's.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef Misstique het volgende:
Ahuh, maar geen spelletjes dit keer..
Wel trollbeads, boeken, films, CD's, oorbellen, een High Tea, nieuw toetsenbord, veul sokiela, en eierdopjes van mn favo designer Alessi.
.
Ik heb een fruitschaal van Alessi. En zijn übertoffe citruspers.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toffe kado's. [afbeelding]. Alessi heeft trouwens mooi spul. Een winkel hier om de hoek heeft er een superschitterendprachtige fruitschaal van. Met bijbehorende prijs.
*Jaloers is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een fruitschaal van Alessi.
Dat ziet er eerder uit als een moordwapen. Apart spul heeft dat merk.quote:
Ligt het nou aan mij, dames?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Vichy. Uw huid weerspiegelt uw gezondheid.
Prima gezondheid. Lijkt me.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Ligt het nou aan mij, dames?
Ja, dat ben ik. Sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Blight het volgende:
Okay. Het ligt aan mij. Sick pervert
wat een vieze fotoquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Vichy. Uw huid weerspiegelt uw gezondheid.
Graag gedaan! Ik hoorde vandaag nog iemand zeggen: tetánus. Met de klemtoon op de a, dus. Dan klinkt het meteen heel anders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:48 schreef cerror het volgende:
Uitlaatkanker is hèt woord van de dag voor mij.
Dank chow.
Ik heb geen idee, want ik heb em nog nooit als zodanig gebruikt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
MT: die citruspers, functioneert die nou gewoon een beetje ? Hij ziet er te design uit om goed te kunnen werken. Is dat nou mijn wantrouwen ?
Normaal ben ik het met je eens, maar voor dit dingetje heb ik een uitzondering gemaakt. Ik moest het gewoon hebben.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik heb em nog nooit als zodanig gebruikt..
Ik verwacht dat het een enorme knoeiboel zal worden en bovendien is het ook meer een designhebbedingetje om naar te kijken dan om echt in de keuken te gebruiken.
Neuh, dat nog net niet, gewoon bovenop mn keukenkastjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Staat ie in een schrijn/vitrinekast in je woonkamer ?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb een fruitschaal van Alessi. En zijn übertoffe citruspers..
Deze dus:
[afbeelding]
Nope. En ik ga het ook niet proberen, ben veel te bang dat het materiaal wordt aangetast door al die zuren.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat je ook kan doen is er je sierraden aanhangen en gebruiken als juwelenstandaard op de slaapkamer..
Nee, maar serieus, je hebt er nog nooit een sinaasappel op geperst ? Nooit nieuwsgierig geweest of het echt zo'n zooi werd ?
* AudreyHepburn stookt MT op om het te proberen.
Daar deed en doet het mij idd ook steeds aan denken, één van de redenen dat ik em zo tof vind.quote:
Thanx.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef Nosh het volgende:
En nog gefeliciteerd Tique, uiteraard.
...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope. En ik ga het ook niet proberen, ben veel te bang dat het materiaal wordt aangetast door al die zuren..
Die weet wel beter dan dattie aan mijn spulletjes komt.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* Dagonet PM't en opstookt.
Ook ík heb mijn eigenaardigheden.quote:
En óók een grote dierenvriend! omgwtfbbq!!!!111!1quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En Hitler was een vegetariër, big whoop..
En Edgar Davids houdt van knoflook.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En Hitler was een vegetariër, big whoop..
Edoch: kwartet!quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat lukt nogal met die trage baggerzooi hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
Kortom: laat ons posten!
Ik zit sinds een aantal maanden op een andere locatie. Zonder stinkerds.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:00 schreef Blight het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die stinkerds op je werk?
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Wordt je
Sorry, laatste dagen op m'n oude werkstek, verveling etcetera.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef Misstique het volgende:
shit
Sorrie. Het is mijn aandoening:quote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Wordt je dement ofzo?
*Kotsbakje neerzet.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwuuurgh.
Hoooooi!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwuuurgh.
Dan schuiven we t toch naar de 22e?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:01 schreef Listo het volgende:
Oh beeb, de 23e moet ik werken
22e ben ik vrij, en het weekend erop ook 1 van de 2 dagen (ik weet nog niet welke)
No can do.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan schuiven we t toch naar de 22e?.
quote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag niet-en, gezien je afzeg-ratio
!
Ik wíl niet eens,quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag niet-en, gezien je afzeg-ratio
!
Je bent fervent afzegger? Held op de '400 meter afzeg discipline', en draait je hand niet om voor een laconieke afzegging hier en daar?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Blight het volgende:
Maar mijn afzeg-ratio is inderdaad wel een geldige reden om mij te weren. Ik ken mezelf, namelijk.
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent fervent afzegger? Held op de '400 meter afzeg discipline', en draait je hand niet om voor een laconieke afzegging hier en daar?
Afzeggen voor de kick, en daarna, strak van de adrenaline, uit puur narcisme gaan masturberen thuis. Dat is zó gááf.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:36 schreef Listo het volgende:
En dat heeft bij mij op schoot gezeten
Ik was van plan er heen te gaan tot ik zag dat het in de HMH was en daarom meteen weer 32,50 moet kosten. Mij te gek.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, what the fuck moet Porcupine Tree in de freaking HMH? Ik dacht dat het de Pradosio of de Melkweg was. Dat is veel te groot voor PT en Anathema.
Hé. Die typfout viel me niet eens op. Wat raar. Zou dat betekenen dat we woorden ook gewoon kunnen lezen als de letters op de verkeerde plaatsen staan, afgezien van de eerste en de laatste letter? Misschien kunnen die dekselse Engelsen hier eens een onderzoek aan wijden!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Paradiso dus.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik was van plan er heen te gaan tot ik zag dat het in de HMH was en daarom meteen weer 32,50 moet kosten. Mij te gek.
De HMH is wel tof, maar het is jammer dat het altijd zo tiefus duur is. Ik ga er vanavond nog heen trouwens, maar dat is een gratis kaartje.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
De HMH is een prima locatie stelletje zeikerds..
Goeie akoestiek, genoeg ruimte (in de Melkweg was het veels te stampvol, om flauw van te vallen) en genoeg parkeergelegenheid.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
De HMH is een prima locatie stelletje zeikerds..
Goeie akoestiek, genoeg ruimte (in de Melkweg was het veels te stampvol, om flauw van te vallen) en genoeg parkeergelegenheid.
Tip: ze lusten geen koffie.quote:
Oja, dat moest ik nog aan JD vragen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:28 schreef Listo het volgende:
En ja, 32,50 is duur. Jammer dat Manson nog eens een tientje meer kost. Maargoed, die staat ook in deBrabanthallen
Over klotelocaties gesproken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:28 schreef Listo het volgende:
En ja, 32,50 is duur. Jammer dat Manson nog eens een tientje meer kost. Maargoed, die staat ook in deBrabanthallen
Sinds wanneer gebruiken we hoofdletters zo midden in de zin? En wie de vliegende neuk is Marian Mudders?quote:Marian Mudder Naakt?
Alle 12 Foto's van Marian Mudder? Marian Mudder Gratis Te Zien!
bloto.nl/Marian-Mudder
Twics? Is dat nu een gebruikelijke term op alle scholen ofzo? Of ga je naar dezelfde school als mn zusje?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Chowi het volgende:
Toch leuk dat je twics in photoshop kunt volgen op mijn school.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Chowi het volgende:
Toch leuk dat je twics in photoshop kunt volgen op mijn school.
Automaat op z'n kant leggenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:45 schreef Litso het volgende:
Ik ben op m'n werk beroofd van een twix
De automaat liet 'm niet vallen, en er was geen kantinepersoneel. Dus toen maar een Lion gehaald
Precies. Dus je mag eerder naar huis ipv. na te blijvenquote:
Dat heeft mijn vader ook al eens bewezen. Dat stinkt dus nog wel een paar weken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Als je een computer voeding op 110 volt zet, zegt'ie POEF en dan doet'ie het niet meer.
Dat jullie het even weten
Ja of als je een sultana probeert af te spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef Litso het volgende:
Als je een schroevendraaier in de voeding steekt ook.
Who?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got 'm.
quote:
Otnemem.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Sorrie. Het is mijn aandoening:
[afbeelding].
Als je 'm nu koopt, weet je tegen die tijd niet meer dat het zo duur was en ben je er allang overheen!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie tegen die tijd wel of er nog kaarten zijn en ik teveel geld heb inderdaad, want dit is me toch iets teveel van het goede.
Die Dame met rood haar uit Baantjer. Ze heeft in de Playboy gestaan, schiet me nu te binnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruiken we hoofdletters zo midden in de zin? En wie de vliegende neuk is Marian Mudders?
Wat voor? Sien sien sien!!quote:
quote:
Valt nog best mee. Gelukkig was het ook een voeding van een toch-al-afgeschreven compaq computertje van 90 wattquote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook al eens bewezen. Dat stinkt dus nog wel een paar weken.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Van één of andere site over origami:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]!
Heb je echt niks beters met je tijd te doen?![]()
1 2 3 4 5 | { .postinfo {width:100% !important;} .postbuttons {position: absolute !important; right: 0px !important; top:0px !important;} } |
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Oh c_c, ik heb een oplossing gevonden voor die tijdsaanduiding boven jouw posts die steeds naar beneden valt i.v.m je lange tag / extra FQR knopjes.
[ code verwijderd ]
Dat in je stylish plugin zetten als nieuwe stijl!
Niet die mooie roze van jou!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Litso het volgende:
Welke layout gebruik je McD?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
anders stuur je de CSS ff door, gooi ik 'm in zijn geheel in stylish
copy, edit en quote.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn dat voor malle quick-knopjes? Die heb ik niet.
Idem.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding,link]
met stylish uitgeschakeld dus.
Als je Firefox hebt googlen op FullQuickReply. Links er naar toe zijn niet toegestaan op Fok.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn dat voor malle quick-knopjes? Die heb ik niet.
Links naar de FOK! wiki wel toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je Firefox hebt googlen op FullQuickReply. Links er naar toe zijn niet toegestaan op Fok..
Ik ga het niet proberen: ik zit niet op een permban te wachten.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Links naar de FOK! wiki wel toch?
-knip-
Moesten ze eens flikken, een ban geven voor een link naar een onderdeel van FOK! dat gewoon publiek toegankelijk isquote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Q. het volgende:
[quote]Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Links naar de FOK! wiki wel toch?
-knip-
Ik ga het niet proberen: ik zit niet op een permban te wachten.
NIET MEER SJOWIE!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef Chowi het volgende:
JE KWOOT IS DOOD Q.
Och, Danny heeft mensen voor minder gepermbanned.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moesten ze eens flikken, een ban geven voor een link naar een onderdeel van FOK! dat gewoon publiek toegankelijk is
ohja en Lynx heeft het al een keer of 100 uit zijn sig laten verwijderen en die post ook nogsteeds :")
HELD.quote:
Ik ook mên. Ownage!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan dat heel snel aanpassen want ik heb quickedit.
Kan paars met een gouden randje ook?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoi Sjowie!
Wil je ook het forum in circuskleuren?
Wat jij wilt!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan paars met een gouden randje ook?
Dan, graag!quote:
Top, kom maar door.quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 | @-moz-document domain("forum.fok.nl") { body {background-color: pink !important;} .forumpost {background-color: #6633CC; border: 2px solid #FFCC00; } } |
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik wordt
Ik wil QuickEdit met terugwerkende kracht!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:26 schreef Litso het volgende:
Waar de fuck heb je het voor nodig David?
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Janetje het volgende:
Ik zit nu plaatje voor plaatje op te slaan omdat m'n pc het niet aankan en omdat de printer op school het niet aan kan die bestanden te printen.
Ik stuur 'r wel een zipje met jpg's met de mededeling 'zo kan het ook'.quote:
Sinds wanneer is inspanning beloning? Ik ben al blij genoeg, ik heb koud bier naast me staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Chowi het volgende:
Van sporten word je blij! Hop, kinders. Achter die computer weg en in beweging! Hop-hop! Je mag je lichaam ook wel eens belonen, na al het alcohol wat hij al te verwerken heeft gekregen!
Maar je lichaam vindt het fijn, al dat vlug-rondpompende bloed. Calorieverbranding! Je kunt niet de hele dag op je bureaustoeltje uit zitten dijen, Q. Dat kán gewoon niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is inspanning beloning? Ik ben al blij genoeg, ik heb koud bier naast me staan.
Mijn lichaam heeft genoeg vitamine G gehad van het weekend. Bovendien, van sporten wordt je moe.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Chowi het volgende:
Van sporten word je blij! Hop, kinders. Achter die computer weg en in beweging! Hop-hop! Je mag je lichaam ook wel eens belonen, na al het alcohol wat hij al te verwerken heeft gekregen!
Dijde ik maar uit! En ik fiets gedurende twee maal vijf minuten daags hoor! Ik krijg dus volop lichaamsbeweging.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je lichaam vindt het fijn, al dat vlug-rondpompende bloed. Calorieverbranding! Je kunt niet de hele dag op je bureaustoeltje uit zitten dijen, Q. Dat kán gewoon niet.
M'n eerste opnieuw samengestelde PDF is nu 3mb.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Litso het volgende:
Als het tekst is? PNG's
Factor 100 minder. Niet slecht.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n eerste opnieuw samengestelde PDF is nu 3mb.
Acceptabel.
Wow! Tien minuten "intensieve" beweging op een dag. Wowowow. Dat doe ik je niet na hoor! Je conditie is vast kéígóéd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dijde ik maar uit! En ik fiets gedurende twee maal vijf minuten daags hoor! Ik krijg dus volop lichaamsbeweging.
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben bier aan het drinken. Volgens mij is dat de eerste keer dat ik daadwerkelijk bier drink tijdens het posten in BeF.
Ik dronk ook bier tijdens het posten, net!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.
Ik poog het biergehalte hoog te houden.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.
Nosh!!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Nosh het volgende:
Ik heb een contrabas nodig in mijn leven.
Acht je mij capabel als jouw contrabas?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:07 schreef Nosh het volgende:
Jij wilt de eer op je nemen?
Jij kan toch alles?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Acht je mij capabel als jouw contrabas?
Mag hij met je strings spelen, is dan de vraag.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Acht je mij capabel als jouw contrabas?
Mag ik een tissue voor al dat slijm?quote:
Niet eens een kotszakje?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik een tissue voor al dat slijm?
Natuurlijk, als 'ie ze daarna maar in de was gooit.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Mag hij met je strings spelen, is dan de vraag.
Goed hè.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet eens een kotszakje?
Dat valt weer mee.
Ik ben trots op je!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op je!
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk, als 'ie ze daarna maar in de was gooit.
Moet je niet eens naar de trein zo?quote:
Geeft'ie mij de schuld. Nou, sorry Twist. Het is mijn schuldquote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Nosh het volgende:
Twist, ik moet nu heel erg onderweg zijn, dus waarschijnlijk ben ik er een trein later.
Blame Kuuks. En haar innuendo. En dingen. Ja..
Hoeveel later is dat dan, want dan kan ik ook 1 a 2 bussen later nemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Nosh het volgende:
Twist, ik moet nu heel erg onderweg zijn, dus waarschijnlijk ben ik er een trein later.
Blame Kuuks. En haar innuendo. En dingen. Ja..
Tien over tien ben ik er.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoeveel later is dat dan, want dan kan ik ook 1 a 2 bussen later nemen.
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tien over tien ben ik er.
Dat is overkomelijk. Toch? Tóch?
Danreniknudoeigroetenaanwaterstraksnogpost!quote:
Alsof ik dat zou kunnen.quote:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.quote:
Dan gaat'ie alleen maar meer bier drinken.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.
Vanaf volgende week is het voor mij ook afgelopen denk ik, ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.
Tof. Stuur je iedereen een kaartje?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Blight het volgende:
Vandaag rijd ik naar Berlijn, neem ik de Reichstag over en zal ik Duitsland tot aan mijn dood dictatoriaal regeren.
En frituur eten, of dat dan weer niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat'ie alleen maar meer bier drinken.
Neem de trein, die heeft een kroeg aan boord.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Blight het volgende:
Vandaag rijd ik naar Berlijn, neem ik de Reichstag over en zal ik Duitsland tot aan mijn dood dictatoriaal regeren.
Uuhh.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef TwistedDarling het volgende:
En frituur eten, of dat dan weer niet?
Het is wat he, van die scherpe vragen op de ochtend.quote:
Ik geef een hint.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef JDude het volgende:
Als je doelt op m'n ondertitel, zoek even verder op deze pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |