Dat lukt nogal met die trage baggerzooi hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
Kortom: laat ons posten!
Ik zit sinds een aantal maanden op een andere locatie. Zonder stinkerds.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:00 schreef Blight het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die stinkerds op je werk?
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Wordt je
Sorry, laatste dagen op m'n oude werkstek, verveling etcetera.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef Misstique het volgende:
shit
Sorrie. Het is mijn aandoening:quote:Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Wordt je dement ofzo?
*Kotsbakje neerzet.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwuuurgh.
Hoooooi!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Bwuuurgh.
Dan schuiven we t toch naar de 22e?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:01 schreef Listo het volgende:
Oh beeb, de 23e moet ik werken
22e ben ik vrij, en het weekend erop ook 1 van de 2 dagen (ik weet nog niet welke)
No can do.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan schuiven we t toch naar de 22e?.
quote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag niet-en, gezien je afzeg-ratio
!
Ik wíl niet eens,quote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag niet-en, gezien je afzeg-ratio
!
Je bent fervent afzegger? Held op de '400 meter afzeg discipline', en draait je hand niet om voor een laconieke afzegging hier en daar?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Blight het volgende:
Maar mijn afzeg-ratio is inderdaad wel een geldige reden om mij te weren. Ik ken mezelf, namelijk.
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent fervent afzegger? Held op de '400 meter afzeg discipline', en draait je hand niet om voor een laconieke afzegging hier en daar?
Afzeggen voor de kick, en daarna, strak van de adrenaline, uit puur narcisme gaan masturberen thuis. Dat is zó gááf.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:36 schreef Listo het volgende:
En dat heeft bij mij op schoot gezeten
Ik was van plan er heen te gaan tot ik zag dat het in de HMH was en daarom meteen weer 32,50 moet kosten. Mij te gek.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, what the fuck moet Porcupine Tree in de freaking HMH? Ik dacht dat het de Pradosio of de Melkweg was. Dat is veel te groot voor PT en Anathema.
Hé. Die typfout viel me niet eens op. Wat raar. Zou dat betekenen dat we woorden ook gewoon kunnen lezen als de letters op de verkeerde plaatsen staan, afgezien van de eerste en de laatste letter? Misschien kunnen die dekselse Engelsen hier eens een onderzoek aan wijden!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Paradiso dus.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik was van plan er heen te gaan tot ik zag dat het in de HMH was en daarom meteen weer 32,50 moet kosten. Mij te gek.
De HMH is wel tof, maar het is jammer dat het altijd zo tiefus duur is. Ik ga er vanavond nog heen trouwens, maar dat is een gratis kaartje.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
De HMH is een prima locatie stelletje zeikerds..
Goeie akoestiek, genoeg ruimte (in de Melkweg was het veels te stampvol, om flauw van te vallen) en genoeg parkeergelegenheid.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
De HMH is een prima locatie stelletje zeikerds..
Goeie akoestiek, genoeg ruimte (in de Melkweg was het veels te stampvol, om flauw van te vallen) en genoeg parkeergelegenheid.
Tip: ze lusten geen koffie.quote:
Oja, dat moest ik nog aan JD vragen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:28 schreef Listo het volgende:
En ja, 32,50 is duur. Jammer dat Manson nog eens een tientje meer kost. Maargoed, die staat ook in deBrabanthallen
Over klotelocaties gesproken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:28 schreef Listo het volgende:
En ja, 32,50 is duur. Jammer dat Manson nog eens een tientje meer kost. Maargoed, die staat ook in deBrabanthallen
Sinds wanneer gebruiken we hoofdletters zo midden in de zin? En wie de vliegende neuk is Marian Mudders?quote:Marian Mudder Naakt?
Alle 12 Foto's van Marian Mudder? Marian Mudder Gratis Te Zien!
bloto.nl/Marian-Mudder
Twics? Is dat nu een gebruikelijke term op alle scholen ofzo? Of ga je naar dezelfde school als mn zusje?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Chowi het volgende:
Toch leuk dat je twics in photoshop kunt volgen op mijn school.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Chowi het volgende:
Toch leuk dat je twics in photoshop kunt volgen op mijn school.
Automaat op z'n kant leggenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:45 schreef Litso het volgende:
Ik ben op m'n werk beroofd van een twix
De automaat liet 'm niet vallen, en er was geen kantinepersoneel. Dus toen maar een Lion gehaald
Precies. Dus je mag eerder naar huis ipv. na te blijvenquote:
Dat heeft mijn vader ook al eens bewezen. Dat stinkt dus nog wel een paar weken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Als je een computer voeding op 110 volt zet, zegt'ie POEF en dan doet'ie het niet meer.
Dat jullie het even weten
Ja of als je een sultana probeert af te spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef Litso het volgende:
Als je een schroevendraaier in de voeding steekt ook.
Who?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got 'm.
quote:
Otnemem.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Sorrie. Het is mijn aandoening:
[afbeelding].
Als je 'm nu koopt, weet je tegen die tijd niet meer dat het zo duur was en ben je er allang overheen!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie tegen die tijd wel of er nog kaarten zijn en ik teveel geld heb inderdaad, want dit is me toch iets teveel van het goede.
Die Dame met rood haar uit Baantjer. Ze heeft in de Playboy gestaan, schiet me nu te binnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruiken we hoofdletters zo midden in de zin? En wie de vliegende neuk is Marian Mudders?
Wat voor? Sien sien sien!!quote:
quote:
Valt nog best mee. Gelukkig was het ook een voeding van een toch-al-afgeschreven compaq computertje van 90 wattquote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook al eens bewezen. Dat stinkt dus nog wel een paar weken.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Van één of andere site over origami:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]!
Heb je echt niks beters met je tijd te doen?![]()
| 1 2 3 4 5 | { .postinfo {width:100% !important;} .postbuttons {position: absolute !important; right: 0px !important; top:0px !important;} } |
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Oh c_c, ik heb een oplossing gevonden voor die tijdsaanduiding boven jouw posts die steeds naar beneden valt i.v.m je lange tag / extra FQR knopjes.
[ code verwijderd ]
Dat in je stylish plugin zetten als nieuwe stijl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |