Niet die mooie roze van jou!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef Litso het volgende:
Welke layout gebruik je McD?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
anders stuur je de CSS ff door, gooi ik 'm in zijn geheel in stylish
copy, edit en quote.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn dat voor malle quick-knopjes? Die heb ik niet.
Idem.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding,link]
met stylish uitgeschakeld dus.
Als je Firefox hebt googlen op FullQuickReply. Links er naar toe zijn niet toegestaan op Fok.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn dat voor malle quick-knopjes? Die heb ik niet.
Links naar de FOK! wiki wel toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je Firefox hebt googlen op FullQuickReply. Links er naar toe zijn niet toegestaan op Fok..
Ik ga het niet proberen: ik zit niet op een permban te wachten.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Links naar de FOK! wiki wel toch?
-knip-
Moesten ze eens flikken, een ban geven voor een link naar een onderdeel van FOK! dat gewoon publiek toegankelijk isquote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Q. het volgende:
[quote]Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Links naar de FOK! wiki wel toch?
-knip-
Ik ga het niet proberen: ik zit niet op een permban te wachten.
NIET MEER SJOWIE!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef Chowi het volgende:
JE KWOOT IS DOOD Q.
Och, Danny heeft mensen voor minder gepermbanned.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moesten ze eens flikken, een ban geven voor een link naar een onderdeel van FOK! dat gewoon publiek toegankelijk is
ohja en Lynx heeft het al een keer of 100 uit zijn sig laten verwijderen en die post ook nogsteeds :")
HELD.quote:
Ik ook mên. Ownage!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan dat heel snel aanpassen want ik heb quickedit.
Kan paars met een gouden randje ook?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoi Sjowie!
Wil je ook het forum in circuskleuren?
Wat jij wilt!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan paars met een gouden randje ook?
Dan, graag!quote:
Top, kom maar door.quote:
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | @-moz-document domain("forum.fok.nl") { body {background-color: pink !important;} .forumpost {background-color: #6633CC; border: 2px solid #FFCC00; } } |
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik wordt
Ik wil QuickEdit met terugwerkende kracht!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:26 schreef Litso het volgende:
Waar de fuck heb je het voor nodig David?
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Janetje het volgende:
Ik zit nu plaatje voor plaatje op te slaan omdat m'n pc het niet aankan en omdat de printer op school het niet aan kan die bestanden te printen.
Ik stuur 'r wel een zipje met jpg's met de mededeling 'zo kan het ook'.quote:
Sinds wanneer is inspanning beloning? Ik ben al blij genoeg, ik heb koud bier naast me staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Chowi het volgende:
Van sporten word je blij! Hop, kinders. Achter die computer weg en in beweging! Hop-hop! Je mag je lichaam ook wel eens belonen, na al het alcohol wat hij al te verwerken heeft gekregen!
Maar je lichaam vindt het fijn, al dat vlug-rondpompende bloed. Calorieverbranding! Je kunt niet de hele dag op je bureaustoeltje uit zitten dijen, Q. Dat kán gewoon niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is inspanning beloning? Ik ben al blij genoeg, ik heb koud bier naast me staan.
Mijn lichaam heeft genoeg vitamine G gehad van het weekend. Bovendien, van sporten wordt je moe.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:32 schreef Chowi het volgende:
Van sporten word je blij! Hop, kinders. Achter die computer weg en in beweging! Hop-hop! Je mag je lichaam ook wel eens belonen, na al het alcohol wat hij al te verwerken heeft gekregen!
Dijde ik maar uit! En ik fiets gedurende twee maal vijf minuten daags hoor! Ik krijg dus volop lichaamsbeweging.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je lichaam vindt het fijn, al dat vlug-rondpompende bloed. Calorieverbranding! Je kunt niet de hele dag op je bureaustoeltje uit zitten dijen, Q. Dat kán gewoon niet.
M'n eerste opnieuw samengestelde PDF is nu 3mb.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Litso het volgende:
Als het tekst is? PNG's
Factor 100 minder. Niet slecht.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n eerste opnieuw samengestelde PDF is nu 3mb.
Acceptabel.
Wow! Tien minuten "intensieve" beweging op een dag. Wowowow. Dat doe ik je niet na hoor! Je conditie is vast kéígóéd.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dijde ik maar uit! En ik fiets gedurende twee maal vijf minuten daags hoor! Ik krijg dus volop lichaamsbeweging.
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben bier aan het drinken. Volgens mij is dat de eerste keer dat ik daadwerkelijk bier drink tijdens het posten in BeF.
Ik dronk ook bier tijdens het posten, net!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.
Ik poog het biergehalte hoog te houden.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:05 schreef cerror het volgende:
[..]
BeF staat tegenwoordig zo'n beetje voor rosé en salades.
Nosh!!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Nosh het volgende:
Ik heb een contrabas nodig in mijn leven.
Acht je mij capabel als jouw contrabas?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:07 schreef Nosh het volgende:
Jij wilt de eer op je nemen?
Jij kan toch alles?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Acht je mij capabel als jouw contrabas?
Mag hij met je strings spelen, is dan de vraag.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Acht je mij capabel als jouw contrabas?
Mag ik een tissue voor al dat slijm?quote:
Niet eens een kotszakje?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik een tissue voor al dat slijm?
Natuurlijk, als 'ie ze daarna maar in de was gooit.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Mag hij met je strings spelen, is dan de vraag.
Goed hè.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet eens een kotszakje?
Dat valt weer mee.
Ik ben trots op je!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op je!
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk, als 'ie ze daarna maar in de was gooit.
Moet je niet eens naar de trein zo?quote:
Geeft'ie mij de schuld. Nou, sorry Twist. Het is mijn schuldquote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Nosh het volgende:
Twist, ik moet nu heel erg onderweg zijn, dus waarschijnlijk ben ik er een trein later.
Blame Kuuks. En haar innuendo. En dingen. Ja..
Hoeveel later is dat dan, want dan kan ik ook 1 a 2 bussen later nemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Nosh het volgende:
Twist, ik moet nu heel erg onderweg zijn, dus waarschijnlijk ben ik er een trein later.
Blame Kuuks. En haar innuendo. En dingen. Ja..
Tien over tien ben ik er.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoeveel later is dat dan, want dan kan ik ook 1 a 2 bussen later nemen.
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tien over tien ben ik er.
Dat is overkomelijk. Toch? Tóch?
Danreniknudoeigroetenaanwaterstraksnogpost!quote:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.quote:
Dan gaat'ie alleen maar meer bier drinken.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.
Vanaf volgende week is het voor mij ook afgelopen denk ik, ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien als ze bij jou ook het internet verbannen van de werkplek.
Tof. Stuur je iedereen een kaartje?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Blight het volgende:
Vandaag rijd ik naar Berlijn, neem ik de Reichstag over en zal ik Duitsland tot aan mijn dood dictatoriaal regeren.
En frituur eten, of dat dan weer niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat'ie alleen maar meer bier drinken.
Neem de trein, die heeft een kroeg aan boord.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Blight het volgende:
Vandaag rijd ik naar Berlijn, neem ik de Reichstag over en zal ik Duitsland tot aan mijn dood dictatoriaal regeren.
Uuhh.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef TwistedDarling het volgende:
En frituur eten, of dat dan weer niet?
Het is wat he, van die scherpe vragen op de ochtend.quote:
Ik geef een hint.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef JDude het volgende:
Als je doelt op m'n ondertitel, zoek even verder op deze pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |