Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef Litso het volgende:
Wie bedenkt er even een originele manier om de tijd weer te geven?
Als het idee goed genoeg was zou het misschien zelfs ingevoerd worden in het Open Leer Centrum bij ons op school.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Dan heb je nog steeds niet de tijd bij je hoor. Maar ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Want:
[..]
Een tattoo op je piemel en die dan om je pols binden bij wijze van horloge. En dan lachen naar de chickies als ze doorhebben dat dat helemaal niet je horloge is, maar je piemel.
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voelequote:Op dinsdag 11 september 2007 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kusjekroel !
quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Oele-boele-piemelklok-om-je-arm-voele
Je wilt een pik om je arm?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar kan jij nog wat van leren. [afbeelding].
Ik ben vandaag vrij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:32 schreef Blight het volgende:
Mijn woord van de dag is: hahahaQheeftgeeninternetopzijnwerk.
Oh. Hij is slechts een keer of dertig gepost vannacht, zie ik.quote:
Jaloezie.quote:
Het is de enige manier om mijn ondraaglijke lijden enigzins te verzachten.quote:
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele roze nachtmerries.quote:
Bwhehehehe-he.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Deze voldoet wel aan een van de eisen.
HEY!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele roze nachtmerries.
Doel je op 9-11? Hm?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:17 schreef Misstique het volgende:
Weet je niet wat voor dag het vandaag is?.
Yup.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:53 schreef Blight het volgende:
Het felicitatie-topic staat zeker in 'cew'?
Toch; thanx.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
Ik heb er héél spontaan een berichtje gepost.
Oeh. Die ga ik inlijsten en op mijn nachtkastje zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Deze voldoet wel aan een van de eisen.
Ik heb t zondag al gevierd, vanaaf alleen nog met mn ouders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:16 schreef Blight het volgende:
Ga je nog wat doen vandaag, om het te vieren?
Dank je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef Litso het volgende:
MT, zit jij daar een partijtje stiekem jarig te zijn?
Gefeliciteerd![]()
Gegroet, frêle deerne.quote:
Ahuh, maar geen spelletjes dit keer.quote:
Toffe kado's.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef Misstique het volgende:
Ahuh, maar geen spelletjes dit keer..
Wel trollbeads, boeken, films, CD's, oorbellen, een High Tea, nieuw toetsenbord, veul sokiela, en eierdopjes van mn favo designer Alessi.
.
Ik heb een fruitschaal van Alessi. En zijn übertoffe citruspers.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toffe kado's. [afbeelding]. Alessi heeft trouwens mooi spul. Een winkel hier om de hoek heeft er een superschitterendprachtige fruitschaal van. Met bijbehorende prijs.
*Jaloers is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een fruitschaal van Alessi.
Dat ziet er eerder uit als een moordwapen. Apart spul heeft dat merk.quote:
Ligt het nou aan mij, dames?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Vichy. Uw huid weerspiegelt uw gezondheid.
Prima gezondheid. Lijkt me.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Ligt het nou aan mij, dames?
Ja, dat ben ik. Sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Blight het volgende:
Okay. Het ligt aan mij. Sick pervert
wat een vieze fotoquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
Vichy. Uw huid weerspiegelt uw gezondheid.
Graag gedaan! Ik hoorde vandaag nog iemand zeggen: tetánus. Met de klemtoon op de a, dus. Dan klinkt het meteen heel anders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:48 schreef cerror het volgende:
Uitlaatkanker is hèt woord van de dag voor mij.
Dank chow.
Ik heb geen idee, want ik heb em nog nooit als zodanig gebruikt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
MT: die citruspers, functioneert die nou gewoon een beetje ? Hij ziet er te design uit om goed te kunnen werken. Is dat nou mijn wantrouwen ?
Normaal ben ik het met je eens, maar voor dit dingetje heb ik een uitzondering gemaakt. Ik moest het gewoon hebben.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik heb em nog nooit als zodanig gebruikt..
Ik verwacht dat het een enorme knoeiboel zal worden en bovendien is het ook meer een designhebbedingetje om naar te kijken dan om echt in de keuken te gebruiken.
Neuh, dat nog net niet, gewoon bovenop mn keukenkastjes.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Staat ie in een schrijn/vitrinekast in je woonkamer ?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb een fruitschaal van Alessi. En zijn übertoffe citruspers..
Deze dus:
[afbeelding]
Nope. En ik ga het ook niet proberen, ben veel te bang dat het materiaal wordt aangetast door al die zuren.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat je ook kan doen is er je sierraden aanhangen en gebruiken als juwelenstandaard op de slaapkamer..
Nee, maar serieus, je hebt er nog nooit een sinaasappel op geperst ? Nooit nieuwsgierig geweest of het echt zo'n zooi werd ?
* AudreyHepburn stookt MT op om het te proberen.
Daar deed en doet het mij idd ook steeds aan denken, één van de redenen dat ik em zo tof vind.quote:
Thanx.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef Nosh het volgende:
En nog gefeliciteerd Tique, uiteraard.
...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope. En ik ga het ook niet proberen, ben veel te bang dat het materiaal wordt aangetast door al die zuren..
Die weet wel beter dan dattie aan mijn spulletjes komt.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
* Dagonet PM't en opstookt.
Ook ík heb mijn eigenaardigheden.quote:
En óók een grote dierenvriend! omgwtfbbq!!!!111!1quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En Hitler was een vegetariër, big whoop..
En Edgar Davids houdt van knoflook.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:28 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En Hitler was een vegetariër, big whoop..
Edoch: kwartet!quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat lukt nogal met die trage baggerzooi hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
Kortom: laat ons posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |