Ik vind dit een nogal rare vergelijking. Jij woont zeker nog thuis?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:08 schreef JoPiDo het volgende:
wel lachen dat mensen met gemak 400 euro per maand neertellen voor een woning, maar zeiken als de cola met een paar centen omhoog gaat
In Nederland MOET je wel belachelijk veel betalen voor een huis. Mensen klagen zich kapot om de absurd hoge huizenprijzen (huur alswel koop), en er is schaarste... dus je hebt ook echt geen keus, tenzij je emigreert, wat voor velen geen optie is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:08 schreef JoPiDo het volgende:
wel lachen dat mensen met gemak 400 euro per maand neertellen voor een woning, maar zeiken als de cola met een paar centen omhoog gaat
andere cola dan de echte coca cola vind ik niet te zuipen
Helemaal niet! Dit is gewoon belachelijk. Ik ga naar de AH omdat ze kwalitatief goede producten hebben en een groot assortiment. Tevens kon ik er vanuit gaan bij de AH de meeste A-merken te vinden. Beetje triest om nu de marktleider en tevens kwalitatief imo de beste cola uit de schappen te halen. Waar is het imago van de AH heen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Natuurlijk ben je vrij om te kopen wat je wilt. En Albert Heijn is vrij om Coca Cola te kopen wanneer ze dat willen, en om het niet in te kopen wanneer ze dat niet willen. En nu willen ze dat niet, dus doen ze het niet. Simpel he?
chocolade nougat en aardbei nougatquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:07 schreef Yi-Long het volgende:
Wij zijn ook veel minder coca cola gaan drinken hier sinds die belachelijk extreme prijsverhoging. Nu drinken we veel meer sinasappelsap en andere vruchtdranken.
En M&M's hetzelfde. Vroeger kocht ik iedere week wel minstens 1-2 zakken. Nu al maanden geen zak meer gehaald.
En die Marsen en Snickers en al die andere candybars die ze nu KLEINER hebben gemaaktNiet meer gekocht.
Gelukkig kost zo'n klein pakje pindarotsjes of chocolade nougat nog steeds maar 90 ct ofzo
Je zegt het zelf al, dit is precies wat AH doet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je het te duur vindt koop je het toch lekker niet!
Nee. De AH past zijn beleid aan en dat vind ik kwalijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, dit is precies wat AH doet.
nou neequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal rare vergelijking. Jij woont zeker nog thuis?
Nee hoor, dit beleid voert AH al jaren, zo lagen ze eerder al overhoop met Grolsch omdat ze het te duur vonden, met eveneens lege schappen als gevolg. En zo zijn er nog wel meer conflicten geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. De AH past zijn beleid aan en dat vind ik kwalijk.
Zoals met Peijnenburg ontbijtkoek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En zo zijn er nog wel meer conflicten geweest.
De AH onderscheidde zich tov andere supermarkten met kwalitatief sterke spullen en een breed assortiment van A-merken. Ik blijf het schandalig vinden. Net of Coca Cola nu ineens hun prijzen gaat verlagen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, dit beleid voert AH al jaren, zo lagen ze eerder al overhoop met Grolsch omdat ze het te duur vonden, met eveneens lege schappen als gevolg. En zo zijn er nog wel meer conflicten geweest.
En ook te koop bij de Hoogvliet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef swollywood het volgende:
First Choice Cola![]()
Bij de Plus, Spar, Boni en Jumbo.
Komt qua smaak toch redelijk dicht in de buurt van coca-cola.
www.firstchoice.nl
Hoe wil ik dat nou doen als er geen CocaCola isquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Eh, dat was dus de strekking van het topic.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:03 schreef qwox het volgende:
http://www.ad.nl/economie/article1645374.ece
blijkt dus niet om de huidige prijs te gaan maar om onderhandelingen die niet willen lukken nu coca cola de prijzen wil verhogen tussen de 3 en 8 procent. Albert Heijn gaat echter niet akkoord om de prijs te moeten verhogen in de winkel
Als dit al was gemeld en ik heb er overheen gelezen, sorry
Officieel is een dergelijke verticale prijs constructie verboden. Concurrentievervalsing enzo. Een gewone adviesverkoopprijs is vrij standaard maar een fabrikant mag deze niet afdwingen, hooguit aanmoedigen. Maar er zijn ook andere spelers en mechanismen aan het werk. Andere wederverkopers bijvoorbeeld, die minder macht hebben dan AH en dus niet blij zijn met dit soort acties. Per stuk stellen die wederverkopers niet zoveel voor. Maar als geheel hebben ze genoeg economische macht om grote fabrikanten in de problemen te brengen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou dit wel zomaar mogen?
Volgens mij niet, want bij mij op werk mogen wij verpakt ijs van Ola ook maar met bepaalde prijsverhoging verkopen.
ja ze zouden het liefst zelf ook beweren dat ze een filantropische instelling zijn in een van de rijkste landen en dus belangrijkste markten ter wereld, maar gelukkig weet iedereen beterquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
wat ik begrijp is dat er geen winstmarge op coca-cola zit, maar dat het verkocht wordt voor de inkoopprijs
dat is dan ook de toekomst als de AH bij een volgende prijsverhoging van een ander product ook zo reageert. De komende 5 jaar gaan de voedselprijzen mogelijk met 100% omhoog, dus dat wordt een lege winkel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:01 schreef Biogarde het volgende:
De AH XL hier in Utrecht leek wel een Sovjet winkel. Echt, de complete frisdrank hoek was verlaten en leeg![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:De komende 5 jaar gaan de voedselprijzen mogelijk met 100% omhoog, dus dat wordt een lege winkel.
Inderdaad weet iedereen het beter:quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja ze zouden het liefst zelf ook beweren dat ze een filantropische instelling zijn in een van de rijkste landen en dus belangrijkste markten ter wereld, maar gelukkig weet iedereen beter
dat is ook al gebeurd de afgelopen 5 jaarquote:Op woensdag 12 september 2007 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is dan ook de toekomst als de AH bij een volgende prijsverhoging van een ander product ook zo reageert. De komende 5 jaar gaan de voedselprijzen mogelijk met 100% omhoog, dus dat wordt een lege winkel.
Nee hoor, er zijn genoeg supermarkten met een vergelijkbaar assortiment A-merken. AH onderscheidt zich door de 'luxe' winkels op toplocaties en door de producten van het huismerk. En door de hogere prijs.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De AH onderscheidde zich tov andere supermarkten met kwalitatief sterke spullen en een breed assortiment van A-merken.
Overtuigend onderbouwd. Vertel, wat gaat er allemaal voor zorgen dat de voedselprijzen met 100% stijgen in 5 jaar?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ik heb hier af en toe tijd om CNN te kijken en dan doet zo'n special report wel iets.
En dan? Ze worden toch gesmolten, dus wat maakt dat gaatje uitquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
eigenlijk moet je alle lege flessen als actie doorprikken en dan inleveren voor straf he!
![]()
ben jij zo'n figuur die betaald wordt om dit soort reacties te plaatsen op fora die positief zijn over AH?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg supermarkten met een vergelijkbaar assortiment A-merken. AH onderscheidt zich door de 'luxe' winkels op toplocaties en door de producten van het huismerk. En door de hogere prijs.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:26 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben jij zo'n figuur die betaald wordt om dit soort reacties te plaatsen op fora die positief zijn over AH?
het was een grapjequote:Op woensdag 12 september 2007 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je beweren dat er iets niet waar is? Verder niks tegen AH, fijne winkel.
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Cola koop ik niet meer sonds de prijsverhoging (dronk het toch maar sporadisch), we dronken ook redelijk vaak hero cassis maar dat sinds een tijdje in een kleinere fles (1.2 liter ipv 1.5 l) terwijl de prijs omhoog gegaan is van 99 ct naar 1.39 euro. Daar heb ik AH niet over horen miepen vreemd genoeg, maar Hero mag de cassis nu ook lekker zelf houden.
Maar je maakt mij niet wijs dat er ineens iets dramtisch gebeurd is op de gronstoffen-voor-cassis-markt wat een prijsverhoging van 66ct/l naar 115ct/l rechtvaardigtquote:Op woensdag 12 september 2007 18:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Cassis is sowiezo duurder om te maken dan sinas of cola
Juist door de prijsverhoging van Coca-cola is de winstmarge van ongeveer -15% naar een 0% marge gegaan. Dat de klant nu meer moet betalen, en een supermarktondernemer er nog steeds niets op verdient is natuurlijk vreemd. Logischer zou het zijn als de inkoopprijs omlaag was gegaan. Ik snap de Appie aan de ene kant wel dat ze het boycotten ( voor de consument ), aan de andere kant is het belachelijk omdat ze nu geen geld meer moeten bijleggen per verkochte fles cola.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De AH onderscheidde zich tov andere supermarkten met kwalitatief sterke spullen en een breed assortiment van A-merken. Ik blijf het schandalig vinden. Net of Coca Cola nu ineens hun prijzen gaat verlagen..
de winstmarge werd gewoon te laag dus
Ach de verkoop van Hero cassis is toch wel gestegen met 50% dus ze hebben niks te klagen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Maar je maakt mij niet wijs dat er ineens iets dramtisch gebeurd is op de gronstoffen-voor-cassis-markt wat een prijsverhoging van 66ct/l naar 115ct/l rechtvaardigtZelfde verhaal als met Coca cola, die prijsverhoging is ook maar een kwestie van; we hebben zin om de prijs om hoog te gooien van er zijn toch wel altijd mensen die het zullen slikken, het nieuwe design van de fles enzo zijn maar smoesjes.
Hoe bedoel je dat, dat ze de prijzen 'kunstmatig hoog houden'?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef CecilBDemented het volgende:
nou ik weiger bij de ah te kopen vanaf nu aangezien zij de prijzen ook kunstmatig hoog houden in die toko.
c1000 heeft nog wel coca cola
Kwestie van vraag en aanbod. Teken een mooi grafiekje en je weet bij welke prijs de winst maximaal is, dus als slim ondernemer ga je dan die prijs vragen voor je product.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Zelfde verhaal als met Coca cola, die prijsverhoging is ook maar een kwestie van; we hebben zin om de prijs om hoog te gooien van er zijn toch wel altijd mensen die het zullen slikken
http://news.google.com/news?q=world+food+price&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_enID204ID205&um=1&ncl=1120722250&sa=X&oi=news_result&resnum=10&ct=more-results&cd=1]world food pricequote:Op woensdag 12 september 2007 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Overtuigend onderbouwd. Vertel, wat gaat er allemaal voor zorgen dat de voedselprijzen met 100% stijgen in 5 jaar?
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:23 schreef Radobe het volgende:
Ik blijf toch coca-cola drinken, boeit me niet dat het duurder wordt, en nee ik ben niet rijk. Pepsi is gewoon goor en huismerken ook. En als er een huismerk goed te drinken is, moet je weer alleen voor die cola naar die winkel en ook om de flessen weer in te leveren. Te veel werk...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef swollywood het volgende:
First Choice Cola![]()
Bij de Plus, Spar, Boni en Jumbo.
Komt qua smaak toch redelijk dicht in de buurt van coca-cola.
www.firstchoice.nl
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
En ook te koop bij de Hoogvliet.
omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat ze de prijzen 'kunstmatig hoog houden'?
En hoeveel aandelen heb je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen. Op firstchoice.nl kun je zien waar het bij jou in de buurt allemaal te krijgen is.
Het is geen simpel huismerk colaatje, maar een echte volwaardige cola.
Het Coca-Cola werd voor het eerst gebotteld in 1894, Firstchoice in 1897 en Pepsi in 1903.
De slogan is niet voor niets: "If you can't taste the difference, why pay the difference!"
Overvecht?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:01 schreef Biogarde het volgende:
De AH XL hier in Utrecht leek wel een Sovjet winkel. Echt, de complete frisdrank hoek was verlaten en leeg![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
mensen die water met kilos suiker en kleurstoffen drinken
Ja, de winkels zijn doorgaans moderner, en de panden zijn zeer zeker gemiddeld duurder dan vergelijkbare supermarkten. En verder bedoel je dus met 'kunstmatig' de prijzen hoog houden dat ze een grotere winstmarge op hun producten hebben? Mijn God, wat een schoften zeg, ze proberen geld te verdienen. Met zulke bedrijven zou ik me niet inlaten hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.
en nee de ah bied geen extra goede service nee het personeel is niet niet vriendelijker. geen mooie luxe winkels AH is gewoon fucking duurder!!. ging er alleen cola halen voor bij mijn girl thuis.
nu neem ik dat wel mee vanaf de c1000 bij mij in de buurt
mensen die gezond proberen te doen voor niets terwijl ze toch doodgaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
In cola-light zit geen suikerquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too old to Trick or Treat, too young to die
Aspartaam.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar thee uit de reformwinkel drinken
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:36 schreef doka het volgende:
[..]
In cola-light zit geen suikercola lightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef swollywood het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen. Op firstchoice.nl kun je zien waar het bij jou in de buurt allemaal te krijgen is.
Het is geen simpel huismerk colaatje, maar een echte volwaardige cola.
Het Coca-Cola werd voor het eerst gebotteld in 1894, Firstchoice in 1897 en Pepsi in 1903.
De slogan is niet voor niets: "If you can't taste the difference, why pay the difference!"
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Colaquote:First Choice Cola is een Nederlands colamerk dat sinds 1996 op de markt is.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Cola
Ze werden gebotteld in 1897 en in 1996 kwamen ze op de markt. Dat verklaart de smaak.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Cola
Als je iemand in gedachten verzonken en met een enorm chagrijnig hoofd daar ziet rondlopen, dan ben ik het.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar doe ik al mn boodschappen
AH XL
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ze werden gebotteld in 1897 en in 1996 kwamen ze op de markt. Dat verklaart de smaak.
Volledig mee eens, het boekenkartel is een van de meest verderfelijke regelingen in ons land. Een prijskartel goedgekeurd door nota-bene de overheid, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
Boeken is echt schandalig. Vooral SCHOOLBOEKEN(!)
Als je een engelstalig boek moet aanschaffen hier in nederland, dan betaal je al snel 3x meer dan dat je voor datzelfde boek betaald in bijvoorbeeld Hong Kong.Ik vind dat persoonlijk echt schandalig, en ik snap ook niet dat ze dus blijkbaar zulke gigantische winstmarges mogen pakken hier in Nederland, op wat schoolboeken zijn en dus betaald MOETEN worden door studenten.
dat we daar niet voor in opstand komenquote:Op zondag 16 september 2007 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
In de lokale super hier is het vechten om de Coca-Cola omdat AH het niet meer verkoopt. Kunnen die AH-paupers niet gewoon oprotten naar hun eigen supermarkt?
[..]
Volledig mee eens, het boekenkartel is een van de meest verderfelijke regelingen in ons land. Een prijskartel goedgekeurd door nota-bene de overheid, het moet niet gekker worden.
Veel mensen vinden het noodzakelijk (ik begin er wel eens over op feestjes e.d.) is omdat ze denken dat er anders geen boeken meer worden geschreven. Ik raad ze dan meestal een goed economie boek aan, maar dat is dan weer geschreven door 'op geldbeluste monsters' waardoor ze het weer ter zijde schuiven. Met andere woorden, de situatie is hopeloos.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:59 schreef JoPiDo het volgende:
dat we daar niet voor in opstand komen
Da's ook niet slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:31 schreef wikwakka2 het volgende:
80 cent betalen voor een 1.5 literfles colaHier is het 25 cent.
Volgens mij kijk jij gewoon niet goed. Ik haal een heleboel producten goedkoper bij de AH dan bij de Lidl. De plaatselijke Lidl is nieuw gebouwd en voor dat soort winkel heel ruim opgezet en altijd erg netjes, maar de AH XL is toch echt stukken mooier. En bij de AH kan ik altijd bij het personeel terecht met vragen, terwijl er bij de Lidl eigenlijk geen personeel in de winkel te bekennen is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.
en nee de ah bied geen extra goede service nee het personeel is niet niet vriendelijker. geen mooie luxe winkels AH is gewoon fucking duurder!!. ging er alleen cola halen voor bij mijn girl thuis.
nu neem ik dat wel mee vanaf de c1000 bij mij in de buurt
bedoel je dat het op bijv. maandag om acht uur 's ochtends koopt het duurder is dan donderdagavond 20.00?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben blij dat de supermarkten hier gewoon wel alles verkopen wat er zo'n beetje te verkrijgen is, inclusief 1.5 literflessen Coca Cola voor 65 tot 80 cent (afhankelijk waar en wanneer je het haalt)
Dezelfde dag heb ik nog niet gezien, maar wel drie dagen achter elkaar een andere prijs.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
bedoel je dat het op bijv. maandag om acht uur 's ochtends koopt het duurder is dan donderdagavond 20.00?
dat is natuurlijk een waardeloos argumentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het noodzakelijk (ik begin er wel eens over op feestjes e.d.) is omdat ze denken dat er anders geen boeken meer worden geschreven. Ik raad ze dan meestal een goed economie boek aan, maar dat is dan weer geschreven door 'op geldbeluste monsters' waardoor ze het weer ter zijde schuiven. Met andere woorden, de situatie is hopeloos.
sowieso boeken kopen in Nederland....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een waardeloos argumentde uitgever verkoopt zijn boeken aan winkels voor een inkoopprijs, de concurrentie ontstaat in de winkels of (beter) op internet
echt waardeloos, dat we dat nog pikken
volgende week zaterdag op het binnenhof, spandoeken en verfbommen mee!
Uit nood zou ik ook wel eens uit de rivier drinken. Zo ver is het gelukkig nog niet gekomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef Bastardi het volgende:
River cola is ook heel goed te drinken.
tja, AH doet het allemaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik niet snap als Pepsi lurker....goddomme, maandenlang moest je blij zijn als er nog normale pepsi te koop was bij de ah...
meestal was dat minimale vak leeg, want natuurlijk stonden er mega veel flessen pepsi max...maar de gewone was minimaal aanwezig...
En nu?
Hele vakken vol met pepsi kan het nu wel?
pffff
Geluk dat ik vrouw ben zegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:10 schreef JoPiDo het volgende:
pepsi is voor homo's
mennn, hier dus nu ¤ 1,39 !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:31 schreef wikwakka2 het volgende:
80 cent betalen voor een 1.5 literfles colaHier is het 25 cent.
quote:Grote flessen Coca-Cola weer te koop bij AH
ROTTERDAM - De anderhalveliterflessen van de frisdranken Coca-Cola en Fanta zijn per 3 december weer te koop bij de supermarkten van Albert Heijn. Coca-Cola en Albert Heijn zijn na intensief overleg tot deze afspraak gekomen, zo melden de bedrijven vrijdag.
Al sinds september lagen de grote flessen van Coca-Cola en Fanta niet meer in de schappen van de Albert Heijn-winkels. Albert Heijn weigerde de hogere vraagprijs van Coca-Cola te betalen, waarop de frisdrankenproducent de levering staakte.
Andere ketens verkochten de flessen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |