omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat ze de prijzen 'kunstmatig hoog houden'?
En hoeveel aandelen heb je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen. Op firstchoice.nl kun je zien waar het bij jou in de buurt allemaal te krijgen is.
Het is geen simpel huismerk colaatje, maar een echte volwaardige cola.
Het Coca-Cola werd voor het eerst gebotteld in 1894, Firstchoice in 1897 en Pepsi in 1903.
De slogan is niet voor niets: "If you can't taste the difference, why pay the difference!"
Overvecht?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:01 schreef Biogarde het volgende:
De AH XL hier in Utrecht leek wel een Sovjet winkel. Echt, de complete frisdrank hoek was verlaten en leeg![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
mensen die water met kilos suiker en kleurstoffen drinken
Ja, de winkels zijn doorgaans moderner, en de panden zijn zeer zeker gemiddeld duurder dan vergelijkbare supermarkten. En verder bedoel je dus met 'kunstmatig' de prijzen hoog houden dat ze een grotere winstmarge op hun producten hebben? Mijn God, wat een schoften zeg, ze proberen geld te verdienen. Met zulke bedrijven zou ik me niet inlaten hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.
en nee de ah bied geen extra goede service nee het personeel is niet niet vriendelijker. geen mooie luxe winkels AH is gewoon fucking duurder!!. ging er alleen cola halen voor bij mijn girl thuis.
nu neem ik dat wel mee vanaf de c1000 bij mij in de buurt
mensen die gezond proberen te doen voor niets terwijl ze toch doodgaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
In cola-light zit geen suikerquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Flashwin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too old to Trick or Treat, too young to die
Aspartaam.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar thee uit de reformwinkel drinken
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:36 schreef doka het volgende:
[..]
In cola-light zit geen suikercola lightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef swollywood het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen. Op firstchoice.nl kun je zien waar het bij jou in de buurt allemaal te krijgen is.
Het is geen simpel huismerk colaatje, maar een echte volwaardige cola.
Het Coca-Cola werd voor het eerst gebotteld in 1894, Firstchoice in 1897 en Pepsi in 1903.
De slogan is niet voor niets: "If you can't taste the difference, why pay the difference!"
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Colaquote:First Choice Cola is een Nederlands colamerk dat sinds 1996 op de markt is.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Cola
Ze werden gebotteld in 1897 en in 1996 kwamen ze op de markt. Dat verklaart de smaak.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/First_Choice_Cola
Als je iemand in gedachten verzonken en met een enorm chagrijnig hoofd daar ziet rondlopen, dan ben ik het.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar doe ik al mn boodschappen
AH XL
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ze werden gebotteld in 1897 en in 1996 kwamen ze op de markt. Dat verklaart de smaak.
Volledig mee eens, het boekenkartel is een van de meest verderfelijke regelingen in ons land. Een prijskartel goedgekeurd door nota-bene de overheid, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
Boeken is echt schandalig. Vooral SCHOOLBOEKEN(!)
Als je een engelstalig boek moet aanschaffen hier in nederland, dan betaal je al snel 3x meer dan dat je voor datzelfde boek betaald in bijvoorbeeld Hong Kong.Ik vind dat persoonlijk echt schandalig, en ik snap ook niet dat ze dus blijkbaar zulke gigantische winstmarges mogen pakken hier in Nederland, op wat schoolboeken zijn en dus betaald MOETEN worden door studenten.
dat we daar niet voor in opstand komenquote:Op zondag 16 september 2007 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
In de lokale super hier is het vechten om de Coca-Cola omdat AH het niet meer verkoopt. Kunnen die AH-paupers niet gewoon oprotten naar hun eigen supermarkt?
[..]
Volledig mee eens, het boekenkartel is een van de meest verderfelijke regelingen in ons land. Een prijskartel goedgekeurd door nota-bene de overheid, het moet niet gekker worden.
Veel mensen vinden het noodzakelijk (ik begin er wel eens over op feestjes e.d.) is omdat ze denken dat er anders geen boeken meer worden geschreven. Ik raad ze dan meestal een goed economie boek aan, maar dat is dan weer geschreven door 'op geldbeluste monsters' waardoor ze het weer ter zijde schuiven. Met andere woorden, de situatie is hopeloos.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:59 schreef JoPiDo het volgende:
dat we daar niet voor in opstand komen
Da's ook niet slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:31 schreef wikwakka2 het volgende:
80 cent betalen voor een 1.5 literfles colaHier is het 25 cent.
Volgens mij kijk jij gewoon niet goed. Ik haal een heleboel producten goedkoper bij de AH dan bij de Lidl. De plaatselijke Lidl is nieuw gebouwd en voor dat soort winkel heel ruim opgezet en altijd erg netjes, maar de AH XL is toch echt stukken mooier. En bij de AH kan ik altijd bij het personeel terecht met vragen, terwijl er bij de Lidl eigenlijk geen personeel in de winkel te bekennen is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:46 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
omdat alles fucking duurder is bij de ah dan andere super markten ( de laaste super de buur winkels na) terwijl een c1000 bv goedkoper kan verkopen jumbo.
en nee de ah bied geen extra goede service nee het personeel is niet niet vriendelijker. geen mooie luxe winkels AH is gewoon fucking duurder!!. ging er alleen cola halen voor bij mijn girl thuis.
nu neem ik dat wel mee vanaf de c1000 bij mij in de buurt
bedoel je dat het op bijv. maandag om acht uur 's ochtends koopt het duurder is dan donderdagavond 20.00?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben blij dat de supermarkten hier gewoon wel alles verkopen wat er zo'n beetje te verkrijgen is, inclusief 1.5 literflessen Coca Cola voor 65 tot 80 cent (afhankelijk waar en wanneer je het haalt)
Dezelfde dag heb ik nog niet gezien, maar wel drie dagen achter elkaar een andere prijs.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
bedoel je dat het op bijv. maandag om acht uur 's ochtends koopt het duurder is dan donderdagavond 20.00?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |