Het is vooral een dicht topic.quote:
Hoi ik ben Henk, wie ben jij?quote:Op maandag 10 september 2007 14:18 schreef Nitros het volgende:
ik vind het helemaal geen goed topic en er is ook niet zoveel te lezen alleen plaatjes
quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier, tieten en frituur, om 2 uur 's middags![]()
![]()
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.quote:
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden danquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
hallo lid Henk ik ben Nitrosquote:Op maandag 10 september 2007 14:20 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Hoi ik ben Henk, wie ben jij?
kut fokquote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden dan![]()
daar ga ik ook vanuitquote:Op maandag 10 september 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.
Omdat dat bericht niet in de database, maar standaard in de cache staatquote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom kan dat bericht wel snel geladen worden dan![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja waar hangt die dikkop uit
quote:Op maandag 10 september 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Of aan het uitkateren, Of naar school om een klas en een rooster te regelen.
wheheh pwnquote:Op maandag 10 september 2007 14:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Noem je Henk lid??
lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
Wat? Noemt hier iemand Henk een lul?quote:Op maandag 10 september 2007 14:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Noem je Henk lid??
lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
pak de fakkels en hooivorkenquote:Op maandag 10 september 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Noemt hier iemand Henk een lul?
quote:
ha die buzzerquote:
HAHAHAHAHazhaqhhahHAHAHahahHAhhaaaahAHAHAHAHA!~1!1211quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
ze worden steeds grappiger [afbeelding]
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Buzzerquote:
A Kodak momentquote:
Halloquote:
Wat houdt het inquote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
sorry ben geen php heldquote:
Kutgeneuzel en amateuristisch gekloot aan de serverkantquote:
ik word zomaar uitgelogd....quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
Warning
Dat Fok! op brakke software draaitquote:
.quote:
quote:
Zo zeldzaam is die nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het hoort niet inderdaad, en het is een van de mededelingen die je krijgt als de database het te druk heeft. Je hebt wel een zeldzame te pakken, ik zie die zelden.
ik zie die regelmatigquote:
idem hier. net nog te pakken gehadquote:
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatigquote:
Als dat zo isquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatig![]()
![]()
mwha, heb het alleen de laatste tijdquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We Fok!en gewon te veel. We zien alle bijzondere dingen regelmatig![]()
![]()
Welke ads?quote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
mwha, heb het alleen de laatste tijdkomt door al die google adds
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 10 september 2007 14:46 schreef Pheno het volgende:
Kutgeneuzel en amateuristisch gekloot aan de serverkant
Het is WEL mijn UIquote:Op maandag 10 september 2007 15:11 schreef OA het volgende:
Wat is er dan M??
Niemand gaat er verder op in... het is niet je UI, dus wat moet ons wel opvallen?![]()
Neequote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
ik kon jullie niet v inden!
de haakjes in de TT waren en niet
stomme blinde muck
O ja, dat...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
ik kon jullie niet v inden!
de haakjes in de TT waren en niet
stomme blinde muck
hooooi Papierquote:Op maandag 10 september 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NeeStomme luie TS-en die geen complete TT maken.
Hoi Muck-e-fruck![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Welke ads?
ik kom regelmatig ads tegen hoorquote:Op maandag 10 september 2007 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
OAquote:
ja, goedquote:Hoe vind je mijn CULtopic?![]()
Je koeken staan in CUL?quote:
Dus hij gaat niet op slot?!quote:
Uiteraard. Het is een serieuze vraag over een etenswaar!quote:Op maandag 10 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je koeken staan in CUL?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je koeken staan in CUL?![]()
![]()
Ah, de "Tweak verduiveld aanbod" bijv.quote:Op maandag 10 september 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
ik kom regelmatig ads tegen hoor
Niet zo zuur Muckie!quote:
was een lemming manquote:Op maandag 10 september 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo zuur Muckie!![]()
Prima topic!
Ik heb zelfs een heus recept gepost!![]()
Nou en!quote:Op maandag 10 september 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
was een lemming man
en ondanks je recept gaat ie toch op slot
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Waar is iedereen?
Definitief afgehaakt na de traagheid van heden middag?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Waar is iedereen?
Definitief afgehaakt na de traagheid van heden middag?![]()
Goed topic!quote:Op maandag 10 september 2007 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi oa
Hai Muck.quote:
ik ben ook even kokenquote:Op maandag 10 september 2007 17:48 schreef OA het volgende:
[..]
Hai Muck.![]()
ff een boodschappenlijstje maken en dan naar de winkel.![]()
OAdin kookt.quote:
Je bent welkom... echter, alles is al op....quote:
Eh.. dat dusquote:
Joa, ik ben mod van SES en ik studeren is ook niet mijn beste kunstquote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee voor OA denk ik
Jij bent CUL mod dus jij weet toch wel hoe je moet koken
tuurlijk weet ik hoe ik moet koken, maar elk meisje vindt het leuk om verwend te wordenquote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee voor OA denk ik
Jij bent CUL mod dus jij weet toch wel hoe je moet koken
wat ist met je telefoon dan?quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eens in v&a loeren voor een nieuwe/2de hands foon
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezienquote:
Wat je zegtquote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
on ne peut pas dire qu'il y a beaucoup de monde...![]()
Whehe...quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Joa, ik ben mod van SES en ik studeren is ook niet mijn beste kunst
Wat is er met je huidige dan?quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eens in v&a loeren voor een nieuwe/2de hands foon
Whehequote:Op maandag 10 september 2007 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik hoe ik moet koken, maar elk meisje vindt het leuk om verwend te worden
ik ben allereerst een meisje, dan een Muckie, en dan pas CUL-mod
Das niet zo bestquote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezien
lekker kutquote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezien
Stoek hè...quote:
Heb nu een neukia 6680, voorloper van de N70.quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker kut
wat heb je voor telefoon?
wil je een oude siemens hebben? een mooie oranje?
of een samsung ladyphone?
nokia's zuigen sowieso... gaan gewoon stuk als ze vallen!quote:Op maandag 10 september 2007 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Stoek hè...
[..]
Heb nu een neukia 6680, voorloper van de N70.
Goed welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |