Ah, de "Tweak verduiveld aanbod" bijv.quote:Op maandag 10 september 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
ik kom regelmatig ads tegen hoor
Niet zo zuur Muckie!quote:
was een lemming manquote:Op maandag 10 september 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo zuur Muckie!![]()
Prima topic!
Ik heb zelfs een heus recept gepost!![]()
Nou en!quote:Op maandag 10 september 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
was een lemming man
en ondanks je recept gaat ie toch op slot
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Waar is iedereen?
Definitief afgehaakt na de traagheid van heden middag?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Waar is iedereen?
Definitief afgehaakt na de traagheid van heden middag?![]()
Goed topic!quote:Op maandag 10 september 2007 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi oa
Hai Muck.quote:
ik ben ook even kokenquote:Op maandag 10 september 2007 17:48 schreef OA het volgende:
[..]
Hai Muck.![]()
ff een boodschappenlijstje maken en dan naar de winkel.![]()
OAdin kookt.quote:
Je bent welkom... echter, alles is al op....quote:
Eh.. dat dusquote:
Joa, ik ben mod van SES en ik studeren is ook niet mijn beste kunstquote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee voor OA denk ik
Jij bent CUL mod dus jij weet toch wel hoe je moet koken
tuurlijk weet ik hoe ik moet koken, maar elk meisje vindt het leuk om verwend te wordenquote:Op maandag 10 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee voor OA denk ik
Jij bent CUL mod dus jij weet toch wel hoe je moet koken
wat ist met je telefoon dan?quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eens in v&a loeren voor een nieuwe/2de hands foon
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezienquote:
Wat je zegtquote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
on ne peut pas dire qu'il y a beaucoup de monde...![]()
Whehe...quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Joa, ik ben mod van SES en ik studeren is ook niet mijn beste kunst
Wat is er met je huidige dan?quote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eens in v&a loeren voor een nieuwe/2de hands foon
Whehequote:Op maandag 10 september 2007 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik hoe ik moet koken, maar elk meisje vindt het leuk om verwend te worden
ik ben allereerst een meisje, dan een Muckie, en dan pas CUL-mod
Das niet zo bestquote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezien
lekker kutquote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij's gevallen van de tafel toen ik de tas wilde inpakken bij het weggaan, en nu wordt de sim niet meer gezien
Stoek hè...quote:
Heb nu een neukia 6680, voorloper van de N70.quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker kut
wat heb je voor telefoon?
wil je een oude siemens hebben? een mooie oranje?
of een samsung ladyphone?
nokia's zuigen sowieso... gaan gewoon stuk als ze vallen!quote:Op maandag 10 september 2007 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Stoek hè...
[..]
Heb nu een neukia 6680, voorloper van de N70.
Goed welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |