Wat zoek je dan?quote:Op maandag 10 september 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Bioshock in de aanbieding.
Te koop of te ruil.
Ik weet het niet precies. iig niet de drie spellen die jij in de OP noemt.quote:
Dit is een 360 topic.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef liiszle het volgende:
Gezocht, Amped.
te ruil ;
driv3er,
Splintercell,
Ghost recon.
oh hehe, t valt me ook echt nu pas opquote:
voor hoeveel doe je hem?quote:Op maandag 10 september 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Bioshock in de aanbieding.
Te koop of te ruil.
40 euro incl verzenden. (als dat nodig is)quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef SYCO het volgende:
[..]
voor hoeveel doe je hem?
ps. ik zoek fight night 3
interesse in burnout revenge tegen crackdown met kleine bijbetaling van mijn kant?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
Spintercell Double agent 15,-
en Crackdown 20,-
Fifa rtwc mik ik wel in de kliko
zit niet echt op Burnout te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
interesse in burnout revenge tegen crackdown met kleine bijbetaling van mijn kant?
Nee, alleen burnout....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
zit niet echt op Burnout te wachtenheb Forza 2 al
realistisch vind ik iets leuker
heb je niks anders leuks wat je kwijt wilt
Crackdown 20 euro incl?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
en Crackdown 20,-
boekje en kaart zitten er bijquote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef spideramn het volgende:
[..]
Crackdown 20 euro incl?
Geen krassen en zitten het boekje en de kaart er bij?
tiger woords ruilen tegen burnout legends?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
Moto GP '06 tegen King Kong?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
donequote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
boekje en kaart zitten er bij
pm me je adres etc maar dan pm ik mn rekening nummer, zodra het op mn rekening staat stuur ik m op
prima, PM me maar ff.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
tiger woords ruilen tegen burnout legends?
Oh lees net je posts pas, had Niek & jou net ge PM't, sorry.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ook akkoord, PM me ff als je wil.
Spel op de post gedaanquote:
Forza 2 voor ¤30 euro ?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
nu al klaar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
Iemand toevallig intresse om Ninety Nine Nights voor 7.50 toegestuurd te krijgen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef Niek. het volgende:
nog iemand interesse in burnout legends? iemand? ben al bijna zover dat ik hem tegen vrijwel elk spel wil ruilen....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
tiger woords ruilen tegen burnout legends?
quote:
Owhhh. sorry had ik niet gezien, je hebt binnen nu en 5 minuten een pm met mn mail, dan handelen we het verder af via mail ok?quote:
Gedaan, als je vandaag nog ff antwoord gaat ie morgenvroeg op de post.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:10 schreef alki het volgende:
deal PM me maar
Super!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Spel op de post gedaandenk wel dat je m morgen hebt
bedankt voor de centjes
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
Heb interesse in bioshock;quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef Heintje het volgende:
N3 is niet meer in de aanbieding. Alleen Bioshock nog.
Jouw condemned tegen mijn burnout revenge?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Eskimowned het volgende:
Even een copy/paste uit het 'oude' topic
Heb het spel Condemned voor de Xbox360 te ruil tegen (bijv.) 1 van de volgende Xbox360 games:
BurnOut: Revenge
Dead Rising
Rainbow Six: Las Vegas
Just Cause
Mocht je het stomtoevallig niet kennen, dit is een link naar een beschrijving van het desbetr. spel: http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/condemned/index.html
Game verkeert in nieuwstaat. Lijkt het je wat, laat het me ajb dan weten!
Zojuist is de postbode langs geweest met het spel!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Spel op de post gedaandenk wel dat je m morgen hebt
bedankt voor de centjes
Fifa mag je wel naar mij sturen als je hem weg wilt gooien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
en Crackdown 20,-
5 euri doen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Fifa mag je wel naar mij sturen als je hem weg wilt gooien.
3 euro incl?
ywquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:38 schreef spideramn het volgende:
[..]
Zojuist is de postbode langs geweest met het spel!
Thnx voor de snelle afhandeling![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb te ruil Two Worlds, ik zoek:
Oblivion
Fable: Lost chapters
Gears of War
The Darkness
ik wil mijn cod3 trouwens ook wel tegen just cause ruilenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef linuxje het volgende:
ik wil graag mijn cod3 verkopen of ruilen tegen een wireless adapter, pm maar
Als je hem nog steeds zoekt, ik heb je even een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef Shannara het volgende:
[..]
Heb interesse in bioshock;
te ruil: enchanted arms/dead rising/forza 2/crackdown/COD3/GRAW
eventueel met bijbetaling
EDIT: mail me even naar w_koppes bij hotmail
17,5 euro incl en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef zquing het volgende:
geld is goed, 15 inclusief?
stuur me maar een PM om het af te handelenquote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef Platina het volgende:
[..]
17,5 euro incl en we hebben een deal.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zelf nog te ruil:
Superman Returns
Over G Fighters
Top Spin 2
Oblivion
Condemned
2006 FIFA World Cup
Ik zoek nog: Marvel: Ultimate Alliance, Forza 2, Colin McRae: Dirt, The Darkness, Bioshock, Overlord en TMNT. Of bied iets anders leuks
Ik wil hem ruilen tegen Dirtquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek forza 2:
Te ruil heb ik:
Colin Mcrea: Dirt
Rainbow Six: Vegas
Condemned
Vaag vis spel.
Kusje
Heb jou er ook net een verstuurd!quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Leonos het volgende:
Dan hebben we een deal, ik PM je ff.
Deal! Ik heb je gemaild!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:43 schreef Shannara het volgende:
[..]
Jouw condemned tegen mijn burnout revenge?
w_koppes bij hotmail
Ik heb Oblivion, jij Two Worlds....Ruilen?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb te ruil Two Worlds, ik zoek:
Oblivion
Fable: Lost chapters
Gears of War
The Darkness
ruil je hem tegen harde cash, en zo ja hoeveel?quote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand viva Pinata in de aanbieding?
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
Uiteraard doe ik Viva Pinata niet tegen 1 van deze games, tenzij een vorm van bijbetaling aanwezig is.
Over welke game heb je het? Indien VP, niet meer dan 20.quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
ruil je hem tegen harde cash, en zo ja hoeveel?
PC versie ook goed?quote:Op maandag 17 september 2007 15:33 schreef KaiN het volgende:
Te ruil: Oblivion
Ik zoek: F.E.A.R., Overlord..... misschien wat anders doe een voorstel.
Indien hij helemaal onbeschadigt is, hebben we zeer mogenlijk een deal.quote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion, jij Two Worlds....Ruilen?
ik zou the darkness willen hebben, maa rheb alleen maar centjesquote:Op maandag 17 september 2007 17:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Over welke game heb je het? Indien VP, niet meer dan 20.
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef Shannara het volgende:
[..]
Heb interesse in bioshock;
te ruil: enchanted arms/dead rising/forza 2/crackdown/COD3/GRAW
eventueel met bijbetaling
EDIT: mail me even naar w_koppes bij hotmail
quote:Op zondag 16 september 2007 16:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je hem nog steeds zoekt, ik heb je even een mailtje gestuurd
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef Henk-B het volgende:
Ik bied 35 euro incl voor Bioshock voor diegene die hem weg wilt doen!
Oh, hij is ook te koop hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
ik zou the darkness willen hebben, maa rheb alleen maar centjes
Ik heb je een mailtje gestuurd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.
Maar eerlijk gezegd ga ik liever in op de aanbieding van 35 euro in de derde quote en kun jij het denk ik ook interesanter afhandelen met evilwasp.
[..]
[..]
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.
Heb je Tiger Woods ondertussen al ontvangen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
moet burnout revenge zijn....burnout legends is geloof ik de psp versie.
Ja, had je daar ook al een mailtje over gestuurd, burnout is gister verzonden zal dus als het goed is vandaag/morgen aankomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Heb je Tiger Woods ondertussen al ontvangen?
quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek the Darkness:
Te ruil heb ik:
Rainbow Six: Vegas
Condemned
Vaag vis spel.
Kusje
Leef je nog? Heb inmiddels Dirt verstuurd maar je reageerd niet echt op mijn pm's ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Heb jou er ook net een verstuurd!![]()
Toch ga ik VP bieden tegen GRAW2, en als bijbetaling 15 euro?quote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
Uiteraard doe ik Viva Pinata niet tegen 1 van deze games, tenzij een vorm van bijbetaling aanwezig is.
Ik heb Viva Pinata over en wil ik wel ruilen tegen The Darknessquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
No problemo, inmiddels heb ik Bioshock al binnen van EvilWaspquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.
Maar eerlijk gezegd ga ik liever in op de aanbieding van 35 euro in de derde quote en kun jij het denk ik ook interesanter afhandelen met evilwasp.
[..]
[..]
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.
25 incl?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Oh, hij is ook te koop hoor.Doe ns een bod zou ik zeggen. (Clarkson hier onder ander account, gotta love cookies...
)
Ruilen tegen bovenstaande spellen?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:14 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Bioshock uitgespeeld en verkoop het spel weer!
Voor 40,- inclusief is hij voor jou
Quake 4 was tijdje geleden 10 euro bij Dynabytequote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ruilen tegen bovenstaande spellen?
Inderdaad, herstel dus:quote:Op donderdag 20 september 2007 13:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Quake 4 was tijdje geleden 10 euro bij Dynabyte
Maar geen interesse, alleen in geld
Opgelost, goede usertquote:Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Leef je nog? Heb inmiddels Dirt verstuurd maar je reageerd niet echt op mijn pm's ofzo
Krijg steeds meer zin in Forza
quote:
Forza ruilen tegen 1 (of eventueel 2, ligt eraan welke je wilt) van deze spellen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Openthegate het volgende:
Te koop:
Saints Row (tinbox editie) - 30 incl
Forza Motorsport 2 - 35 incl
Samen voor 60 incl![]()
heb pc versie oblivion welquote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef Coam het volgende:
Ik zoek:
Oblivion
en een memorycard of een hd.
Te ruil: een beetje centjes.
Project Sylpheed is 28 euro bij playasia, ik bied 20 inclquote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Inderdaad, herstel dus:
Quake 4: 10 euro incl.
Project Sylpheed: 30 incl.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:14 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Bioshock uitgespeeld en verkoop het spel weer!
Voor 40,- inclusief is hij voor jou
Dat is zonder verzendkosten he? Zullen we zeggen 25 incl?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Project Sylpheed is 28 euro bij playasia, ik bied 20 incl
sorry alleen te koop niet te ruilquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forza ruilen tegen 1 (of eventueel 2, ligt eraan welke je wilt) van deze spellen?
Superman Returns
Over G Fighters
Oblivion
Condemned
2006 FIFA World Cup
Alright, jammerquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry alleen te koop niet te ruil![]()
reviews van het spel waren niet zo heel denderend, voor 22,50 inclusief wil ik het nog wel proberenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:23 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat is zonder verzendkosten he? Zullen we zeggen 25 incl?
Godallejezus, moeilijk doen over een paar euro.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef zquing het volgende:
[..]
reviews van het spel waren niet zo heel denderend, voor 22,50 inclusief wil ik het nog wel proberen
Hierbij is de kans dat je nog eens iets wint als het goed is gedaald naar 0%.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Godallejezus, moeilijk doen over een paar euro.![]()
Nou, omdat ik heb toch gratis gewonnen heb met Fok! Games is het goed. Mail me maar op prikko84 at hotmail.com
Hmm ik heb ook nog een waardebon van 50 euro bij onlinesmartshop.nl (canabiszaadjes, waterpijpen, etc)quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry alleen te koop niet te ruil![]()
Heb je nog even er is iemand die wil hem eigenlijk hebben maar als die deal niet doorgaat meld ik het wel even aan je okay?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Katseviool het volgende:
bied voor NHL ¤15 incl.
jammer dat ik net een mooie monitor heb verkocht...quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:48 schreef SYCO het volgende:
ff opnieuw;
te koop/ruil :
- xbox afstandbediening orgineel
- 64mb memorycard
- VGA kabel voor xbox (dus xbox aansluiten op je pc monitor)
kom eens met een goed bod
Kans was toch klein, :p.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hierbij is de kans dat je nog eens iets wint als het goed is gedaald naar 0%.
15 incl voor smackdown?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:32 schreef pmponer het volgende:
Mijn nba2k7 is nu verkocht
heb dus nog
Tigerwoods pga tour 07
Smackdown vs Raw 2007
NHL 2KL
15 euro per stuk excl verzendkosten
20 incl voor RRRquote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb Def Jem Icon en Raymann Raving Rabbids uitgespeeld...
Liefhebbers????
geen idee, tis iig deze. en prijs, geen idee noem maar iets zolang het redelijk isquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
jammer dat ik net een mooie monitor heb verkocht...
is het de AB die je bij de xbox premium kreeg of die universele van MS? en hoeveel cash wil je er voor?
Hoeveel voor VGA kabel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:48 schreef SYCO het volgende:
ff opnieuw;
te koop/ruil :
- xbox afstandbediening orgineel
- 64mb memorycard
- VGA kabel voor xbox (dus xbox aansluiten op je pc monitor)
kom eens met een goed bod
sorry heb het geld nodig voor andere dingenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook nog een waardebon van 50 euro bij onlinesmartshop.nl (canabiszaadjes, waterpijpen, etc)
Misschien is dat interessant?
...quote:Op zondag 23 september 2007 15:12 schreef Blinker het volgende:
13 inclusief verzenden
Hmm ok, dat is jammerquote:Op zondag 23 september 2007 15:16 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry heb het geld nodig voor andere dingen
Iemand anders nog Forza 2? 35 inclusief verzenden
Saints Row doe ik weg voor 17 euro incl
![]()
Eventueel ook een (combinatie) te ruilen tegen bioshock of blue dragonquote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef flappiewappie het volgende:
Te koop;
Crackdown 20,-
Kameo 15,-
Deadrising 20,-
Ik heb wel interesse in Pes6...quote:Op maandag 24 september 2007 01:08 schreef hardcorebass het volgende:
crackdown te koop: 18 euro inclusief.
Pes6: 15 inclusief.
Dead or alive 4 : 12 incl.
te ruil: The darkness
Is al verkocht.quote:Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor 40 inclusief stuur ik hem vandaag nog op.
Donderdag had je em gekocht en nu al zat?quote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef Henk-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik in de aanbieding : BIOSHOCK voor 35 euro incl.
Laat maar wat weten!
Nee hoor was het maar zoquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Blinker het volgende:
[..]
Donderdag had je em gekocht en nu al zat?
heb je een pm gestuurdquote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef Henk-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik in de aanbieding : BIOSHOCK voor 35 euro incl.
Laat maar wat weten!
Men dat is lastig zeg! Wel zonde t'is een mooie game.quote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee hoor was het maar zo
Ik kan niet zo goed tegen FPS, ik word dan echt kotsmisselijk, maarrrrrrr ik had de demo van Bioshock gespeeld en dat ging me eigenlijk wel goed af. (lees niet misselijk worden)
Dus ik hoopte dat het met de full version ook zo was, maar helaas.... na 10 minuten word ik echt kotsmisselijk.
Vandaar dus weer in de verkoop voor hetzelfde bedrag als waar ik hem voor gekocht heb.
Ja ik vind het zelf ook heel erg jammer, er is 1 FPS die ik langer dan 10 minuten kan spelen en dat is RS LV misschien omdat dat een langzame game is.quote:Op maandag 24 september 2007 22:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Men dat is lastig zeg! Wel zonde t'is een mooie game.
Oke thnx, ga ik morgen ff langs!quote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Blinker het volgende:
Ik gebruik zelf een bubbeltjes envelop (die kan je ook voor 30 cent oid bij je postkantoor krijgen) en daar plak ik 4 postzegels van 44 cent op.
Dat is altijd wel voldoende.
Als je langs gaat bij het postkantoor zijn ze in de meeste gevallen niet te beroerd om je te helpen
Ik koop gewoon een bubbeltjesenvelop bij de kantoorboekhandel en postzegels(1,76 = 4 X .44 of 2 X .88) bij de Appie, hoef je niet eens in de idioot lange rijen voor de boekhandel te staan...quote:Op maandag 24 september 2007 22:56 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook heel erg jammer, er is 1 FPS die ik langer dan 10 minuten kan spelen en dat is RS LV misschien omdat dat een langzame game is.
Trouwens ik denk dat ik een potentiele koper heb, kan iemand me helpen met de verzending?
Eerste keer dat ik wat opstuur vandaar.
Ik wil het versturen in zo'n bubbeltjes envelop, maar voor hoeveel geld aan postzegels moeten daar op?
En kan je die gewoon in de brievenbus gooien of moet ik naar het postkantoor?
Alvast bedankt!
Hmm, dat van dat stukje is vreemd... zat het ook niet in de envelop? Is me namelijk ook nooit opgevallen...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Leonos het volgende:
Hij is binnen ja, er mist alleen een stukje van het hoesje aan de onderkant.
Maja, ik kon niet verder komen als tier 5 in DirtDoe je de groeten aan McRea?
En...quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb je nog even er is iemand die wil hem eigenlijk hebben maar als die deal niet doorgaat meld ik het wel even aan je okay?
Als je van plan bent om vaker spellen te verkopen is het aan te raden om de envelop waarin je iets toegestuurt krijgt te bewaren. Die dingen zijn makkelijk te hergebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 22:56 schreef Henk-B het volgende:
Trouwens ik denk dat ik een potentiele koper heb, kan iemand me helpen met de verzending?
Eerste keer dat ik wat opstuur vandaar.
Ik wil het versturen in zo'n bubbeltjes envelop, maar voor hoeveel geld aan postzegels moeten daar op?
En kan je die gewoon in de brievenbus gooien of moet ik naar het postkantoor?
Alvast bedankt!
2 is meer dan genoegquote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Blinker het volgende:
Ik gebruik zelf een bubbeltjes envelop (die kan je ook voor 30 cent oid bij je postkantoor krijgen) en daar plak ik 4 postzegels van 44 cent op.
Dat is altijd wel voldoende.
Als je langs gaat bij het postkantoor zijn ze in de meeste gevallen niet te beroerd om je te helpen
Dat moet ik zijn geweest, ik heb het nogal druk dus ik zit hier niet elke dag te F5 -en sorry.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
de persoon die smackdown 07 aanbood leeft die nog
15 gebodenincl verzenden reageer eens
yow clarkson, leef je nog?quote:
Hoeveel voor Icon?quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb Def Jem Icon en Raymann Raving Rabbids uitgespeeld...
Liefhebbers????
Die gozer heeft gereageerd en ziet van de koop af, bij deze mag jij hem wat mij betreft hebbenvoor 15 euro stuur ik hem naar je op. neem contact met me op via email pmponer at hotmail.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
de persoon die smackdown 07 aanbood leeft die nog
15 gebodenincl verzenden reageer eens
je hebt pmquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die gozer heeft gereageerd en ziet van de koop af, bij deze mag jij hem wat mij betreft hebbenvoor 15 euro stuur ik hem naar je op. neem contact met me op via email pmponer at hotmail.com
Bied 17,50 incl voor Fifa 2007quote:Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Xbox360 het volgende:
Hierbij bied ik meerdere top titels voor de Xbox360 aan!
- TomRaider Legend 20 euro incl.
- The Outfit 17,50 euro incl.
- NBA 2K6 17,50 euro incl.
- NHL 2K6 17,50 euro incl.
- Test Drive Unlimited 22,5 euro incl.
- Condemned 20 euro incl.
- PGR3 20 euro incl.
- The outfit 17,5 euro incl.
- Ridge Racer 6 17,5 euro incl.
- Need for Speed Most Wanted 17,5 euro incl.
- Over G Fighters 17,5 euro incl.
- Fifa 2007 20 euro incl.
- Prey 17,5 euro incl.
- Farcry 17,5 euro incl.
- X-Men 17,5 euro incl.
- Kameo 17,5 euro incl.
- Table Tennis 17,5 euro incl.
- Perfect Dark Zero 17,5 euro incl.
- Bioshock 35 euro incl.
Prijzen zijn incl. verzenden.
*** Na het ontvangen van het bedrag op mijn rekening zal ik het spel direct op de post doen!
*** Niet alle spellen die op de foto staan zijn te koop!
*** Bij combo's kan er wat aan de prijs gedaan worden.
[afbeelding]
Zie PM!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:34 schreef Jossos het volgende:
[quote]Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Xbox360 het volgende:
- X-Men 17,5 euro incl.
Welke X-men is dit precies?![]()
Fifa is al verkocht!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:00 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Bied 17,50 incl voor Fifa 2007
pmquote:Op zondag 23 september 2007 22:19 schreef Anthonyb het volgende:
Te koop: The Darkness (nieuwstaat) E35,- inclusief verzendkosten!
Check je PM!quote:Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Xbox360 het volgende:
Hierbij bied ik meerdere top titels voor de Xbox360 aan!
- Test Drive Unlimited 22,5 euro incl.
Prijzen zijn incl. verzenden.
*** Na het ontvangen van het bedrag op mijn rekening zal ik het spel direct op de post doen!
*** Niet alle spellen die op de foto staan zijn te koop!
*** Bij combo's kan er wat aan de prijs gedaan worden.
[afbeelding]
Wat wil je precies bereiken? In je topic wordt er al 40euro excl. verzendkosten geboden, wil je er meer eruit halen?quote:
Hooooi! Je spel is onderweg, nou ja.... als de tnt beambte hem komt halen is hij echt onderwegquote:Op woensdag 26 september 2007 08:47 schreef Sickert het volgende:
pmponer !!
zie je pm
heb zojuist geld overgemaakt 15 dikke euri's
NNN 12,50inclquote:Op donderdag 27 september 2007 08:24 schreef BadderAapje het volgende:
Te ruil / Te koop:
Viva a Pinata - 20 euro
Call of Duty 3 - 25 euro
Pro Evo 6 - 20 euro
GRAW - 15 euro
ninety nine nights - 15 euro
Sonic - 15 euro
Of ruien tegen een ander spel natuurlijk![]()
Als je interrese hebt graag een PM
ik zie'm niet op de site... is dit een lokale actie of bij alle winkels?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:43 schreef Intermec het volgende:
VGA kasbel bij dynabyte in de winkel, 2.99 op = op
en ook nog world series of poker te koop. 20 euri.quote:Op maandag 24 september 2007 01:08 schreef hardcorebass het volgende:
crackdown te koop: 23 euro inclusief.
Pes6: 15 inclusief.
Dead or alive 4 : 12 incl.
te ruil: The darkness
wil je The Darkness ruilen tegen 2 van mijn games??quote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
en ook nog world series of poker te koop. 20 euri.
WSOP wil ik wel van je over nemen daarvoor. Mail me maar.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
en ook nog world series of poker te koop. 20 euri.
nope, sorryquote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
wil je The Darkness ruilen tegen 2 van mijn games??
25,- geboden.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier ook een nog gesealde Halo 3, gekregen bij een persevenement, maar ik heb helemaal geen Xbox.
Nog wel overwogen om er eentje te kopen, maar toch maar niet. Dus, helemaal nieuw, plus 48 uur trial van Xbox Live. Bieden vanaf 25 euro.
Ruilen mag ook, maar dan tegen een toffe Wii-game.
30,- en weer afhalen in Amsterdam?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier ook een nog gesealde Halo 3, gekregen bij een persevenement, maar ik heb helemaal geen Xbox.
Nog wel overwogen om er eentje te kopen, maar toch maar niet. Dus, helemaal nieuw, plus 48 uur trial van Xbox Live. Bieden vanaf 25 euro.
35,-quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
17,50incl voor gears of war aangezien hij voor 27,74 nieuw te koop is bij dvdcrave.comquote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Openthegate het volgende:
Alleen te koop:
Forza Motorsport 2 - 32,50 incl
Gears of War - 27,50 incl
GRAW 2 - 22,50 incl
Saints Row (tinbox) - 18 incl
PGR 3 - 18 incl
Allemaal in nieuwstaat, zonder krasjes![]()
Geen 'classics' uitvoeringen
36quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
30,- en weer afhalen in Amsterdam?
Ik weet in ieder geval al waar het is
Evt morgen al ophalen
Ik hou de veiling open tot zaterdagavond 00.00 uur, en dan gaat ' ie naar de hoogste bieder.quote:
¤25 incl. voor Gears of War!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Openthegate het volgende:
Alleen te koop:
GRAW 2 - 22,50 incl
PGR 3 - 18 incl
20eu incl. voor GRAW2quote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Openthegate het volgende:
Alleen te koop:
GRAW 2 - 22,50 incl
PGR 3 - 18 incl
27.50 + 18 = 45.50quote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Openthegate het volgende:
Alleen te koop:
de vga-kabel is bij de dynabyte in tilburg dus 3 ¤..quote:
Fight Night Round 3quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef Filay het volgende:
Ik ben op zoek naar Fight Night Round 3... iemand? Ik heb al iemand gepmd maar weet niet of hij hem nog heeft dus uit voorzorg...
U Lucky bastard..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:24 schreef Intermec het volgende:
hadden er nog maar 1 hangen overigens.. vroeg nog of het geen foutje was.. maar nee zeiden ze, kassa gaf hetzelfde aan..
Heb ze beide voor je, maar ik ruil alleen voor andere leuke 360 gamesquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Tuutje het volgende:
Deze meneer is op zoek naar Oblivion of Condemned (of beide).
Wie wil er iets slijten voor een leuk prijsje incl. verzendkosten
dealquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef THeeF het volgende:
[..]
27.50 + 18 = 45.50
Maak er 50 euro van incl verzendkosten..
Maak het vandaag nog over !
dealquote:
Oblivion in goede staat: 20 incl.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Tuutje het volgende:
Condemned 15 inclquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Tuutje het volgende:
Bod van 40 inc. binnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:30 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb BioShock maar daar ben ik zelf nog niet klaar mee.. Heb je Fight Night niet te koop?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Fight Night Round 3
Ik heb hem wel(goede staat geen krasjes op cd)
Heb jij een van deze spellen?:
Tom Clancy`s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
Tom Clancy`s Rainbow Six: Vegas
Colin McRae Dirt
BioShock
Lost Planet: Extreme Condition
Ik heb verder nog de spellen te ruil:
Madden NFL 07
Kameo: Elements of Power
Perfect Dark Zero
Dead or Alive 4
Need for Speed Carbon
Fight Night Round 3
Als je andere games te ruil hebt voor één van deze games laat maar horen.
BioShock ook niet bijna klaar mee?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik heb BioShock maar daar ben ik zelf nog niet klaar mee.. Heb je Fight Night niet te koop?
Ok wat mij betreft. Alles nog in orde (geen krassen op cd of doos ofzo)?quote:
Hehe ik moet hem nog twee keer uitspelenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef MasterMido het volgende:
[..]
BioShock ook niet bijna klaar mee?![]()
Ik heb hem ook al voor 17 incl. gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oblivion in goede staat: 20 incl.
Ruil je ook??quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef Retarded het volgende:
Battlefield 2 - 15 incl
Dead or Alive 4 - 15 incl
FIFA 2006 World Cup - 15 incl
Project Gotham Racing 3 - 15 incl
Saints Row - 15 incl
nu ook alle 5 voor maar 65 euro's!
Ik ruil liever, maar als ik me bedenk zal ik het laten wetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef Retarded het volgende:
Helaas geen interesse in golfspellen ... niet kopen toevallig?
heb je nog andere titels te ruil?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef Filay het volgende:
[..]
Hehe ik moet hem nog twee keer uitspelen
Ik heb nog niet zoveel games, heb de doos nog maar netquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:28 schreef MasterMido het volgende:
[..]
heb je nog andere titels te ruil?
anders 25 euro?
Is goed voeg me maar toe op msn of mail mequote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel games, heb de doos nog maar netIk heb alleen Pro Evo 6 te ruil, maar ja met Pro Evo 2008 op komst lijkt me niet dat je die wilt hebben
25 euro inclusief verzendkosten? Dan ist een deal![]()
Dat kost ie nieuw ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef ktulu het volgende:
Heb Halo 3 in seal te koop voor ¤50 incl
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef Professor_Paljas het volgende:
Voor een vriend bied ik te koop aan:
Splinter Cell (Xbox) 10,-
Splinter Cell Pandora Tomorrow (Xbox) 10,-
Splinter Cell Chaos Theory (Xbox) 10,-
Halo 2 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 Black Arrow (Xbox) 10,-
Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360) 20,-
Splinter Cell Double Agent (Xbox 360) 30,-
Rainbow Six Vegas (XBox 360) 40,-
Allemaal bij elkaar: 120,-
Eventueel ruilen tegen een extra controller/fifa 2008 voor de xbox 360 is ook mogelijk.
Op te halen in Utrecht/Oldenzaal, bieden excl verzendkosten.
iets voor Testdrive?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:52 schreef Tco99 het volgende:
TR
Test Drive Unlimited
Need for Speed Carbon
Liefst de twee titels samen voor Bioshock of Colin McRae Dirt, maar tegen 2 oudere titels mag ook.
Hmm niet echt, voetbal of battlefield is niet mijn ding.quote:Op zondag 30 september 2007 01:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
iets voor Testdrive?
Battlefield 2
FIFA 2006 World Cup
Mijn bod van 30 staat nog steedsquote:Op zondag 30 september 2007 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Ok, verkoop van Halo 3 geseald is niet doorgegaan. Wie biedt?
Ik heb er zelfs ook een echt Xbox-360 polsbandje bij, de nieuwste Power Unlimited en een speciale editie van Muziek en Beeld over de 360.
Ok, genoteerd. Ik hou'm open tot vanavond 00.00 uur, en dan gaat hij naar de hoogste bieder.quote:Op zondag 30 september 2007 17:08 schreef Sickert het volgende:
40
geboden voor Halo 3
en dan hoef ik al die losse troep niet
Spider-Man 3 zit er ook nog bijquote:Op zondag 30 september 2007 15:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
TR
Saints Row
Splinter Cell: Double Agent
Two Worlds
The Darkness
GRAW 1
Reacties via PM
Mooi bedankt voor de handel nog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef Sickert het volgende:
pmponer ! vandaga spel van je ontvangen
helemaal goed![]()
bedankt!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:13 schreef koen_pijl het volgende:
TR
Forza 2 limited edition
te ruil voor Oblivion en/of gears of war en\of call of call of juarez
Interesse dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog steeds te ruil:
Superman Returns
Over G Fighters
Oblivion
Condemned
2006 FIFA World Cup
Ook wil ik 52,50 euro aan tegoed bij onlinesmartshop.nl ruilen (staat op mijn account, geef bestelling aan me door dan plaats ik bestelling, welke afgeleverd word op jouw adres) tegen een bijvoorbeeld DiRT, Forza 2, Bioshock etc.
ik haak toch maar afquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, genoteerd. Ik hou'm open tot vanavond 00.00 uur, en dan gaat hij naar de hoogste bieder.
Aangezien Sickert heeft afgehaakt als nog een bod van 35 euroquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, genoteerd. Ik hou'm open tot vanavond 00.00 uur, en dan gaat hij naar de hoogste bieder.
Test Drive er ook maar bij dan, 22.50quote:Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef hardcorebass het volgende:
crackdown te koop: 22,50 euro inclusief.
Dead or alive 4 : 15 incl.
of 1 van deze 2 ruilen tegen Gears of War
te ruil: The darkness liefst tegen Forza 2, of tegen ander recent spel! (bioshock niet)
ik zoek dus: Gears of war.
Oblivion + 1 van de andere titels die ik in de aanbieding heb danquote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Heb op xboxworld een bod van GoW + 10 e
Je hebt PM.quote:Op zondag 30 september 2007 23:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aangezien Sickert heeft afgehaakt als nog een bod van 35 euro
Heb beide hardware onderdelen voor jequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Mag vragen om hardware ook hier?
Ik zoek nog de Mediacenter remote en de advanced scart kabel. Heb evt World Poker te ruil of geld.
Dealquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Heb beide hardware onderdelen voor je. Zullen we zeggen...40euro inclusief verzendkosten?
Nope, die heb ik jammer genoeg niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deal. PM me maar even voor details
.
Edit: VGA kabel heb je ook toevallig? (ben me nog aan het inlezen dus kom er langzaam achter) heb een 24inch TFT widescreen, dus dat zou ook wel cool zijn.
Jammerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nope, die heb ik jammer genoeg niet.
Wat vraag je voor Saints Row ongeveer?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Katseviool het volgende:
TR:
Saints Row
Top spin 2
Ik zoek: Gears of war, maar doe gerust ook een ander voorstel mocht je nog iets hebben liggen
Heb je niks te ruil?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Saints Row ongeveer?
Hoeveel voor call of duty 3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:55 schreef IRAKEES-NL het volgende:
Te Koop:
- Saints Row
- Just Cause
- Call of Duty 3
- Fight Night Round 3
- Virtua Tennis 3
- UEFA CL 06/07
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |