Eventueel ook een (combinatie) te ruilen tegen bioshock of blue dragonquote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef flappiewappie het volgende:
Te koop;
Crackdown 20,-
Kameo 15,-
Deadrising 20,-
Ik heb wel interesse in Pes6...quote:Op maandag 24 september 2007 01:08 schreef hardcorebass het volgende:
crackdown te koop: 18 euro inclusief.
Pes6: 15 inclusief.
Dead or alive 4 : 12 incl.
te ruil: The darkness
Is al verkocht.quote:Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor 40 inclusief stuur ik hem vandaag nog op.
Donderdag had je em gekocht en nu al zat?quote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef Henk-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik in de aanbieding : BIOSHOCK voor 35 euro incl.
Laat maar wat weten!
Nee hoor was het maar zoquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Blinker het volgende:
[..]
Donderdag had je em gekocht en nu al zat?
heb je een pm gestuurdquote:Op maandag 24 september 2007 21:40 schreef Henk-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik in de aanbieding : BIOSHOCK voor 35 euro incl.
Laat maar wat weten!
Men dat is lastig zeg! Wel zonde t'is een mooie game.quote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee hoor was het maar zo
Ik kan niet zo goed tegen FPS, ik word dan echt kotsmisselijk, maarrrrrrr ik had de demo van Bioshock gespeeld en dat ging me eigenlijk wel goed af. (lees niet misselijk worden)
Dus ik hoopte dat het met de full version ook zo was, maar helaas.... na 10 minuten word ik echt kotsmisselijk.
Vandaar dus weer in de verkoop voor hetzelfde bedrag als waar ik hem voor gekocht heb.
Ja ik vind het zelf ook heel erg jammer, er is 1 FPS die ik langer dan 10 minuten kan spelen en dat is RS LV misschien omdat dat een langzame game is.quote:Op maandag 24 september 2007 22:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Men dat is lastig zeg! Wel zonde t'is een mooie game.
Oke thnx, ga ik morgen ff langs!quote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Blinker het volgende:
Ik gebruik zelf een bubbeltjes envelop (die kan je ook voor 30 cent oid bij je postkantoor krijgen) en daar plak ik 4 postzegels van 44 cent op.
Dat is altijd wel voldoende.
Als je langs gaat bij het postkantoor zijn ze in de meeste gevallen niet te beroerd om je te helpen
Ik koop gewoon een bubbeltjesenvelop bij de kantoorboekhandel en postzegels(1,76 = 4 X .44 of 2 X .88) bij de Appie, hoef je niet eens in de idioot lange rijen voor de boekhandel te staan...quote:Op maandag 24 september 2007 22:56 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook heel erg jammer, er is 1 FPS die ik langer dan 10 minuten kan spelen en dat is RS LV misschien omdat dat een langzame game is.
Trouwens ik denk dat ik een potentiele koper heb, kan iemand me helpen met de verzending?
Eerste keer dat ik wat opstuur vandaar.
Ik wil het versturen in zo'n bubbeltjes envelop, maar voor hoeveel geld aan postzegels moeten daar op?
En kan je die gewoon in de brievenbus gooien of moet ik naar het postkantoor?
Alvast bedankt!
Hmm, dat van dat stukje is vreemd... zat het ook niet in de envelop? Is me namelijk ook nooit opgevallen...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Leonos het volgende:
Hij is binnen ja, er mist alleen een stukje van het hoesje aan de onderkant.
Maja, ik kon niet verder komen als tier 5 in DirtDoe je de groeten aan McRea?
En...quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heb je nog even er is iemand die wil hem eigenlijk hebben maar als die deal niet doorgaat meld ik het wel even aan je okay?
Als je van plan bent om vaker spellen te verkopen is het aan te raden om de envelop waarin je iets toegestuurt krijgt te bewaren. Die dingen zijn makkelijk te hergebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 22:56 schreef Henk-B het volgende:
Trouwens ik denk dat ik een potentiele koper heb, kan iemand me helpen met de verzending?
Eerste keer dat ik wat opstuur vandaar.
Ik wil het versturen in zo'n bubbeltjes envelop, maar voor hoeveel geld aan postzegels moeten daar op?
En kan je die gewoon in de brievenbus gooien of moet ik naar het postkantoor?
Alvast bedankt!
2 is meer dan genoegquote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Blinker het volgende:
Ik gebruik zelf een bubbeltjes envelop (die kan je ook voor 30 cent oid bij je postkantoor krijgen) en daar plak ik 4 postzegels van 44 cent op.
Dat is altijd wel voldoende.
Als je langs gaat bij het postkantoor zijn ze in de meeste gevallen niet te beroerd om je te helpen
Dat moet ik zijn geweest, ik heb het nogal druk dus ik zit hier niet elke dag te F5 -en sorry.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
de persoon die smackdown 07 aanbood leeft die nog
15 gebodenincl verzenden reageer eens
yow clarkson, leef je nog?quote:
Hoeveel voor Icon?quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb Def Jem Icon en Raymann Raving Rabbids uitgespeeld...
Liefhebbers????
Die gozer heeft gereageerd en ziet van de koop af, bij deze mag jij hem wat mij betreft hebbenvoor 15 euro stuur ik hem naar je op. neem contact met me op via email pmponer at hotmail.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
de persoon die smackdown 07 aanbood leeft die nog
15 gebodenincl verzenden reageer eens
je hebt pmquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die gozer heeft gereageerd en ziet van de koop af, bij deze mag jij hem wat mij betreft hebbenvoor 15 euro stuur ik hem naar je op. neem contact met me op via email pmponer at hotmail.com
Bied 17,50 incl voor Fifa 2007quote:Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Xbox360 het volgende:
Hierbij bied ik meerdere top titels voor de Xbox360 aan!
- TomRaider Legend 20 euro incl.
- The Outfit 17,50 euro incl.
- NBA 2K6 17,50 euro incl.
- NHL 2K6 17,50 euro incl.
- Test Drive Unlimited 22,5 euro incl.
- Condemned 20 euro incl.
- PGR3 20 euro incl.
- The outfit 17,5 euro incl.
- Ridge Racer 6 17,5 euro incl.
- Need for Speed Most Wanted 17,5 euro incl.
- Over G Fighters 17,5 euro incl.
- Fifa 2007 20 euro incl.
- Prey 17,5 euro incl.
- Farcry 17,5 euro incl.
- X-Men 17,5 euro incl.
- Kameo 17,5 euro incl.
- Table Tennis 17,5 euro incl.
- Perfect Dark Zero 17,5 euro incl.
- Bioshock 35 euro incl.
Prijzen zijn incl. verzenden.
*** Na het ontvangen van het bedrag op mijn rekening zal ik het spel direct op de post doen!
*** Niet alle spellen die op de foto staan zijn te koop!
*** Bij combo's kan er wat aan de prijs gedaan worden.
[afbeelding]
Zie PM!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:34 schreef Jossos het volgende:
[quote]Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Xbox360 het volgende:
- X-Men 17,5 euro incl.
Welke X-men is dit precies?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |