Wat zoek je dan?quote:Op maandag 10 september 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Bioshock in de aanbieding.
Te koop of te ruil.
Ik weet het niet precies. iig niet de drie spellen die jij in de OP noemt.quote:
Dit is een 360 topic.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef liiszle het volgende:
Gezocht, Amped.
te ruil ;
driv3er,
Splintercell,
Ghost recon.
oh hehe, t valt me ook echt nu pas opquote:
voor hoeveel doe je hem?quote:Op maandag 10 september 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Bioshock in de aanbieding.
Te koop of te ruil.
40 euro incl verzenden. (als dat nodig is)quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:12 schreef SYCO het volgende:
[..]
voor hoeveel doe je hem?
ps. ik zoek fight night 3
interesse in burnout revenge tegen crackdown met kleine bijbetaling van mijn kant?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
Spintercell Double agent 15,-
en Crackdown 20,-
Fifa rtwc mik ik wel in de kliko
zit niet echt op Burnout te wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
interesse in burnout revenge tegen crackdown met kleine bijbetaling van mijn kant?
Nee, alleen burnout....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
zit niet echt op Burnout te wachtenheb Forza 2 al
realistisch vind ik iets leuker
heb je niks anders leuks wat je kwijt wilt
Crackdown 20 euro incl?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
en Crackdown 20,-
boekje en kaart zitten er bijquote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef spideramn het volgende:
[..]
Crackdown 20 euro incl?
Geen krassen en zitten het boekje en de kaart er bij?
tiger woords ruilen tegen burnout legends?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
Moto GP '06 tegen King Kong?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
donequote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
boekje en kaart zitten er bij
pm me je adres etc maar dan pm ik mn rekening nummer, zodra het op mn rekening staat stuur ik m op
prima, PM me maar ff.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
tiger woords ruilen tegen burnout legends?
Oh lees net je posts pas, had Niek & jou net ge PM't, sorry.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ook akkoord, PM me ff als je wil.
Spel op de post gedaanquote:
Forza 2 voor ¤30 euro ?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
nu al klaar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
Iemand toevallig intresse om Ninety Nine Nights voor 7.50 toegestuurd te krijgen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef Niek. het volgende:
nog iemand interesse in burnout legends? iemand? ben al bijna zover dat ik hem tegen vrijwel elk spel wil ruilen....
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Niek. het volgende:
[..]
tiger woords ruilen tegen burnout legends?
quote:
Owhhh. sorry had ik niet gezien, je hebt binnen nu en 5 minuten een pm met mn mail, dan handelen we het verder af via mail ok?quote:
Gedaan, als je vandaag nog ff antwoord gaat ie morgenvroeg op de post.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:10 schreef alki het volgende:
deal PM me maar
Super!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Spel op de post gedaandenk wel dat je m morgen hebt
bedankt voor de centjes
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
TK/TR:
Forza 2
Lego Star Wars 2
King Kong
Tiger Woods '07
Heb interesse in bioshock;quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef Heintje het volgende:
N3 is niet meer in de aanbieding. Alleen Bioshock nog.
Jouw condemned tegen mijn burnout revenge?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef Eskimowned het volgende:
Even een copy/paste uit het 'oude' topic
Heb het spel Condemned voor de Xbox360 te ruil tegen (bijv.) 1 van de volgende Xbox360 games:
BurnOut: Revenge
Dead Rising
Rainbow Six: Las Vegas
Just Cause
Mocht je het stomtoevallig niet kennen, dit is een link naar een beschrijving van het desbetr. spel: http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/condemned/index.html
Game verkeert in nieuwstaat. Lijkt het je wat, laat het me ajb dan weten!
Zojuist is de postbode langs geweest met het spel!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
Spel op de post gedaandenk wel dat je m morgen hebt
bedankt voor de centjes
Fifa mag je wel naar mij sturen als je hem weg wilt gooien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:25 schreef Sickert het volgende:
en Crackdown 20,-
5 euri doen ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Fifa mag je wel naar mij sturen als je hem weg wilt gooien.
3 euro incl?
ywquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:38 schreef spideramn het volgende:
[..]
Zojuist is de postbode langs geweest met het spel!
Thnx voor de snelle afhandeling![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb te ruil Two Worlds, ik zoek:
Oblivion
Fable: Lost chapters
Gears of War
The Darkness
ik wil mijn cod3 trouwens ook wel tegen just cause ruilenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef linuxje het volgende:
ik wil graag mijn cod3 verkopen of ruilen tegen een wireless adapter, pm maar
Als je hem nog steeds zoekt, ik heb je even een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef Shannara het volgende:
[..]
Heb interesse in bioshock;
te ruil: enchanted arms/dead rising/forza 2/crackdown/COD3/GRAW
eventueel met bijbetaling
EDIT: mail me even naar w_koppes bij hotmail
17,5 euro incl en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef zquing het volgende:
geld is goed, 15 inclusief?
stuur me maar een PM om het af te handelenquote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef Platina het volgende:
[..]
17,5 euro incl en we hebben een deal.
quote:Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zelf nog te ruil:
Superman Returns
Over G Fighters
Top Spin 2
Oblivion
Condemned
2006 FIFA World Cup
Ik zoek nog: Marvel: Ultimate Alliance, Forza 2, Colin McRae: Dirt, The Darkness, Bioshock, Overlord en TMNT. Of bied iets anders leuks
Ik wil hem ruilen tegen Dirtquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek forza 2:
Te ruil heb ik:
Colin Mcrea: Dirt
Rainbow Six: Vegas
Condemned
Vaag vis spel.
Kusje
Heb jou er ook net een verstuurd!quote:Op zondag 16 september 2007 23:58 schreef Leonos het volgende:
Dan hebben we een deal, ik PM je ff.
Deal! Ik heb je gemaild!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:43 schreef Shannara het volgende:
[..]
Jouw condemned tegen mijn burnout revenge?
w_koppes bij hotmail
Ik heb Oblivion, jij Two Worlds....Ruilen?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb te ruil Two Worlds, ik zoek:
Oblivion
Fable: Lost chapters
Gears of War
The Darkness
ruil je hem tegen harde cash, en zo ja hoeveel?quote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand viva Pinata in de aanbieding?
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
Uiteraard doe ik Viva Pinata niet tegen 1 van deze games, tenzij een vorm van bijbetaling aanwezig is.
Over welke game heb je het? Indien VP, niet meer dan 20.quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
ruil je hem tegen harde cash, en zo ja hoeveel?
PC versie ook goed?quote:Op maandag 17 september 2007 15:33 schreef KaiN het volgende:
Te ruil: Oblivion
Ik zoek: F.E.A.R., Overlord..... misschien wat anders doe een voorstel.
Indien hij helemaal onbeschadigt is, hebben we zeer mogenlijk een deal.quote:Op maandag 17 september 2007 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion, jij Two Worlds....Ruilen?
ik zou the darkness willen hebben, maa rheb alleen maar centjesquote:Op maandag 17 september 2007 17:33 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Over welke game heb je het? Indien VP, niet meer dan 20.
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef Shannara het volgende:
[..]
Heb interesse in bioshock;
te ruil: enchanted arms/dead rising/forza 2/crackdown/COD3/GRAW
eventueel met bijbetaling
EDIT: mail me even naar w_koppes bij hotmail
quote:Op zondag 16 september 2007 16:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je hem nog steeds zoekt, ik heb je even een mailtje gestuurd
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 16 september 2007 20:24 schreef Henk-B het volgende:
Ik bied 35 euro incl voor Bioshock voor diegene die hem weg wilt doen!
Oh, hij is ook te koop hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
ik zou the darkness willen hebben, maa rheb alleen maar centjes
Ik heb je een mailtje gestuurd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.
Maar eerlijk gezegd ga ik liever in op de aanbieding van 35 euro in de derde quote en kun jij het denk ik ook interesanter afhandelen met evilwasp.
[..]
[..]
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.
Heb je Tiger Woods ondertussen al ontvangen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
moet burnout revenge zijn....burnout legends is geloof ik de psp versie.
Ja, had je daar ook al een mailtje over gestuurd, burnout is gister verzonden zal dus als het goed is vandaag/morgen aankomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Heb je Tiger Woods ondertussen al ontvangen?
quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek the Darkness:
Te ruil heb ik:
Rainbow Six: Vegas
Condemned
Vaag vis spel.
Kusje
Leef je nog? Heb inmiddels Dirt verstuurd maar je reageerd niet echt op mijn pm's ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Heb jou er ook net een verstuurd!![]()
Toch ga ik VP bieden tegen GRAW2, en als bijbetaling 15 euro?quote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
Uiteraard doe ik Viva Pinata niet tegen 1 van deze games, tenzij een vorm van bijbetaling aanwezig is.
Ik heb Viva Pinata over en wil ik wel ruilen tegen The Darknessquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb zelf te ruil:
The Darkness
GRAW2
No problemo, inmiddels heb ik Bioshock al binnen van EvilWaspquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een beetje afhankelijk van de bijbetaling wil ik hem wel ruilen tegen COD3.
Maar eerlijk gezegd ga ik liever in op de aanbieding van 35 euro in de derde quote en kun jij het denk ik ook interesanter afhandelen met evilwasp.
[..]
[..]
in principe was Shannara eerder, maar ik denk dat ik mijn BioShock wel aan jou kan verkopen zonder ruzie te krijgen. Mail me je adres maar dan mail ik mijn bank gegevens wel terug. Mail staat in mijn profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |