Test Drive er ook maar bij dan, 22.50quote:Op zondag 30 september 2007 22:52 schreef hardcorebass het volgende:
crackdown te koop: 22,50 euro inclusief.
Dead or alive 4 : 15 incl.
of 1 van deze 2 ruilen tegen Gears of War
te ruil: The darkness liefst tegen Forza 2, of tegen ander recent spel! (bioshock niet)
ik zoek dus: Gears of war.
Oblivion + 1 van de andere titels die ik in de aanbieding heb danquote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Heb op xboxworld een bod van GoW + 10 e
Je hebt PM.quote:Op zondag 30 september 2007 23:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aangezien Sickert heeft afgehaakt als nog een bod van 35 euro
Heb beide hardware onderdelen voor jequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Mag vragen om hardware ook hier?
Ik zoek nog de Mediacenter remote en de advanced scart kabel. Heb evt World Poker te ruil of geld.
Dealquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Heb beide hardware onderdelen voor je. Zullen we zeggen...40euro inclusief verzendkosten?
Nope, die heb ik jammer genoeg niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deal. PM me maar even voor details
.
Edit: VGA kabel heb je ook toevallig? (ben me nog aan het inlezen dus kom er langzaam achter) heb een 24inch TFT widescreen, dus dat zou ook wel cool zijn.
Jammerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Nope, die heb ik jammer genoeg niet.
Wat vraag je voor Saints Row ongeveer?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Katseviool het volgende:
TR:
Saints Row
Top spin 2
Ik zoek: Gears of war, maar doe gerust ook een ander voorstel mocht je nog iets hebben liggen
Heb je niks te ruil?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Saints Row ongeveer?
Hoeveel voor call of duty 3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:55 schreef IRAKEES-NL het volgende:
Te Koop:
- Saints Row
- Just Cause
- Call of Duty 3
- Fight Night Round 3
- Virtua Tennis 3
- UEFA CL 06/07
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |