Dat is zonder verzendkosten he? Zullen we zeggen 25 incl?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Project Sylpheed is 28 euro bij playasia, ik bied 20 incl
sorry alleen te koop niet te ruilquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forza ruilen tegen 1 (of eventueel 2, ligt eraan welke je wilt) van deze spellen?
Superman Returns
Over G Fighters
Oblivion
Condemned
2006 FIFA World Cup
Alright, jammerquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry alleen te koop niet te ruil![]()
reviews van het spel waren niet zo heel denderend, voor 22,50 inclusief wil ik het nog wel proberenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:23 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dat is zonder verzendkosten he? Zullen we zeggen 25 incl?
Godallejezus, moeilijk doen over een paar euro.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef zquing het volgende:
[..]
reviews van het spel waren niet zo heel denderend, voor 22,50 inclusief wil ik het nog wel proberen
Hierbij is de kans dat je nog eens iets wint als het goed is gedaald naar 0%.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Godallejezus, moeilijk doen over een paar euro.![]()
Nou, omdat ik heb toch gratis gewonnen heb met Fok! Games is het goed. Mail me maar op prikko84 at hotmail.com
Hmm ik heb ook nog een waardebon van 50 euro bij onlinesmartshop.nl (canabiszaadjes, waterpijpen, etc)quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:48 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry alleen te koop niet te ruil![]()
Heb je nog even er is iemand die wil hem eigenlijk hebben maar als die deal niet doorgaat meld ik het wel even aan je okay?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Katseviool het volgende:
bied voor NHL ¤15 incl.
jammer dat ik net een mooie monitor heb verkocht...quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:48 schreef SYCO het volgende:
ff opnieuw;
te koop/ruil :
- xbox afstandbediening orgineel
- 64mb memorycard
- VGA kabel voor xbox (dus xbox aansluiten op je pc monitor)
kom eens met een goed bod
Kans was toch klein, :p.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hierbij is de kans dat je nog eens iets wint als het goed is gedaald naar 0%.
15 incl voor smackdown?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:32 schreef pmponer het volgende:
Mijn nba2k7 is nu verkocht
heb dus nog
Tigerwoods pga tour 07
Smackdown vs Raw 2007
NHL 2KL
15 euro per stuk excl verzendkosten
20 incl voor RRRquote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb Def Jem Icon en Raymann Raving Rabbids uitgespeeld...
Liefhebbers????
geen idee, tis iig deze. en prijs, geen idee noem maar iets zolang het redelijk isquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
jammer dat ik net een mooie monitor heb verkocht...
is het de AB die je bij de xbox premium kreeg of die universele van MS? en hoeveel cash wil je er voor?
Hoeveel voor VGA kabel?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:48 schreef SYCO het volgende:
ff opnieuw;
te koop/ruil :
- xbox afstandbediening orgineel
- 64mb memorycard
- VGA kabel voor xbox (dus xbox aansluiten op je pc monitor)
kom eens met een goed bod
sorry heb het geld nodig voor andere dingenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook nog een waardebon van 50 euro bij onlinesmartshop.nl (canabiszaadjes, waterpijpen, etc)
Misschien is dat interessant?
...quote:Op zondag 23 september 2007 15:12 schreef Blinker het volgende:
13 inclusief verzenden
Hmm ok, dat is jammerquote:Op zondag 23 september 2007 15:16 schreef Openthegate het volgende:
[..]
sorry heb het geld nodig voor andere dingen
Iemand anders nog Forza 2? 35 inclusief verzenden
Saints Row doe ik weg voor 17 euro incl
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |