Sony bellen. Als ze dan zeggen dat je 'm op moet sturen, vraag dan gelijk even of je 'm gewoon langs mag brengen. Heb namelijk van een vriend gehoord dat het Sony Service Center best wel het bezoeken waard isquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:09 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb nogal een probleem, mijn ps3 werkt altijd normaal. maar als ik hem afsluit gaat hij ongeveer 1 op de 5 keer niet uit. Het lampje blijft gewoon oneindig knipperen en gaat niet uit. Ik heb nu al een paar keer hem uit moeten zetten met de schakelaar maar daar ben ik dus echt geen voorstander van. Is hier een oplossing voor?
Hehequote:Dylan Jobe zei op de PSU forums het volgende over de problemen met Warhawk:
[..]
*weak* (read weak like AWESOM-O)
[..]
MP3 speler aan je PS3 gekoppeld of een ander extern apparaat? 360 heeft dit probleem wanneer de controller middels USB aan het laden is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:09 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb nogal een probleem, mijn ps3 werkt altijd normaal. maar als ik hem afsluit gaat hij ongeveer 1 op de 5 keer niet uit. Het lampje blijft gewoon oneindig knipperen en gaat niet uit. Ik heb nu al een paar keer hem uit moeten zetten met de schakelaar maar daar ben ik dus echt geen voorstander van. Is hier een oplossing voor?
hier kan maar één smiley voor worden neergezet:quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Kremers het volgende:
Ik voorzie een PES2008 FOK tournament
Niet dat ik hoog zal eindigen, ben er niet echt goed inMaar vind het wel leuk om te spelen
28 September if i'm not mistaken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef Gstyles het volgende:
Ik ging vandaag naar de Mediamarkt en de Freerecordshop voor Singstar maar helaas... die was er niet
Uitgesteld naar 2 november....weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef Gstyles het volgende:
Ik ging vandaag naar de Mediamarkt en de Freerecordshop voor Singstar maar helaas... die was er niet
hou rond middernacht even FOK!games in de gatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwacht een preview Social
![]()
Welke sites waren er nog meer aanwezig en waar vond het event plaats?
Nah, verkopen via eBay levert meer opquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:59 schreef Crashcat het volgende:
Ik wacht met smart op Heavenly Sword.. In de [CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topic dat is.![]()
* Cid zet de wekkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nah, verkopen via eBay levert meer op
Play.com heeft hem vandaag verstuurd, hopelijk hem ik hem volgende week
Edit: Hij is dus ook al te koop in NLO.a. bij dimensionplus en dixons.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hou rond middernacht even FOK!games in de gaten
Och heren....jij ook altijd met je Gamekingsquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings checken Drake's Fortune & Rachet en Klank in hun ''Einde van de week Vrijdag'' videospecial!!![]()
quote:Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction demo impressions
just scored my demo today... AND, I know I've become nearly the poster-child poster for this game... But, this fucking game... IT'S OFF THE CHARTS! THE GAMEPLAY IS FUCKING AWESOME, AND THE GRAPHICS, HOLY FUCKING SHIT... Seriously, I'm not blowing this out of my ass, but if you only seen the videos, if you only seen screen shots, what til you fucking play it... The visuals are seriously close to animated movie quality, I shit you not... And, the animations, are ABOVE that... The sounds are spectacular for audiophiles, Resistance x's 2 quality...
Framerate is strange, I believe someone mentioned this demo build at E3 around 45fps, I believe it... Yes, Vsync and tearing ARE PRESENT, but, J said they've been worked out...
Fuck the haters of this game and comments like "why kill the sales not putting it with greater market potential"? Why not? Because the game received such an unbelievable JUMP in visuals it's unreal... Haters "It's just all the ratchets mashed together", that's a bad thing...? Well Fuck them, Fuck them in their stupid asses... If you hate the game, and I meet you sometime down the road, I fight you on the spot... And, I fight dirty just to warn you... Your ass is mine...
Fuck this talking, time to go play more of what should rightly be placed so far from what I've played, as on the list for GOTY... Anyone not impressed with the total visuals of the settings, characters, weapon effects, animations, I feel sorry for them that they're dead to gaming.......
Bring on the "Real" demo to own the haters hard... It's a long torturous wait til the final product ships *********( ******************
koelere.. when does the hurting stopquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uitgesteld naar 2 november....weer
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef Kremers het volgende:
Kan niet wachten tot ie op mijn deurmat valt![]()
Mij benieuwen of die paupers bij selekt vracht nu en beetje snel zijn. Ik heb wel eens 2 weken moeten wachten...quote:
PS3: JRPG consolequote:Nieuw lijstje PS3-games Tokyo Game Show bekend
1UP Yours, de alombekende podcast die handelt over de gamewereld, heeft een nieuw lijstje bekend gemaakt waarin wat PS3- en PSP-games staan die zeer waarschijnlijk op de Tokyo Game Show in september te zien of te spelen zullen zijn.
PlayStation 3
(PS3) (RPG) Eternal Sonata (Trustybell) with 2 extra characters.
(PS3) (RPG) Steambot Chronicles 2
(PS3) (RPG) Persona 4
(PS3) (Flight Sim) Ace Combat 6
(PS3) (RPG) White Knight Story (speelbaar)
(PS3) (RPG) Star Ocean 4
(PS3) (Action Adventure RPG) Yakuza 3
Als je het filmpje aan het afspelen bent druk je driehoekje en zoek je naar thumbnail aanmaken ofzo. dan neemt hij vanaf dat moment 15 seconden op en gebruikt dat als thumbquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:15 schreef Chocobo het volgende:
Enig idee waar je in hemelsnaam kan instellen hoe je bewegende thumbs krijgt in de video-sectie van het PS3 menu,.... net als de game-sectie zeg maar. Het zou volgens velen al lang moeten kunnen maar echt duidelijk is het me niet. Sowieso wordt dat menu groter en groter.
Thanks!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:04 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als je het filmpje aan het afspelen bent druk je driehoekje en zoek je naar thumbnail aanmaken ofzo. dan neemt hij vanaf dat moment 15 seconden op en gebruikt dat als thumb
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Diablos79 het volgende:Whoehoe Heavenly Sword is binnen
![]()
Goeie tijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Whoehoe ik heb em uit
5,5 uur
als je hem perfect uitspeelt krijg je art en video's, maar die zijn niet echt de moeite waard. En je krijgt Hell Mode, die wel een tandje pittiger is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:39 schreef capital_P het volgende:
Er zijn vast wel veel extra's en bonussen die je nog kan unlocken, of heb je echt alles gehad in 5,5 uur?
mjah...maar dat maakt het spel natuurlijk niet langer...het is eigenlijk voor een 2de keer door een (geweldige) ervaring gaan of niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je hem perfect uitspeelt krijg je art en video's, maar die zijn niet echt de moeite waard. En je krijgt Hell Mode, die wel een tandje pittiger is.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
5,5 uur
Heb je alle sterren al gehaald??quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
5,5 uur
Als je je best doet is die vanavond al uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef H.Flick het volgende:
Net Heavenly Sword gekocht. Volgens mij is dit de eerste game voor de PS3 die ik echt leuk vind. Absoluut een topper
Ze hadden niet genoeg ruimte voor de 10 gig aan audio dus moesten ze de helft van het spel strippenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:25 schreef RedemptioN het volgende:
ksnap echt niet hoe ze het maar 5,5uur hebben kunnen maken...dan moeten ze toch snappen dat het veels te kort is...zelfs al is het een filmische ervaring...5,5 uur kan gewoon niet...ik snap ze niet![]()
Vind het ook dramatisch,..... zou zelfs als budget titel twijfelen,........ helemaal een spel wat jaren in ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:05 schreef Gstyles het volgende:
triester dan triest dat zo'n dure game maar 5 en half speeluren heeft, ik hoef em niet te hebben, dat weet ik nu zeker!
4 jaar dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het ook dramatisch,..... zou zelfs als budget titel twijfelen,........ helemaal een spel wat jaren in ontwikkeling is.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze hadden niet genoeg ruimte voor de 10 gig aan audio dus moesten ze de helft van het spel strippen
Heavenly Sword: van Xbox-prototype tot PS3-gamequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Die 10GB aan audio komt doordat alle talen op 1 disc staan. Hij is in ontwikkeling sinds 2003, 4j dus.
Het is iig belachelijk dat de game zo kort is!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef Kremers het volgende:
Ja, daarom dusDan moet je ineens veel code gaan omzetten.
ik snap wel waarom mensen 2 consoles of zelfs 3 (wii meegerekend dus willen)quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:28 schreef Kremers het volgende:
Zou ik ook niet doen nee. Ik snap sowieso niet wat mensen met 2 consoles moeten
Maar goed, het probleem van een te korte speelduur komt helaas steeds vaker voor... RB6:LV heb ik ook in zo'n 6uur uitgespeeld... Oké, daar zit dan weer wel een MP gedeelte in. Maar RB6 achige games koop ik meer voor de SP.
Daarom heb ik GR:AW2 ook nog niet gehaald, die haal ik wel van eBay af ofzo
Of stop die "Entitlements" aka Achievements in een game die er voor zorgen dat je de game nog een keer wilt spelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik snap wel waarom mensen 2 consoles of zelfs 3 (wii meegerekend dus willen)
zelf zou ik graag een 360 erbij willen hebben...voor pg4, mass effect, gears of war en bv bioshock..om maar een klein aantal op te noemen, maar ja helaas heb ik het geld daar niet voor
het voordeel van een spel als RB6 is dus de replay waarde...als je de singleplayer hebt uitgespeeld speel je hem graag nog een keer co-op over (als je vrienden hebt), heavenly sword heeft alleen singleplayer...en verder niet veel replay waarde nadat je klaar bent....en als je dus om 6uur savonds begint, ben je om 0:00 klaar met het hele spel
en dat is gewoon jammer, hadden ze ook moeten zien aankomen
Wat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of stop die "Entitlements" aka Achievements in een game die er voor zorgen dat je de game nog een keer wilt spelen.
Finish the game on the hardest difficulty, of finish this level without getting hurt.
Dat verlengt voor sommige mensen ook de levensduur
Vind ik niet zo erg. Tegenwoordig speel ik 2 / 3 keer per week een uurtje. Dan doe je zelfs met een korte game nog lang.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je je best doet is die vanavond al uit
klopt, bij alle (nieuwe) full-HD modellen krijg je van af 1 oktober of een gratis PS3, of 200 euro korting.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef SToRM81 het volgende:
Ik las trouwens op het Tweakers forum dat Sony in oktober met een actie gaat komen waarbij je een gratis PS3 krijgt bij aankoop van een FullHD TV
Zou een mooie actie zijn als het waar is, maar het zal waarschijnlijk wel enkel gelden bij de duurdere modellen.
Tja,.... dat gaat dus nergens over. Pak Ninja Gaiden bv,... zelfde develop tijd,... misschien korter,...... na 5.5 uur zit je nog in het begin van dat spel,........... hoe grafisch indrukwekkend HS ook dan mag zijn,.... de speelduur is echt te kort.quote:
Dat zou het antwoord van Sony op Microsoft's achievements systeem zijn. In 'Home' te zien als bekers en beelden. Ben het wel met hem eens,... achievements zijn coolquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat?
anyways, achievements kunnen me gestolen worden. Ze zitten in The Darkness, en ik heb geen zin om die tunnel-missie nog een keer te spelen, alleen maar om een achievement te halen.
Insidegamerquote:Heavenly Sword verschijnt aankomende woensdag in Europa. Verwacht rond die tijd ook een recensie van ons.
Maar zijn dat ook een beetje goede TV's en ook betaalbaar?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
klopt, bij alle (nieuwe) full-HD modellen krijg je van af 1 oktober of een gratis PS3, of 200 euro korting.
Eerste keer ninja gaiden koste me geloof ik iets van 18 uur.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... dat gaat dus nergens over. Pak Ninja Gaiden bv,... zelfde develop tijd,... misschien korter,...... na 5.5 uur zit je nog in het begin van dat spel,........... hoe grafisch indrukwekkend HS ook dan mag zijn,.... de speelduur is echt te kort.
Na 5.5 uur zit je ook al op de helft(eerste keer spelen) bij Ninja Gaiden. Mensen zeuren wel heel veel over de speeltijd. Gears of War is ook maar 5 uur, hoor ik bijna niemand over zeuren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... dat gaat dus nergens over. Pak Ninja Gaiden bv,... zelfde develop tijd,... misschien korter,...... na 5.5 uur zit je nog in het begin van dat spel,........... hoe grafisch indrukwekkend HS ook dan mag zijn,.... de speelduur is echt te kort.
Pfff ik kreeg alleen een stomme Johnny Loco fiets bij me full-HD tv bahquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:06 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
klopt, bij alle (nieuwe) full-HD modellen krijg je van af 1 oktober of een gratis PS3, of 200 euro korting.
60 euro is gewoon een hoop geld voor een game die je in 5.5 uur hebt uitgespeeld en niet echt replay value heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Na 5.5 uur zit je ook al op de helft(eerste keer spelen) bij Ninja Gaiden. Mensen zeuren wel heel veel over de speeltijd. Gears of War is ook maar 5 uur, hoor ik bijna niemand over zeuren.
En mensen die roepen dat het tegenwoordig steeds vaker voor komt dat spellen korter worden spelen of niet veel(verschillende) spellen of nog niet zo lang spellen. Op de SNES was het merendeel van de spellen niet groter dan 2 uur, en daar lag niemand wakker van als je maar lol had. En op de PS1 waren op de RPG's na ook veel spellen niet veel groter dan 5 tot 10 uur.
Natuurlijk kan een langere speelduur de waarde van een spel verlengen maar het wel niet zeggen dat kortere spellen minder(of de moeite niet) waard zijn. Al is een spel maar 5 uur, als het een toffe ervaring was en het daarna nog de moeite is om een paar keer te spelen is het zijn geld ook zeker waard.
het zal wel om de nieuwe serie full hd tv's gaan, maar het ligt ook aan de grote van een hd tv...als je groter dan 32" (dus 37" en groter) is het pas interessant om voor full hd tv's te gaan, en tegenwoordig heb je al aardig goedkope full hd tv's, dus dan kan je denk ik net zo goed een full hd tv van een ander merk halen dan perse een sony als er veel prijsverschil tussenzit...(maa rja prijsverschil is vaak ook kwaliteitsverschil he ^^, niet altijd hequote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar zijn dat ook een beetje goede TV's en ook betaalbaar?
Of kan ik dan beter voor een Samsung gaan en die PS3 los kopen?
Ik wil sowieso een PS3 gaan halen uiteindelijk, als de kwaliteit hetzelfde is maar ik krijg er bij sony een PS3 bij vind ik het prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
het zal wel om de nieuwe serie full hd tv's gaan, maar het ligt ook aan de grote van een hd tv...als je groter dan 32" (dus 37" en groter) is het pas interessant om voor full hd tv's te gaan, en tegenwoordig heb je al aardig goedkope full hd tv's, dus dan kan je denk ik net zo goed een full hd tv van een ander merk halen dan perse een sony als er veel prijsverschil tussenzit...(maa rja prijsverschil is vaak ook kwaliteitsverschil he ^^, niet altijd he)
Coole wallpaperquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wallpaper Killzone 2
[afbeelding]
nou, de sony 40v3000 bijvoorbeeld, kijk maar eens op:quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een PS3 gaan halen uiteindelijk, als de kwaliteit hetzelfde is maar ik krijg er bij sony een PS3 bij vind ik het prima natuurlijk.
Ik snap hoe je moet navigeren door het menu van de tubs maar dat was mijn vraag nietquote:Op zondag 16 september 2007 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra je bad 1 gehaald hebt kun je naar bad 2 door naar rechts te drukken op je vierpuntsdruktoets
Sorry Diablos maar ik deel die mening niet helemaal met je.. dit aangezien je van de games op blu-raydisc iets meer mag verwachten dan zo'n korte tijd aan gameplay...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Na 5.5 uur zit je ook al op de helft(eerste keer spelen) bij Ninja Gaiden. Mensen zeuren wel heel veel over de speeltijd. Gears of War is ook maar 5 uur, hoor ik bijna niemand over zeuren.
En mensen die roepen dat het tegenwoordig steeds vaker voor komt dat spellen korter worden spelen of niet veel(verschillende) spellen of nog niet zo lang spellen. Op de SNES was het merendeel van de spellen niet groter dan 2 uur, en daar lag niemand wakker van als je maar lol had. En op de PS1 waren op de RPG's na ook veel spellen niet veel groter dan 5 tot 10 uur.
Natuurlijk kan een langere speelduur de waarde van een spel verlengen maar het wel niet zeggen dat kortere spellen minder(of de moeite niet) waard zijn. Al is een spel maar 5 uur, als het een toffe ervaring was en het daarna nog de moeite is om een paar keer te spelen is het zijn geld ook zeker waard.
Ach de groote van de disc hoort natuurlijk niks te zeggen over de lengte van een game.quote:Op zondag 16 september 2007 11:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Sorry Diablos maar ik deel die mening niet helemaal met je.. dit aangezien je van de games op blu-raydisc iets meer mag verwachten dan zo'n korte tijd aan gameplay...
Hij was toch al gestopt met rallyrijden? En ik denk wel dat dit de laatste is ja. Je hebt toch ook geen Ayrton Senna F1?quote:Op zondag 16 september 2007 12:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R.i.p Collin Mcrae, vraag me nu af of Dirt dan zijn laatste spel wordt dat uitgebracht is onder zijn naam.
Maar die hebben ook nooit op hun eigen naam een spel gehadquote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hij was toch al gestopt met rallyrijden? En ik denk wel dat dit de laatste is ja. Je hebt toch ook geen Ayrton Senna F1?
Offtopic, wat doet de Heit in je plaatje?quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar die hebben ook nooit op hun eigen naam een spel gehad![]()
Was tijdens de KNVB beker, het moment dat hij geblesseerd raakte maar weigerde om gewisseld te wordenquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Offtopic, wat doet de Heit in je plaatje?
Sjonniequote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Was tijdens de KNVB beker, het moment dat hij geblesseerd raakte maar weigerde om gewisseld te worden![]()
quote:1Up brengt TGS geruchten
Voordat een grote beurs begint krijgen we altijd eerst een berg geruchten naar ons toegeworpen, 1Up maakt een lijstje die feiten en geruchten met elkaar vermengt.
1Up denkt dat we de volgende zaken tijdens de Tokyo Game Show mogen verwachten:
- Star Ocean 4, een PlayStation 3 exclusive.
- Ace Combat 6 en Eternal Sonata komen volgend jaar naar de PlayStation 3.
- Atlus brengt een next-gen Persona game naar de PlayStation 3.
- White Knight Story zal speelbaar zijn.
- Rainy Woods zal onthuld worden, een survival horrorgame voor de Xbox 360 en PlayStation 3, afkomstig van de studio achter de Harvest Moon games. Hier bekijk je alvast de eerste beelden.
- Team ICO werkt niet aan één, maar twee PlayStation 3 games.
- De Dual Shock 3 zal onthuld worden tijdens de Tokyo Game Show, tevens komt er rumble die Gran Turismo 5: Prologue zal ondersteunen.
- Er zal iets bekend worden gemaakt over een Final Fantasy VII remake.
- Er komen verschillende Kingdom Hearts compilatiegames op verschillende systemen. Eén van de games is Kingdom Hearts Zero voor de PlayStation Portable. Met deze stap willen ze hetzelfde doen als dat met Final Fantasy gedaan werd.
Je hebt geen smaakquote:Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt niks interesseert mij van die lijst
O wacht, Team Ico heb ik gemist, dat is wel leukquote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak![]()
White Knight Story en New Projects Team Ico. Je weet niet wat je gaat missen Wes![]()
Zou mooi wezen van de Dual Shock. Wordt echt tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |