quote:Genre
Role Playing Games
Platforms
PLAYSTATION®3
Xbox 360™
Release Date
PLAYSTATION 3
TBD
Xbox 360™
Available Now
volgens mij moet je hem dan op je pc toevoegen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Badabingea het volgende:
Dat mediaserver gebeuren wilt niet echt werken. Hij zegt dat me ps3 nog niet geregistreerd is ofzo?
Las het net jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:19 schreef Fallen het volgende:
Eternal Sonata naar de PS3!![]()
http://www.namcobandaigames.com/games/eternalsonata/
[..]
Sorry Stormquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:09 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat bericht staat op deze pagina al gepost![]()
Als dat zo is wacht ik nog evenquote:De prijs van de 80GB PS3 variant zou aan het einde van het jaar verlaagd worden naar 499 euro. Naast dit nieuws is ook bekend geworden dat Sony met een 40GB PS3 variant komt welke voor een bedrag van 399 euro over de toonbank zou gaan. De 40GB PS3 variant is zeer interessant want hiermee zou Sony een goede zet doen om het gat in euros tussen de PS3 en de Xbox 360 te dichten. Op dit moment is het nog onbekend of Sony ook de 60GB variant die momenteel nog in Europa wordt verkocht ook zal verlagen. Wel wordt, met de komst van Kerstmis, de PlayStation 2 in prijs verlaagd naar 99 euro.
De vorige delen, op Deadlocked naquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet je wat het is met Ratchet & Clank Future? Het ziet er wel mooi uit en alles, maar verdomd als het niet waar is, het speelt nog beter dan dat het er uit ziet.
Deze speelt nóg lekkerderquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De vorige delen, op Deadlocked na, speelde gewoon heerlijk hoor
Sorry las je zin even niet correctquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Deze speelt nóg lekkerder
kom net bij een pers-bijeenkomst vandaan. Daar even met R&C kunnen pielen. En het pielde lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry las je zin even niet correctMaar heb je het spel kunnen checken tijdens de GC dan?
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kom net bij een pers-bijeenkomst vandaan. Daar even met R&C kunnen pielen. En het pielde lekker
De Wii contest is voorbij hea.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwacht een preview Social
![]()
Welke sites waren er nog meer aanwezig en waar vond het event plaats?
http://www.eisa-awards.eu/2007/node/738quote:Sony’s PS3 is a wonderful example of a powerful media centre, thanks to its inclusion of an audio-video-photo player as well as a web browser to navigate, download, play and chat on the Internet. In addition there’s a 60GB hard disk for content storage, plus Ethernet, Wi-Fi and Bluetooth connectivity, and four USB interfaces allowing connection of external hard-disk storage and USB accessories such as keyboards. However, the most important function of the PS3 is the built-in Blu-ray disc player, which also reads DVD, CD and SACD, as well as embracing the new surround sound formats. Top-notch 1080/24p resolution is available from Blu-ray Discs via a HDMI Ver.1.3 interface with x.v.Color; better still, the PS3 up-converts any DVD movie to 1080p resolution and it accommodates users who prefer to use a traditional remote control - one’s available as an option. Last but not least, PS3 is of course a very advanced game console and a worthy heir to the grand PlayStation heritage.
Voorlopig hou ik het nog wel zo. Even laten zien wat voor liefde ik voor FOK en Nintendo hebquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:38 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
De Wii contest is voorbij hea.![]()
Nintendo....quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik het nog wel zo. Even laten zien wat voor liefde ik voor FOK en Nintendo heb![]()
quote:Ace Combat 6 naar de PS3
De Ace Combat serie draait rond vliegen met allerlei realistische vliegtuigen biedt al jaren de perfecte combinatie tussen arcade en simulatie aan. Binnenkort komt Ace Combat 6 uit, niet op een PlayStation console zoals alle voorgaande delen, maar op de Xbox 360. De game moet nog dit jaar verschijnen.
PlayStation 3 eigenaars moeten echter niet ongerust zijn, op 'Go Play Manga,' een Frans Atari event, heeft het bedrijf aangekondigd dat er een PlayStation 3 versie van de game in de maak is. Atari is de uitgever van de game in Europa en is dus bijna zo'n goede bron als Namco Bandai zelf. Daarnaast liet Atari weten dat men gaat samenwerken met Dassault Aviation voor de promotie van de game.
Ik heb hem morgen of overmorgen, zeg wel of ik het van vind.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:19 schreef Survivalism het volgende:
Mensen, ik wil het even weten.
Is singstar voor ps3 écht het kopen waard?
vertel waar haal je die zo snel vandaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen of overmorgen, zeg wel of ik het van vind.
Waarschijnlijk wel, zie de TT.
Winkel, ik webshop in dit geval, maar als hij vrijdag komt kan je hem wel woensdag of donderdag hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef Tumble het volgende:
[..]
vertel waar haal je die zo snel vandaan?
Volgens Sony niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:58 schreef Tumble het volgende:
ik lees toch op enkele sites dat hij naar minimaal october is uitgesteld.. zucht.
Ik help het je hopen maar voor een game die over enkele dagen op de planken moet liggen is het stil te stil.quote:
ze zeiden vanmorgen anders dat hij iig niet voor eind september te koop zal zijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze zeiden vanmorgen anders dat hij iig niet voor eind september te koop zal zijn.
Heb al meerdere reviews gezien, paar Nederlandse ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:13 schreef Tumble het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar voor een game die over enkele dagen op de planken moet liggen is het stil te stil.
waar ziin de reviews de hands on verslagen etc etc
Zijn die maandelijkse nieuwe nummers dan gratis? Of zullen daar kosten aan verbonden zijn?quote:
ik ook . en heavenly sword wacht dan ook maar lekker op mequote:Op dinsdag 11 september 2007 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als dat zo is wacht ik nog even![]()
![]()
Hoe moeilijk kan het nou zijn een singstar game te makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat de datum is verschoven naar 2 November, Gay!
Jajoh, het is daar volgens mij een al vakantie, even paar dagen game maken, weer weg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:28 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nou zijn een singstar game te maken
eerst juni toen eind augustus 14 september en nu 2 november.
echt wtf zijn ze daar aan het doen man
http://www.namcobandaigames.com/games/eternalsonata/quote:Genre
Role Playing Games
Platforms
Xbox 360™
Release Date
September 17, 2007
Ziet er naar uit dat die gewoon komt, maar dat ze wat te voorspoedig, want bij Xbox 360 stond ook Now Released, dus het moest er denk ik nog niet opstaanquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Fallen het volgende:
Eternal Sonata toch niet naar de PS3?
Nu staat er namelijk weer dit op de officiële pagina:
[..]
Zelfde het geval bij Katamari. Kan 2 dingen betekenen, of het was gewoon een fout of ze hadden het te vroeg op de website gezet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef Fallen het volgende:
Eternal Sonata toch niet naar de PS3?
Nu staat er namelijk weer dit op de officiële pagina:
[..]
quote:Rock Band 360 bundle wired
Harmonix co-founder Alex Rigopulos has revealed that the Xbox 360 retail bundles of Rock Band will all come with wired guitars, while PS3 packs will be wireless.
It's all because it costs more to license wireless technology on Microsoft's console, apparently, which would mean the overall price-tag would end up being too high - although there's still no word on what that figure will be.
"The cost of wireless technology on the Microsoft side is higher, and to be able to offer those bundles at a price point that would be reasonable for consumers it was necessary," said Rigopulos in an OXM podcast.
So, if you want an axe to grind without strings attached, you'll have to stump-up a little more of your hard earned money for a separate guitar or two.
The microphone and drum kit will be wired on all versions, though, so the 360 bundle will come with a USB hub so they can all be plugged in at once.
Pop over to our recently updated track list for Rock Band to see what you and your friends will be performing when the game launches on PS3, 360 and PS2 early next year.
quote:Ratchet & Clank PSN Demo on October 4
Despite it sounding like a euphemism for robot hemorrhoids, we're big fans of Insomniac's Ratchet and Clank series. Thrillingly then, Sony's told IGN that a demo of upcoming Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction will hit PSN on October 4.
News of a demo first surfaced during an interview with the Insomniac team on website TheDaily.com.au when an unhelpfully nameless Insomniac employee commented, "We essentially flat-out demolish the symbol of PlayStation 2 Ratchet & Clank: the city of Metropolis [in Tools of Destruction]. Players will get a sneak peek of this level via a downloadable demo that should hit the PlayStation Network Store in the not-too-distant future."
We contacted SCEE for confirmation and, indeed, it seems PlayStation 3 owners will have the chance to download and revel in the game's opening level from October 4. Ratchet & Clank fans: rejoice! Anyone with robot hemorrhoids: sad face
ik hoop het wel.. vind het alleen weer klote van die online store waar jeje nrs kan kopen, is wel leuk als je een creditcard hebt maar anders heb je dr geen ene reet aan! ondanks dat lijkt het mij een leuke game, die zeker wat toevoegd bij feestjes en partijenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:19 schreef Survivalism het volgende:
Mensen, ik wil het even weten.
Is singstar voor ps3 écht het kopen waard?
ik vind t echt niet kan iemand misschien een beetje helpen ?quote:Op maandag 10 september 2007 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wou me een nieuw internet account maken lukt het niet
Kan me alleen aanmelden op die wat ik heb en kan nergens wat vinden waar ik ene nieuwe kan aanmaken.
Op je account staat alleen berichtenbox en aanmelden...
Kan iemand helpen
Eerst een nieuwe user aanmaken in je XMB.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vind t echt niet kan iemand misschien een beetje helpen ?
Ik wil dus een nieuw internet account aanmaken maar dit lukt dus niet
Ah ok bedankt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eerst een nieuwe user aanmaken in je XMB.
Dan bij Sign-up een nieuw e-mail-adres en account aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |