Ik snap hoe je moet navigeren door het menu van de tubs maar dat was mijn vraag nietquote:Op zondag 16 september 2007 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra je bad 1 gehaald hebt kun je naar bad 2 door naar rechts te drukken op je vierpuntsdruktoets
Sorry Diablos maar ik deel die mening niet helemaal met je.. dit aangezien je van de games op blu-raydisc iets meer mag verwachten dan zo'n korte tijd aan gameplay...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Na 5.5 uur zit je ook al op de helft(eerste keer spelen) bij Ninja Gaiden. Mensen zeuren wel heel veel over de speeltijd. Gears of War is ook maar 5 uur, hoor ik bijna niemand over zeuren.
En mensen die roepen dat het tegenwoordig steeds vaker voor komt dat spellen korter worden spelen of niet veel(verschillende) spellen of nog niet zo lang spellen. Op de SNES was het merendeel van de spellen niet groter dan 2 uur, en daar lag niemand wakker van als je maar lol had. En op de PS1 waren op de RPG's na ook veel spellen niet veel groter dan 5 tot 10 uur.
Natuurlijk kan een langere speelduur de waarde van een spel verlengen maar het wel niet zeggen dat kortere spellen minder(of de moeite niet) waard zijn. Al is een spel maar 5 uur, als het een toffe ervaring was en het daarna nog de moeite is om een paar keer te spelen is het zijn geld ook zeker waard.
Ach de groote van de disc hoort natuurlijk niks te zeggen over de lengte van een game.quote:Op zondag 16 september 2007 11:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Sorry Diablos maar ik deel die mening niet helemaal met je.. dit aangezien je van de games op blu-raydisc iets meer mag verwachten dan zo'n korte tijd aan gameplay...
Hij was toch al gestopt met rallyrijden? En ik denk wel dat dit de laatste is ja. Je hebt toch ook geen Ayrton Senna F1?quote:Op zondag 16 september 2007 12:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R.i.p Collin Mcrae, vraag me nu af of Dirt dan zijn laatste spel wordt dat uitgebracht is onder zijn naam.
Maar die hebben ook nooit op hun eigen naam een spel gehadquote:Op zondag 16 september 2007 12:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hij was toch al gestopt met rallyrijden? En ik denk wel dat dit de laatste is ja. Je hebt toch ook geen Ayrton Senna F1?
Offtopic, wat doet de Heit in je plaatje?quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar die hebben ook nooit op hun eigen naam een spel gehad![]()
Was tijdens de KNVB beker, het moment dat hij geblesseerd raakte maar weigerde om gewisseld te wordenquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Offtopic, wat doet de Heit in je plaatje?
Sjonniequote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Was tijdens de KNVB beker, het moment dat hij geblesseerd raakte maar weigerde om gewisseld te worden![]()
quote:1Up brengt TGS geruchten
Voordat een grote beurs begint krijgen we altijd eerst een berg geruchten naar ons toegeworpen, 1Up maakt een lijstje die feiten en geruchten met elkaar vermengt.
1Up denkt dat we de volgende zaken tijdens de Tokyo Game Show mogen verwachten:
- Star Ocean 4, een PlayStation 3 exclusive.
- Ace Combat 6 en Eternal Sonata komen volgend jaar naar de PlayStation 3.
- Atlus brengt een next-gen Persona game naar de PlayStation 3.
- White Knight Story zal speelbaar zijn.
- Rainy Woods zal onthuld worden, een survival horrorgame voor de Xbox 360 en PlayStation 3, afkomstig van de studio achter de Harvest Moon games. Hier bekijk je alvast de eerste beelden.
- Team ICO werkt niet aan één, maar twee PlayStation 3 games.
- De Dual Shock 3 zal onthuld worden tijdens de Tokyo Game Show, tevens komt er rumble die Gran Turismo 5: Prologue zal ondersteunen.
- Er zal iets bekend worden gemaakt over een Final Fantasy VII remake.
- Er komen verschillende Kingdom Hearts compilatiegames op verschillende systemen. Eén van de games is Kingdom Hearts Zero voor de PlayStation Portable. Met deze stap willen ze hetzelfde doen als dat met Final Fantasy gedaan werd.
Je hebt geen smaakquote:Op zondag 16 september 2007 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt niks interesseert mij van die lijst
O wacht, Team Ico heb ik gemist, dat is wel leukquote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak![]()
White Knight Story en New Projects Team Ico. Je weet niet wat je gaat missen Wes![]()
Zou mooi wezen van de Dual Shock. Wordt echt tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |