Nu ga ik spijt krijgen van het kopen van mijn tv van vorige week, als dat waar is.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef SToRM81 het volgende:
Ik las trouwens op het Tweakers forum dat Sony in oktober met een actie gaat komen waarbij je een gratis PS3 krijgt bij aankoop van een FullHD TV
Zou een mooie actie zijn als het waar is, maar het zal waarschijnlijk wel enkel gelden bij de duurdere modellen.
Ik wil het risico niet nemen. Niet alle games zijn wereldwijd speelbaar op het internet.quote:ehmm...dat zou wel heel erg grappig zijn, maar ik verwacht het niet...^^ daar hebben ze vast wel aan gedacht, je kan het proberen natuurlijk
First Person Shooter elementen zijn geen minpuntjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oef, Heavenly Sword is geweldig wat betreft presentatie en alles loopt lekker vloeiend (incl Nariko zelf![]()
) maar er zitten ook wel wat minpuntjes in de game...
Waarom willen zoveel mensen toch zo moelijk doen, koop gewoon een nederlands ps3 of ga in Amerika wonen. Het kost dan wel wat meer maar denk bijv eens een het "terug brengen" van je kapotte ps3 als hij uit Amerika komt...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef rakotto het volgende:
Is de firmware nou regio verbonden? Dus als ik een NTSC-U PS3 haal, kan ik dan de europese erop zetten zodat het dan PAL wordt?
Dat bepaalt de reviewer wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
First Person Shooter elementen zijn geen minpuntjes.
Headset in "Registration Mode" oid zetten wil wel helpen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Wessiej het volgende:
Bonjour, ik heb problemen om die Jabra Bluetooth headset te registreren op de ps3, moet ik ergens bluetooth aanzetten oid of wat?
Eerst de PS3 laten scannen en dan het knopje op de headset 5 seconden ingedrukt houden. Het werkte bij mij in ieder geval wel zoquote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Wessiej het volgende:
Bonjour, ik heb problemen om die Jabra Bluetooth headset te registreren op de ps3, moet ik ergens bluetooth aanzetten oid of wat?
Mhm, I know. Dat is ook een reden waarom ik nog niets heb geimporteerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Waarom willen zoveel mensen toch zo moelijk doen, koop gewoon een nederlands ps3 of ga in Amerika wonen. Het kost dan wel wat meer maar denk bijv eens een het "terug brengen" van je kapotte ps3 als hij uit Amerika komt...
speel je wel op ranked servers?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Hoe lang duurde het toen bij jou voordat hij dat ding vond?
Vervelend dat er nooit stats bij Warhawk komen, als dat gewoon lukt, speel ik dit spel wel vaker dan als er geen stats zijn.
Blauwe SCEE servers en met een bekertje erbij.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
speel je wel op ranked servers?
Ik heb een andere Jabra headset.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Vervelend dat er nooit stats bij Warhawk komen, als dat gewoon lukt, speel ik dit spel wel vaker dan als er geen stats zijn.
Houdt die knop op de headset eerst eens lang ingedrukt zodat ie zeker uitstaat, dan de PS3 laten scannen en dan de knop van de headset kort ingedrukt houden. Zo werkte het bij mij. Ik heb het gewoon gedaan zoals het in het foldertje staat dat erbij zat.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Ach, mij gaat het om de lol die ik met dat spel heb, maar de stats zijn wel leuk om je Warhawk te customizen enzoquote:Vervelend dat er nooit stats bij Warhawk komen, als dat gewoon lukt, speel ik dit spel wel vaker dan als er geen stats zijn.
quote:While monitoring the stats situation over the weekend we were largely pleased with the results. The vast majority of you were having proper stats registered on the server. That said, as of Monday, we are now seeing some players NOT getting their stats again. A smaller portion for sure, but there's still a problem.
We had meetings with the team here and in San Diego today to discuss the list of issues and data gathered thus far, just to keep the info flowing to the community, here's what we're investigating as hot items:
* Stats Issues -- Some players are *still* experiencing stats not tracking. Some players have also experienced your ranks being "reset" or, at least that's what appears to be happening. In fact, ranks are not being reset but rather, the connection is being lost to the stats DB and thus the game can't validate what rank you really are. So please don't be alarmed. You didn't just lose all your hard fought points and medals. Upon the next clean log-in you should be fine.
* Join Problems -- Sometimes I swear, getting into a big game in the join list is like a mini-game...and a frustrating mini-game at that. We are well aware of this and have people working on it. There are many times that the game shows that it has open slots but will reject your connection...just to continue to show there ARE free slots. A further problem is that players are informed of the game being full only after a long period to attempting to connect...*weak* (read weak like AWESOM-O)
Now we know there are other issues out there, and many of you have made some great suggestions but we feel strongly that these primary issues need to be addressed before we start looking at enhancements.
We're still cranking on these issues and will post another update soon.
quote:Vanavond Pokeren op je PS3
Pokeren is al eeuwen een populair kaartspel en vanaf vanavond kunnen we dit spelletje ook gaan spelen op onze PlayStation 3.
High Stakes on the Vegas Strip zal vanavond te downloaden zijn in de PlayStation Store voor de schappelijke prijs van $9,99.
High Stakes ondersteund 1080p resolutie, leaderboards, online gamen met maximum 6 mensen en voice chat. Alsof dat nog niet genoeg zijn er ook 5 soorten van pokerspellen, statitstieken voor alle spelers en de mogelijkheid om nieuwe kleding en accessoires voor je avatar vrij te spelen.
Of deze game vanavond ook in de Europese Store te vinden zal zijn is nog onbekend, we houden je in ieder geval op de hoogte.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Same here, gewoon baggerquote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef Feen het volgende:
net gespeeld maar ben niet echt enthousiast, qua graphics wel weer okeej maar de gameplay is naar mijn mening niks...nog ff wachten op pes dan maar helaas...
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Survivalism het volgende:
Wat is die Fifa demo bagger.
Speelt helemaal niet lekker, en ik dacht dat je eens de keeper kon spelen door op R3 te drukken ofzo? (Het lukte in ieder geval niet)
Oftewel: PES, kom jij maar hier.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Daarna terug brengen en ruilen voor een ander spelquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Of wel, moet toch straks HS nog uitspelen (in 5 uurtjes, dat weer wel dan
)
alleen op 360. PS2 versie van PES roeleerde alle kanten op.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik thuis ben, haal ik FIFA wel ff binnen. Iedereen hailed PES, maar in de vorige generatie zogen PES en FIFA beide.
Ratchet and Clank is altijd al een action platformer geweest en wat het deed, deed het spel op het laatste deel na briljant. Als je een 100% platformer wilt hebben zul je Mario Galaxy moeten halen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:48 schreef disjfa het volgende:
Dat spel kan gewoon heel gemakkelijk keihard door de grond zakken als het een simpel platvormertje is. Dat het eye candy is is leuk. Maar dat is maar stap 1. En alleen een discobol is waar we nu op zitten te wachten. Ik wacht nog even met mijn mening over de nieuwe R&C
.quote:Jaffe On Halo, Not 'Getting It'
In response to our Halo 3 'Museum' post yesterday, David Jaffe published a refreshingly frank discussion about Halo (an AIM conversation between him and Sony designer Adam Orth) in which he...oh, we'll let Jaffe tell the story! We're getting the popcorn.
It's a decent ad I think. I just don't get HALO. I don't think the story is all that special, don't think the world or characters matter much. I don't know if I am simply not 'getting it' and it really is all that...or Microsoft has simply purchased rabid fan reactions for what is a great game but nothing more.
Oh, but there's more!
I don't dislike Halo at all and really liked parts of Halo 2 alot...I am in minority who felt single player halo 2 was better than halo 1 single player. I mean, I hear people talk about the flood and shit and I'm like: what? Who gives a shit.
I couldn't have said it better. Well, maybe I could have. But it would have taken some work and you wouldn't have read it anyway and if you did you'd probably skin me alive.
Adam Orth questions Microsoft's usage of veterans in the campaign, adds a few choice comments like "fuck Halo" and then debates the merits of having such comments appear online. It's all pretty fantastic. Hook it up with a click
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |