je verwacht maar een eind raakquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik verwacht een preview Social
![]()
Welke sites waren er nog meer aanwezig en waar vond het event plaats?
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je verwacht maar een eind raakzal ik eerst de Warhawk review afmaken
komen previews aan van alle games die we daar gespeeld hebben.
quote:Uncharted gets firm US date
Uncharted: Drake's Fortune will be released on 20th November in the US and is still down for release this Christmas in Europe.
That's according to game director Amy Hennig, addressing the world (well, Ellie) earlier today in Croatia, and confirms the date carried by US retailers.
Uncharted, which is developed by the Jak & Daxter scribes at Naughty Dog, puts players on the path of the fabled treasure of El Dorado, and is seen as one of Sony's key PS3 exclusives in the run-up to Christmas.
Hennig also told journalists that the game is "about a week" away from going beta internally, which bodes well for its prospect of getting out the door in two months' time.
dat wordt importerenquote:
De reclame van HS is ook wel vet: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=104176quote:
Het is geen FullHD, maar de tv lijkt me best netjes voor die prijs.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:40 schreef Badabingea het volgende:
Kan iemand me even geruststellen?
Danke.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is geen FullHD, maar de tv lijkt me best netjes voor die prijs.
Anders stel je je vragen in dit topic. [High Definition & Multichannel Audio] #9quote:Op woensdag 12 september 2007 10:39 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Danke.![]()
Speel nu ook op HDready en nu kwijl ik al![]()
Vroeger waren 70cm tv`s "groot" en nu is het minimaal 100cmquote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik een 26" te klein vinden.
Ik zit ook meer dan 3 meter van m'n TV vandaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vroeger waren 70cm tv`s "groot" en nu is het minimaal 100cmIk vind het wel grappig. 26" is perfect beeld op een meter of 3 afstand in full breedbeeld
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vroeger waren 70cm tv`s "groot" en nu is het minimaal 100cmIk vind het wel grappig. 26" is perfect beeld op een meter of 3 afstand in full breedbeeld
Plaatje werkt bij mij niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste scans Yakuza 3
Eternal Sonota gewoon naar de PS3:
[afbeelding]
Als ik op me kamertje een 2persoonsbed heb en aan me voeteneind mijn tv, dan vind ik 26" best hoor. Ik bedoel, anders moet ik steeds met me hoofd van links naar rechts.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Anders stel je je vragen in dit topic. [High Definition & Multichannel Audio] #9
Misschien meer mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen.
Persoonlijk zou ik een 26" te klein vinden.
quote:Firmware update 1.93 deze week beschikbaar
Woensdag 12 september 2007 - Sony heeft op haar officiële PlayStation Blog aangekondigd dat Firmware 1.93 deze week live zal gaan. Deze nieuwe update zou de problemen moeten oplossen die sommige gamers ondervonden na het downloaden van Firmware 1.92.
Het meest voorkomende probleem waren de disconnecties van het netwerk waardoor het voor de gedupeerde PS3-gamers niet meer mogelijk was om online te spelen. Deze week zouden ze dus uit hun lijden verlost moeten worden.
http://ps3.ign.com/articles/819/819555p1.htmlquote:GT5 Prologue Price Rumors "Categorically Incorrect"
Internet rumours fail again as Sony UK says demo won't cost 45 Euros.
by Rob Burman, IGN UK
UK, September 12, 2007 - SCEE has quashed internet rumours suggesting that the Blu-ray version of Gran Turismo 5 Prologue will cost 45 Euros when it launches in Europe later this year. According to Sony, these reports are "categorically incorrect", with no decisions regarding price currently made.
Originally, various internet sources had claimed that price news had been announced by Sony Computer Entertainment Benelux (covering Belgium, the Netherlands and Luxembourg) during a press event.
However, while a Sony UK spokesperson did reiterate that Prologue won't be be free - unlike the previous demo - they confirmed that a price point for both Blu-ray and PlayStation Network versions of the game are "still all to be agreed".
yep. je kan drivers installeren, en dan wordt hij gewoon als controller herkend (niet geprobeerd, maar heb begrepen dat het zo werkt)quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef satecl het volgende:
Even een vraag: Kan je met je PS3 controller ook games spelen op de PC? Zoja, moet je dan ook nog iets instaleren of is het gewoon USB erin en beginnen...?
drivers instaleren, hoe doe je dat? (ben niet zo'n computer-heldquote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep. je kan drivers installeren, en dan wordt hij gewoon als controller herkend (niet geprobeerd, maar heb begrepen dat het zo werkt)
eerst googlen op sixaxis drivers, dan zoek je er eentje uit, en dan download je een exe bestandje, dubbelklikken, klaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef satecl het volgende:
[..]
drivers instaleren, hoe doe je dat? (ben niet zo'n computer-held)
hehequote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yep. je kan drivers installeren, en dan wordt hij gewoon als controller herkend (niet geprobeerd, maar heb begrepen dat het zo werkt)
das 405 euro!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef HAL9000S het volgende:
Een 80 gig ps3 gekocht voor 560 dollar vandaag
quote:Final Fantasy VII-remake bevestigd in Crisis Core?
Ook al ontkent Square Enix het momenteel nog in alle staten, toch zou de kans nog bestaan dat er een Final Fantasy VII-remake verschijnt op de PlayStation 3. Aanleiding van alweer een nieuwe veronderstelling is het einde van de PSP-game Final Fantasy VII: Crisis Core.
Wanneer men de game uitspeelt, komt er op het scherm "To be continued in Final Fantasy VII". Dit is natuurlijk niet meer dan logisch, want Crisis Core is een prequel van de wereldberoemde game, maar er is meer. Wanneer je de game voor een tweede maal uitspeelt, krijg je een geheime cinematic die enorm lijkt op de PS3 Tech-trailer op E3 2005 waarin we een next-gen Cloud zien. Na dit filmpje krijgt de speler weer onderstaand scherm te zien. Mysterie alom en het enige wat we kunnen doen is wachten en hopen...
Ik zou ter aarde storten en huilen van geluk als dit ooit zou gebeurenquote:
aan/uit knop even 5 seconden ingedrukt houden tot je piepjes hoort, je videoinstellingen worden dan gereset.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:48 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb gister bij een maat op een HDready tv gespeeld met HDMI kabel, nu wil ik thuis weer op de scart spelen, en nu geeft mijn PS3 geen beeld. Zou dat komen doordat mijn PS3 er nu vanuit gaat dat die HDMI krijgt, ofniet? Want ik krijg morgen een HDready tv, en dan kan die vandaag even tot rust komen, haha.
Iemand?
updates komen tussen 19u en 20uquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa demo nog niet online.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
updates komen tussen 19u en 20u
Ik vind het groot zat het is een 66 cm beelddiagonaal, groter heb ik echt niet nodigquote:Op woensdag 12 september 2007 12:09 schreef RedemptioN het volgende:
ik had op me eigen kamer een 32" lcd van samsung (LE32r72B) die staat nu in me huisje in de huiskamer...op me slaapkamer was die groot zat (zat er 2m ong. vandaan) misschien zelfs liever groter gehad, maar nu die in de huiskamer staat is die gewoon klein!
ik zou voor een 32" gaan aangezien het prijsverschil tussen een 26 en een 32, minimaal nog maar is.
tevens zou ik kijken naar of een sharp of een samsung deels om de garantie, sharp geeft 3 jaar en samsung 2 jaar, lg 1jaar zo ver ik weet. Verder kijken naar de hoogte van de zwartwaardes 1000:1 3000:1 etc., de hoger de mooier zwart (lcd schakelt pixels niet uit, lagere zwartwaarde geeft "grijzer" beeld bij zwart, bij plasma wordt de pixel uitgeschakeld).
maar je moet doen wat je zelf wil natuurlijk ^^, die lg ziet er verder wel leuk uit, ik zou voor 1 maat groter gaan en voor wat meer contrast waarde kijken.
http://www.directsale.nl/shop/product_info.php?cPath=22_30_145&products_id=2348 samsung 26" scherm, dynamisch contrast 4000:1-8000:1 (geen vaste contrast waarde, weet dus niet wat de standaard contrast waarde is, denk zie samsung site ^^)
http://www.directsale.nl/shop/product_info.php?cPath=22_30_146&products_id=2152 sharp 32" en die heeft als het goed is 3jaar fabrieksgarantie
Damn, ikke wil hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa demo nog niet online.
quote:FIFA 08 demo uitgesteld, vandaag niet beschikbaar
Maandag wisten we nog te melden dat de FIFA 08-demo vandaag beschikbaar zou zijn voor de PS3 en Xbox 360. Uitgever EA laat nu weten dat deze demo vertraagd is.
De demo is wel in Amerika verschenen, maar blijkbaar lukte het EA niet om dezelfde demo klaar te hebben voor de Europese servers. Wanneer de demo wel in Europa uitkomt, is momenteel niet bekend.
bron: http://www.gamez.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |