abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53092963
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:31 schreef NED het volgende:
Sutil, Winckelhock, Yamamoto en Albers. Ze mogen dus niet meer wisselen dit seizoen
Ik zie nog steeds een Nederlandse coureur ertussen staan, jij niet?

Ze mogen niet nog meer coureurs aannemen, ja...

Maareh... Het Spyker F1-eigendom is nu toch weer in handen van een Nederlander?? Die altijd al Christijan Albers in het team wilde?! Het is te hopen dat Chris het toch weer eens wordt over het wel of niet betaald zijn van zhet sponsorgeld... 't Ziet er hoopvol uit: het lijkt me dat Spyker F1 - voorlopig - weer even vooruit kan.
En zelfs op sportief gebied gaat het beter: de verbeteringen aan de wagen werpen eindelijk (kleine) vruchten af! Een complete nieuwe'B-spec' was het nog niet te noemen, maar met een man als Gascoyne aan het aerodynamisch roer zal het wel beter worden.

Geduld hebben, luitjes... veeeeeul geduld! En een beetje meer vertrouwen in de toekomst!! Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...


Ja: en een Indiase miljardair betaalt ook nog. Die ziet - gok ik zo - een NairanKartikayan wel graag terug in het veld - maar dat kan pas een volgend seizoen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53094161
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:52 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds een Nederlandse coureur ertussen staan, jij niet?

Ze mogen niet nog meer coureurs aannemen, ja...
quote:
Een Nederlandse coureur terug?
Dat zou nog kunnen dit seizoen, binnen de nu geldende regels van de FIA. Maximaal 4 rijders mogen er onder contract staan in 1 seizoen
Dat zie je verkeerd. Ze mogen geen rijderswissel meer doen. Als in de zin van we gooien bv Sutil eruit en zetten Albers terug erin. Albers heeft overigens geen contract meer met Spyker, dus die zie ik er sowieso niet snel in terug.

Winckelhock is een beter voorbeeld. Die mag niet meer rijden de rest van het seizoen (of Sutil of Yamamoto moeten in het ziekenhuis liggen, dan mag ie wel invallen).

Ze mogen dus maximaal 4 verschillende rijders hebben per seizoen.
Ze zitten nou met de vierde en kunnen onmogelijk nog wisselen.
pi_53094234
quote:
Ja: en een Indiase miljardair betaalt ook nog. Die ziet - gok ik zo - een NairanKartikayan wel graag terug in het veld - maar dat kan pas een volgend seizoen...
Eerst zeg je dat Albers wellicht terug kan komen dit seizoen al en vervolgens zeg je dat Narain pas volgend seizoen zn intrede kan maken.

Ze kunnen en mogen dit seizoen geen rijderswissels meer doen. Ze mogen er best meer dan 4 op de payroll hebben staan, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze maar 4 verschillende RIJDERS mogen hebben per seizoen en daar is nu dus Yamamoto nummertje 4 van.

Wat er ook gebeurd, de enige mogelijkheid dat bv Winckelhock nog een race mag rijden van de FIA is als ofwel Sutil ofwel Yamamoto zwaar crashed en een (of meer) races moet missen.
quote:
Een Nederlandse coureur terug?
Dat zou nog kunnen dit seizoen, binnen de nu geldende regels van de FIA. Maximaal 4 rijders mogen er onder contract staan in 1 seizoen. Of zeg ik nu iets dat niet waar is en heb ik de klok wel horen luiden, maar de klepel (nog) niet gevonden??
Dat laatste dus
pi_53094724
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:49 schreef NED het volgende:

[..]


[..]

Dat zie je verkeerd. Ze mogen geen rijderswissel meer doen. Als in de zin van we gooien bv Sutil eruit en zetten Albers terug erin. Albers heeft overigens geen contract meer met Spyker, dus die zie ik er sowieso niet snel in terug.

Winckelhock is een beter voorbeeld. Die mag niet meer rijden de rest van het seizoen (of Sutil of Yamamoto moeten in het ziekenhuis liggen, dan mag ie wel invallen).

Ze mogen dus maximaal 4 verschillende rijders hebben per seizoen.
Ze zitten nou met de vierde en kunnen onmogelijk nog wisselen.
Dus wel, zolang ze maar een van de vier rijders gebruiken die ze al gebruikt hebben. Het gaat over aantal rijders, niet over rijderswisselingen.

Uit de Sporting regulations:
quote:
19.1 a) During a season each team will be permitted to use four drivers. Changes may be made at any time
before the start of the qualifying practice session provided any change proposed after 16.00 on the
day of scrutineering receives the consent of the stewards.
Additional changes for reasons of force majeure will be considered separately.
Any new driver may score points in the Championship.
Dus zowel Albers en Winkelhock mogen dit jaar nog rijden in de Spyker, alleen een andere rijder niet meer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_53094985
Uit het interview met de potentiele koper van Spyker, Vijay Malladinges:
quote:
Waarom heeft u Spyker gekocht?
,,Ik heb in het verleden bewezen dat ik onsuccesvolle bedrijven succesvol kan maken en dat is ook wat ik met Spyker ga doen. Ik zie het als een zakelijke uitdaging en een kans om India op de kaart te zetten. De familie Mol wil geld verdienen aan hun investering, ik uiteraard ook en samen gaan we van dit team een winstgevende onderneming maken.”
Hij is zeer optimistisch over het team. Zal hem dat in dank worden afgenomen? Volgens mij vergeet hij dat Michiel Mol nu ook al betrokken is...
pi_53095689
quote:
Dus wel, zolang ze maar een van de vier rijders gebruiken die ze al gebruikt hebben. Het gaat over aantal rijders, niet over rijderswisselingen.
Dan heeft Olav het me verkeerd uitgelegd, my bad
pi_53096461
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 02:54 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso finish geneuzel
Wat een gezeik weer. Het was mij niet opgevallen. Ik zou er gek van worden als ik bij elke actie op de baan moet gaan nadenken wat de pers er voor politiek verhaaltje om heen verzint

verkoop jij trouwens nog banden in plaspoelpolder googol?
Where facts are few, experts are many.
pi_53098604
quote:
FIA: McLaren have queried Renault

The FIA has confirmed that it has been approached by McLaren with questions about rivals Renault, just days before the World Motor Sport Council hearing into Formula One's spy saga.

There has been mounting speculation since the Italian Grand Prix that part of McLaren's defence arguments in Thursday's hearing will revolve around the fact that if they are punished then rival teams like Renault should be as well.

Sources have also suggested to autosport.com that other teams may also have been mentioned as well as Renault, although this has not been confirmed.

The exact nature of McLaren's query about Renault is not known, but there are rumours it is focused around a technical element on the car rather than any specific involvement in the spy controversy.

The FIA has now confirmed that McLaren's lawyers have indeed been in touch with them to discuss the Renault matter, but the sport's governing body has made it clear that it will have no relevance to the Paris hearing.

An FIA spokesman told autosport.com: "We have noted the speculation and we can confirm that McLaren lawyers have recently brought to our attention certain matters regarding Renault F1.

"But we can also confirm that the team (Renault) does not form any part of our investigations into McLaren's alleged breach of Article 151C of the International Sporting Code.

"The FIA has reminded McLaren that the World Council hearing in Paris on Thursday will focus solely on the new evidence in that investigation.

"To the extent required, any other matters will be dealt with as part of an entirely separate process. Renault F1 are aware of this and are happy to cooperate fully."

Renault boss Flavio Briatore was quoted in the Italian media today as saying that he was confident they would not get dragged into the spy case on the back of the speculation about McLaren's complaints.

"We told the FIA what we had, so there's no problem," he told Gazzetta dello Sport. "I don't know what Dennis refers to, he's throwing stones a bit everywhere. We are calm, no problem at all."

The FIA hearing in Paris will hear new evidence in the McLaren case, believed to revolve around an email exchange between Fernando Alonso and Pedro de la Rosa, with rivals Ferrari also expected to present their own submissions about the matter.

McLaren have been advised on legal grounds not to comment about the case before the hearing.
Bron
pi_53098873
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:38 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Wat een gezeik weer. Het was mij niet opgevallen. Ik zou er gek van worden als ik bij elke actie op de baan moet gaan nadenken wat de pers er voor politiek verhaaltje om heen verzint

verkoop jij trouwens nog banden in plaspoelpolder googol?
Het is sowieso achteraf gelul van Alonso. Ik ken geen auto die sneller af kan remmen dan een F1 en hij had niemand achter zich ... ZAT winnaars remmen effe af om hun team (dat de overwinning mogelijk heeft gemaakt) eer te betonen.

Alonso -2
Calm down, please!
pi_53098923
En gezien ik om één of andere reden dit bericht niet mag wijzigen:

Ik verkoop helemaal geen banden Neem eens contact op met Deepac van Pitbox ... die kan jou vast wel een leuke aanbieding doen. Plaspoelpolder is tenslotte niet zo ver weg
Calm down, please!
pi_53103644
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:00 schreef NED het volgende:

[..]

Dan heeft Olav het me verkeerd uitgelegd, my bad
Ehm, tja... Olav... Mol, zeker? Het klinkt of je 'm persoonlijk hebt gesproken?!
Heb je z'n handtekening gevraagd? Zeg maar dat ik zijn column HeePee Dos in Formule 1 RaceReport nr. 14 2007 erg om te lachen vond! En dan bedoel ik niet uitlachen...

Ik lees nog wel eens her en der wat, bijvoorbeeld hier op het forum... En natuuuuurlijk ook op f1.fok.nl. En ja: dan kom ik toch heel wat te weten, hoor. Want ik kan niet al de regeltjes die de FIA ieder seizoen maar weer vaststeld, bijhouden - laat staan onthouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 13-09-2007 01:01:21 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53115854
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 02:40 schreef Googolplexian het volgende:
Fernando Alonso planned to lie down in front of Michael Schumacher’s car on the starting grid at last year’s Monaco Grand Prix if the stewards did not penalise the German for intentionally stopping his Ferrari at Rascasse during qualifying.

The startling insight into Alonso’s character is provided by Mark Webber, who recounts a conversation with the Spaniard in James Allen’s new biography of Schumacher, Michael Schumacher: The Edge of Greatness.

The notorious ‘parking’ incident, in which Schumacher executed a clumsy half-spin in the dying moments of qualifying which ensured that his pole time would not be beaten, sparked an immediate furore and his insistence that it was an innocent mistake was derided by rival drivers.

After an in-depth inquiry the FIA stewards sent Schumacher to the back of the grid, issuing their verdict at 10.45 on Saturday evening.

But Alonso, who ultimately won a season-long duel with Schumacher for the title, was worried that the stewards would let the seven-time champion off the hook – in which case he planned to make his own very public protest…

“I want to lie down in front of his car,” Alonso told Webber at dinner on Saturday evening.
“I’m going to pull up on the grid, get out of my car and lie in front of his.”
Ik zou me eerst doodgelachen hebben en daarna mn respect betuigd hebben voor de moed van die Paella.
pi_53119680
quote:
quote:
Don't let the bastard get you down!
You gotta love that guy!
pi_53127124
quote:
Mallya wil geen klantenchassis inzetten
'Spyker is en blijft constructeur'


[12-09] Dat Spyker het niet zo heeft op klantenchassis' was al bekend, maar ook toekomstig eigenaar Vijay Mallya is niet van plan om voor 2008 een chassis van een ander team aan te schaffen. ,,Wij blijven constructeur.”


Mallya wil aan 'eigen' succes bouwen.In 2008 veranderen, zoals het er nu voorstaat, de regels rond het gebruik van klantenchassis', dat met name aan het begin van het seizoen zoveel ophef veroorzaakte. Het is de bedoeling dat het inzetten van een costumer car wordt toegestaan, maar aan Mallya en Michiel Mol is dat niet besteed, aldus de Indiase zakenman.

,,Ik heb de situatie geanalyseerd en er was sprake van een belangrijk aspect: Spyker is een constructeur. En dat willen we blijven. Dat is voor ons heel duidelijk”, vertelt Mallya tegenover de officiële Formule 1-site, Formula1.com.

,,Teams die in 2008 debuteren en wel een chassis kopen zijn geen constructeur”, vervolgt hij, daarmee doelend op Prodrive van Dave Richards.

De Brit is van plan om volgend jaar met zijn team in de Formule 1 te debuteren. Mogelijk als McLarens B-team, maar sowieso met een auto en motor die niet door Prodrive zelf worden ontworpen.

KVN
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6349


Denk dat meneer dan flink veel geld moet gaan uittrekken willen ze punten gaan scoren.
Meer geld juich ik alleen maar toe echter heb ik nog steeds geen idee of Mallya, echt daadwerkelijk het beste met Spyker voor heeft.
pi_53127164
Stoddart
Ik word zo moe van die man, verschrikkelijk.
quote:
What does FIA stand for? It stands for Ferrari International Assistance, and that's been proven time and time again to be the case. Whether it's the $100m payment when the manufacturers were threatening to walk away and set up their own series and which started Ferrari's demise in the GPMA (Grand Prix Manufacturers' Association), or whatever, the FIA has consistently helped Ferrari, all the way down the line. The only difference is that lately it's been so blatant even a blind man can see it. And the reality is that it's damaging the sport.
Wat een BULLSHIT. Lang niet alle beslissingen zijn in het voordeel van Ferrari.
De FIA heeft bijvoorbeeld de afgelopen jaren continue zitten rotzooien aan de reglementen om het Ferrari zo lastig mogelijk te maken, maar Stoddart ziet dat natuurlijk weer anders....
pi_53127190
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:26 schreef NED het volgende:

[..]


[..]

You gotta love that guy!
echt een gemis in de F1.
Calm down, please!
pi_53127509
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Stoddart
Ik word zo moe van die man, verschrikkelijk.
[..]

Wat een BULLSHIT. Lang niet alle beslissingen zijn in het voordeel van Ferrari.
De FIA heeft bijvoorbeeld de afgelopen jaren continue zitten rotzooien aan de reglementen om het Ferrari zo lastig mogelijk te maken, maar Stoddart ziet dat natuurlijk weer anders....
Ook leuk is die verwijzing die hij maakt naar die massadempers. Mag Stoddart eens raden welk team daarover is gaan zeuren bij de FIA. Inderdaad McLaren.
pi_53127694
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Stoddart
Ik word zo moe van die man, verschrikkelijk.
[..]

Wat een BULLSHIT. Lang niet alle beslissingen zijn in het voordeel van Ferrari.
De FIA heeft bijvoorbeeld de afgelopen jaren continue zitten rotzooien aan de reglementen om het Ferrari zo lastig mogelijk te maken, maar Stoddart ziet dat natuurlijk weer anders....
Ach gut, Stoddart heeft een schumifan tegen het zere been geschupt
  woensdag 12 september 2007 @ 23:28:16 #45
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53134948
Die Stoddart is kut... heb hem nooit gemogen en vind ook helemaal gek dat ie nu opeens zijn woord gaat doen :/
pi_53135535
Hij doet zn woord omdat iemand hem om zn mening gevraagd heeft dunkt me.

Het lijkt me niet dat hij zelf een journalist op belt en zegt dat ie iets wilt zeggen over de F1.
Die kerel heb wel wat anders aan zn hoofd denk ik
  donderdag 13 september 2007 @ 06:28:13 #47
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53137712
race topic spa komt vrijdagavond pas, ik weet het, het is al na de trainingen maar de tekst die sanger aanleverd laat op zich wachten en ik pas vrijdagavond weer een gaatje heb om alles samen te voegen.

Sorry voor het ongemak
en dat zijn nou die back to back races een hoop narigheid voor dit soort dingen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 13 september 2007 @ 08:32:17 #48
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53138275
quote:
Op donderdag 13 september 2007 06:28 schreef WEST het volgende:
race topic spa komt vrijdagavond pas, ik weet het, het is al na de trainingen maar de tekst die sanger aanleverd laat op zich wachten en ik pas vrijdagavond weer een gaatje heb om alles samen te voegen.

Sorry voor het ongemak
en dat zijn nou die back to back races een hoop narigheid voor dit soort dingen
Om hierop terug te komen.

Ik had de OP's voor de rest van het seizoen (behalve Fuji) allemaal klaar, maar de voeding van mijn pc heeft het begeven. Nu moet ik ze dus in alle haast overnieuw doen, terwijl ik dagelijks tot een uur of 10 bezig ben met mijn werk, daarnaast nog in huis moet klussen omdat de kinderkamer op zeer korte termijn geleverd wordt....

Al met al, mooi kut en zo snel mogelijk de voeding van mijn pc vervangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 13-09-2007 08:40:42 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53139050
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Om hierop terug te komen.

Ik had de OP's voor de rest van het seizoen (behalve Fuji) allemaal klaar, maar de voeding van mijn pc heeft het begeven. Nu moet ik ze dus in alle haast overnieuw doen, terwijl ik dagelijks tot een uur of 10 bezig ben met mijn werk, daarnaast nog in huis moet klussen omdat de kinderkamer op zeer korte termijn geleverd wordt....

Al met al, mooi kut en zo snel mogelijk de voeding van mijn pc vervangen.
Nieuwe voeding in je PC doen en je hoeft niets overnieuw te doen (of had je ze nog niet gesaved?). Lijkt me de snelste oplossing.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 13 september 2007 @ 10:52:35 #50
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53140670
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nieuwe voeding in je PC doen en je hoeft niets overnieuw te doen (of had je ze nog niet gesaved?). Lijkt me de snelste oplossing.
Dat begrijp ik. Maar ik loop een beetje vast op de tijd die ik heb, en de kennis van computers die ik ontbeer.

Vandaar het overnieuw doen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')