Ik weet niet welke balken je bedoelt? Maar alles wordt straks afgewerkt met gips en MDF-kraaldelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi zeg!
Die balken blijven toch wel zichtbaar in de slaapkamer?
Alles verdwijnt achter gips en kraalwerk. De schuine dakvlakken met kraaldelen en de verticale wanden met gips.quote:
Het komt vooral aan op de drie D's. Discipline, discipline en discipline ben ik bang.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef Furia het volgende:
Ongelofelijk zeg, dit project! Hoewel het nu wel anders zal zijn, zeg je in het begin niet veel kluservaring te hebben. Maar hoe kom je er dan achter hoe dingen moeten? Sommige dingen lijken wel redelijk vanzelfsprekend, maar wat je in dit topic allemaal uithaalt..Is er een fantastisch boek aan te raden?
Je vergeet de D van doorzetten, ook als het tegenzit, zoals het vlinderen. En de D van oog voor Detail, want dat heb je ook. Kortom, niet zomaar een klus. Ik volg het topic nog steeds met bewondering.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Forno het volgende:
[..]
Het komt vooral aan op de drie D's. Discipline, discipline en discipline ben ik bang.
De rest is een kwestie van een logische klusvolgorde bepalen. Spullen halen en klussen maar.
ik heb ook een begroting van 20 k, maar als ik zie wat jullie er voor klaar krijgen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef Forno het volgende:
Het oorspronkelijke bouwdepot was 20.000 euro, dat is later verruimd naar 40.000 euro.
En daar komt nog een dikke plus op om alles af te maken.
PS: ik hou me warm aanbevolen voor de klus van het jaar 2009. Niet dat het dan al klaar is.
Ik ben bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau. Bouwaanvragen en werktekeningen maken op de computert.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:52 schreef junkiexp het volgende:
Mooi huis zeg en erg professioneel allemaal.
Wat doe je voor de kost ?
Het is een kwestie van zoveel mogelijk zelf doen. Dat scheelt zeker de helft aan kosten. Kan ik weer aan andere spulletjes uitgeven. Maar die 40.000 is niet genoeg hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
ik heb ook een begroting van 20 k, maar als ik zie wat jullie er voor klaar krijgen...
onvoorstelbaar...ik denk dat ik over de 20 ga; maar hoop nog stilletjes dat het meevalt..
alles is relatief; ik vind dat ik al veel sousa heb in mijn stulpje
tegelijkertijd: badkamer - keuken - kamer - maar jullie klus is weergeloos en onvergelijkbaar met die paar balkjess die ik moet vervangen...
Als de dakkapel klaar is, is er weer wat te laten zien. Maar ik kan niet zeggen wanneer dat is.quote:
Precies, lever die bokaal maar weer in,quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Ongelooflijk zeg.
We hebben aan ons huis een flinke klus, maar dat is niets vergeleken met dit.
Welke bokaal?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:32 schreef Barbie het volgende:
[..]
Precies, lever die bokaal maar weer in,.
quote:Op maandag 13 april 2009 20:56 schreef Forno het volgende:
De dakkapel is af.![]()
![]()
Gisteren en vandaag (prachtig weer hier geweest) de buiten beplating erop geschoefd. En grind op het dakje gelegd, om het tegen zon en verwering opwaaien te beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |