quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een rare typisch "Nederlandse" discussie. Waar gaat het nou over?²
Not at all, I just saved youquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga naar de hel, want ik lachte.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een rare typisch "Nederlandse" discussie. Waar gaat het nou over?²
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de willekeur van de daad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef Sidekick het volgende:
Ik gok 15 jaar en TBS.
Dat had in dit geval natuurlijk niets geholpen. Dan had hij de spuitbus met pepperspray al in zijn hand moeten hebben op het moment toen die man aanviel. Dat is uiterst onwaarschijnlijk en op het moment dat hij zich gerealiseerd had wat er gebeurde had hij de eerste klap vermoedelijk al te pakken en was het te laat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:26 schreef Bresser het volgende:
wat ik me bij dit soort dingen en andere ellende als overvallen en dergelijke begin af te vragen is waarom pepperspray en dergelijke niet legaal worden.
slachtoffers en eventueel omstanders zouden dmv dit soort zelfverdedigingswapens veel leed kunnen voorkomen.
Dat valt wel mee hoor. Met een handbijl kun je niet in een paar houwen iemand zijn armen eraf hakken. Botten zijn taaier dan veel mensen denken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
Serieus: je probeert je reflexmatig waarschijnlijk af te weren met je armen, en dat heeft niet veel zin.
Oh, daarom dacht je: ik kom me er even mee bemoeien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde dat die hakker een links figuur was.
Ja, en hij kwam uit Amerika.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde dat die hakker een links figuur was. Was in principe ook wel te verwachten...
Aha, dus voor het slachtoffer kwam de bijl van rechts?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde dat die hakker een links figuur was. Was in principe ook wel te verwachten...
Nee maar op pagina 1 vroeg ik mij al af waarom deze jongen zo maar met een bijl werd neergehakt, terwijl er genoeg junken en ander gespuis op het station rond lopen die het dan veel meer verdienen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, daarom dacht je: ik kom me er even mee bemoeien?
Verdienen? Pardon?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee maar op pagina 1 vroeg ik mij al af waarom deze jongen zo maar met een bijl werd neergehakt, terwijl er genoeg junken en ander gespuis op het station rond lopen die het dan veel meer verdienen.
Hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en hij kwam uit Amerika.![]()
Niemand verdient het natuurlijk om gespleten te worden door een bijl.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Verdienen? Pardon?
Het is maar goed dat ik daar niet bij was, want ik had je door de spreekwoordelijke hakmolen gehaald.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef emmy het volgende:
De student kreeg een bijl in zijn achterhoofd, daar doe je helemaal niets tegen:
Lees het ooggetuigeverslag op http://www.bndestem.nl/binnenland/article1864408.ece
De ooggetuige: "Het slachtoffer lag op de grond toen ik aan kwam rennen. Ik zag dat de dader een bijl omhoog hief. Hij sloeg het slachtoffer in zijn achterhoofd. Toen ik weer durfde te kijken, stond de dader heel rustig in de wachtkamer met zijn handen tegen het raam. Hij maakte gebaren dat we '112' moesten bellen en deed geen moeite te ontsnappen. De politie was er snel. De agenten trokken hun pistool en zeiden dat hij op zijn knieën moest. Hij reageerde pas toen ze dat in het Engels herhaalden." Wat de ooggetuige het meest opviel: "Emotieloos. De dader leek totaal emotieloos."
Die gast was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een gek. Die denkt dan echt niet meer aan het gelijkheidsadagium van Schopenhauer, hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niemand verdient het natuurlijk om gespleten te worden door een bijl. Maar die linkse dwaas wilde sowieso iemand neer slaan. Dan had ik liever gezien dat hij een overlastveroorzaker ging hakken....
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die extreem-linkse knakker had vast al meer met dat bijltje gehakt.
Ik kan beide zinnen volgen, maar de logica tussen die 2?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die gast was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een gek. Die denkt dan echt niet meer aan het gelijkheidsadagium van Schopenhauer, hoor.
Een gek is natuurlijk ook maar erg relatief.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
Die gast was met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een gek. Die denkt dan echt niet meer aan het gelijkheidsadagium van Schopenhauer, hoor.
Is iemand met verwrongen cognities gek?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een gek is natuurlijk ook maar erg relatief.
Jesus christ, kom je alleen daarvoor?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die extreem-linkse knakker had vast al meer met dat bijltje gehakt.
Het lag wel erg voor de hand met dat bijltjequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jesus christ, kom je alleen daarvoor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |