quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
Jah dat ze een ex is en blijft en DAT alleen al is positief.quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Zijn er ook mensen die iets positiefs over hun ex kunnen schrijven?
Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
Als je positief kan zijn over een ex, dan is het geen ex...
Een wond laat altijd een litteken achter.quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.quote:Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een wond laat altijd een litteken achter.
Dan heb je nooit goed verwerkt!quote:Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een wond laat altijd een litteken achter.
ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Alsof men niet verandert na een verbroken relatiequote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.
Euhmm neequote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.
bovendien willen veel lieden volharden in de aanname dat je geen vrienden kan blijven met een ex, dat iemand die geen goede combi was met jou, per definitie niet deugt en niet meer te bieden heeft als de passie weg is, dat de foute combi nooit een gedeelde smart én schuld was, zover je ueberhaupt al wil praten over schuld en... oh sorry, veel te veel andere kijk, dat hoort hier niet
ben wel beniewd naar Juups verhaal![]()
![]()
doe eens vertellen, heette ze Cruella toevallig?
als je er alleen negatief over kan doen, ben je er nog niet overheenquote:Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
Als je positief kan zijn over een ex, dan is het geen ex...
die heeft mijn ex me idd bezorgdquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.
Nee!!quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Ik zeker wel!quote:
truequote:Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Alsof men niet verandert na een verbroken relatie![]()
aaaah..... is het ms een troost dat jij ook zo weer een leuk meisje aan de haak kan slaan, als je dat wil tenminste... als ik zo in je fotoboek kijk namelijk.... dat is geheel niet verkeerd wakzie...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:16 schreef Liquidootje het volgende:
*zucht*
Vandaag was ik daarnet lekker vrij en liep vrolijk door het centrum van mijn stadje. In de verte zag ik haar lopen. Mijn kersverse ex van een paar weekjes terug. Vreemde gevoelens kwamen weer omhoog borrelen en ik besloot maar de andere kant op te lopen. Wist echt niet wat ik tegen haar zou moeten zeggen.
Eenmaal thuis gekomen toch maar een veilig achter mijn computer fok!ken. Na wat berichtjes gepost te hebben begon het toch te knagen. Ik moest weten hoe ze was. Bellen is geen optie, mailen of een bezoekje aan haar brengen is al helemaal uit den boze. Dus wat rest... Hyves.![]()
De stille stalker in mij keek naar haar profiel en zag met een bange blik dat ze weer in een relatie was. Beetje bij beetje ontrafelde het mysterie. Uit de berichten blijkt dat ze weer sinds kort een vriendje heeft. Het zou mij niets moeten doen, maar toch voel ik mij belabbert.
Gun ik het haar niet? Heb ik nog gevoelens voor haar? Ach ja, maar wat rest nog behalve een verhalend stukje tekst op het internet om het van mij af te schrijven.
![]()
ps: bitch
http://www.youtube.com/watch?v=iCZGqcMZ6Jwquote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Liquidootje het volgende:
Dat valt hartstikke tegen hoor
En nee geen zin in ruzie. Moet natuurlijk niet laten blijken dat het mij raakt he. Naja, zal wel iets te maken hebben met de misery loves company crap.
Oh voor de duidelijkheid. Zij is een She en ik ben een He. Ik kom dus niet uit een homo-erotische relatie mochten sommige mensen het denken
*gaat verder met mokken*
meer dit on my mind:quote:Op woensdag 19 september 2007 18:11 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=iCZGqcMZ6Jw
nou.... uhm.... meestal.... als een vrouw het uitmaakt, en zegt dat de gevoelens weg zijn, dan zijn ze ook echt weg, en dus wegwegweg.. en komen niet meer terug, dus ik zou niets proberen, je gaat nog meer pijn krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Kensuke het volgende:
Mijn vriendin heeft het vorige maand uitgemaakt na 3 jaar relatie. Ze zegt dat ze geen gevoelens meer voor me heeft, maar zegt wel vrienden te willen blijven. Het probleem is dat ik nog van hou, en niet zo'n klein beetje ook. Dat gevoel gaat ook niet weg want ik zie haar zeer regelmatig. Ik doe dezelfde studie als haar, we pakken samen de trein en zitten naast elkaar in de colleges. We kunnen goed met elkaar opschieten en hebben het best gezellig samen, maar als ik avances probeer te maken knapt ze gelijk van af.
Ik heb nog altijd de hoop dat ze me terugneemt, maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Moet ik doorzetten en romantische dingen doen/uitvragen met het risico dat ze me helemaal niet meer wilt zien? Of gewoon even een tijdje met rust laten en eventueel later proberen met het risico dat het kleine gevoel dat ze misschien nog overheeft over gaat?
Bah ik mis haar echt enorm.![]()
gewoon hallo zeggen en doorlopen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef Shimzo het volgende:
Pff.. Heb bijna 3 jaar een relatie gehad met inmiddels mijn ex. In april heb ik het uitgemaakt, erna nog wel heel vaak elkaar gezien (sex met je ex zegmaar) en af en toe nog leuke dingen gaan doen. Al met al heel gezellig van beide kanten. Echter begon ik weer steeds meer voor haar te voelen (in de zomermaanden) dat ik weer een poging waagde om het weer opnieuw 'aan' te maken. Echter wilde zij toen niet (ze vertelde dat ze die eerste maanden dat het uit was, WEL wilde :S). Toen heb ik besloten om dan maar al het contact te verbreken, omdat ik me alleen maar kut voelde en bij elk smsje er dingen achter ging zoeken. Nu ruim twee weken geen contact meer met haar, waardoor ik me echt een stuk beter door ging voelen. Echter woon ik op 100 meter van haar vandaan, dus de kans was groot dat ik haar een keer zou tegenkomen. En jawel, vanmorgen zag ik haar lopen! Waardoor ik vandaag de hele dag weer aan haar moet denken, terwijl ik haar net een beetje uit m'n hoofd had gezet (dacht ik..). Behoorlijk irritant!! Want moet ik nu weer een poging tot contact zoeken, of het gewoon laten rusten...
Denk dat die nieuwe vriendin al behoorlijk aankoerste op zwanger worden. De kans dat je na een halve maand zwanger wordt terwijl je voorbehoedsmiddelen gebruikt is behoorlijk klein....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan zeggen dat ik er na een maandje of 2 wel over het relatie gedeelte heen was.. Waar ik nog ff mee gezeten heb was dat we geen contact hadden.. Hij negeerde me zomaar en ik dacht dat dat mijn "fout" was.. Bleek dat ie al een nieuwe vriendin had.. Toen viel het voor mij op zijn plaats (dit was in juli) en toen was ik er helemaal klaar mee..
Totaal heeft het dus zon 3 maandjes geduurt.. Valt nog mee voor een relatie van 2 jaar imo.. Had gedacht dat ik er langer mee zou zitten maar gelukkig niet dus!
En nu het mooie..Hij had dus niet alleen na 2 weken nieuwe vriendin..
Hij wordt ook nog es vader over half jaartje ofzo.. Zijn nieuwe vriendin (die die dus 4 maanden kent ofzo) is 3.5 maand zwanger
Ik kan alleen maar blij zijn dat ik het niet ben en dat ik van hem af ben
Ben je niet bang dat ze al wat langer iets hadden dan dat jullie relatie uit is? Zou ik echt als de dood voor zijn! Dat verder leren zal er ook wel niet van komen....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom denk ik dat dat laatste niet gebeurt is.. Mijn ex was sowieso niet van de condooms.. Als jij iemand niet goed kent en jij gaat er van uit dat ze aan de pil is.. Of ze niet echt netjes met de pil omspringt.. Of je misschien deze tijd toch nog zo stom bent om te denken van 1 keer word je niet zwanger..
En anders ben je behoorlijk sicko imo hoor.. ze zijn 21 (hij) en 22 ( zij) Hij werkt dan wel maar wilde nog verder leren, zij zit nog op school.. Dan ben je echt dom dom dom als je er dan bewus op aanstuurt.
je bent er pas echt klaar mee, als je niet meer de behoefte hebt dat steeds te melden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Me neitherHaha..
Fijn om te lezen dat jij er ook overheen bent
Eigenlijk zou er een topic moeten zijn voor mensen die er klaar mee zijnEn nee dan niet het singles topic.. Maar een Meld hier dat je over je ex heen bent topic ofzo
Kheb best wel zitten twijfelen of ik hier nog zou posten.. Ben bang dat als ik hier weer ga lezen ik terugval ofzo snapje.. Maar daar is eigenlijk helemaal geen reden voor want ik zit heerlijk in mijn vel en heb naar niemand verplichtingen.. En ondertussen laat ik mijn oogjes ook goed hun werk doen
Onzin, als je er overheen bent en je weet dat van jezelf kan je het hier prima melden. Heeft niks met het overtuigen van wie dan ook te maken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:52 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent er pas echt klaar mee, als je niet meer de behoefte hebt dat steeds te melden.
dat is meer jezelf overtuigen namelijk dan anderen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Onzin, als je er overheen bent en je weet dat van jezelf kan je het hier prima melden. Heeft niks met het overtuigen van wie dan ook te maken.
quote:
Wellicht geldt dat voor jezelf. Maar ik vind het best oke als ik hoor hoe leuk mn ex het met dr vriendje heeft..quote:
uhuhquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Wellicht geldt dat voor jezelf. Maar ik vind het best oke als ik hoor hoe leuk mn ex het met dr vriendje heeft..Hebben nog wel wat contact, maar ga nu veel meer met andere vrouwen om dan voorheen. Ook erg leuk..Dus ja, dat ik hier post heeft niks te maken met dat ik er nog lang niet overheen ben of wat dan ook..
jij weet dit topic anders ook nog wel erg vaak te vindenquote:Op zondag 23 september 2007 13:28 schreef milagro het volgende:
op een dag is het over en weet je dit topic niet eens meer te vinden, bij wijze van![]()
Ja maar dan ga ik me alleen maar extra kut voelen, dat benadrukt het missen alleen maarquote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Dat ken ik, het is nu bijna een week uit na 2,5 jaar en ik heb ook gezegd, voorlopig geen contact, anders vergeet ik hem nooit. Als het dan beter gaat en ik heb er behoefte aan kan ik altijd weer contact zoekenquote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef kanna het volgende:
Ik sinds een anderhalve week nu ook weer echt vrijgezet. Het was al een keertje uit en een weekje later weer geprobeerd, maar dat werkte ook niet.
Afgelopen vrijdag kwam ik haar tegen in de kroeg en dat roept dan toch weer veel gevoelens op (bij mij en bij haar). Zo zonder contact gaat het eigenlijk wel goed en wen je er wel aan, totdat je haar tegenkomt en dan is het weer de rest van de avond een klotegevoel.
Maar goed, zal ook wel wennen. Ik ben er in ieder geval uit dat contact hebben in dit stadium niet echt goed voor je humeur is, dus daaruit moet ik m'n conclusies maar trekken lijkt me.
hoe oud is hij dan?quote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt met mijn vriend ( ex dus nu, moet er nog aan wennen hem zo te noemen) na een relatie van bijna zeven jaar. Ik woon alleen nog bij hem ,wat heel onwerkelijk is; hij is vaak aan het werk, ik doe mijn dingen en ik ben hard op zoek naar een kamer en afleiding... maar denk dat de klap nog moet komen als ik echt weg-weg ben. Ik ben nog nooit alleen geweest. ( ik was vijftien toen we iets kregen, achttien toen we samen het huis uitgingen en samen gingen wonen..) ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ergste nog moet komen in mijn gevoel ( qua drama-gedoe)
hij was dus 18 en jij 14 toen jullie wat kregen en waarschijnlijk jou eerste echte liefde. dit komt zo vaak voor. je kende hem, werd verliefd, ging tongzoenen en neuken met hem en jullie hadden een relatie. nu krijg je weer kriebels en wil je weer "verder kijken".quote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef huppelthepubbel het volgende:
hij is 25, ik 21. Hoezo?
Sterkte, moet niet makkelijk zijn geweest die stap te nemen na zoveel jaar!quote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt met mijn vriend ( ex dus nu, moet er nog aan wennen hem zo te noemen) na een relatie van bijna zeven jaar. Ik woon alleen nog bij hem ,wat heel onwerkelijk is; hij is vaak aan het werk, ik doe mijn dingen en ik ben hard op zoek naar een kamer en afleiding... maar denk dat de klap nog moet komen als ik echt weg-weg ben. Ik ben nog nooit alleen geweest. ( ik was vijftien toen we iets kregen, achttien toen we samen het huis uitgingen en samen gingen wonen..) ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ergste nog moet komen in mijn gevoel ( qua drama-gedoe)
even je foto checken, ah ik zie het al, je bent niet de makkelijkste.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:37 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben sinds gisteravond ook vrijgezel na een korte maar zeer heftige relatie.![]()
Ik weet dat het beter is, we maken elkaar ongelukkig in een relatie, maar we voelen ons nog steeds ontzettend aangetrokken tot elkaar, dat maakt het wel lastig. Bij wijze van afscheid ook nog 10 minuten staan zoenen, de lust zit wel goed, waarom werkt het dan niet??![]()
Ik vind het echt jammer dat het niet gelukt is.![]()
Ik ben heel benieuwd hoe je aan mijn foto kan zien dat ik niet de makkelijkste ben!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
even je foto checken, ah ik zie het al, je bent niet de makkelijkste.![]()
kan wel, ik ken genoeg eerste liefdes die gelukkig getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik was "al "vijftien toen we iets kregenmaar je hebt gelijk; het was geen makkelijke stap; ik moet nu alsnog gaan leren alleen te zijn, alleen dingen te doen, zonder ruggesteuntje ,de persoon waarmee ik bijna letterlijk mee ben opgegroeid. Ik heb een kamer gevonden en we zullen zien hoe het gaat. Eerste echte liefdes zijn gewoon klote; vooral omdat ze bijna nooit de enige blijken te ( kunnen) zijn...
Dit is bijna eng. zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef Ludwig het volgende:
Ach ja of dat het gewoon een erg domme vriendin is(en misschien dito domme ex-vriend)
Denk zelf ook nog vaak aan mijn ex alhoewel ik het uitgemaakt heb en het al anderhalf jaar geleden is. Elke keer als ik haar zie raakt het mij nog steeds enorm, ondanks dat we elkaar echt kutstreken geleverd hebben. Zou zo graag op goede voet met haar omgaan, maar denk dat zij dat gewoon niet kan. Teveel gevoelens. Echt ontzettend jammer als je dat moet concluderen nadat je zoveel voor elkaar hebt betekent.
Succesquote:In november 2006 gingen Tom Boonen en zijn toenmalige vriendin Lore Van De Weyer uit elkaar. Ze waren samen sinds eind 2003.
Dus hij is nu singlequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef Pendri het volgende:
Ik heb even wat onderzoek voor je gedaan. Wikipedia meldt:
[..]
Succes
(waarom doen de emoticons het niet?)
Anyway; Thumbs up.
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
tsja als je een te sterke eigen willetje hebt, dan houdt het voor diegene na 5 jaar ook wel eens op. ook al heb je een gezamenlijke hobby.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij aanpassen, wielrennen is een deel van mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |