abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53048927
Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Was je d'r zat? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Het helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Dag liefde, kom je ooit nog eens terug?
Hoe lijm ik mijn gebroken hart?
Red je relatie!

En dan?
Zal je zien dat het uiteindelijk allemaal best meevalt en een volgende liefde wel weer op je pad komt.
pi_53049001
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
  zondag 9 september 2007 @ 14:26:22 #3
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53049054
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53049092
Er waren een aantal maanden geleden mensen die er wat meer moeite mee hadden.
Ik ben benieuwd hoe het daar nu mee gaat!
pi_53049600
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
pi_53049620
Zijn er ook mensen die iets positiefs over hun ex kunnen schrijven?
pi_53049989
Nee, ze is gewoon de vleeswording van al het kwaad.
  zondag 9 september 2007 @ 15:45:11 #8
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53050678
Als je positief kan zijn over een ex, dan is het geen ex...
  zondag 9 september 2007 @ 15:46:58 #9
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53050713
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Jah dat ze een ex is en blijft en DAT alleen al is positief.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53050745
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.
  zondag 9 september 2007 @ 15:51:47 #11
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53050824
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.
Een wond laat altijd een litteken achter.
pi_53050959
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2007 15:57:47 ]
pi_53051407
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dan heb je nooit goed verwerkt!
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_53051630
quote:
ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.

bovendien willen veel lieden volharden in de aanname dat je geen vrienden kan blijven met een ex, dat iemand die geen goede combi was met jou, per definitie niet deugt en niet meer te bieden heeft als de passie weg is, dat de foute combi nooit een gedeelde smart én schuld was, zover je ueberhaupt al wil praten over schuld en... oh sorry, veel te veel andere kijk, dat hoort hier niet

ben wel beniewd naar Juups verhaal
doe eens vertellen, heette ze Cruella toevallig?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 9 september 2007 @ 17:05:55 #15
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53052445
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Alsof men niet verandert na een verbroken relatie
pi_53054010
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.

bovendien willen veel lieden volharden in de aanname dat je geen vrienden kan blijven met een ex, dat iemand die geen goede combi was met jou, per definitie niet deugt en niet meer te bieden heeft als de passie weg is, dat de foute combi nooit een gedeelde smart én schuld was, zover je ueberhaupt al wil praten over schuld en... oh sorry, veel te veel andere kijk, dat hoort hier niet

ben wel beniewd naar Juups verhaal
doe eens vertellen, heette ze Cruella toevallig?
Euhmm nee Maar ze tikte er wel naast.
pi_53057013
Ik ben er inmiddels na 6 maanden helemaal overheen (al een paar weken). Ze heeft ook sinds kort een nieuw vriendje, schijnt een leuke kerel te zijn. We spreken elkaar nog één keer per week op MSN oid, ben blij dat ze het goed heeft nu. Vermaak mezelf ook weer prima, hoe kut ik me ook heb gevoeld..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 07:52:03 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53065929
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
als je er alleen negatief over kan doen, ben je er nog niet overheen
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 07:53:23 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53065940
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

die heeft mijn ex me idd bezorgd letterlijk dan
pi_53105754
SInds mei had ik een relatie met de ex van een vriend van me. Met hem is ze in totaal 5 jaar samen geweest, ze is nu 21. Nadat die relatie over was had ze even iemand anders en daarna begon ze iets met mij. Zij zette de eerste stap, ik was erg verbaast en heb haar gevraagd of ze het deed om wraak te nemen op haar ex. Daarom deed ze het niet en na verloop van tijd geloofde ik haar. In het begin moesten we het 'geheim' houden. Haar beste vriendin vond mij ook leuk en we wilden haar ex niet kwetsen. Na 2 weken heb ik het hem toch verteld en het was ok.

In het begin was het spannend, zo geheim afspreken etcetera. Later wist iedereen er vanaf maar we konden met hun in de buurt nog steeds niet helemaal verliefd doen. We volgende de zelfde opleiding en zouden dit schooljaar allebei naar een ander land gaan voor exchange. Ze zei dat als ik naar een ander land ging het nooit iets kon worden en ik ben daarom naar hetzelfde land gegaan. Ze komt uit het buitenland en in de vakantie zijn we naar haar ouders gegaan en hebben we een leuke vakantie gehad maar die vriendin was er weer bij... Ik voelde al iets vreemds tijdens die vakantie maar het was niet duidelijk.

Nu zijn we hier een week in het buitenland aan het studeren en heeft ze het uitgemaakt. Ik ben niet gepassioneerd genoeg en doe alsof we al 5 jaar een relatie hebben. Ook wil ze single zijn omdat ze eigenlijk nooit single is geweest. Meteen de eerste avond zoende ze iemand anders. Ik vroeg haar na te denken en het een tweede kans te geven en zaterdag stuurde ze een sms waarin ze aangaf het een tweede kans te geven. Toen we er over spraken gaf ze aan die tweede kans te geven omdat ik dan echt kan zien dat het nooit iets kan worden, wat ze zelf wil werd niet echt duidelijk ondanks dat ik het wel 10 keer vroeg. Ik zei dat ik geen zin heb ik een tweede kans als ze nu al besluit dat het nutteloos is. Ik was al verdrietig en zei dat dit een rotstreek was, ik dacht dat het ging om een echte tweede kans.

Nu zie ik haar nog steeds iedere dag op school en tijdens het stappen. Met haar ex maakte ze het ook regelmatig uit om een paar weken later nachten lang voor z'n deur te staan om weer bij elkaar te komen. Eigenlijk ben ik boos en teleurgesteld, zometeen zie ik haar weer en zullen we weer niets tegen elkaar zeggen maar praat ik wel met haar beste vriendin die hier ook is maar ik wil niets liever dan haar terug en er dan vol voor gaan. Toen ik aangaf haar niet meer te sms'en zei ze 'zie je, je mist passie' terwijl ze aangaf dat het absoluut niets kan worden... Wat moet ik hier nou mee?
pi_53106909
jezus, joh, vergeet haar eens even heel snel!!!!!!!

damn, wat een wijf
over welk buitenland hebben we het, dat ze zo over passie zanikt, ja als ze daarmee verboden passievruchten bedoelt... nu het allemaal mág is het natuurlijk niet spannend meer
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 19:35:13 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_53225839
tvp, misschien later meer
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 16 september 2007 @ 20:14:48 #23
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53226894
quote:
Nee!!
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53227933
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:14 schreef Bepsie het volgende:

[..]

Nee!!
Ik zeker wel!
pi_53230919
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Alsof men niet verandert na een verbroken relatie
true

1e "kweet niet eens of ik het een relatie kan noemen" achter de rug.
Vandaag is de kogel door de kerk gegaan.
Het is over, af, uit.

Tips? Ben nu echt zwaar down.....
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_53231045
Geef het een maand of zes, gaat niet makkelijk worden.
Maar, 'weet niet of ik het een relatie kan noemen' klinkt niet serieus. Weekje of twee dan..
pi_53304703
*zucht*
Vandaag was ik daarnet lekker vrij en liep vrolijk door het centrum van mijn stadje. In de verte zag ik haar lopen. Mijn kersverse ex van een paar weekjes terug. Vreemde gevoelens kwamen weer omhoog borrelen en ik besloot maar de andere kant op te lopen. Wist echt niet wat ik tegen haar zou moeten zeggen.

Eenmaal thuis gekomen toch maar een veilig achter mijn computer fok!ken. Na wat berichtjes gepost te hebben begon het toch te knagen. Ik moest weten hoe ze was. Bellen is geen optie, mailen of een bezoekje aan haar brengen is al helemaal uit den boze. Dus wat rest... Hyves.

De stille stalker in mij keek naar haar profiel en zag met een bange blik dat ze weer in een relatie was. Beetje bij beetje ontrafelde het mysterie. Uit de berichten blijkt dat ze weer sinds kort een vriendje heeft. Het zou mij niets moeten doen, maar toch voel ik mij belabbert.

Gun ik het haar niet? Heb ik nog gevoelens voor haar? Ach ja, maar wat rest nog behalve een verhalend stukje tekst op het internet om het van mij af te schrijven.

ps: bitch
A little bit hateful
pi_53305551
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:16 schreef Liquidootje het volgende:
*zucht*
Vandaag was ik daarnet lekker vrij en liep vrolijk door het centrum van mijn stadje. In de verte zag ik haar lopen. Mijn kersverse ex van een paar weekjes terug. Vreemde gevoelens kwamen weer omhoog borrelen en ik besloot maar de andere kant op te lopen. Wist echt niet wat ik tegen haar zou moeten zeggen.

Eenmaal thuis gekomen toch maar een veilig achter mijn computer fok!ken. Na wat berichtjes gepost te hebben begon het toch te knagen. Ik moest weten hoe ze was. Bellen is geen optie, mailen of een bezoekje aan haar brengen is al helemaal uit den boze. Dus wat rest... Hyves.

De stille stalker in mij keek naar haar profiel en zag met een bange blik dat ze weer in een relatie was. Beetje bij beetje ontrafelde het mysterie. Uit de berichten blijkt dat ze weer sinds kort een vriendje heeft. Het zou mij niets moeten doen, maar toch voel ik mij belabbert.

Gun ik het haar niet? Heb ik nog gevoelens voor haar? Ach ja, maar wat rest nog behalve een verhalend stukje tekst op het internet om het van mij af te schrijven.

ps: bitch
aaaah..... is het ms een troost dat jij ook zo weer een leuk meisje aan de haak kan slaan, als je dat wil tenminste... als ik zo in je fotoboek kijk namelijk.... dat is geheel niet verkeerd wakzie...

maar ja, ms ben je wel een mega eikel, dakkannikdanweernietzienzo
pi_53305627
Gewoon ruzie maken. Met de gedachte dat ie een eikel is, laat je hem makkelijker los.
Koel
Koel
Kast
pi_53306026
Dat valt hartstikke tegen hoor

En nee geen zin in ruzie. Moet natuurlijk niet laten blijken dat het mij raakt he. Naja, zal wel iets te maken hebben met de misery loves company crap.

Oh voor de duidelijkheid. Zij is een She en ik ben een He. Ik kom dus niet uit een homo-erotische relatie mochten sommige mensen het denken

*gaat verder met mokken*
A little bit hateful
pi_53306141
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Liquidootje het volgende:
Dat valt hartstikke tegen hoor

En nee geen zin in ruzie. Moet natuurlijk niet laten blijken dat het mij raakt he. Naja, zal wel iets te maken hebben met de misery loves company crap.

Oh voor de duidelijkheid. Zij is een She en ik ben een He. Ik kom dus niet uit een homo-erotische relatie mochten sommige mensen het denken

*gaat verder met mokken*
http://www.youtube.com/watch?v=iCZGqcMZ6Jw
pi_53306312
A little bit hateful
  Eindredactie Games woensdag 19 september 2007 @ 18:32:28 #33
188609 crew  Kensuke
pi_53306711
Mijn vriendin heeft het vorige maand uitgemaakt na 3 jaar relatie. Ze zegt dat ze geen gevoelens meer voor me heeft, maar zegt wel vrienden te willen blijven. Het probleem is dat ik nog van hou, en niet zo'n klein beetje ook. Dat gevoel gaat ook niet weg want ik zie haar zeer regelmatig. Ik doe dezelfde studie als haar, we pakken samen de trein en zitten naast elkaar in de colleges. We kunnen goed met elkaar opschieten en hebben het best gezellig samen, maar als ik avances probeer te maken knapt ze gelijk van af.
Ik heb nog altijd de hoop dat ze me terugneemt, maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Moet ik doorzetten en romantische dingen doen/uitvragen met het risico dat ze me helemaal niet meer wilt zien? Of gewoon even een tijdje met rust laten en eventueel later proberen met het risico dat het kleine gevoel dat ze misschien nog overheeft over gaat?

Bah ik mis haar echt enorm.
pi_53306993
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Kensuke het volgende:
Mijn vriendin heeft het vorige maand uitgemaakt na 3 jaar relatie. Ze zegt dat ze geen gevoelens meer voor me heeft, maar zegt wel vrienden te willen blijven. Het probleem is dat ik nog van hou, en niet zo'n klein beetje ook. Dat gevoel gaat ook niet weg want ik zie haar zeer regelmatig. Ik doe dezelfde studie als haar, we pakken samen de trein en zitten naast elkaar in de colleges. We kunnen goed met elkaar opschieten en hebben het best gezellig samen, maar als ik avances probeer te maken knapt ze gelijk van af.
Ik heb nog altijd de hoop dat ze me terugneemt, maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Moet ik doorzetten en romantische dingen doen/uitvragen met het risico dat ze me helemaal niet meer wilt zien? Of gewoon even een tijdje met rust laten en eventueel later proberen met het risico dat het kleine gevoel dat ze misschien nog overheeft over gaat?

Bah ik mis haar echt enorm.
nou.... uhm.... meestal.... als een vrouw het uitmaakt, en zegt dat de gevoelens weg zijn, dan zijn ze ook echt weg, en dus wegwegweg.. en komen niet meer terug, dus ik zou niets proberen, je gaat nog meer pijn krijgen.

tijdelijk afstand nemen zou beter zijn, maar ja, ik begrijp dat dat lastig wordt.
hoewel je niet samen hoeft te reizen natuurlijk en ook niet naast elkaar hoeft te gaan zitten in de banken..

en trouwens, "lekker makkelijk" voor de verlater natuurlijk hè... vrienden willen blijven, zij heeft er alleen maar profijt van, geen verplichtingen meer, geen 'polonaise aan haar lijf' meer, maar wel de gezelligheid wanneer het uitkomt.... het is wel te begrijpen, die wens, maar om die nu meteen na dumpen kenbaar te maken, erg ontactvol en weinig meelevend... en ook onnodig hoopgevend, want de verlatene put uit ieder kontakt hoop, en dat weet iedereen toch wel, lijkt me.

sterkte.
pi_53308752
Hehe raar. Als ik dat verhaaltje van kensuke lees, dan denk ik; "Hoe kun je nou vrienden blijven, laat dat wijf toch gaan"
Hoezo reality check.

Belabbert voelen is al weer vrijwel voorbij. Vertelde het net aan een vriendin van me. Gaat ze mij vanavond op een etentje trakteren. Vrouwen, je kunt niet met ze leven, maar ook niet zonder ze
A little bit hateful
pi_53312292
Pff.. Heb bijna 3 jaar een relatie gehad met inmiddels mijn ex. In april heb ik het uitgemaakt, erna nog wel heel vaak elkaar gezien (sex met je ex zegmaar) en af en toe nog leuke dingen gaan doen. Al met al heel gezellig van beide kanten. Echter begon ik weer steeds meer voor haar te voelen (in de zomermaanden) dat ik weer een poging waagde om het weer opnieuw 'aan' te maken. Echter wilde zij toen niet (ze vertelde dat ze die eerste maanden dat het uit was, WEL wilde :S). Toen heb ik besloten om dan maar al het contact te verbreken, omdat ik me alleen maar kut voelde en bij elk smsje er dingen achter ging zoeken. Nu ruim twee weken geen contact meer met haar, waardoor ik me echt een stuk beter door ging voelen. Echter woon ik op 100 meter van haar vandaan, dus de kans was groot dat ik haar een keer zou tegenkomen. En jawel, vanmorgen zag ik haar lopen! Waardoor ik vandaag de hele dag weer aan haar moet denken, terwijl ik haar net een beetje uit m'n hoofd had gezet (dacht ik..). Behoorlijk irritant!! Want moet ik nu weer een poging tot contact zoeken, of het gewoon laten rusten...
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 22:02:05 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53312683
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:51 schreef Shimzo het volgende:
Pff.. Heb bijna 3 jaar een relatie gehad met inmiddels mijn ex. In april heb ik het uitgemaakt, erna nog wel heel vaak elkaar gezien (sex met je ex zegmaar) en af en toe nog leuke dingen gaan doen. Al met al heel gezellig van beide kanten. Echter begon ik weer steeds meer voor haar te voelen (in de zomermaanden) dat ik weer een poging waagde om het weer opnieuw 'aan' te maken. Echter wilde zij toen niet (ze vertelde dat ze die eerste maanden dat het uit was, WEL wilde :S). Toen heb ik besloten om dan maar al het contact te verbreken, omdat ik me alleen maar kut voelde en bij elk smsje er dingen achter ging zoeken. Nu ruim twee weken geen contact meer met haar, waardoor ik me echt een stuk beter door ging voelen. Echter woon ik op 100 meter van haar vandaan, dus de kans was groot dat ik haar een keer zou tegenkomen. En jawel, vanmorgen zag ik haar lopen! Waardoor ik vandaag de hele dag weer aan haar moet denken, terwijl ik haar net een beetje uit m'n hoofd had gezet (dacht ik..). Behoorlijk irritant!! Want moet ik nu weer een poging tot contact zoeken, of het gewoon laten rusten...
gewoon hallo zeggen en doorlopen.
met contact zoeken doe je alleen jezelf maar pijn.
pi_53313592
Ik fietste stiekum door, ze had me niet eens gezien volgens mij. Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het is wel erg lastig. Ben echt benieuwd naar haar leven nu, wat ze allemaal doet en wat haar bezig houdt nu. Maar misschien is het beter dat er nog even een tijd radiostilte heerst..!
pi_53314771
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 57% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:01 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 23:01:04 #40
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53314954
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan zeggen dat ik er na een maandje of 2 wel over het relatie gedeelte heen was.. Waar ik nog ff mee gezeten heb was dat we geen contact hadden.. Hij negeerde me zomaar en ik dacht dat dat mijn "fout" was.. Bleek dat ie al een nieuwe vriendin had.. Toen viel het voor mij op zijn plaats (dit was in juli) en toen was ik er helemaal klaar mee..
Totaal heeft het dus zon 3 maandjes geduurt.. Valt nog mee voor een relatie van 2 jaar imo.. Had gedacht dat ik er langer mee zou zitten maar gelukkig niet dus!

En nu het mooie.. Hij had dus niet alleen na 2 weken nieuwe vriendin..
Hij wordt ook nog es vader over half jaartje ofzo.. Zijn nieuwe vriendin (die die dus 4 maanden kent ofzo) is 3.5 maand zwanger

Ik kan alleen maar blij zijn dat ik het niet ben en dat ik van hem af ben
Denk dat die nieuwe vriendin al behoorlijk aankoerste op zwanger worden. De kans dat je na een halve maand zwanger wordt terwijl je voorbehoedsmiddelen gebruikt is behoorlijk klein....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_53315067

[ Bericht 52% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:01 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 23:11:42 #42
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53315280
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom denk ik dat dat laatste niet gebeurt is.. Mijn ex was sowieso niet van de condooms.. Als jij iemand niet goed kent en jij gaat er van uit dat ze aan de pil is.. Of ze niet echt netjes met de pil omspringt.. Of je misschien deze tijd toch nog zo stom bent om te denken van 1 keer word je niet zwanger..

En anders ben je behoorlijk sicko imo hoor.. ze zijn 21 (hij) en 22 ( zij) Hij werkt dan wel maar wilde nog verder leren, zij zit nog op school.. Dan ben je echt dom dom dom als je er dan bewus op aanstuurt.
Ben je niet bang dat ze al wat langer iets hadden dan dat jullie relatie uit is? Zou ik echt als de dood voor zijn! Dat verder leren zal er ook wel niet van komen....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_53315515

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:02 ]
  donderdag 20 september 2007 @ 00:15:16 #44
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_53316694
Ach ja of dat het gewoon een erg domme vriendin is (en misschien dito domme ex-vriend)

Denk zelf ook nog vaak aan mijn ex alhoewel ik het uitgemaakt heb en het al anderhalf jaar geleden is. Elke keer als ik haar zie raakt het mij nog steeds enorm, ondanks dat we elkaar echt kutstreken geleverd hebben. Zou zo graag op goede voet met haar omgaan, maar denk dat zij dat gewoon niet kan. Teveel gevoelens. Echt ontzettend jammer als je dat moet concluderen nadat je zoveel voor elkaar hebt betekent.
pi_53361451
Bij mij is het nu 8 maanden uit en kan eindelijk zeggen dat ik er sinds ander halve maand overheen ben. Mijn boosheid en verdriet zijn echt van de ene op de andere dag verdwenen. Ook de behoefte om hem te spreken of zien heb ik niet meer, want missen doe ik hem niet echt. Ik kan nu zelfs wel blij voor hem zijn dat hij een nieuwe vriendin heeft en ik ben vooral blij dat hij een eind aan onze relatie heeft gemaakt. Ik ben er echt een stuk wijzer door geworden, veel dingen over mijzelf geleerd en hoe ik het de volgende keer zou aanpakken. Maar vooral heb ik nu veel meer tijd voor andere dingen en vrienden die ik voorheen (dus tijdens mij relatie) nooit zo belangrijk heb geacht.
Wel blijf ik het nog steeds jammer vinden dat de laatste keer dat we gesproken hebben (ruim 2 maanden geleden) een kut gesprek was. Ook ben ik wel benieuwd hoe het met hem gaat, maar helaas laat hij daarover niets horen. Maarja, geen nieuws, is goed nieuws.

Dus voor alle mensen waar het net bij uit is. Het gaat echt over, maar geef het vooral de tijd. Verwacht niet dat je verdriet met 1 week verdwijnt. Ga niet zielig op je kamer zitten want dat schiet gewoon niet op. Probeer lekker afleiding te zoeken bij je vrienden of iets anders want dat heeft er bij mij in iedergeval voor gezorgt dat ik er nu helemaal overheen ben.

Yashaaa; ik had het op msn en hyves gelezen dat je ex een kind krijgt. Moet zeggen dat ik hem niet echt zie als een voorbeeld vader haha. Wees maar blij dat je er vanaf bent, want jij hebt nu lekker nog een heel leven met verrassingen en leuke dingen voor je. Bij hem zou vanaf een half jaar zijn leven elke dag hetzelfde zijn. Pff moet er niet aan denken.
pi_53367163

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:02 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:43:07 #47
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_53376918
nogmaals leve het single zijn!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_53377097
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Me neither Haha..
Fijn om te lezen dat jij er ook overheen bent

Eigenlijk zou er een topic moeten zijn voor mensen die er klaar mee zijn En nee dan niet het singles topic.. Maar een Meld hier dat je over je ex heen bent topic ofzo

Kheb best wel zitten twijfelen of ik hier nog zou posten.. Ben bang dat als ik hier weer ga lezen ik terugval ofzo snapje.. Maar daar is eigenlijk helemaal geen reden voor want ik zit heerlijk in mijn vel en heb naar niemand verplichtingen.. En ondertussen laat ik mijn oogjes ook goed hun werk doen
je bent er pas echt klaar mee, als je niet meer de behoefte hebt dat steeds te melden.

dat is meer jezelf overtuigen namelijk dan anderen.
pi_53379484
-fuck, dubbel-
pi_53379485
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:52 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent er pas echt klaar mee, als je niet meer de behoefte hebt dat steeds te melden.

dat is meer jezelf overtuigen namelijk dan anderen.
Onzin, als je er overheen bent en je weet dat van jezelf kan je het hier prima melden. Heeft niks met het overtuigen van wie dan ook te maken.
pi_53379625
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Onzin, als je er overheen bent en je weet dat van jezelf kan je het hier prima melden. Heeft niks met het overtuigen van wie dan ook te maken.
sterkte
pi_53380034
Nu 6 weken, sprak dr gisteren sinds 3 weken weer. Ze voelde zich redelijk goed enzo, ze was in ieder geval opgewekter dan de laatste keer dat ik dr sprak. Toen was ze 6kg afgevallen en wilde ze wilde eerst totaal geen contact, nu dus wel weer. Wel nadat ik dr een smsje had gestuurd, maar ze reageerde in ieder geval. Effe voor de duidelijkheid, zij wilde uiteindelijk niet meer verder vanwege geloof, kort door de bocht maar daar komt het op neer.
Alleen dat gesprek van gisteren was nogal suggestief, nogal wat hints enzo. Maar ik had er niet zoveel zin in om daarop in te gaan. Het was gesprek was precies zoals we met elkaar omgingen nét voordat we wat met elkaar kregen, flirten/sjansen etc. Maar goed, is het slim om dr binnenkort maar weer eens te vragen om wat samen te gaan doen? Zonder verdere bijbedoelingen, tenminste dat is de bedoeling .
pi_53385599

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:02 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:44:27 #54
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53385982
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:53 schreef milagro het volgende:

[..]

sterkte

hehe best gemeen ben je
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53387069
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:53 schreef milagro het volgende:

[..]

sterkte

Eigenwijs?
pi_53388598
Loslaten van je ex? Gewoon elkaar nooit meer zien, dat is het beste.
pi_53388915
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Eigenwijs?
nee, gelijk
pi_53389744
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:33 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, gelijk
Wellicht geldt dat voor jezelf. Maar ik vind het best oke als ik hoor hoe leuk mn ex het met dr vriendje heeft.. Hebben nog wel wat contact, maar ga nu veel meer met andere vrouwen om dan voorheen. Ook erg leuk..
Dus ja, dat ik hier post heeft niks te maken met dat ik er nog lang niet overheen ben of wat dan ook..
pi_53403324
ik ben sinds 2 weken weer single, maar heb genoeg andere dingen te doen waardoor ik mn ex vergeet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53403667
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Wellicht geldt dat voor jezelf. Maar ik vind het best oke als ik hoor hoe leuk mn ex het met dr vriendje heeft.. Hebben nog wel wat contact, maar ga nu veel meer met andere vrouwen om dan voorheen. Ook erg leuk..Dus ja, dat ik hier post heeft niks te maken met dat ik er nog lang niet overheen ben of wat dan ook..
uhuh

leuk dat je het nog even extra uitlegt cq je verantwoordt aan een volslagen onbekende

sterkte iedereen hier, met hartzeer , ook sterkte iedereen die het allaaaaang achter zich gelaten hebben

(ik plaag je maar, hoor )

op een dag is het over en weet je dit topic niet eens meer te vinden, bij wijze van
pi_53404173
Ja, klopt, maar heb in R&P nu een ander topic van soortgelijke aard lopen.
Maar over een ander meisje.
  zondag 23 september 2007 @ 17:15:42 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53410103
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:28 schreef milagro het volgende:

op een dag is het over en weet je dit topic niet eens meer te vinden, bij wijze van
jij weet dit topic anders ook nog wel erg vaak te vinden
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_53410826
quote:
Ja maar dan ga ik me alleen maar extra kut voelen, dat benadrukt het missen alleen maar

Ik moet sinds een klein weekje ook weer alleenig door het leven
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_53416236
Ik sinds een anderhalve week nu ook weer echt vrijgezet. Het was al een keertje uit en een weekje later weer geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

Afgelopen vrijdag kwam ik haar tegen in de kroeg en dat roept dan toch weer veel gevoelens op (bij mij en bij haar). Zo zonder contact gaat het eigenlijk wel goed en wen je er wel aan, totdat je haar tegenkomt en dan is het weer de rest van de avond een klotegevoel.

Maar goed, zal ook wel wennen. Ik ben er in ieder geval uit dat contact hebben in dit stadium niet echt goed voor je humeur is, dus daaruit moet ik m'n conclusies maar trekken lijkt me.
Smart went Crazy....
pi_53419594
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef kanna het volgende:
Ik sinds een anderhalve week nu ook weer echt vrijgezet. Het was al een keertje uit en een weekje later weer geprobeerd, maar dat werkte ook niet.

Afgelopen vrijdag kwam ik haar tegen in de kroeg en dat roept dan toch weer veel gevoelens op (bij mij en bij haar). Zo zonder contact gaat het eigenlijk wel goed en wen je er wel aan, totdat je haar tegenkomt en dan is het weer de rest van de avond een klotegevoel.

Maar goed, zal ook wel wennen. Ik ben er in ieder geval uit dat contact hebben in dit stadium niet echt goed voor je humeur is, dus daaruit moet ik m'n conclusies maar trekken lijkt me.
Dat ken ik, het is nu bijna een week uit na 2,5 jaar en ik heb ook gezegd, voorlopig geen contact, anders vergeet ik hem nooit. Als het dan beter gaat en ik heb er behoefte aan kan ik altijd weer contact zoeken

Maar nu nog even niet
Feauteaux
pi_53423810
Nee, ik nu ook nog even niet al heb je wel de behoefte om te sms'en/bellen, maar dat moet ik maar even inslikken. Je hebt elkaar in principe toch niks meer te zeggen, want alles is al 100 keer gezegd.
Smart went Crazy....
  maandag 24 september 2007 @ 21:11:15 #67
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_53443675
ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt met mijn vriend ( ex dus nu, moet er nog aan wennen hem zo te noemen) na een relatie van bijna zeven jaar. Ik woon alleen nog bij hem ,wat heel onwerkelijk is; hij is vaak aan het werk, ik doe mijn dingen en ik ben hard op zoek naar een kamer en afleiding... maar denk dat de klap nog moet komen als ik echt weg-weg ben. Ik ben nog nooit alleen geweest. ( ik was vijftien toen we iets kregen, achttien toen we samen het huis uitgingen en samen gingen wonen..) ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ergste nog moet komen in mijn gevoel ( qua drama-gedoe)
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:01:48 #68
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53449867
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt met mijn vriend ( ex dus nu, moet er nog aan wennen hem zo te noemen) na een relatie van bijna zeven jaar. Ik woon alleen nog bij hem ,wat heel onwerkelijk is; hij is vaak aan het werk, ik doe mijn dingen en ik ben hard op zoek naar een kamer en afleiding... maar denk dat de klap nog moet komen als ik echt weg-weg ben. Ik ben nog nooit alleen geweest. ( ik was vijftien toen we iets kregen, achttien toen we samen het huis uitgingen en samen gingen wonen..) ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ergste nog moet komen in mijn gevoel ( qua drama-gedoe)
hoe oud is hij dan?
  woensdag 26 september 2007 @ 22:02:38 #69
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_53499830
hij is 25, ik 21. Hoezo?
  woensdag 26 september 2007 @ 22:34:40 #70
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53501260
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef huppelthepubbel het volgende:
hij is 25, ik 21. Hoezo?
hij was dus 18 en jij 14 toen jullie wat kregen en waarschijnlijk jou eerste echte liefde. dit komt zo vaak voor. je kende hem, werd verliefd, ging tongzoenen en neuken met hem en jullie hadden een relatie. nu krijg je weer kriebels en wil je weer "verder kijken".

succes ermee.
pi_53501452

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:58:03 ]
pi_53504663
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
Sterkte, moet niet makkelijk zijn geweest die stap te nemen na zoveel jaar!
Feauteaux
pi_53507667
Ik ben sinds gisteravond ook vrijgezel na een korte maar zeer heftige relatie.

Ik weet dat het beter is, we maken elkaar ongelukkig in een relatie, maar we voelen ons nog steeds ontzettend aangetrokken tot elkaar, dat maakt het wel lastig. Bij wijze van afscheid ook nog 10 minuten staan zoenen, de lust zit wel goed, waarom werkt het dan niet??

Ik vind het echt jammer dat het niet gelukt is.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:14:49 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53510059
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:37 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben sinds gisteravond ook vrijgezel na een korte maar zeer heftige relatie.

Ik weet dat het beter is, we maken elkaar ongelukkig in een relatie, maar we voelen ons nog steeds ontzettend aangetrokken tot elkaar, dat maakt het wel lastig. Bij wijze van afscheid ook nog 10 minuten staan zoenen, de lust zit wel goed, waarom werkt het dan niet??

Ik vind het echt jammer dat het niet gelukt is.
even je foto checken, ah ik zie het al, je bent niet de makkelijkste.
pi_53510777
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

even je foto checken, ah ik zie het al, je bent niet de makkelijkste.
Ik ben heel benieuwd hoe je aan mijn foto kan zien dat ik niet de makkelijkste ben!

Wat is makkelijk? Ik wil vast, hij wou los, dat gaat niet.
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:11:03 #76
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_53559181
ik was "al "vijftien toen we iets kregen maar je hebt gelijk; het was geen makkelijke stap; ik moet nu alsnog gaan leren alleen te zijn, alleen dingen te doen, zonder ruggesteuntje ,de persoon waarmee ik bijna letterlijk mee ben opgegroeid. Ik heb een kamer gevonden en we zullen zien hoe het gaat. Eerste echte liefdes zijn gewoon klote; vooral omdat ze bijna nooit de enige blijken te ( kunnen) zijn...
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:35:28 #77
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53559714
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik was "al "vijftien toen we iets kregen maar je hebt gelijk; het was geen makkelijke stap; ik moet nu alsnog gaan leren alleen te zijn, alleen dingen te doen, zonder ruggesteuntje ,de persoon waarmee ik bijna letterlijk mee ben opgegroeid. Ik heb een kamer gevonden en we zullen zien hoe het gaat. Eerste echte liefdes zijn gewoon klote; vooral omdat ze bijna nooit de enige blijken te ( kunnen) zijn...
kan wel, ik ken genoeg eerste liefdes die gelukkig getrouwd zijn.
pi_53676646
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef Ludwig het volgende:
Ach ja of dat het gewoon een erg domme vriendin is (en misschien dito domme ex-vriend)

Denk zelf ook nog vaak aan mijn ex alhoewel ik het uitgemaakt heb en het al anderhalf jaar geleden is. Elke keer als ik haar zie raakt het mij nog steeds enorm, ondanks dat we elkaar echt kutstreken geleverd hebben. Zou zo graag op goede voet met haar omgaan, maar denk dat zij dat gewoon niet kan. Teveel gevoelens. Echt ontzettend jammer als je dat moet concluderen nadat je zoveel voor elkaar hebt betekent.
Dit is bijna eng. zo herkenbaar
pi_53683210
Ik heb het zondag uitgemaakt met dus nu mijn ex.

Gezien mijn geschiedenis tot nu toe is dit mijn eerste echte serieuze relatie geweest vanaf april. Het is wel een maand uitgeweest toen zij op vakantie ging en ik een week erna met mijn vrienden. We zagen elkaar een maand niet en ik was niet zeker over mijn gevoelens voor haar.

Heel leuk, na vakantie zagen we elkaar weer en ik dacht echt wel wat voor haar te voelen. Jammer, niet helemaal bleek weer na een maand. Het was echt een hele lieve meid, zou alles voor me doen en zij was echt totally in love met mij en de seks was super. Maar ik wist dat ik mezelf voor de gek zou gaan houden als ik hier echt te lang mee door zou gaan.

Voor haar kwam het wel een beetje onverwachts, dus dikke tranen en ze zal het wel moeilijk krijgen de komende tijd. Ik moet zeggen dat ik het toch ook wel moeilijk had hoor dat ik haar zo in verdriet zag, maar dit is wel het beste zo. Vanavond nog even uitgepraat en gelukkig begreep ze me helemaal, dus kan ik ook weer rustig slapen .

Mijn moeder zei nog voor de grap dat ze nooit een betere schoondochter zal krijgen als haar .
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:37:30 #80
172358 oddman
Introspecteur
pi_53690201
De bittere pil aan mijn ex gegeven, dinsdag.

Ik heb een leuker iemand ontmoet.
Naar voor haar, maar ze zal er aan moeten geloven. Ik ga genieten van mijn nieuwe vondst!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_53694377
Na een korte relatie van 5 maanden zijn de fitnesscoach en ik uit elkaar. We passen niet bij elkaar. Ik sta anders in het leven dan hij, ik vind het jammer want ik dacht we echt op 1 lijn zaten. We hebben het samen uitgemaakt.
Ik moest eigenlijk denken aan het topic wat ik destijds hier op Fok had geplaatst. Ik was bang om hem mee uit te vragen. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan en daar kwam dan die relatie uit. Eigenlijk gek, hoe dingen kunnen veranderen.

Anyway dit moest ik even kwijt, weer een single erbij
Haters gonna hate.
pi_53694674
dank je wel
Haters gonna hate.
pi_53694976
ik dacht: ik heb zo vaak niet op een lijn gezeten met mn fitniscoach... dan wou hij dat ik ging sporten en ik wou dat niet
daarna viel het kwartje pas dat jullie verkering hadden
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:14:40 #85
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53695150
Jammer maar een relatie met een fitness coach( of tennisleraar) zijn van die vleselijke relaties die uiteindelijk zelden iets constructiefs opleveren. Het gaat meer om het eerste moment en de aantrekkingskracht en " goh spannend " idee dan daadwerkelijke serieusheid. Dat laatste wordt min of meer als vanzelfsprekend beschouwd.
pi_53696238
Ik ben blij voor je (serieus)!

Relaties:

Ehm... ok
pi_53697161
Nou we vonden elkaar al maandenlang leuk. Maar de verschillen tussen ons waren te groot.
Ik blijf voorlopig lekker single misschien sla ik wel een leuke fietsenmaker aan de haak hihihi
Haters gonna hate.
pi_53698246
Inderdaad, zo zie je maar hoe dingen kunnen lopen Sterkte.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_53698393
Ik heb even wat onderzoek voor je gedaan. Wikipedia meldt:
quote:
In november 2006 gingen Tom Boonen en zijn toenmalige vriendin Lore Van De Weyer uit elkaar. Ze waren samen sinds eind 2003.
Succes
(waarom doen de emoticons het niet?)
Anyway; Thumbs up.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:27:42 #90
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_53698630
Ik weet het 1e topic nog !
Sterkte meid.
Thinking about thinking of you.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:29:16 #91
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53698664
gefeliciteerd?
pi_53699246
Ahh, altijd jammer als dingen anders lopen dat je had verwacht/gewild/gehoopt. Maar je hebt toch een leuke tijd samen gehad, daar moet je maar aan denken
pi_53699306
Bagger verwijderd.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:18:57 #94
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_53710972
Na een paar topics afwezigheid moet ik toch ff iets van me afschrijven..

Tis nu sinds april uit, het gaat goed met me, heb veel nieuwe mensen leren kennen alleen op liefdesgebied is er bar weinig gebeurd (zo goed als niks eigenlijk). Maakt verder ook niet uit, ik sta niet te springen om een relatie maar ik kan m'n ex maar niet helemaal uit m'n kop krijgen

Heb nu weer even een opwelling van rotgevoelens, een van mijn beste vrienden zit voor een half jaar in het buitenland en hij houdt een waarbenjij.nu weblog bij (zoals iedereen zo'n beetje), en m'n ex zit allemaal van die rare berichtjes daar op achter te laten.. Ik weet niet wat ik er van moet denken, ze heeft hem altijd een van de leukste van mijn vriendengroep gevonden en andersom vond hij haar ook wel een spontane meid, maar buiten mij om hadden ze naar mijn weten nauwelijks contact met elkaar.

Door die vreemde berichtjes die ze nu schrijft krijg ik hele vervelende denkbeelden dat ze misschien wat met elkaar krijgen als hij terugkomt. Heeft iemand ooit zo'n situatie gehad waarbij je ex met een van je beste vrienden verder ging? Ik weet niet zeker of het uberhaupt gaat gebeuren maar het is wel iets wat op het moment heel erg door m'n hoofd spookt.
pi_53712768
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef Pendri het volgende:
Ik heb even wat onderzoek voor je gedaan. Wikipedia meldt:
[..]

Succes
(waarom doen de emoticons het niet?)
Anyway; Thumbs up.
Dus hij is nu single Wat kan het leven soms toch mooi zijn
Haters gonna hate.
pi_53712806
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
Haters gonna hate.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:38:50 #97
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_53719435
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:45:28 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53721200
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
tsja als je een te sterke eigen willetje hebt, dan houdt het voor diegene na 5 jaar ook wel eens op. ook al heb je een gezamenlijke hobby.
pi_53726457
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:

[..]

Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?

Waarom moet ik mij aanpassen, wielrennen is een deel van mijn leven.
Haters gonna hate.
pi_53726981
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Waarom moet ik mij aanpassen, wielrennen is een deel van mijn leven.

Ikke doe mountaibike

Maar doe wel trainingsrondjes op het asfalt ook hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')