kan wel, ik ken genoeg eerste liefdes die gelukkig getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik was "al "vijftien toen we iets kregenmaar je hebt gelijk; het was geen makkelijke stap; ik moet nu alsnog gaan leren alleen te zijn, alleen dingen te doen, zonder ruggesteuntje ,de persoon waarmee ik bijna letterlijk mee ben opgegroeid. Ik heb een kamer gevonden en we zullen zien hoe het gaat. Eerste echte liefdes zijn gewoon klote; vooral omdat ze bijna nooit de enige blijken te ( kunnen) zijn...
Dit is bijna eng. zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2007 00:15 schreef Ludwig het volgende:
Ach ja of dat het gewoon een erg domme vriendin is(en misschien dito domme ex-vriend)
Denk zelf ook nog vaak aan mijn ex alhoewel ik het uitgemaakt heb en het al anderhalf jaar geleden is. Elke keer als ik haar zie raakt het mij nog steeds enorm, ondanks dat we elkaar echt kutstreken geleverd hebben. Zou zo graag op goede voet met haar omgaan, maar denk dat zij dat gewoon niet kan. Teveel gevoelens. Echt ontzettend jammer als je dat moet concluderen nadat je zoveel voor elkaar hebt betekent.
Succesquote:In november 2006 gingen Tom Boonen en zijn toenmalige vriendin Lore Van De Weyer uit elkaar. Ze waren samen sinds eind 2003.
Dus hij is nu singlequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef Pendri het volgende:
Ik heb even wat onderzoek voor je gedaan. Wikipedia meldt:
[..]
Succes
(waarom doen de emoticons het niet?)
Anyway; Thumbs up.
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
tsja als je een te sterke eigen willetje hebt, dan houdt het voor diegene na 5 jaar ook wel eens op. ook al heb je een gezamenlijke hobby.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar even serieus wat ik mij nu afvraag, zou het echt uitmaken dat als je de meeste vrije tijd besteed aan fietsen dat je met iemand zou moeten gaan die dat ook doet? Ik weet dat je niet alles samen moet doen maar toch valt het me op dat het met niet fietsers niet zo lang duurt. Mijn langste relatie was 5 jaar en dat was een fietser
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij aanpassen, wielrennen is een deel van mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |