quote:Op zondag 9 september 2007 04:03 schreef Zwansen het volgende:
Henin... Wat een verschrikkelijke sportster. Totaal geen uitstraling, ze is lelijk en als beste tennister heeft ze nog niet eens het belangrijkste toernooi gewonnen. Wat een nono.
Eerder een nachtmerrie ?quote:Op zondag 9 september 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik ga geen natte droom krijgen vannacht
quote:Ik heb de NOS gebeld, vlak voor de USopen( niet uitlachen graag)
quote:Ze wisten geen eens dat het begonDe NOS vrouw aan de lijn was volgens mij een onuitgeslapen ambtenaar Jostie.
Waarom niet die hele enge foto van Hénin, waarover ik toen zo eng gedroomd heb?quote:
Om 22.30 uur.quote:Op zondag 9 september 2007 09:14 schreef Buakaw het volgende:
6-2 6-3-6-1 voor FedEx
.
(hoelaat is die finale?)
Goed idee, ik ook. Ik had verwacht dat de halve finales allebei spectaculair zouden zijn. Wat ik vooral hoop, is dat Djokovic fit is.quote:Op zondag 9 september 2007 11:27 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga me proberen minder te verheugen dan gisteren, dan kan het alleen maar meevallen.
Mooi, ga ik ook ff kijkenquote:
Het is nog wel een doenlijk tijdstip. Ben blij dat het niet om 03.00 uur 's nacht is.quote:
Vandaag lulloquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Tim86 het volgende:
morgen hopelijk een echte finale..
Gelukkig een 'redelijke' tijd.quote:
dat bedoelde ik..was gewoon een foutje omdat ik half met iets anders bezig was en ik iets anders wilde tikken dan tvp..lulloquote:
Ja.quote:
Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters, en meestal ook even kansloze nederlagen als vannacht.quote:Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef XL het volgende:
Godzijdank ben ik vlak voor de partij gaan slapen. Ik werd nu pas om 14:00 wakker. Als ik die partij had gekeken weet ik niet of ik op tijd wakker was geworden voor Fed-Djoko, want het was weer een steekhoudend argument voor mij om de komende maanden aan te refereren bij het kraken van damestennis. Wat een kneuzenkermis.
Ik ook. Zit wel met een dilemmaquote:Op zondag 9 september 2007 11:27 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga me proberen minder te verheugen dan gisteren, dan kan het alleen maar meevallen.
Is geslotenquote:Op zondag 9 september 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
[Tennis] US Open 2007. Mannen-Finale Federer - Djokovic. # 13
Damesfinale: 2 breaks in iedere set.quote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters, en meestal ook even kansloze nederlagen als vannacht.![]()
Die vallende man had ik gemist.quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
GSMHenin+vallendeman![]()
Sorry voor de kwaliteit, kon op Joetjoep nog niks vinden, dus heb zelf een kort filmpje gemaakt( met een erg "leuk" muziekje
![]()
Had verwacht dat de vallende man minstens een meter of twee naar beneden was gekukelt.quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
GSMHenin+vallendeman![]()
Sorry voor de kwaliteit, kon op Joetjoep nog niks vinden, dus heb zelf een kort filmpje gemaakt( met een erg "leuk" muziekje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |