De waarheid is hard Joostquote:Op zondag 9 september 2007 03:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Flauw tong , flauw ! (wel correct uiteraard, maar flauw)
Op Sporza zenden ze altijd beide finales van een Grand Slam uit. Of er nu Belgen aan meedoen of niet ...quote:Op zondag 9 september 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2 halen 1 betalen![]()
Of ze denken dat Roger een week in Belgie heeft gewoond![]()
Straks krijg ik weer die droom waarin ik vastgebonden in de tenniskleedkamer zit en Mauresmo, Henin en Kuznetsova binnenkomen ...quote:
Ach kom, als morgen Federer de tegenstand op dezelfde manier inmaakt spreekt iedereen in superlatieven ...quote:
Tjah, zelfs de commentator op Sporza zit sporadisch al voor Kuznetsova te supporteren om het nog wat te rekken ...quote:Op zondag 9 september 2007 03:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel onder de indruk. Maar genieten is wat anders Joost. Ben je toch met me eens. Dit is geen wedstrijd. En als neutrale toeschouwer hoop je daar op.
http://nl.youtube.com/watch?v=Dyj_8j_zp_Aquote:Op zondag 9 september 2007 03:27 schreef APK het volgende:
Als die DJ in het stadion een held is speelt hij straks ' What a man' van Salt -N-Pepa.
Zou ze 3 games winnen tegen Martin Verkerk?quote:Op zondag 9 september 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dit is dan het nr 2 van de wereld na dit toernooi hé , waar ze nu tegen speelt![]()
Tong, kun je misschien ook wat over de finale van de mannen in de OP zetten ?quote:
Lijkt me leuker als je een apart topic over die finale opent.quote:Op zondag 9 september 2007 03:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tong, kun je misschien ook wat over de finale van de mannen in de OP zetten ?
Thx![]()
Een punt tegen en de Belgen kruipen eweer in hun slachtoffer rolquote:Op zondag 9 september 2007 03:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat ze het nu nog uit handen geven ook ...
Zo werkt dat nietquote:Op zondag 9 september 2007 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als je een apart topic over die finale opent.
Mijn TT slaat niet echt op de mannen finale.
In 82 minutenquote:Op zondag 9 september 2007 03:43 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Henin, duidelijk de sterkste.
preciesquote:Op zondag 9 september 2007 03:45 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Haha, er flikkerde net iemand enorm op z'n bek. Een donkere man met een geel shirt, die achter Henin het publiek in ging.
Die heb ik gemist, even wachten op youtube.quote:Op zondag 9 september 2007 03:44 schreef Ambrosius het volgende:
Die beveiliger die met Justine mee wilde lopen de tribune op.
Vol op z'n bek over die railing.
Zeker. Dit is het grootste tennisstadion ter wereld met bijna 24.000 plaatsen.quote:Op zondag 9 september 2007 03:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Valt mij trouwens op, is dat Centre Court in NY nu zoveel groter dan dat van Roland Garros & Wimbledon , of lijkt dat alleen maar zo ?
[Tennis] US Open 2007. Mannen-Finale Federer - Djokovic. # 1quote:Op zondag 9 september 2007 03:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet![]()
Dit is nummer 12 van de US open reeks. Met deze wijvenpartij halen we geen 300 postings, dus graag wel wat info hier.
Tijd, 2 foto's, wat info. Wel zo fijn voor de users die terug lezen en vaak hun best hebben gedaan op een OP.
Thx![]()
Goed idee, dan maken we van dit topic gewoon een Henin-vereer-topic.quote:Op zondag 9 september 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
[Tennis] US Open 2007. Mannen-Finale Federer - Djokovic. # 1
Vergeet je Stephan Eversquote:Op zondag 9 september 2007 03:48 schreef Heero87 het volgende:
Henin. Wat een sportvrouw.![]()
Volgens mij was deze tweede US Open - week zowat haar beste tennis ooit.
En nu al de grootste sportbelg sinds Eddy Merckx.
Die mag net Henins veters strikken.quote:
Ach kom, die is nog maar weg en nu won er al een andere Belg het wk motorcross blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |