quote:Op zondag 9 september 2007 04:03 schreef Zwansen het volgende:
Henin... Wat een verschrikkelijke sportster. Totaal geen uitstraling, ze is lelijk en als beste tennister heeft ze nog niet eens het belangrijkste toernooi gewonnen. Wat een nono.
Eerder een nachtmerrie ?quote:Op zondag 9 september 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik ga geen natte droom krijgen vannacht
quote:Ik heb de NOS gebeld, vlak voor de USopen( niet uitlachen graag)
quote:Ze wisten geen eens dat het begonDe NOS vrouw aan de lijn was volgens mij een onuitgeslapen ambtenaar Jostie.
Waarom niet die hele enge foto van Hénin, waarover ik toen zo eng gedroomd heb?quote:
Om 22.30 uur.quote:Op zondag 9 september 2007 09:14 schreef Buakaw het volgende:
6-2 6-3-6-1 voor FedEx
.
(hoelaat is die finale?)
Goed idee, ik ook. Ik had verwacht dat de halve finales allebei spectaculair zouden zijn. Wat ik vooral hoop, is dat Djokovic fit is.quote:Op zondag 9 september 2007 11:27 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga me proberen minder te verheugen dan gisteren, dan kan het alleen maar meevallen.
Mooi, ga ik ook ff kijkenquote:
Het is nog wel een doenlijk tijdstip. Ben blij dat het niet om 03.00 uur 's nacht is.quote:
Vandaag lulloquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Tim86 het volgende:
morgen hopelijk een echte finale..
Gelukkig een 'redelijke' tijd.quote:
dat bedoelde ik..was gewoon een foutje omdat ik half met iets anders bezig was en ik iets anders wilde tikken dan tvp..lulloquote:
Ja.quote:
Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters, en meestal ook even kansloze nederlagen als vannacht.quote:Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef XL het volgende:
Godzijdank ben ik vlak voor de partij gaan slapen. Ik werd nu pas om 14:00 wakker. Als ik die partij had gekeken weet ik niet of ik op tijd wakker was geworden voor Fed-Djoko, want het was weer een steekhoudend argument voor mij om de komende maanden aan te refereren bij het kraken van damestennis. Wat een kneuzenkermis.
Ik ook. Zit wel met een dilemmaquote:Op zondag 9 september 2007 11:27 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga me proberen minder te verheugen dan gisteren, dan kan het alleen maar meevallen.
Is geslotenquote:Op zondag 9 september 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
[Tennis] US Open 2007. Mannen-Finale Federer - Djokovic. # 13
Damesfinale: 2 breaks in iedere set.quote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters, en meestal ook even kansloze nederlagen als vannacht.![]()
Die vallende man had ik gemist.quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
GSMHenin+vallendeman![]()
Sorry voor de kwaliteit, kon op Joetjoep nog niks vinden, dus heb zelf een kort filmpje gemaakt( met een erg "leuk" muziekje
![]()
Had verwacht dat de vallende man minstens een meter of twee naar beneden was gekukelt.quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, kon op Joetjoep nog niks vinden, dus heb zelf een kort filmpje gemaakt( met een erg "leuk" muziekje
![]()
Geweldig.quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Idd, en zo eenzijdig als het damestennis is het herentennis gelukkig niet. En sommige wedstrijden lijken op basis van de uitslag makkelijker dan ze eigenlijk zijn geweest.quote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Damesfinale: 2 breaks in iedere set.
Heren halve finales: In beide partijen in slechts 33% van de sets 2 breaks verschil.
Ik heb een idee.quote:Op zondag 9 september 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook. Zit wel met een dilemma![]()
Ik wil een mooie 5 setter, maar gun het Djoko niet om ook maar 1 set te pakken.
Hup Roger( ondanks dat je AR er uit hebt geslagen en je dat enorm veel moeite heeft gekost, ben ik voor jou. Mits je wel even hard op lacht
)
Wie is dat?quote:
Ja, maar in de derde set van Federer-Davydenko zaten wel in totaal zes of zeven breaks.quote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Damesfinale: 2 breaks in iedere set.
Heren halve finales: In beide partijen in slechts 33% van de sets 2 breaks verschil.
Het blijft een kutpartij maar omdat jij en Joost niet eens bijna om tennis geven heeft een discussie met jullie ook helemaal geen zin.quote:
De klemtoon ligt denk ik niet op "Die".quote:
Tuurlijk was het voor de neutrale kijker een kutpartij. Maar na uitstekende partijen als Venus - Henin zien we je nooit.quote:Op zondag 9 september 2007 14:55 schreef XL het volgende:
[..]
Het blijft een kutpartij maar omdat jij en Joost niet eens bijna om tennis geven heeft een discussie met jullie ook helemaal geen zin.
Met mijn hand op mijn hart: Ik heb nul damespartijen gekeken sinds Roland Garrosquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk was het voor de neutrale kijker een kutpartij. Maar na uitstekende partijen als Venus - Henin zien we je nooit.
En leuk dat jij uitmaakt of ik om tennis geef of niet.
En dat betekent dat ik enkel Henin kijk? Is het een verplichting om bij elk punt dat ik gezien heb hier een post te zetten?quote:Op zondag 9 september 2007 14:58 schreef Mindlight het volgende:
XL is hier gewoon het hele toernooi geweest hoor, en ik zie jou alleen posten als Henin weer een rondje verder is.
Dan heb je wel wat moois gemist in de SF van Wimbledonquote:Op zondag 9 september 2007 14:59 schreef XL het volgende:
[..]
Met mijn hand op mijn hart: Ik heb nul damespartijen gekeken sinds Roland Garros
Het enige waaraan ik kan zien dat Henin gespeeld heeft zijn die juichsmilies van jou.
De enige partij die ik had willen zien en waar ik VIP-kaarten voor had was Ivanovic -quote:Op zondag 9 september 2007 15:00 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat moois gemist in de SF van Wimbledon![]()
Natuurlijk is dat geen verplichting, maar posts als "Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters" geven mij de indruk dat je over mannentennis oordeelt op basis van uitslagen.quote:Op zondag 9 september 2007 15:00 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik enkel Henin kijk? Is het een verplichting om bij elk punt dat ik gezien heb hier een post te zetten?
Het klopt trouwens niet eens, want ik heb hier ook regelmatig voor Djokovic gesupporterd.
Ga je naar de Davis Cup norrage?quote:Op zondag 9 september 2007 15:03 schreef Norrage het volgende:
Wat ben je toch weer op een heerlijk trieste manier negatief XL
Ja dat deed ik ook enkel en alleen omdat XL net hetzelfde deed.quote:Op zondag 9 september 2007 15:04 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen verplichting, maar posts als "Als ik zo kijk naar alle kwartfinales en halve finales bij de mannen waren dat ook allemaal driesetters" geven mij de indruk dat je over mannentennis oordeelt op basis van uitslagen.
Als dat niet zo is, ok dan zit ik ernaast.
Ik heb een kruistocht gevoerd om damestennis uit mijn topic te krijgen. Geloof maar niet dat ik 1 post in een WTA-topic zet. Ik heb in zoverre succes gehad dat er naast het ATP-topic nu een WTA-topic is, voor grand slams moet ik nog wat doorzeuren en dat gaat me goed af.quote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook enkel en alleen omdat XL net hetzelfde deed.
Hij heeft sinds Roland Garros geen vrouwenpartij meer gezien, maar toch kan hij oordelen over het vrouwentennis en de finale van gisteren in het bijzonder.![]()
Geloof dat ik het snap, maar APK had vannacht toch gepost dat hij een vallende man had gezien..quote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De klemtoon ligt denk ik niet op "Die".![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, even wachten op youtube.
Nee joh, damestennis hoort wel gewoon in dit topic thuis. Gelukkig worden vanaf 2009 een stuk meer toernooien gemengdquote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een kruistocht gevoerd om damestennis uit mijn topic te krijgen. Geloof maar niet dat ik 1 post in een WTA-topic zet. Ik heb in zoverre succes gehad dat er naast het ATP-topic nu een WTA-topic is, voor grand slams moet ik nog wat doorzeuren en dat gaat me goed af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |