quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
niet iedereen kan doorposten door een slotjequote:
wegenbelasting/jaar ¤ 152 - ¤ 180quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Is een Golf 2 niet ontzettedn zwaar(en dus duur in de wegenbelasting en zo) Das ook een minpunt van de Volvo 340... En die staat net wat hoger op mn- lijst
ookin Fryslân?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wegenbelasting/jaar ¤ 152 - ¤ 180
valt reuze mee imo
170¤ per jaar voor een golf 2 met een 1.6quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ookin Fryslân?zit nu op 120 per jaar
dus dat valt mee.. de FSO zou op 400 per jaar komen bijvoorbeeld...
komt je BX daar ook tussenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:06 schreef 2cv het volgende:
Long Time Parking in Toiles de Jouy van Arman
[afbeelding]
Hint: dat standbeeld/monument (of hoe je het ook maar wilt noemen) komt uit 1982. Daarbij is het betoen allang droog ...quote:
En de Break ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
en de BX is in 1982 geïntroduceerd! Past precies!
Break werd in 1984 geintroduceerd dacht ik, in ieder geval later dan de berline.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ja weet ik veel.. ik heb in mn zoektocht naar autos gister Autotest 1983 gelezen, en daar werd de nieuwe BX groots aangekondigd, en die dingen koken altijd an het iend van het jaar er voor uit.
Die heb ik gehoord jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
je weet de reden waarom ik geen Citroën wil.
Dafjes beide zonder APK, en de Talbot is een volle halfzus van de Visa. Identiek aan de Citroën LN(A) namelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 00:26 schreef lipje het volgende:
dafje 66 te koop op MP
en nog een 66
of dit opvallende gebakje
huhquote:
dat gaat niet meer lukken ben ik bangquote:
Breder.quote:Op zondag 9 september 2007 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat gaat niet meer lukken ben ik bang![]()
broodje shoarmaquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Karbonaadje? Of wat schapenvlees in een broodje?
Die Talbot kwam me al zo bekend voor ...quote:Op zondag 9 september 2007 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dafjes beide zonder APK, en de Talbot is een volle halfzus van de Visa. Identiek aan de Citroën LN(A) namelijk.
Weer terug van de Land Rover meeting, was gaaf!
En TF moet ff wat vlees eten
Ja, hoor, als je eer ff een linkje naar het Alfa 155 topic op BB er bij plempt als bronvermeldingquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, hoor, als je eer ff een linkje naar het Alfa 155 topic op BB er bij plempt als bronvermelding
echt lelijk hoe ze dat misbruikenquote:Op zondag 9 september 2007 20:32 schreef lipje het volgende:
ff tv loeren, in beslag nemen van een setje Ferrari 's
alleen rijbewijs word in beslag genomen. En ze hebben de ferrari's gewoon bij de grens zitten opwachten,quote:Op zondag 9 september 2007 20:32 schreef lipje het volgende:
ff tv loeren, in beslag nemen van een setje Ferrari 's
quote:
quote:
Mn broer heeft zn honden geleerd dat ze geen eten van vreemden aan mogen nemen. Dus dat zal je niet helpen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:20 schreef 2cv het volgende:
Worst met cyankaali naar binnen mikken en hetalarm is effectief uitgeschakeld![]()
welke overigens niet geheel meer origineel meer is motorisch begreep ik van een oud collega.....quote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen rijbewijs word in beslag genomen. En ze hebben de ferrari's gewoon bij de grens zitten opwachten,
De politie auto is een Golf R32 waar de body kit op zit van een normale golf. Op de velgen na dan.
http://www.petrolhead.nl/2007/05/terug_in_nederland.php
meer info hier![]()
de ferrari's liepen wel aardig uit net als die gt3quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke overigens niet geheel meer origineel meer is motorisch begreep ik van een oud collega.....
richting 300 moet die nu kunnen gaan![]()
zwarte CL600 want dan ken ik die geen ookquote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
Nou toevallig heb ik nog een kennis van mijn buurman met een vriendin (haar vader rijdt trouwens een CL600) welke voor een half jaar naar het buitenland gaat en die haar kamer wil verhuren in Den Bosch
PWND!!!!quote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
Nou toevallig heb ik nog een kennis van mijn buurman met een vriendin (haar vader rijdt trouwens een CL600) welke voor een half jaar naar het buitenland gaat en die haar kamer wil verhuren in Den Bosch
Gebruik gewoon www.kamernet.nl lamzak, of wil je weer patsen met iets willekeurigs?
probeer gewoon alle mogeijke manieren om een kamer te vinden voor iemand die wel wat hulp kan gebruikenquote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
Gebruik gewoon www.kamernet.nl lamzak, of wil je weer patsen met iets willekeurigs?
zo den haag was leuk hequote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
herman doet alles om iemand de grond in te kunnen trappen, zover was je toch al wel eh
jah uh was wel okquote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo den haag was leuk he![]()
kwam thuis en ik zag je berichtje op msn![]()
ik ga me een beetje problemen van een vriendin van jou aantrekken zegquote:Op maandag 10 september 2007 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
probeer gewoon alle mogeijke manieren om een kamer te vinden voor iemand die wel wat hulp kan gebruiken![]()
jammer alleen dat de meesten hier zo bekrompen zijn
Kloptquote:
Lulniequote:Op maandag 10 september 2007 13:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
herman doet alles om iemand de grond in te kunnen trappen, zover was je toch al wel eh
Maar toen je kon kiezen tussen kamernet, een e-mail, het Den Bosch topic in STA en de PTA SC heb je voor de SC gekozen.quote:Op maandag 10 september 2007 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
probeer gewoon alle mogeijke manieren om een kamer te vinden voor iemand die wel wat hulp kan gebruiken![]()
jammer alleen dat de meesten hier zo bekrompen zijn
Nee bordeaux roodquote:Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zwarte CL600 want dan ken ik die geen ook
heel mijn huis is van hout. Ik kan niks ophagen want het zijn gewoon dunne houte wandenquote:
Heb jij een poes in huis gehaald?quote:Op maandag 10 september 2007 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
nou hier is ze dan. SSSSST ze slaapt.
om de nog rottere baksteenmuren te camouflerenquote:Op maandag 10 september 2007 17:48 schreef Fugie het volgende:
van die houten wandjes dat als je erop slaat dat er een gat inzit
ben ik ook genoeg tegengekomen hier in rotjeknor
GASbitchquote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef vlad het volgende:
HOI!
quote:Op maandag 10 september 2007 18:45 schreef lipje het volgende:
[..]
om de nog rottere baksteenmuren te camoufleren
Dat komt ze ongeveer wel op dat bedrag uitquote:Op maandag 10 september 2007 08:40 schreef Dangel het volgende:
als ze lekker is heb ik nog een kamer in Tilburg, is maar 30 min van DenBosch met het OV
En twee keer in de week heb je dan Peu over de vloer, die haar ff komt neuken, en in jou WC loopt te kakkenquote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat komt ze ongeveer wel op dat bedrag uit![]()
Het was toch EEN vriendin? niet DE vriendin?quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En twee keer in de week heb je dan Peu over de vloer, die haar ff komt neuken, en in jou WC loopt te kakken
beter in de WC dan over je nieuwe vloerkleedquote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En twee keer in de week heb je dan Peu over de vloer, die haar ff komt neuken, en in jou WC loopt te kakken
ga je mond spoelenquote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn fucking god!! Waarom is fok al godverdomme 4 of 5 dagen zo enorm KUT!
dat was ik nietquote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef vlad het volgende:
[..]
beter in de WC dan over je nieuwe vloerkleed![]()
maar je smeerde het wel over het kleedquote:
het is peu. die neukt met alles wat en breinaald gat heeft. hij is immers een womanizer.quote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het was toch EEN vriendin? niet DE vriendin?
Dan laat maarquote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is peu. die neukt met alles wat en breinaald gat heeft. hij is immers een womanizer.
moet je ook niet onder mijn voeten gaan liggenquote:Op maandag 10 september 2007 19:50 schreef vlad het volgende:
[..]
maar je smeerde het wel over het kleed![]()
Juistquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Robin2130 komt stagemodden in PTA. Voor 3 weken.
jepquote:
dat is mannelijkquote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
er zit meer haar op je arm dan op je poes man!
Kijken er users op de FP ja?quote:Op maandag 10 september 2007 21:35 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
JuistMisschien kennen een aantal mensen mij al van de FP (ben ook een FP-modje) En het lijkt me dus leuk om hier ook een handje mee te helpen
Wil je meer weten? Stuur een PM
Toffig, topvent dus.quote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, Robin is dus zo ongeveer de PeuRac van de FP crewDat jullie het ff weten.
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijken er users op de FP ja?
De zoon van een kennis van een vriend van je oma van haar 2de man. Heeft die een ferrari?quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De zoon van een kennis van een vriend van je oma van haar 2de man. Heeft die een ferrari?
verkoopt ie 30e hands auto's tegen woekerprijzen ?quote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, Robin is dus zo ongeveer de PeuRac van de FP crewDat jullie het ff weten.
Alberto checkt de datingquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
http://web.archive.org/we(...)/showpost.fok?id=170
Mijn vakantie is vandaag afgelopen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En zo is het, herr Sjoewe
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:34 schreef Dangel het volgende:
Robin stelje eens voor
Je bent toch ook de vriend van DJMO?
Dat je daarom durft te zeurenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn vakantie is vandaag afgelopen.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
En ik sta gelijk alweer strak van de koffie
Inclusief weer de vernacheldste college-uren mogelijk.quote:
quote:Dinsdag 15.15 - 17.00 200700193 GES-ACHTERKANT INTERNATIONALE BETREKKING Hoorcollege RUPPERT BLAUW
Woensdag 11.00 - 12.45 200700325 GES-CULTUURGESCHIEDENIS EN FILM Hoorcollege KNG80 006
Vrijdag 15.15 - 17.00 200700325 GES-CULTUURGESCHIEDENIS EN FILM Video/Filmvertoning KNG80 006
Valt opzich mee toch? Alleen die van vrijdag is naar... Maar verder prima te doen, me dunkt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Inclusief weer de vernacheldste college-uren mogelijk.
[..]
Des te meer reden heb je om vanavond lekker languit op de bank te gaan liggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
De hele middag een deel van de fabriekshal opnieuw bestraat
50 minuten gedaan over de terugweg teriwjl ik s ochtends het zelfde stuk in nog geen 10 minuten doe
koppijn
Nee, jij word zo blauw. Ik sta alvast met veger en blik klaar om de troep op te ruimen dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Des te meer reden heb je om vanavond lekker languit op de bank te gaan liggen
Ben je nu ook schoonmaker? HELDquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij word zo blauw. Ik sta alvast met veger en blik klaar om de troep op te ruimen dus.
Is M5 er nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
Welk model A3 gaat het over? Als je ééntje ouder dan 5 jaar bedoelt zou ik een TDI nemen.
Die oude VAG benzine motoren zijn zo slecht dat een 1.9 TDI met 90 PK nog mooier loopt.![]()
[pta slowchat] Peugeot 207CC crashed @ 1343kg Hij was er vandaag ffquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen in de weekenden soms toch?
die post hoor in onzin en niet in ptaquote:
je bent weer in je geenmsngesprekkenindesc bui?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die post hoor in onzin en niet in pta![]()
zal zo mijn briefbom eens in elkaar zettenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, heb jij onze stageloper al ingewerkt? Ff alle hoeken van ons kantoortje laten zien en zo?
ik doelde op de quote in lipje zijn postquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:40 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent weer in je geenmsngesprekkenindesc bui?![]()
jammer, ik hoopte op een relquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik doelde op de quote in lipje zijn post![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij word zo blauw. Ik sta alvast met veger en blik klaar om de troep op te ruimen dus.
ik ken geen 1 mod die lief isquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:56 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik ben al blauw?Maar je hoef geen troep op te ruimen
Ik ben een heule lieve modje
![]()
Daarom de roep om M5, die hapt tenminste nog in het topicquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik doelde op de quote in lipje zijn post![]()
je moet toch ergens de patsbak van je zoontje van betalenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:07 schreef ook_gek het volgende:
nee wij zijn uitgeroepen tot de duurste![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Daarom de roep om M5, die hapt tenminste nog in het topic
geen relquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn post staat al een half uur in dat topic
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef BaggerBoer het volgende:
Hallo Robin213o, mien jong. Jij bent nieuw hier ja he? Wat leuk mien jong. Ik ben ook nieuw hier ja. Nouja, ik besta al een poosje heur. Ik heb alleen de laatste tijd niet ingelogd ja. Ik was even druk met mien trekker ja. Die was stuk ja. Ik heb hem gemaakt heur. Heb jij verstand van trekkers Robin213o? Want misschien wil ik wel een nieuwe kopen ja. Weet jij welke goied is mien jong?
der komt inderdaad niet veel van neequote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef BaggerBoer het volgende:
Hallo Robin213o, mien jong. Jij bent nieuw hier ja he? Wat leuk mien jong. Ik ben ook nieuw hier ja. Nouja, ik besta al een poosje heur. Ik heb alleen de laatste tijd niet ingelogd ja. Ik was even druk met mien trekker ja. Die was stuk ja. Ik heb hem gemaakt heur. Heb jij verstand van trekkers Robin213o? Want misschien wil ik wel een nieuwe kopen ja. Weet jij welke goied is mien jong?
klopt. of heeel soms als ik op m'n werk zit. moet nog steeds eens internet regelen op m'n nieuwe adres.. maar ik mis het eigenlijk niet. dus kan nog wel ff durenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen in de weekenden soms toch?
Nee, het bleek logistiek in 2 dagen te passen... Ik heb (om het even relevant te houden voor PTA) daar 1 ding geleerd:quote:Op woensdag 12 september 2007 06:47 schreef ThaFreak het volgende:
X![]()
waarom ingekort?? Boze rimboe-bewoners gezien![]()
betalen aan toeslagquote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Hoerenbelasting![]()
Betaal je al tifusveel aan zorgtoeslag moet ik over 2006 nog eens 164 euro meer betalen ook![]()
Wat zijn dat voor nazi praktijkenHeb godverdomme nog geen minuut in het ziekenhuis doorgebracht
![]()
Nederland![]()
heb je in Friesland dan minder belastingenquote:
Nee. Meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je in Friesland dan minder belastingen
Ja we hebben het zo slecht in Nederland. Die negers in Afrika moeten niet zo zeiken.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:18 schreef Robin2130 het volgende:
Ach... Nederland kent helaas een heleboel nutteloze wetten enzo. Nederland is qua levensonderhoud ook één van de duurste landen.
"Wat fuck je nou, maar één kommetje rijst per week? Die rijst valt onder het lage btw tarief man!"quote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja we hebben het zo slecht in Nederland. Die negers in Afrika moeten niet zo zeiken.
Ja en vuurwapens zijn tenminste ook betaalbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Wat fuck je nou, maar één kommetje rijst per week? Die rijst valt onder het lage btw tarief man!"
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja we hebben het zo slecht in Nederland. Die negers in Afrika moeten niet zo zeiken.
Nee, dat zijn Leeuwarders. Hollanders moeten gewoon dood. De meeste.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:24 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Slecht hebben we het nietDat heb je mij ook niet horen zeggen
Maarj Hollanders zijn eigenlijk ook de grootste zeikerds
we hebben het niet slecht, we betalen alleen teveel voor te nutteloze dingenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Leeuwarders. Hollanders moeten gewoon dood. De meeste.
Geniaalquote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Er kwam iemand bij mij klagen over de stagaire op d'r werk, die had ze die middag uit moeten leggen hoe je tabbladen in een multomap moest doen.
Hee stageknuppel, ga eens koffie halen.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Jij bent echt liefmaar ze moeten Friesland ook onder water zetten
Tip 9: ik heb een ERG goed geheugen als het aan komt op mensne die Fryslân beledigen. Had trowuens al iemand aan je verteld wat ik in een oude sok mee heb gesmokkeld uit Tsjechië?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Jij bent echt liefmaar ze moeten Friesland ook onder water zetten
Moet je op SES geen FP-stageloper hebben? Renesite of zo?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee stageknuppel, ga eens koffie halen.
DIT IS EEN PALLET, JIJ GAAT DINGEN UIT HET MAGAZIJN OP DE PALLET LEGGEN. SNAP JE?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GeniaalIk krijg eentje die vers van het VMBO komt, MBO niveau 2 eerstejaars, ben benieuwd. We hebben in ieder geval de persoon die op dinsdag en woensdag zou komen geweigerd, omdat ze ons te achterlijk leek, ondanks dat het een vrouw was
Maar ja, hij schijnt een opleiding tot orderpicker te volgen. Dat moeten we m wel bij kunnen brengen denk ik.
"Hoi stagaire, dit is SES. Behalve twee keer in de week een keer 'foei, je mag elkaar geenkankerneger noemen' en een handjevol 'Doe-mijn-huiswerk-eens-topics' op slot gooien is hier niks te doen. Ga nu maar koffie halen. Zwart. Met een koekje."quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je op SES geen FP-stageloper hebben? Renesite of zo?
Ik wacht nog steeds tot Robin het topicnummer van de motor SC verandert. Heeft worldpimber je adres al, Robin?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Hoi stagaire, dit is SES. Behalve twee keer in de week een keer 'foei, je mag elkaar geenkankerneger noemen' en een handjevol 'Doe-mijn-huiswerk-eens-topics' op slot gooien is hier niks te doen. Ga nu maar koffie halen. Zwart. Met een koekje."![]()
We hebben heul geen palletsquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
DIT IS EEN PALLET, JIJ GAAT DINGEN UIT HET MAGAZIJN OP DE PALLET LEGGEN. SNAP JE?
En ga nu opzoek naar een linkshandige schroevedraaier, vijf dieselbougies en neem nog draadloos stekkerblok mee als je toch de deur uit moetquote:Op woensdag 12 september 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben heul geen palletsVooral baliewerk.
![]()
DIT IS OOST. NIKS OVER ZN OREN ZEGGEN HIJ WEET ZELF OOK WEL DAT HET FLAPOREN ZIJN.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot Robin het topicnummer van de motor SC verandert. Heeft worldpimber je adres al, Robin?
Moet je dat doorgeven dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
betalen aan toeslagZeker te laat doorgegeven dat je meer bent gaan verdienen
En wees blij, ik mocht in 2006 de huurtoeslag terugbetalen a 1200 euro
En zolang hij nog geen nee durft te zeggen alle kutklusjes laten doenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ga nu opzoek naar een linkshandige schroevedraaier, vijf dieselbougies en neem nog draadloos stekkerblok mee als je toch de deur uit moet
je hoeft niest door te geven, je moet dan alleen achteraf betalenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je dat doorgeven dan?![]()
Weer wat geleerd. Dacht dat zulke dingen via het werk vanzelf wel bij die takkelijers uit kwam![]()
ik heb sinds vorige week maandag een vmbo meisje onder mijn hoedequote:Op woensdag 12 september 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En zolang hij nog geen nee durft te zeggen alle kutklusjes laten doen
ken je users.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
enneh welk adres?MSN-adres mailadres?
heb je haar al geneukt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb sinds vorige week maandag een vmbo meisje onder mijn hoededing kwam heel timide binnen, maar heeft inmiddels een grote bek van heb ik jou daar
en kan over niets anders praten dan joints roken en dronken worden
![]()
en daarbij klagen natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 19:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
je hoeft niest door te geven, je moet dan alleen achteraf betalen
te laatquote:Op woensdag 12 september 2007 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
en daarbij klagen natuurlijk
Kortom niet van baan veranderen en vooral niet substatieel meer gaan verdienen
vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
neem dan een goed aftrekpost, een vrouw ofzo
die van mij gelukkig welquote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
nee slaafjes zijn ook kut.
Binz? Een keertje een gezien in Denemarken, k dacht dat k scheel zag tot we em nog een keer tegenkwamenquote:
Als dat zo is heb ik de bouwtekening waarschijnlijk in mn bzitquote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binz? Een keertje een gezien in Denemarken, k dacht dat k scheel zag tot we em nog een keer tegenkwamen
Foto's zijn geen bouwtekeningenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik de bouwtekening waarschijnlijk in mn bzit
Ben je dom of zo?quote:
Durf je dat nog te vragenquote:
na een dagje van 14uurtjes werken en dan maar 3 uurtjes slapen vind ik dat best weinig.quote:
ow ow, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
na een dagje van 14uurtjes werken en dan maar 3 uurtjes slapen vind ik dat best weinig.
Ben geen 16 meer![]()
Wacht maar Fugie wacht maar als jij ook 26 a 27 bent. Dan zal je het merken
hey, daar zit ik 28 septemberquote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef ook_gek het volgende:
Tering ik moet van de week naar St. Odiliënberg toe![]()
Fuking limburg tegen de grens aan ook. Naar antwerpen rijden is dichter bij.
kleine 200KM![]()
pc omruilen bij een klant van ons. Ik zal er ergens volgende week zitten.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
hey, daar zit ik 28 septemberWat ga je daar doen?
wonen vrienden van me, gaan dan trouwenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pc omruilen bij een klant van ons. Ik zal er ergens volgende week zitten.
En WTF moet jij daar doen dan![]()
voor mij is het 2 uur rijden. Hoe lang is dat voor jou dan wel niet![]()
het ligt echt net niet in duitsland zo te zienquote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
wonen vrienden van me, gaan dan trouwenuur of 4 rijden.
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:03 schreef Dangel het volgende:
Brooke Shields ramt eigen huis
Ik ben niet de enige!
Wat dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb belangrijk nieuws gemist de afgelopen twee weken merk ik
De shitload aan papparazi berichten op de FP for onequote:
Liefquote:Op donderdag 13 september 2007 17:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De shitload aan papparazi berichten op de FP for one
Heb zelfs nog een rijdende ambu voor je op de foto gezet
Reed een heel stuk voor ons eergisteren (op weg naar Halden, vanaf daar zijn we gisterochtend om 0800 vertrokken om rond 2130 hier aan te komenquote:
Dat is al dik een week aan de gangquote:Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef Paladijn het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Gaat weer lekker met fok
Morgen of dit weekend volgen wel wat foto's van mijn trip, moet nog veel te veel uitzoeken en mijn auto schoonmaken
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens onbevestigde berichten heeft de World Motor Sport Council besloten om McLaren-Mercedes naar aanleiding van de spionagezaak uit te sluiten van het wereldkampioenschap in 2007 en 2008.
Meer details zijn nog niet bekend, de FIA zal later vanavond een officieel bericht naar buiten brengen. Ook McLaren Mercedes zal een persconferentie beleggen.
De uitsluiting zou kunnen betekenen dat Kimi Räikkönen nu de leider in het wereldkampioenschap is, met 92 punten.
alonos en hamilton schrappen uit alle uitslagen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef vlad het volgende:
[..]
Krijgt Raikkonen dan de punten van Hamilton? Raikonnen heeft er nu maar 74
![]()
lijkt me logisch, maar niet dat degene daaronder dan de punten van de mclarens krijgenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
alonos en hamilton schrappen uit alle uitslagen ?
schuiven dan doorquote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef vlad het volgende:
[..]
lijkt me logisch, maar niet dat degene daaronder dan de punten van de mclarens krijgen
een typefout op de fp lijkt me waarschijnlijkerquote:
Helaas, zuurstof mag je niet verkopen in Nederland. Maar ik kan je wel vele metes zuurstofslang en alle dnekbare koppelingen en bedienpaneeltjes leveren tegen een mooi prijsje?quote:
Rote Stier gibt Dich Flügelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |