En de koran verbieden is dat nietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Xith het volgende:
Wilders vond het voorstel om taalgebruik respectvol te houden trouwens censuur.
Vreemd trouwens dan hij blijkbaar alleen dingen censuur vindt als het tegen hem is, maar dat zijn we van hem gewend of niet mensen!
Ok.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat snap ik, en jij en ik weten meer van de achtergrond van die Grondwet. Maar als de samenleving dat zo ziet, dan is het de facto dus zo'n pamflet.
Men probeert de grondwet vanuit de linker hoek wel in die richting op te rekken... hebben ze natuurlijk in de vS geleerd.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:12 schreef Autodidact het volgende:
Ok.
Maar goed, je begrijpt wel dat er bij mij iets gaat knagen als iemand weer eens zegt dat private discriminatie met grondwet 1 te maken heeft.
Dat snap ik, maar zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ok.
Maar goed, je begrijpt wel dat er bij mij iets gaat knagen als iemand weer eens zegt dat private discriminatie met grondwet 1 te maken heeft.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Xith het volgende:
Vreemd trouwens dan hij blijkbaar alleen dingen censuur vindt als het tegen hem is, maar dat zijn we van hem gewend of niet mensen!
Zeker wel, kerel!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Xith het volgende:
Ella Knuffelaar.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:28 schreef desiredbard het volgende:
En de spindoctoress:
http://www.dumpert.nl/med(...)nister_vogelaar.html
Tuthola in een Marokkaanse jurk
Die jurken op de achtergrond zijn prachtig.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:28 schreef desiredbard het volgende:
En de spindoctoress:
http://www.dumpert.nl/med(...)nister_vogelaar.html
Tuthola in een Marokkaanse jurk
Je hoort mij niet zeggen dat ze niet mooi zijn, gaat om de manier waarop dat gekkke wijf te keer gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die jurken op de achtergrond zijn prachtig.![]()
Jij denkt serieus na over een boerka-plicht?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ze niet mooi zijn, gaat om de manier waarop dat gekkke wijf te keer gaat.
Er moet een reportage gemaakt worden over het shop-uurtje van tante-bet
Een burka zou in dit geval ook een mooi symbool geweest zijn en een goede vervanging van de papierenzak die het lelijke teringwijf eigenlijk over haar kop zou moeten zetten.
Hij is inderdaad wel erg selectief.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:36 schreef Xith het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |