abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53024863
quote:
RTL 4 brengt Mijn Tent is Top terug
06 September 2007 13:18: Herman Roggeveen

Met wekelijks ruim 800.000 kijkers was het eerste seizoen van Mijn Tent is Top op RTL 5 een groot succes. Vier restaurants gingen met elkaar de strijd aan, juryvoorzitter Herman den Blijker vertelde uiteindelijk aan Sven en Geertje van Coquille in Den Bosch dat ze hadden gewonnen. Niet heel verwonderlijk dat RTL terugkomt met de show waarin jonge koppels hun horecadroom achternajagen. In januari is Mijn Tent is Top II te zien. Alleen zal dit niet op RTL 5 zijn, maar bij RTL 4. Op naar het miljoen!
Erg tof dat het weer terugkomt.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:11:11 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53026486
Ben benieuwd naar de deelnemers van dit jaar
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:18:00 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53027745
Ohh dat is leuk zeg!
Hoop dat het dan wat dichterbij is dan is het bezoek ook makkelijker
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53029313
Ja, leuk.
Verder uitmelken die handel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:57:17 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_53029490
Ach ja wat ik ervan weet is dat het vorige seizoen een en al doorgestoken kaart was, maar goed.

Het stel uit friesland is overigens uitelkaar, hij is er met een jongere vrouw vandoor gegaan.
pi_53029564
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:57 schreef Tweek het volgende:
Ach ja wat ik ervan weet is dat het vorige seizoen een en al doorgestoken kaart was, maar goed.

Het stel uit friesland is overigens uitelkaar, hij is er met een jongere vrouw vandoor gegaan.
Ja joh? .

Ik ben wel benieuwd hoe het met die andere restaurants gaat, vooral die in Amsterdam.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:46 schreef golfer het volgende:
Ja, leuk.
Verder uitmelken die handel.
Moet je er dan maar na 1 seizoen mee stoppen?
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:06:09 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_53029655
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja joh? .

Ik ben wel benieuwd hoe het met die andere restaurants gaat, vooral die in Amsterdam.
Amsterdam loopt best goed, rustige zomer gehad, maar dat geldt voor de meeste restaurants. Weruschca is er iig mee gestopt en richard gaat vanaf half september nog maar twee dagen per week werken. De sous chef is onderhand weg, maar zijn opvolger werkte er ook vanaf het begin en die gaat nu waarschijnelijk de complete keuken regelen. Richard zal alleen in naam eigenlijk nog chef kok zijn. En dat komt de keuken alleen maar ten goede.
pi_53029766
Ik hoop dat ze iets geleerd hebben van die crappy finale van Herman's Helden.
Oh, and that's a bad miss!
pi_53041348
Leuk, ik ga weer kijken..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 9 september 2007 @ 00:34:51 #10
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_53042132
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:06 schreef Tweek het volgende:

[..]

Amsterdam loopt best goed, rustige zomer gehad, maar dat geldt voor de meeste restaurants. Weruschca is er iig mee gestopt en richard gaat vanaf half september nog maar twee dagen per week werken. De sous chef is onderhand weg, maar zijn opvolger werkte er ook vanaf het begin en die gaat nu waarschijnelijk de complete keuken regelen. Richard zal alleen in naam eigenlijk nog chef kok zijn. En dat komt de keuken alleen maar ten goede.
Klinkt allemaal niet 'best goed', ik fiets er ook regelmatig langs (woon 5 min er vandaan) en zie eigenlijk bijna altijd een groote leegte binnen... vreemde toko is het.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:14:26 #11
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_53178955
quote:

Ja Joh? Dan ga ik haar maar eens bellen, was wel een leuk vrouwtje lol
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_53227575
Ik ga zeker weer kijken
pi_53228512
quote:

Als dat echt zo is, verbaast het me niks. Ze was toch veel te labiel voor die gozer.

Maar ik ga in ieder geval weer kijken. Ik dacht eigenlijk dat Herman het wel gezien had, voor wat betreft tv-programma's?
Maak nie regtig saak nie
pi_55484598
Een deelnemer was net bij Serious Request . In ieder geval een koppel uit Den Haag dus.
pi_55484630
Spannend! Is er al een uitzenddatum voor januari bekend?
Whatever I want.
pi_56276856
quote:
Vier nieuwe koppels in Mijn Tent Is Top bij RTL 4

Na de eerste succesvolle reeks van Mijn Tent Is Top, komt RTL 4 vanaf dinsdag 5 februari met een nieuw seizoen: vier nieuwe koppels, vier nieuwe horecadro- men en een nieuwe strijd. In Groningen, Enschede, Den Haag en Breda gaan de horecaondernemers in spé aan de slag om hun zaak succesvol van de grond te krijgen. Ook dit keer wint degene die volgens het publiek de bestlopende onderneming neerzet. Herman den Blijker begeleidt, adviseert en jureert de koppels onderweg.

In de vier verschillende steden gaan de koppels aan de slag. Allemaal hebben ze een origineel concept voor hun onderneming en de taak hier een succes van te maken. Van het verbouwen van hun pand tot het aannemen van personeel, het samenstellen van de kaart en de financļele huishouding, de koppels krijgen het niet makkelijk.

Hun doorzettingsvermogen wordt de komende weken dan ook enorm getest want begin februari moet hun tent open. Een jury van vier personen met ieder een eigen expertise op het gebied van horeca, ondernemen en financiėn beoordeelt de koppels en bepaalt welke twee concepten er uiteindelijk in de finale terechtkomen.

In Den Haag gaan Jacqueline en Stephan aan de slag. Dit jonge stel, met een dochter van anderhalf, verhuist voor dit avontuur van Tilburg naar de Hofstad waar zij hun droom willen gaan verwezenlijken. Hun tent wordt een restaurant met een open keuken waar dagvers wordt gekookt. Dat wat die dag op de kaart staat is wat die dag vers in huis is gehaald. Is er op de visafslag een mooie partij vis, dan is het vis wat de pot schaft. Hun tent moet voor eerlijk, ambachtelijk en goed komen te staan.

Max en Gina strijken neer in Enschede. Nadat zij vijf jaar op wereldreis zijn geweest, zijn ze klaar voor een nieuw avontuur. Tijdens hun reis en hun verblijf op de Domini- caanse Republiek hebben ze gewerkt in een restaurant waar Gina in de keuken stond. De typische gerechten van daar werden door haar verwesterd en komen nu op de kaart te staan van hun tent. Enschede wordt een restaurant rijker met live-muziek.

‘Een restaurant voor tweeverdieners met kinderen in Groningen’ is het concept van Sandra en Bart Willem. De boerendochter en de typische student leerden elkaar kennen tijdens hun studententijd in de noordelijke provinciestad en werkten samen in de horeca. Het pasgetrouwde stel met twee dochters denkt dat de studentenstad klaar is voor een restaurant waar je met je kinderen goed kunt gaan eten.

Jasper en Rene bundelen hun ervaring in de horeca voor hun avontuur in Breda. Als journalist is Jasper iemand die goed in concepten kan denken en Rene is de kok. Het restaurant van de vrienden past zich aan aan de gemoedstoestand van de gasten: het licht en de muziek veranderen naarmate de avond vordert.

Of Breda, Groningen, Enschede en Den Haag klaar zijn voor deze restaurant is te zien vanaf dinsdag 5 februari (21.30 uur) bij RTL 4. Worden deze tenten een succes en hoe verloopt de weg daarnaartoe. Wie wint uiteindelijk zijn tent?
Zin in .
pi_56276918
Groningen!

Al lees ik nu het concept.. spreekt me niet zo heel erg aan

[ Bericht 46% gewijzigd door KiwiTjuHh op 24-01-2008 15:45:29 ]
pi_56280924
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Groningen!

Al lees ik nu het concept.. spreekt me niet zo heel erg aan
Ik vind eerlijk gezegd al die concepten niet echt aansprekend.
Even afwachten nog natuurlijk, maar vorig jaar vond ik het interessanter wat betreft de soort restaurants.
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:12:59 #19
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_56281348
quote:
‘Een restaurant voor tweeverdieners met kinderen in Groningen’ is het concept van Sandra en Bart Willem. De boerendochter en de typische student leerden elkaar kennen tijdens hun studententijd in de noordelijke provinciestad en werkten samen in de horeca. Het pasgetrouwde stel met twee dochters denkt dat de studentenstad klaar is voor een restaurant waar je met je kinderen goed kunt gaan eten.
Helaas, ik ben chauvinistisch genoeg om Groningen te promoten, maar dit is niet mijn idee voor lekker uit eten gaan. Jaren werk in de horeca leerden mij dat de kids aan de bediening worden overgelaten terwijl de ouders lekker zitten te schranzen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_56282608
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd al die concepten niet echt aansprekend.
Even afwachten nog natuurlijk, maar vorig jaar vond ik het interessanter wat betreft de soort restaurants.
Hier ben ik het wel mee eens ja
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:23:40 #21
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_56284797
Ben benieuwd naar de nieuwe serie en ben uiteraard voor mijn geboorte stad Den Haag.

Suisse van vorig jaar viert overigens aanstaande zaterdag het 1 jarige bestaan, voor zover ik weet ook de enige die dat kan doen, maar dat weet ik niet zeker.
pi_56284935
Leuke serie, vorige keer heb ik alle afleveringen gezien. Denk dat ik dat deze keer ook wel weer doe. Vermakelijk programma. Ik ga zeker een keer eten in Den Haag
pi_56287323
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Tweek het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe serie en ben uiteraard voor mijn geboorte stad Den Haag.

Suisse van vorig jaar viert overigens aanstaande zaterdag het 1 jarige bestaan, voor zover ik weet ook de enige die dat kan doen, maar dat weet ik niet zeker.
Como Como is al een tijdje dicht dacht ik. Maar Doozo en Coquille bestaan toch nog wel?
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:10:49 #24
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_56288466
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Como Como is al een tijdje dicht dacht ik. Maar Doozo en Coquille bestaan toch nog wel?
Doozo weet ik niet precies, maar ik hoorde dat Coquille te koop stond.
pi_56293462
Tof, ik ga weer kijken. Breda doet mee .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56293987
Ik ben natuurlijk voor Groningen
Al vind ik het concept 3 x niks.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:20:28 #27
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56294002
Cool!

herman is tof
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56300160
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Doozo bestaat nog wel, maar ik dacht dat het niet meer in handen was van de oorspronkelijke deelnemers.
pi_56305322
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Doozo bestaat nog wel, maar ik dacht dat het niet meer in handen was van de oorspronkelijke deelnemers.
Ja, want die twee waren uit elkaar geloof ik?
Maak nie regtig saak nie
pi_56360822
2 maanden na de uitzending uit elkaar gegaan.
Blijkt dat tijdens de opnames ook niet altijd te spreken was over rozegeur en maneschijn.

Frank neukte alle jonge werkneemsters dus was het ..
Frieda werkt nu voor Eric Koele.
Interieurbouwer/adviseur o.i.d volgens mij van Heineken.
De terreinknecht schilderde de palen van het doelwit..
pi_56362506
quote:

[..]

Frank runt het nu alleen of met iemand anders, maar niet meer met Frieda in elk geval.
pi_56541433
quote:
Horecadromen komen uit in Mijn tent is top

Van de vier restaurants die vorig jaar meedongen naar de hoofdprijs in de serie Mijn tent is top, zijn er nog drie over. Dit jaar wagen opnieuw vier koppels met een horecadroom het erop en doen mee aan de tweede serie van Herman den Blijker. De eerste keer zaten er meer avonturiers bij, nu meer mensen met passie. “Dit keer hebben zich minder mensen aangemeld, zo’n zevenhonderd tegen duizend de vorige keer, maar de kwaliteit is beter“, zegt adviseur Janny van der Heijden.

In Groningen, Enschede, Den Haag en Breda gaan de horecaondernemers in spé aan de slag om hun zaak succesvol van de grond te krijgen. Ook dit keer wint degene die, volgens het publiek, de bestlopende onderneming neerzet, zijn of haar eigen tent.

Janny van der Heijden, betrokken bij de selectie en begeleiding van de kandidaten voor Mijn tent is top, heeft zich door de aanmeldingen heen moeten worstelen. “Het bedrijfsplan moet haalbaar zijn, en origineel. De concepten mogen niet te veel op elkaar lijken, en de koppels ook niet. Het moet wel spannend zijn op tv. Het is geen Teleac-cursus ‘hoe zet ik een horecabedrijf op’.”

Voor de vier locaties worden verschillende koppels voorgesteld. Hun bedrijfsplannen worden zeer zorgvuldig tegen het licht gehouden. “Niemand wil dat een stel het niet haalt. Ze steken zich immers in de schulden“, zegt Van der Heijden. Vorig jaar investeerden de vier duo’s bedragen tussen de 151.000 euro (Como 010, Rotterdam, het enige restaurant dat het niet heeft gered) en 280.000 euro (Doozo, Leeuwarden). Dat geld wordt uitgeleend door een bank. Wie winnaar wint 300.000 euro.

Van der Heijden: “De echte test komt als ze open gaan. De ideeėn zijn leuk. Maar hoe pikt de stad het op? Je krijgt een blik achter de schermen. Horeca is niet snel, makkelijk geld verdienen. Het is keihard werken, maar ook passie en liefde.”

Mijn tent is top is vanavond vanaf 21.30 uur te zien bij RTL 4.
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 10:07:04 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_56541638
Wel jammer dat het op het zelfde tijdstip wordt uitgezonden als Dirt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56542040
Ik ga zeker kijken.. vond het vorig jaar ook leuk om te zien
pi_56542613
Ik ga ook zeker kijken. Ben nieuwsgierig waar die tent in Groningen zit
pi_56543063
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga ook zeker kijken. Ben nieuwsgierig waar die tent in Groningen zit
Die zit in het hoogstraatje, dat is een zijstraat van de Herestraat en deze begint tussen de score en de douglas in.

Ik ben er een tijdje geleden even een keer langsgelopen en volgens mij is het een mooi pand!
pi_56543087
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:35 schreef Quispi het volgende:

[..]

Die zit in het hoogstraatje, dat is een zijstraat van de Herestraat en deze begint tussen de score en de douglas in.

Ik ben er een tijdje geleden even een keer langsgelopen en volgens mij is het een mooi pand!
Ha, ik ga morgen gelijk even kijken!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:23:46 #38
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_56546559
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat het op het zelfde tijdstip wordt uitgezonden als Dirt.
Hier thuis helemaal mee eens, en met onze schotel kan ik niet het ene kijken en het andere opnemen.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:29:27 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56547218
Video geprogrammeerd voor vanavond om later lekker snel alle reclames en herhalingen te kunnen doorspoelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56548206
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:35 schreef Quispi het volgende:

[..]

Ze zitten wel lekker in het centrum, alleen wel in een straatje waar volgens mij niet veel mensen langs lopen..
pi_56548254
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ze zitten wel lekker in het centrum, alleen wel in een straatje waar volgens mij niet veel mensen langs lopen..
Inderdaad
pi_56549465
Ga zo ook weer kijken, leuk programma.
sig verwijderd door FA
pi_56549920
Die Max en Gina . Wat een verschrikkelijk stel.

Favoriet tot nu toe op het eerste gezicht is toch wel het stel van Den Haag. Spreken me, ook qua idee, het meeste aan. Ben heel erg benieuwd naar het plan van Groningen, als daar echt een baby-box in het midden van de zaak komt te staan....
pi_56549965
Enschede! Wel een beetje een raar stel

Ben benieuwd.
pi_56550530
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Max en Gina . Wat een verschrikkelijk stel.
Idd die man vooral
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:22:29 #46
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56550630
Inderdaad, die Max en Gina.... Ik heb het idee dat die Max nog niet weet dat hij eigenlijk homosexueel is. Maar die kledingkeuze Concept is ook niets. Zeker niet in Enschede, met je kreeft. Heb daar zelf gewoond maar nee, niets voor Enschede.

Mijn favoriet is ook Den Haag. Concept spreekt (mij) aan, kosten zijn laag en ik denk dat hij de beste kok is. Waar zitten ze eigenlijk, vlak bij Noordeinde dacht ik te zien??

Het Groningse stel is erg sprekend en enthousiast. Concept is een beetje 'van alles wat'. Ik denk de 1e ronde eruit.

Breda, tsja... leuk fancy allemaal, maar ben benieuwd of ze echt gastvrij zijn en kunnen koken.

Nee, mijn geld staat op Den Haag.
pi_56550889
Ik ga volgende week eten bij Choix du Chef, zal dan wel laten horen hoe dat is bevallen.

Ik zit nu te kijken en eerlijk gezegd geef ik groningen en enschede weinig kans. Te bizarre concepten, als je het mij vraagt. Vooral Groningen: een ikea ballenbak met kippen op het terras en ingericht als de kinderkamer van een 5 jarig meisje.

In Enschede zijn er meer problemen dan het budget. Grolsch ligt dwars vanwege een eerdere toezegging van de gemeente aan de brouwerij, nu Heineken een bedrijf mag realiseren in het oude VVV pand.

Het idee van Breda met de veranderende sfeer zie ik wel zitten, levensvatbaarder dan wat Herman zelf wist op te merken. Het principe is bewezen te werken, maar dat voorbeeld is wel een vergaderruimte in het Kurhaus. Ik verwacht er veel van, maar ben benieuwd.

Het Haagsche idee staat me persoonlijk ook het meest aan. Ik ben een klein beetje bevooroordeeld aangezien het bedrijf waar ik werk ook wat heeft geholpen met de promotie van de Haagse tent. Over zo'n anderhalve week mijn bevindingen iig.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:37:32 #48
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56550917
Oke, even nagezocht; de oude naam was In Dubio leek het. Aangezien de laatste recensie op Iens van 31 mei 2007 was, zal het hem dat wel zijn. Site van de tent is hier te vinden. Hooikade 4.

Dit was het:

Hooikade 4. Op zich goede plek! Net achter de Denneweg!

En over Enschede: Die moeder!
pi_56551007
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn favoriet is ook Den Haag. Concept spreekt (mij) aan, kosten zijn laag en ik denk dat hij de beste kok is. Waar zitten ze eigenlijk, vlak bij Noordeinde dacht ik te zien??
Niet in de buurt van het Noordeinde. Het zit op de Hooikade, parralel aan de Denneweg
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:43:32 #50
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56551068
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Fixers het volgende:
Ik ga volgende week eten bij Choix du Chef, zal dan wel laten horen hoe dat is bevallen.

[knip]

In Enschede zijn er meer problemen dan het budget. Grolsch ligt dwars vanwege een eerdere toezegging van de gemeente aan de brouwerij, nu Heineken een bedrijf mag realiseren in het oude VVV pand.
Kan je daar nu al reserveren dan? Leuk! Hoe heb je dat gedaan??? Wil ook!

Dat van Enschede hoorde ik ook ja. Enschede = Grolsch. Grolsch = Enschede. Lijkt wel op verkapte concurrentie. Oh, en van de site van Mijn Tent is Top:
quote:
* Jacqueline zong in een rockband
*Gina heet eigenlijk Regina, maar werd tijdens haar reis zo vaak Gina genoemd, dat dit is gebleven
Gina...dan denk ik toch altijd aan transsexuelen
Kan de OP aangepast worden?
pi_56551216
Ik heb juist een goed gevoel bij Groningen. Dat ballenbak verhaal is natuurlijk zwaar overdreven ze willen daar waarschijnlijk mee aangeven dat het allemaal niet zo strak/stijfjes gaat in hun tent, eten voor iedereen enzo.

Enschede gaat falen zoiets past daar niet en die man komt in de eerste aflevering al negatief over.

Die andere twee durf ik nog niks over te zeggen
pi_56551308
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Kan je daar nu al reserveren dan? Leuk! Hoe heb je dat gedaan??? Wil ook!
Via via gegaan. Het is een etentje van de zaak en de bedrijfsleider is ruim 25 jaar chefkok in den haag geweest, die kent alles en iedereen die ook maar een pollepel vasthoud in de stad. En natuurlijk omdat we benaderd zijn om te helpen met promotie. 't Bedrijf waarvoor ik werk is een bekende van Herman.
quote:
Dat van Enschede hoorde ik ook ja. Enschede = Grolsch. Grolsch = Enschede. Lijkt wel op verkapte concurrentie.
De gemeente heeft Grolsch toegezegd dat zij de eerste keus hadden om het oude VVV te verbouwen tot horeca bestemming als dat ooit in het bestemmingsplan zou gaan passen. Ze voelen zich natuurlijk gepasseerd nu Heineken er ineens een restaurant in mag beginnen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:36:35 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56553194
Ik geef Den Haag vooralsnog de beste kansen. Lijkt mij sowieso de meest ervaren en goed kok.
Enschedese stel komt wat vreemd over bij mij met die homo die het zelf blijkbaar niet weet.
Groningen zijn echte corps-balletjes met een wild idee, maar commercieel niet echt haalbaar en Breda zal heel (misschien te veel) afhankelijk zijn van de sfeer van het concept.
Poef.....gone! ©golfer
pi_56553247
TVTent.
Leuk programma wat je het beste kan zien als je al die 3dubbele stukjes en de reclames kan doorspoelen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:21:42 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56555776
Enschede!

Die tent in Groningen wordt echt verschrikkelijk, met die kitscherige aankleding.
Wat ze in Breda gaan doen weten ze zelf volgens mij ook nog niet.
Ik geef Enschede en Den Haag de beste papieren, vooralsnog.
pi_56555851
Heel irritant om te zappen tussen Dirt en Mijn Tent is Top. . Maar goed, ik ben wel benieuwd wat Breda gaat doen. Volgens mij wordt dat gezinsrestaurant ook wel leuk! Dat Caribische gedoe lijkt me niets.

Ik ben trouwens blij dat ik nooit bij het restaurant ben gaan eten waar die gozers uit Breda nu in gaan. Wat zag die keuken er uit zeg .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:44:32 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56556147
Ook weer gekeken.

@Enschede: Hoe die Max met een stijfkop met dat stijve brilletje heel kak kon zeggen dat het "caribische" uitstraling moest gaan worden!!! Als ze een beetje in de buurt van Caribisch willen komen, moeten ze zorgen dat Max ergens heel ver weg is. Zij is wel erg enthousiast.....

@Groningen: Snap hun idee wel. Gewoon niet pretentieus, ook met kinderen leuk. Maar of dat haalbaar is zonder dat het een speeltuin wordt?

@Breda: Moet weer even aan de Como Como jongens denken van vorig jaar. Ambitieus zijn ze wel. Lekker belangrijk ook om op dag 1 bureaustoelen te gaan kopen........

@Den Haag: Toplocatie! Ik ga snel een kijkje nemen en dit stel komt het meest profi over op dit moment!

En Herman met zijn helicopter.... Het zijn ook kleine speeltuintjes he, die programma's van em... Maar leuk dat het weer is begonnen!!
  Moderator woensdag 6 februari 2008 @ 10:20:38 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_56556724
Dat die twee uit Enschede NU al 1 ton boven budget zitten is wel erg stom. Hoe moeten ze dat in godsnaam gaan oplossen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:24:32 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56556784
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef Karina het volgende:
Dat die twee uit Enschede NU al 1 ton boven budget zitten is wel erg stom. Hoe moeten ze dat in godsnaam gaan oplossen?
En nu doet Grolsch ook nog moeilijk.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:42:58 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_56557138
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef Karina het volgende:
Vind dat sowieso best lastig. De ene casco tent is de andere niet, dus het ene koppel moet meer lenen omdat er meer verbouwd moet worden dan de ander....

Aan de andere kant zit je dan natuurlijk gewoon fout met je eigen begroting. Niet zo slim denk ik om op arbeidskosten te gaan korten (zoals in het programma duidelijk werd). Je hebt het druk genoeg met eigen werkzaamheden en je wilt toch dat het goed gebeurt. dan zou ik eerder kiezen voor een uitbouwtje minder ofzo....
pi_56557218
Een ton inderdaad . Dat is echt megaveel op een budget van max 250k. Ik vind die Gina net zo irritant als Max trouwens, maar Max is wel het toppunt met zijn bril, haardracht en sjaaltjes .

Ik snap het hele concept van Groningen ook nog niet echt... Je zou er met dat pand zoveel meer mee kunnen doen dan een kroeg, een huiskamer cafe, een restaurant en een kinderboerderij-terras. Zij leken er ook niet helemaal mee over eens met die architect.

1 miljoen kijkers overigens.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:55:44 #62
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56557344
Overigens nog een keer ( eerste en laatste dit seizoen ) m'n commentaar op het programma zelf. Het is toch van de zotte na iedere reclame een samenvatting van 3 minuten te geven van het vorige blokje? 20% van het programma bestaat uit samenvatting van datzelfde programma...
Het is dat er Enschedeers in zitten, anders had ik om die reden al lang niet meer gekeken.
pi_56557486
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Overigens nog een keer ( eerste en laatste dit seizoen ) m'n commentaar op het programma zelf. Het is toch van de zotte na iedere reclame een samenvatting van 3 minuten te geven van het vorige blokje? 20% van het programma bestaat uit samenvatting van datzelfde programma...
Het is dat er Enschedeers in zitten, anders had ik om die reden al lang niet meer gekeken.
Tja, dat is Amerikaans. NET5 heeft het ook enorm, Talpa had het ook al. Om de reclames te ontwijken kan je het sowieso al terugkijken op rtlgemist.nl, dat scheelt misschien sowieso een ergernis..
pi_56558667
Ik heb het opgenomen, ben benieuwd
pi_56651134
Vanavond is de opening van de tenten geweest. Of in iedergeval die van de Haagse, m'n directe chef is erheen dus ik hoop morgen wel het een en ander te horen.

Gisterochtend ben ik nog langs de 'Flinstering' (breda) gefietst en daar waren ze om kwart voor 8 nog druk aan het verbouwen met een container voor de deur en een hoop houtwerk dat los tegen de muur was gestapeld. Van wat ik er wel van zag: inderdaad een ultra-hippe lounge tent.
  maandag 11 februari 2008 @ 15:05:40 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56665841
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:05 schreef pfaf het volgende:
Gisterenavond bij de opening van Mangś geweest.
Dus het komt toch allemaal nog wel goed?
  maandag 11 februari 2008 @ 15:18:36 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56666007
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:09 schreef Nuna het volgende:

[..]

Dus het komt toch allemaal nog wel goed?
Er komt in ieder geval een tent.
  maandag 11 februari 2008 @ 15:50:34 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56666547
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Er komt in ieder geval een tent.
Omdat de gemeente 80.000 euro heeft betaald hoor ik net.
pi_56669972
Ik keek vorig jaar ook, maar heb van dit seizoen de eerste episode alweer gemist! Morgen maar even kijken of het de moeitje waard is.

Is er trouwens wat bekend over de restaurants van vorig seizoen?
pi_56670095
Ik vind het wel jammer dat je zoveel ziet en hoort in promo's en bijv RTL Boulevard. Ik weet niet of ik het goed zag, maar volgens mij zag ik maar 3 van de 4 restaurants in opening gaan... Al ben ik niet helemaal zeker, dan zou het toch een beetje een spoiler zijn .

Ik las over de winnaars van vorig jaar dat die erg goed draaien en zelfs uitgebreid hebben.
  maandag 11 februari 2008 @ 19:33:07 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56670146
Groningen vind ik een beetje vreemde tent zeker met al de ruimtes enzo.

Ik denk dat de final tussen Enschede en Den Haag gaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56670640
Naar wat ik heb gehoord is de inrichting van Choix du Chef dik in orde. Veel meer dan dat is er natuurlijk niet te beoordelen op zo'n openingsevenement. IK bun erg benieuwd hoe het eten er is vrijdag...
pi_56676294
toptvp
Viva los Vatos Locos
pi_56679279
Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond
Het klinkt inderdaag allemaal wat vaag in Groningen, met zoveel ruimtes.
Ik wil er binnenkort toch eens heen, ondanks dat ik toch niet helemaal binnen de doelgroep val geloof ik
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:43:01 #76
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_56683231
Uit de vooruitblik lijkt het dat Groningen tijdelijk "Bij Ron Jans" was.
pi_56691517
Het begint.
sig verwijderd door FA
pi_56691733
die ouders (en vooral moeder) van de kerel met het sjaaltje (Max?)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:02:15 #79
111843 Cassius
Something's fucky
pi_56692128
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef winterapfel het volgende:
die ouders (en vooral moeder) van de kerel met het sjaaltje (Max?)
Die kerel met het sjaaltje heeft elke keer ook een ander sjaaltje om of niet
pi_56692160
Die muziek... uit welke film is dat ook alweer afkomstig??

I am legend?

* laat maar! afkomstig uit The Bourne Ultimatium of anders supremacy
pi_56692715
pffff wat haat ik dat sjaaltje!

Go Den Haag
pi_56693115
Knap zeg, met 1 kastje maken een ton van je kosten af hameren.
pi_56693123
Die max is negatief zeg.... Maar ja wat wil je met zo'n moeder ik zou daar ook levensmoe van zijn geworden
pi_56693241
Die muts van enschedé: "'Nóg harder en nóg extremer..." Euh ik weet dat er een heleboel is geknipt in die promotieopdracht filmpjes. (Den Haag had een programma van 24 uur helemaal vol geplanned, ingekort tot 60 seconden tv). Maar zo te zien hebben ze behalve beetje leuren bij de radio echt heel weinig energie gestoken in de promotie.

Wat betreft de uitslag van de opdracht: als je gezinnen met kleine kinderen als hoofddoelgroep hebt, is het dan wel zo handig om naar een voetbalstadion te gaan. Sluit volgens mij niet helemaal aan op de doelgroep, al ken ik de demografie van de Groningensupporters niet.

Vooralsnog blijf ik groningen de kleinste kans geven op een uiteindelijke winst. Breda ziet er ok uit, maar zoals herman opmerkte lijkt de keuken een beetje achtergesteld.

Zag nog een kleine flits van een wel heel bekende schoolkantine op het laatst
pi_56693617
Ik heb net wat online verslagen van de eerste juryopdracht bekeken. Mag ik alvast Max nomineren tot sukelaar van het programma... Hij heeft echt helemaal niks in te brengen bij Gina. Hij is zelfs zo introvert dat jeroen van inkel vraagt "wie die man eigenlijk is" die naast haar zit. En dat moet dan de gastheer worden.
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:04:01 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56695020
Video weer bekeken.
Enschede is duidelijk het zwakste stel van het geheel. Niet door haar overigens, maar vooral door die crypro-homo. (Overigens wat een leuke moeder heeft ie: die zou zomaar bij ons in Bloemendaal kunnen passen met haar verbouwde kop en haar bontjas).
Breda is nog steeds te veel gefocussed op de uiterlijkheden de de sfeer en 'belevenis'.
Groningen deed de promotie goed, maar vond ik te weinig in hun promotie duidelijk maken wat nou precies de formule en de opzet van hun tent wordt.
Den Haag was voor mij weer de winnaar, prima persoonlijke promotie en ook qua lange termijn het meest beloftevol.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:12:23 #87
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56695146
het wordt zoals het er nu uit ziet Den Haag vs Groningen...
tenminste, zij zijn na 2 afleveringen toch wel redelijk naar voren geschoven als favorieten
en ik denk ook dat zij het beste bezig zijn.

Breda is inderdaad niet met horeca bezig, maar slechts met 1 van de 6 P's, en das dus Presentatie
(en dan nog niet eens van het eten/drinken)

Enschede heeft geen idee waar ze aan beginnen, ja Gina mischien, maar Max gaat maximaal het schip in....

Groningen, het zou absoluut niet mijn tent zijn, maar ik bewonder het enthousiasme van de vrouwlijke helft van het duo. Ik vraag me echter af of ze zich niet hebben verkeken op hun grootste inkomstenbron.
Zij beweerden in de uitzending van vanavond dat het "bruin cafe" gedeelte voor de inkomsten garant zou kunnen staan. Ik vraag me dit af, tot nu toe nog steeds het gevoel dat het een beetje Villa Kakelbont gaat worden qua aankleding en styling. en of daar mensenhorde's op afkomen ... het is een beetje af te wachten.
(ik had de stylist/architect er al heel snel uit gegooid trouwens)
maar nogmaals het Enthousiasme van haar vind ik

en dat brengt me naar Den Haag. de onbetwiste favoriet tot nu toe. Zij stralen het enthousiasme en plezier op zoveel fronten uit. en ik denk dat je daar al heel veel aan hebt. je ziet dat ze er voor gaan, dat het hun droom is die waargemaakt wordt, dat ze er achter staan. Heerlijk koppel.
ik gun hen het tot nu toe echt het meeste

en ondergetekende, nouja, linksgetekende, gaat volgende week eens lekker bij Coquille dineren

(ze maken trouwens nu wel een flinke sprong in tijd, als ze volgende week de openingen er al in gaan betrekken)
pi_56698541
Ik vind Den Haag ook absoluut de tofste. Vond hun promotie toch ook wel het beste en het meest persoonlijke.

Wat Enschede in gedachte had ging echt nergens over .
pi_56700263
Ik denk dat Enschede meteen door de mand valt. Ik irritieer mij er mateloos aan hoe snel die Max zich uit het veld laat staan. Over budget??? Hij wil meteen het bijltje erbij neergooien.
Heeft die Gina eigenlijk een koksopleiding, ik begreep dat ze ergens in de caribean restaurantje gespeeld hebben, maar kan ze echt koken? (behalve dan voor toeristen die nooit meer terugkomen).

Bij Breda vind ik de kok (krullebol) erg onzichtbaar, het blijft maar over de beleving gaan (en lekker naar Parijs gaan).

Den Haag zie ik als favorieten en daaropvolgend Groningen, alhoewel ik bij groningen denk dat hij vooral lekker een kroeg wil uitbaten en niet zozeer een restaurant.

Weet iemand of de tenten van vorig jaar nog bestaan (Coquille wel, maar de rest?)
pi_56700621
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:33 schreef Utrecht het volgende:
Weet iemand of de tenten van vorig jaar nog bestaan (Coquille wel, maar de rest?)
Doozo is er ook nog.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:59:14 #91
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_56701791
Suisse bestaat ook nog, 1 jarig bestaans feestje was geregeld door mark van como como geloof ik. Die tent is de enige die failliet is. Schijnt dat hun concept op andere locaties wel goed loopt.

Zoals zovele voor mij al, Den Haag wordt denk ik ook de winnaar.
pi_56702224
Ik moest zo lachen toen die moeder van die kast-homo uit Enschede vertelde dat ze haar kind had opgevoed met "hard werken voor je geld, want zo hebben wij het ook gedaan". Je zag die vader echt kijken van "wij? Ik ja!". Daarnaast had die sukkel al na 1 dag werken in de meubelfabriek hoofdpijn waardoor hij 2 uur later aan kwam kakken en jankt ie bij de minste of geringste tegenslag.
Die gaan het noooooit redden...

Breda: geen idee wat zij nu precies gaan doen, word gek als ik nog een keer het woord 'beleving" hoor.
Groningen: wat een ontzettend nep, kak, corpsstel. Dat overdreven blije van haar, ik geloof er geen hout van!
Den Haag:
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:36:02 #93
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_56702628
Groningen!
.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:55:43 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56703150
Ik wil zo graag voor Enschede zijn, maar met Max lukt dat maar niet, wat een loser.
pi_56704251
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef peterfan het volgende:
Ik moest zo lachen toen die moeder van die kast-homo uit Enschede vertelde dat ze haar kind had opgevoed met "hard werken voor je geld, want zo hebben wij het ook gedaan". Je zag die vader echt kijken van "wij? Ik ja!". Daarnaast had die sukkel al na 1 dag werken in de meubelfabriek hoofdpijn waardoor hij 2 uur later aan kwam kakken en jankt ie bij de minste of geringste tegenslag.
Die gaan het noooooit redden...

Breda: geen idee wat zij nu precies gaan doen, word gek als ik nog een keer het woord 'beleving" hoor.
Groningen: wat een ontzettend nep, kak, corpsstel. Dat overdreven blije van haar, ik geloof er geen hout van!
Den Haag:
Zo als jij het zegt beleefde ik het ook.

En die kakker met zijn ouders
MOKUM XXX RATED
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:55:58 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56705591
Het stomme is dat je met de attitude van Max in Enschede / Twente wel helemaal verkeerd zit. Hier trek je geen smsjes mee... !
pi_56706449
quote:

[..]

Frank runt Doozo op het moment alleen (ik weet dit omdat ik er vorige week een feest georganiseerd heb). De zaak loopt nog steeds super goed, donderdag vrijdag zaterdag stampvol en de andere dagen ook boven de 60%.

Ik vind het koppel uit Enschede echt vreselijk, zij gaan er als eerste uit. Groningen heeft niet echt een vast concept en zal het moeilijk krijgen zich te identificeren voor de jury. Breda heeft de markt en het concept, maar ik weet niet hoe het zal gaan lopen. Den Haag is mijn winnaar.
pi_56710853
Onze favo's zijn ook Den Haag en Groningen. Enschede is echt vreselijk en Breda is nog onduidelijk en het lijken me niet van die aanpakkers.

Leuke serie weer !
pi_56711229
Ik moet nog kijken! Ben erg benieuwd! Van het weekend even in Groningen kijken/iets drinken, denk ik!
pi_56772790
Wat wint de winnaar?
Wat gebeurt er met de verliezers?
Viva los Vatos Locos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')