abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56293987
Ik ben natuurlijk voor Groningen
Al vind ik het concept 3 x niks.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:20:28 #27
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56294002
Cool!

herman is tof
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56300160
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Como Como is al een tijdje dicht dacht ik. Maar Doozo en Coquille bestaan toch nog wel?
Doozo bestaat nog wel, maar ik dacht dat het niet meer in handen was van de oorspronkelijke deelnemers.
Oh, and that's a bad miss!
pi_56305322
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Doozo bestaat nog wel, maar ik dacht dat het niet meer in handen was van de oorspronkelijke deelnemers.
Ja, want die twee waren uit elkaar geloof ik?
Maak nie regtig saak nie
pi_56360822
2 maanden na de uitzending uit elkaar gegaan.
Blijkt dat tijdens de opnames ook niet altijd te spreken was over rozegeur en maneschijn.

Frank neukte alle jonge werkneemsters dus was het ..
Frieda werkt nu voor Eric Koele.
Interieurbouwer/adviseur o.i.d volgens mij van Heineken.
De terreinknecht schilderde de palen van het doelwit..
pi_56362506
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Frank runt het nu alleen of met iemand anders, maar niet meer met Frieda in elk geval.
pi_56541433
quote:
Horecadromen komen uit in Mijn tent is top

Van de vier restaurants die vorig jaar meedongen naar de hoofdprijs in de serie Mijn tent is top, zijn er nog drie over. Dit jaar wagen opnieuw vier koppels met een horecadroom het erop en doen mee aan de tweede serie van Herman den Blijker. De eerste keer zaten er meer avonturiers bij, nu meer mensen met passie. “Dit keer hebben zich minder mensen aangemeld, zo’n zevenhonderd tegen duizend de vorige keer, maar de kwaliteit is beter“, zegt adviseur Janny van der Heijden.

In Groningen, Enschede, Den Haag en Breda gaan de horecaondernemers in spé aan de slag om hun zaak succesvol van de grond te krijgen. Ook dit keer wint degene die, volgens het publiek, de bestlopende onderneming neerzet, zijn of haar eigen tent.

Janny van der Heijden, betrokken bij de selectie en begeleiding van de kandidaten voor Mijn tent is top, heeft zich door de aanmeldingen heen moeten worstelen. “Het bedrijfsplan moet haalbaar zijn, en origineel. De concepten mogen niet te veel op elkaar lijken, en de koppels ook niet. Het moet wel spannend zijn op tv. Het is geen Teleac-cursus ‘hoe zet ik een horecabedrijf op’.”

Voor de vier locaties worden verschillende koppels voorgesteld. Hun bedrijfsplannen worden zeer zorgvuldig tegen het licht gehouden. “Niemand wil dat een stel het niet haalt. Ze steken zich immers in de schulden“, zegt Van der Heijden. Vorig jaar investeerden de vier duo’s bedragen tussen de 151.000 euro (Como 010, Rotterdam, het enige restaurant dat het niet heeft gered) en 280.000 euro (Doozo, Leeuwarden). Dat geld wordt uitgeleend door een bank. Wie winnaar wint 300.000 euro.

Van der Heijden: “De echte test komt als ze open gaan. De ideeën zijn leuk. Maar hoe pikt de stad het op? Je krijgt een blik achter de schermen. Horeca is niet snel, makkelijk geld verdienen. Het is keihard werken, maar ook passie en liefde.”

Mijn tent is top is vanavond vanaf 21.30 uur te zien bij RTL 4.
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 10:07:04 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_56541638
Wel jammer dat het op het zelfde tijdstip wordt uitgezonden als Dirt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56542040
Ik ga zeker kijken.. vond het vorig jaar ook leuk om te zien
pi_56542613
Ik ga ook zeker kijken. Ben nieuwsgierig waar die tent in Groningen zit
pi_56543063
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga ook zeker kijken. Ben nieuwsgierig waar die tent in Groningen zit
Die zit in het hoogstraatje, dat is een zijstraat van de Herestraat en deze begint tussen de score en de douglas in.

Ik ben er een tijdje geleden even een keer langsgelopen en volgens mij is het een mooi pand!
pi_56543087
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:35 schreef Quispi het volgende:

[..]

Die zit in het hoogstraatje, dat is een zijstraat van de Herestraat en deze begint tussen de score en de douglas in.

Ik ben er een tijdje geleden even een keer langsgelopen en volgens mij is het een mooi pand!
Ha, ik ga morgen gelijk even kijken!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:23:46 #38
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_56546559
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat het op het zelfde tijdstip wordt uitgezonden als Dirt.
Hier thuis helemaal mee eens, en met onze schotel kan ik niet het ene kijken en het andere opnemen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:29:27 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56547218
Video geprogrammeerd voor vanavond om later lekker snel alle reclames en herhalingen te kunnen doorspoelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56548206
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:35 schreef Quispi het volgende:

[..]

Ze zitten wel lekker in het centrum, alleen wel in een straatje waar volgens mij niet veel mensen langs lopen..
pi_56548254
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ze zitten wel lekker in het centrum, alleen wel in een straatje waar volgens mij niet veel mensen langs lopen..
Inderdaad
pi_56549465
Ga zo ook weer kijken, leuk programma.
sig verwijderd door FA
pi_56549920
Die Max en Gina . Wat een verschrikkelijk stel.

Favoriet tot nu toe op het eerste gezicht is toch wel het stel van Den Haag. Spreken me, ook qua idee, het meeste aan. Ben heel erg benieuwd naar het plan van Groningen, als daar echt een baby-box in het midden van de zaak komt te staan....
pi_56549965
Enschede! Wel een beetje een raar stel

Ben benieuwd.
pi_56550530
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Max en Gina . Wat een verschrikkelijk stel.
Idd die man vooral
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:22:29 #46
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56550630
Inderdaad, die Max en Gina.... Ik heb het idee dat die Max nog niet weet dat hij eigenlijk homosexueel is. Maar die kledingkeuze Concept is ook niets. Zeker niet in Enschede, met je kreeft. Heb daar zelf gewoond maar nee, niets voor Enschede.

Mijn favoriet is ook Den Haag. Concept spreekt (mij) aan, kosten zijn laag en ik denk dat hij de beste kok is. Waar zitten ze eigenlijk, vlak bij Noordeinde dacht ik te zien??

Het Groningse stel is erg sprekend en enthousiast. Concept is een beetje 'van alles wat'. Ik denk de 1e ronde eruit.

Breda, tsja... leuk fancy allemaal, maar ben benieuwd of ze echt gastvrij zijn en kunnen koken.

Nee, mijn geld staat op Den Haag.
pi_56550889
Ik ga volgende week eten bij Choix du Chef, zal dan wel laten horen hoe dat is bevallen.

Ik zit nu te kijken en eerlijk gezegd geef ik groningen en enschede weinig kans. Te bizarre concepten, als je het mij vraagt. Vooral Groningen: een ikea ballenbak met kippen op het terras en ingericht als de kinderkamer van een 5 jarig meisje.

In Enschede zijn er meer problemen dan het budget. Grolsch ligt dwars vanwege een eerdere toezegging van de gemeente aan de brouwerij, nu Heineken een bedrijf mag realiseren in het oude VVV pand.

Het idee van Breda met de veranderende sfeer zie ik wel zitten, levensvatbaarder dan wat Herman zelf wist op te merken. Het principe is bewezen te werken, maar dat voorbeeld is wel een vergaderruimte in het Kurhaus. Ik verwacht er veel van, maar ben benieuwd.

Het Haagsche idee staat me persoonlijk ook het meest aan. Ik ben een klein beetje bevooroordeeld aangezien het bedrijf waar ik werk ook wat heeft geholpen met de promotie van de Haagse tent. Over zo'n anderhalve week mijn bevindingen iig.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:37:32 #48
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56550917
Oke, even nagezocht; de oude naam was In Dubio leek het. Aangezien de laatste recensie op Iens van 31 mei 2007 was, zal het hem dat wel zijn. Site van de tent is hier te vinden. Hooikade 4.

Dit was het:

Hooikade 4. Op zich goede plek! Net achter de Denneweg!

En over Enschede: Die moeder!
pi_56551007
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn favoriet is ook Den Haag. Concept spreekt (mij) aan, kosten zijn laag en ik denk dat hij de beste kok is. Waar zitten ze eigenlijk, vlak bij Noordeinde dacht ik te zien??
Niet in de buurt van het Noordeinde. Het zit op de Hooikade, parralel aan de Denneweg
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:43:32 #50
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_56551068
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Fixers het volgende:
Ik ga volgende week eten bij Choix du Chef, zal dan wel laten horen hoe dat is bevallen.

[knip]

In Enschede zijn er meer problemen dan het budget. Grolsch ligt dwars vanwege een eerdere toezegging van de gemeente aan de brouwerij, nu Heineken een bedrijf mag realiseren in het oude VVV pand.
Kan je daar nu al reserveren dan? Leuk! Hoe heb je dat gedaan??? Wil ook!

Dat van Enschede hoorde ik ook ja. Enschede = Grolsch. Grolsch = Enschede. Lijkt wel op verkapte concurrentie. Oh, en van de site van Mijn Tent is Top:
quote:
* Jacqueline zong in een rockband
*Gina heet eigenlijk Regina, maar werd tijdens haar reis zo vaak Gina genoemd, dat dit is gebleven
Gina...dan denk ik toch altijd aan transsexuelen
Kan de OP aangepast worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')