en in de bijbel staat dat god de aarde schiep...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef chalrune het volgende:
Nou op mijn hbo pasje staat mooi wel dat ik student ben. ...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:38 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en in de bijbel staat dat god de aarde schiep...
één reactie:
't is wel te merken dat je op het HBO zitquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef chalrune het volgende:
Ja, maar god bestaat niet. En een Hbo Studenten pas druk machine wel.
tis wachten op de eerste posts die jack bauer geen held vinden maar Chuck Norris of Scofieldquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
De nieuwe stelling: alleen mensen die net zo cool proberen te worden als Jack Bauer zijn echte studenten.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:38 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en in de bijbel staat dat god de aarde schiep...
één reactie:
wow serieus iemand op fokquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
't is wel te merken dat je op het HBO zit
misschien moet je m'n post nog eens aandachtig proberen te be-grij-pen!
tot uw dienst!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:47 schreef Quatertemper het volgende:
Oh god, weer van die kakkers met een godcomplex?
ja en de persoon die in de bijbel geschreven heeft dat god de aarde gecreëerd heeft bestaat ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef chalrune het volgende:
Ja, maar god bestaat niet. En een hbo studenten pas druk machine wel.
tuurlijk bestaat die anders zou dat niet geschreven zijn, wat lul je nou voor soepgehaktquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja en de persoon die in de bijbel geschreven heeft dat god de aarde gecreëerd heeft bestaat ook.
je begrijpt het zelfs na IsDatZo's overduidelijke uitleg nog niet?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef chalrune het volgende:
[..]
tuurlijk bestaat die anders zou dat niet geschreven zijn, wat lul je nou voor soepgehakt
weet je trouwens zeker dat je nog geen negatief bindend studie-advies aan je broek hebt hangen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:53 schreef chalrune het volgende:
Denk je echt dat ze zomaar iets op dat pasje zetten daar zijn heuusss wel miljoenen euro's aan besteed.
Er is in Nederland maar één soort tertiair onderwijs, en dat is universitair..quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:53 schreef chalrune het volgende:
Denk je echt dat ze zomaar iets op dat pasje zetten daar zijn heuusss wel miljoenen euro's aan besteed.
doe jij hier ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:56 schreef chalrune het volgende:
...
anders edit je gewoon ff je eigen post
Ben je dronken?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:03 schreef chalrune het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Dat je geen dubbele posts maakt hoop niet dat je echt immortal bent, want dan ga je een hoop andere mensen dood vervelen. Ik ben tenminste wel moe van je geworden. Weltrusten![]()
don't fuck with the chuckquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
je bent deze held vergeten.
Hier ben ik het dus zo ENORM mee eens!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
De nieuwe stelling: alleen mensen die net zo cool proberen te worden als Jack Bauer zijn echte studenten.
Aan de bijbel en de boeddistische heilige geschriften ook, en 1 van die twee is sowieso niet waar, omdat ze elkaar tegenspreken. Daar is ook iemand geweest die het heeft geschreven. Net als met jouw pasje, jij zegt dat er een drukmachine is die die dingetjes maakt, dat wil natuurlijk niet zeggen dat je een student bent.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:53 schreef chalrune het volgende:
hoho, het is geen verkeerslicht, maar een VRI. Verkeersregelinstallatiequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:25 schreef miodzio het volgende:
Het is voor ons simpele HBO studenten ook zo moeilijk.We krijgen studiefinanciering We krijgen de OV-studentenkaart We hebben een studentnummer We worden door docenten 'studenten genoemd We volgen een studie
Leg dan iemand maar eens uit dat hij of zij geen student is. Zelfde misvatting als bijvoorbeeld vrachtwagen, stoplicht of zebrapad. (vrachtauto, verkeerslicht en VOP). Termen die zo ingeburgerd zijn dat je ze er moeilijk uitkrijgt.![]()
Als we dan gaan opzoeken wat het tertiair onderwijs is, heeft de Taalunie daarover het volgende te zeggen:quote:1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs => studerende
Conclusie: Officieel zijn enkel mensen die aan een universiteit studeren studenten.quote:Verzamelnaam voor hoger onderwijs. In Nederland is het tertiair onderwijs volledig van universitair niveau, in Vlaanderen maakt ook het onderwijs aan de hogescholen daar deel van uit.
Owh kan ook, ik dacht dat bedoeld werd:quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Van Dale en de Taalunie bieden antwoord.
Van Dale typeert een student als:
[..]
Als we dan gaan opzoeken wat het tertiair onderwijs is, heeft de Taalunie daarover het volgende te zeggen:
[..]
Conclusie: Officieel zijn enkel mensen die aan een universiteit studeren studenten.
Dit vind ik wel heel gefrustreerd overkomenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:55 schreef Ixnay het volgende:
Op de uni krijg je een heleboel shit aangeleerd waarvan je een groot deel in de praktijk helemaal niet gebruikt, op HBO krijg je gewoon puur een vak aangeleerd.
Daarom HBO 100% vergoeden.
Universiteit 50% vergoeden. Want de helft zul je nooit gebruiken en heeft de samenleving niets aan en is dus hobbyisme.
Zijn HBO'ers ooit studenten geweest??quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
Jaren geleden had je een stelling dat MBOers geen echte studenten zijn. Dit is inmiddels veranderd naar de stelling dat ook HBOers geen echte studenten zijn. Maar nu is het denk ik tijd om te stellen, dat ook de mens die naar de uni gaat, geen student is.
Samenvatting: Scholieren aan de uni die zichzelf student vinden
de 'studenten' versie van de dikgedrukte woorden hebben de HBO'ers (en HBO's) zichzelf opgeplakt en hebben dus geen betekenis.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Dan moet alles vanaf nu aangepast worden. Opleidingsfinanciering, OV-scholierenkaart, scholierenkantine, scholierennummer, scholierenpas, scholierencafé, scholierenflat.
Who gives a shit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Van Dale en de Taalunie bieden antwoord.
Van Dale typeert een student als:
[..]
Als we dan gaan opzoeken wat het tertiair onderwijs is, heeft de Taalunie daarover het volgende te zeggen:
[..]
Conclusie: Officieel zijn enkel mensen die aan een universiteit studeren studenten.
Als je binnenkort de doodstraf krijgt lijkt het mij inderdaad geen heel interessante discussiequote:
Niet zo blij doen met je universitaire opleiding.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:28 schreef immortalsean het volgende:
[..]
de 'studenten' versie van de dikgedrukte woorden hebben de HBO'ers (en HBO's) zichzelf opgeplakt en hebben dus geen betekenis.
de benamingen StudieFinanciering, en ov-studentenkaart bij HBO'ers is inderdaad een grove nalatigheid van de ib-groep, en zal vast door een pretentieuze HBO'er bedacht zijn.
MBO en Universiteit in 1 zin...quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh kan ook, ik dacht dat bedoeld werd:
Primair: Lagere school,
Secundair: Middelbare school,
Tertiair: MBO, HBO, Universiteit..
![]()
Klopt. Jaloers?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Studenten doen niks anders dan zichzelf op kosten van de staat lam zuipen![]()
Ja ik weet het, het klinkt nogal vies.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
MBO en Universiteit in 1 zin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is in het kader van 'Floormanager'.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het klinkt nogal vies.
Maar bij het ROC heet de administratie ook: Afdeling Studentenzaken..
Zal dan wel een rustige afdeling zijn, aangezien daar geen studenten zitten... whahaaquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het klinkt nogal vies.
Maar bij het ROC heet de administratie ook: Afdeling Studentenzaken..
Eens met de stelling.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zal dan wel een rustige afdeling zijn, aangezien daar geen studenten zitten... whahaa
en deze:quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
je bent deze held vergeten.
zolang die HBO'ers het vertikken zich in hun ondergeschikte rol te schikken, zal het niet ophouden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:54 schreef JDude het volgende:
Tering, houdt die lamme HBO/WO-rel dan nooit op?
Zegt iemand die waarschijnlijk één van de vele nutteloze universitaire studies doet waar je 7 á 8 jaar over doet (waar 4 jaar gepland staat) om daarna nergens anders dan op de uni zelf aan het werk te komenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:22 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zolang die HBO'ers het vertikken zich in hun ondergeschikte rol te schikken, zal het niet ophouden.
Van Dale hanteert een andere definitie, zoals al is gezegd. Ik geef ook toe (ik doe zelf HBO) dat de term student op HBO niet de officiële is. Jammer, weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:08 schreef Varr het volgende:
Bij het MBO hoef je niet te studeren, dus ben je geen student.
en bij HBO ook niet, dus...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:08 schreef Varr het volgende:
Bij het MBO hoef je niet te studeren, dus ben je geen student.
Mensen die WO zijn en thuiswonen zijn ook geen student.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en bij HBO ook niet, dus...
Jack Bauer (if existed) heeft meer studies afgerond dan 99% van de Fok!ersquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:25 schreef miodzio het volgende:
Je kunt ook wel stoer worden zonder gestudeerd te hebben, kijk naar Jack Bauer.
[afbeelding]
quote:Jack Bauer was born in California, on February 18, 1966, the son of Phillip Bauer. After high school, he enrolled at UCLA where he graduated with a bachelor's degree in English Literature. He went on to receive his Master of Science in Criminology and Law from UC Berkeley.
Als HBO'er zeggen dat MBO geen studeren is, maar HBO wel. Hoe hypocriet kun je zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef chalrune het volgende:
Nou op mijn hbo pasje staat mooi wel dat ik student ben. Je onthoud stellingen die onzin zijn en dat mbo'ers geen studenten zijn is geen stelling maar algemeen bekend.
Werkervaring.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Ixnay het volgende:
Op het HBO is het ook een eis dat de docenten x jaar werkervaring hebben, op de universiteit hebben de docenten meestal alleen ervaring in het onderzoek en niet in het bedrijfsleven.
Sinds wanneer is ervaring in het bedrijfsleven een noodzakelijke CV-eis om te doceren? Om over eigen 'diepgang' bepalen nog maar niet te beginnen. Tot het moment dat HBO'ers hun eigen papers schrijven en op eigen houtje literatuur zoeken en lezen, en niet alleen maar voorgekauwd materiaal opdreunen wil ik van vergelijkende situaties niets horen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Ixnay het volgende:
Je kunt ook iets bestuderen zonder dat je bent ingeschreven op een school/universiteit.
Op HBO hoef je bij veel studies weinig te studeren, dat klopt.
Maar de diepgang van je studie kun je geheel zelf bepalen. De docenten zijn deskundig genoeg om je bij deze diepgang te begeleiden. Op het HBO is het ook een eis dat de docenten x jaar werkervaring hebben, op de universiteit hebben de docenten meestal alleen ervaring in het onderzoek en niet in het bedrijfsleven.
Wij MBO'ers ook. Maar wij worden door de meeste HBO'ers afgeschreven als alles behalve studenten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:25 schreef miodzio het volgende:
Het is voor ons simpele HBO studenten ook zo moeilijk.We krijgen studiefinanciering We krijgen de OV-studentenkaart We hebben een studentnummer We worden door docenten 'studenten genoemd We volgen een studie
Leg dan iemand maar eens uit dat hij of zij geen student is. Zelfde misvatting als bijvoorbeeld vrachtwagen, stoplicht of zebrapad. (vrachtauto, verkeerslicht en VOP). Termen die zo ingeburgerd zijn dat je ze er moeilijk uitkrijgt.![]()
Ik heb op HBO naast de verplichte stof alles zelf uitgezocht. Niet in alle vakken even diep, daar was de studie te breed voor.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ervaring in het bedrijfsleven een noodzakelijke CV-eis om te doceren? Om over eigen 'diepgang' bepalen nog maar niet te beginnen. Tot het moment dat HBO'ers hun eigen papers schrijven en op eigen houtje literatuur zoeken en lezen, en niet alleen maar voorgekauwd materiaal opdreunen wil ik van vergelijkende situaties niets horen.
daar kan je beter niet aan beginnen, das et kutste seizoen van allemaalquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb Universiteit gedaan, doe nu HBO, maar zal wel altijd beseffen dat ik nooit het geweldige niveau vanJack Bauer
zal hebben..
binnenkort maar eens beginnen aan seizoen 6![]()
Pimpen met je Drs. titelquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
MBO en Universiteit in 1 zin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoorde idd dat het tegenvielquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:44 schreef Game_Error het volgende:
[..]
daar kan je beter niet aan beginnen, das et kutste seizoen van allemaal
Ach, arm jochie toch. Veel succes in de echte wereld straksquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:22 schreef immortalsean het volgende:
zolang die HBO'ers het vertikken zich in hun ondergeschikte rol te schikken, zal het niet ophouden.
je bedoelt deze chuck?quote:
mensen die zo tof als jack bauer willen worden natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:18 schreef Noodly het volgende:
maar als studerende mensen geen studenten meer zijn... wie dan wel?
Nee, want slim zijn is slecht!!!!!!!11111!!11quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo blij doen met je universitaire opleiding.Komt nogal triest over namelijk.
![]()
O o o, je blijft wel volhouden zeg. Studie, studie, het is helemaal geen studie!quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb op HBO naast de verplichte stof alles zelf uitgezocht. Niet in alle vakken even diep, daar was de studie te breed voor.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb op HBO naast de verplichte stof alles zelf uitgezocht. Niet in alle vakken even diep, daar was de studie te breed voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |