Terwijl babette, (wijlen) Airelle en ik je dat toch meerdere malen hebben geprobeerd duidelijk te maken.quote:
Dat is ook zo, kneusquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond er altijd zo'n homo-imago rond hangen.
Het zou me ook niks verbazen als er nu met een dikke roze stift 'HOMO' op je voorhoofd staatquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond er altijd zo'n homo-imago rond hangen.
Daarom kunnen ook alleen échte mannen het drinken zonder homo gevonden te wordenquote:
feliquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Ochtendfipo.
Da's ook waarquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom kunnen ook alleen échte mannen het drinken zonder homo gevonden te worden.
Heb je die versie ook op mp3?!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
I'm So Excited - Pointer Sisters / Ik die meebrul
homo+1quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
I'm So Excited - Pointer Sisters / Ik die meebrul
Ain't no mountain high enough - Marvin Gaye & Tammi Terrell/Diana Rossquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Weten jullie nog een paar makkelijk meezingbare duetten, waarvan iedereen de muziek wel kent? Ik heb een goed duet nodig om een liedje op te maken voor een feest. Maar ik kan echt bijna nergens op komen, behalve dan de duetten uit Grease!![]()
Dat was woensdag hč.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik Erik!!! Stond je vanmorgen op perron vijf voor de trein van 8 uur?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef ukga het volgende:
Volgens mij wou zijn management hem; jump off a roef, noemen. Maar dat vonden ze toch te grof
Die is tofquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Ook een leuk duet, Zhen: http://www.youtube.com/watch?v=vMnAee3X0JA
Perfecte inspiratiebron!quote:
Veel van Ramses Shaffy en Liesbeth List.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Weten jullie nog een paar makkelijk meezingbare duetten, waarvan iedereen de muziek wel kent? Ik heb een goed duet nodig om een liedje op te maken voor een feest. Maar ik kan echt bijna nergens op komen, behalve dan de duetten uit Grease!![]()
28 september ga ik naar hem toequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:41 schreef babette21 het volgende:
Finkers
B:quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:41 schreef babette21 het volgende:
Finkers en Kaandorp hebben toch zo'n leuk duet om mee aan de haal te gaan?!
Waarom vroeg je laatst nou waar ik was?quote:
Ik heb je kaart niet verstuurdquote:
Mooi, staan we gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je kaart niet verstuurd.
Meat loaf heeft er wel een paar, waaronder het eerder genoemde Paradise. Daarnaast zijn er nog wel wat van films zoals Dirty dancing (time of your life) en Disney tekenfilms (beauty and the beast, whole new world,...). Een van m'n favo's van dit moment is (helaas) iets minder bekend; summer wine. Naast de reeds genoemde (buitenlandse) artiesten, zullen er toch ook wel wat duetten van Nederlandse bodem zijn, zoals Een wereld zonder jou (meen Marco en Trijntje).quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Dat vind ik een hele goede!quote:
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleënquote:Op zondag 9 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede!![]()
Maar ik kan dus nooit op Nederlandse duetten komen... afgezien van Lopen over Water. Weet je er nog meer zoals deze?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_Uquote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleën![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Als ik geen titel of artiest weet, valt er toch ook niets te googlen?!quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleën![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:But the well-hidden secret of this show was that it called itself Friends, and was really about family.
Ik krijg bijna tranen in m'n ogen.quote:
Ik weet ook niet waarom ik dat postquote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg bijna tranen in m'n ogen.
Maar ze zijn allemaal zo hecht dat het net familie isquote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't eigenlijk nogal typisch Amerikaans, geblaat over familie enzo...
what the fuck, op de Gellars na zat er geen familie in, en deden ze 't zo'n beetje allemaal met elkaar
quote:Op zondag 9 september 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch ook een homo.
quote:
Nou, jippiekajee.quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef Svensational het volgende:
Nou Fir3, het lijkt erop dat je je broek vast los kan gaan knopen!
Juist wel dan toch?quote:
Ouch.quote:
Geweldige redding.quote:Op zondag 9 september 2007 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhm ja, da's codetaal: eat-her (als in, pak maar een ander)...![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch ook een homo.
OMGquote:
Maar... ShowChat dan?!quote:
Hoorde daarstraks nog een leuke ouwere; ik wou dat ik jou was van Veldhuis & Kemper (melig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=MlYbOAMVJUs&mode=related&search= )quote:Op zondag 9 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede!![]()
Maar ik kan dus nooit op Nederlandse duetten komen... afgezien van Lopen over Water. Weet je er nog meer zoals deze?![]()
Ik zo ookquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, al drie posts vandaag... en allemaal even nietszeggend!![]()
Make that fourquote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, al drie posts vandaag... en allemaal even nietszeggend!![]()
Goed he? Yaaay zaterdag komen Re en MB terugquote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Make that four![]()
No wait... five![]()
[edit]Met die twee van Dizer zijn het er al zeven!![]()
Ja, met hunquote:Op maandag 10 september 2007 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he? Yaaay zaterdag komen Re en MB terug
Zullen wij saampjes stiekem naar new york gaan en dan als we terugkomen hun zwaar pesten?quote:Op maandag 10 september 2007 10:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, met hungebruinde huid
en met
vermakelijke vakantieverhalen
en natuurlijk een bootlading aan
artistiek verantwoorde vakantiekiekjes
!!!!!!
Ik haat ze!!!![]()
Of daar gaan wonen en elke week een kotssmiley mailenquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes stiekem naar new york gaan en dan als we terugkomen hun zwaar pesten?.
Ik vind het meestal ook tergend, al is het wel afhankelijk van de persoon... Sommige mensen laten je gewoon snel door de foto's heenbladeren en vertellen alleen wat bij foto's die een leuk verhaal hebbenquote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat haat ik na de vakantie. De vakantiefoto's van anderen bekijken
Echt, het kan me echt geen bal schelen welk pittoresk kerkje daar op die prachtige heuvel stond!
quote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
De wii-icons kunnen eindelijk weer weg!
Die laatsten zijn vreselijk! Vaak hebben ze ook honderden foto'squote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook tergend, al is het wel afhankelijk van de persoon... Sommige mensen laten je gewoon snel door de foto's heenbladeren en vertellen alleen wat bij foto's die een leuk verhaal hebben![]()
Maar anderen houden de foto's zelf vast (zodat je er niet snel doorheen kunt) en staan echt bij elk kiekje even stil met anekdotes van schrikbarende saaiheid![]()
![]()
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!quote:Op maandag 10 september 2007 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die laatsten zijn vreselijk! Vaak hebben ze ook honderden foto's
Ik kom ZA-wijn met je drinken, is dat ook goed?quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!![]()
![]()
da's altijd goed natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom ZA-wijn met je drinken, is dat ook goed?
Blijft eigenlijk best een leuk liedje.quote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hoorde daarstraks nog een leuke ouwere; ik wou dat ik jou was van Veldhuis & Kemper
Werd tijdquote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
De wii-icons kunnen eindelijk weer weg!
Bupa heeft 'm nog steedsquote:
Bupa is een beetje langzaam van begrip. We vergeven het hem. Hij is speciaalquote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa heeft 'm nog steeds.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Print je ze wel uit op dia's? Kun je een dia-avond houden.quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Moet er nog een beetje inkomen.![]()
uitprinten op dia's?! da's technisch gezien niet mogelijjk, volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 12:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Print je ze wel uit op dia's? Kun je een dia-avond houden.
Weet ik veel hoe dia's worden gemaakt. Die zal en diamaker toch wel gewoon op dia's moeten printen ofzo?quote:Op maandag 10 september 2007 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitprinten op dia's?! da's technisch gezien niet mogelijjk, volgens mij
Als ik een keer niet in slaap kan vallen kom ik graag kijken.quote:maar als jij een 8 uur durende slideshow wil, kan dat natuurlijk best geregeld worden
Fix it.quote:Op maandag 10 september 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Stomme kapotte spatiebalk. [afbeelding]
Duh, als ik het niet merk.. wat danquote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hé, iemand heeft het opgemerkt.
Ik vind 'm mooi.quote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
dat weet je toch niet van tevoren?!quote:Op maandag 10 september 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ik een keer niet in slaap kan vallen kom ik graag kijken.
helder, dit vraagt om essay over Fok!quote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Bupatih het volgende:
"Beschouw de taal als een poëtisch middel tot onderzoek waardoor jij de binnen- en buitenwereld kunt kennen en duiden. Welke wereld ervaar jij, hoe duid jij haar?"
Wat moet ik hier nou weer mee?
Wat voor studie doe jijquote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Bupatih het volgende:
"Beschouw de taal als een poëtisch middel tot onderzoek waardoor jij de binnen- en buitenwereld kunt kennen en duiden. Welke wereld ervaar jij, hoe duid jij haar?"
Jawel hoor... Babette naakt foto's = wakkerquote:Op maandag 10 september 2007 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet van tevoren?!
Ik snap de vraag niet eens, męn.quote:Op maandag 10 september 2007 13:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
helder, dit vraagt om essay over Fok!
precies!! en aangezien ik in m'n blote kont de Andes over ga......quote:Op maandag 10 september 2007 13:39 schreef Dizer het volgende:
Jawel hoor... Babette naakt foto's = wakker
alle andere foto's = slapen
Bomenknuffelarij.quote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Bupatih het volgende:
op poëtische wijze een beeld van jou wereld geven?!quote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet eens, męn.
"poëtisch middel tot onderzoek" WTF?
Zoiets dacht ik al jaquote:
* rena 's beeld van atb als reflectie van perfectie verdwijnt als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dakaniktochhelemaalnigekkerena.
quote:De Machineorganisatie
Mintzberg is zeer neutraal als het komt op bedrijven die gericht zijn op de automatisering. Hij spreekt dan ook van een machineorganisatie. Deze ziet hij in twee configuraties, de machineorganisatie met als extern beheerst instrument en als intern beheerst gesloten systeem. Een machineorganisatie is dan ook volgens Mintzberg een bureaucratie. Een bureaucratie is dan ook in zijn ogen niet meer dan een organisatie die gerund wordt door managers die de baas zijn over de uitvoerende laag van een bedrijf. De managers stellen de regels en alles en iedereen is afhankelijk van elkaar.
De structuur van een machineorganisatie bestaat uit een gecentraliseerde bureaucratie. Het bestaat dan ook uit een gestructureerd en officiële procedures waar alles strikt is gescheiden van elkaar. De context van het bedrijf is dat het in een overzichtelijke en stabiele omgeving zit. Strategie is binnen een machineorganisatie niet altijd helder. Een strategie binnen een machineorganisatie is meestal vast maar verschillend per tijdperiode door middel van strategische revoluties. Doordat het bedrijf volgens vaste regels (bureaucratie) werkt zijn er vaak ook naast een vaste en prettige structuur ook veel gevaren. Wanneer een bedrijf met een vaste structuur haar strategie wijzigt, zal dat niet altijd even soepel lopen. Het wijzigen van een strategie kan conflicten leiden voor de strategische top.
en jij denkt dat wij dit gaan lezen?!quote:Op maandag 10 september 2007 14:02 schreef Dizer het volgende:
Studeren, wat is het toch leukNet even een stukje geschreven voor een essay:
[..]
Ik lees ook altijd jullie crapquote:Op maandag 10 september 2007 14:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
en jij denkt dat wij dit gaan lezen?!
Zoiets had ik me al wel bedacht.quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
op poëtische wijze een beeld van jou wereld geven?!
De wereld een voetbal
en ik trap
zo hard als ik kan
dat kutding een ander
universum in
zoiets?
jaja schaamteloos gejat van Loesje
Juist níét. Als er iets is wat ik niet ben, dan is het wel zweverig!quote:Op maandag 10 september 2007 13:58 schreef rena het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al jaPast wel bij je
![]()
"Reflectie van perfectie"quote:Op maandag 10 september 2007 13:59 schreef rena het volgende:
[..]
* rena 's beeld van atb als reflectie van perfectie verdwijnt als sneeuw voor de zon.![]()
Ik heb het gelezen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
KOOP GEWOON EEN NIEUW TOETSENBORD!quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dakaniktochhelemaalnigekkerena.
Ik heb het wel gelezen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mintzbergquote:Op maandag 10 september 2007 14:02 schreef Dizer het volgende:
Studeren, wat is het toch leukNet even een stukje geschreven voor een essay:
[..]
Het is van een toetsenbord in een laptop.quote:Op maandag 10 september 2007 14:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
KOOP GEWOON EEN NIEUW TOETSENBORD!![]()
eens uit.quote:"Beschouw de taal als een poëtisch middel tot onderzoek waardoor jij de binnen- en buitenwereld kunt kennen en duiden. Welke wereld ervaar jij, hoe duid jij haar?"
NEEM EEN ABONNEMENT OP TELE2!quote:Op maandag 10 september 2007 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is van een toetsenbord in een laptop.
... vol smiley's!!!quote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets had ik me al wel bedacht.
Ik had de taal als metafoor voor de wereld gebruikt. (Of is het juist net andersom?)
"[...]dan zie ik die [wereld] als een gevarieerde, steeds veranderende, inconsequente, maar toch ook wel mooie wereld."
Heb ik al.quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
NEEM EEN ABONNEMENT OP TELE2!
quote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
In mijn eerste jaar heb ik ook al die organisatiestructuren e.d. moeten leren. Om de jaren erna er nog mee achtervolgd te worden in mijn studie. Mintzberg en al die anderen.... het kon mij niet interesseren.
Mintzberg, Michael Porter, Hofstede, allemaal geleerden die denken dat ze ies hebben gevonden in het leven. Nou ja.. vooal Mintzberg en Porter, met hun typische Amerikaanse uitsprakenquote:Op maandag 10 september 2007 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MintzbergMet zijn bedrijfskundige open deuren
![]()
Hm… “bedrijfskundige open deuren”… is dat niet een pleonasme?
Dan moet je ook niet mekkeren dat je laptop kapot is, voor een gratis ding kun je verwachten dat het prul is!quote:
Ik heb geen laptop van tele2.quote:Op maandag 10 september 2007 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet mekkeren dat je laptop kapot is, voor een gratis ding kun je verwachten dat het prul is!
Zet dat maar in je essay.quote:Op maandag 10 september 2007 14:38 schreef Dizer het volgende:
Ze moeten eens zich meer gaan richten op het MKB en niet op grote topbedrijven. Als ze dat nou eens deden, ontdekten ze dat hun theoriën en theologiën totaal niet van toepassing zijn op het MKB. Maar dat komt omdat deze gasten die 100.000 dollar per conferentie vragen nooit voor een MKB bedrijf werken. En laten we eerlijk zijn, geen enkel student die na zijn studie zal een leidinggevende functie krijgen bij een mega groot bedrijf waarbij hij strategische theoriën nodig zal hebben. Want die bedrijven schrijven hun eigen strategie vanuit een eigen inzicht na jaren lange ervaring. Niet omdat ze Porter en Mintzberg zo goed vinden
Zou je toch eens moeten proberen, grote kans dat bij hun laptop de spatiebalk het wel doet.quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop van tele2.
quote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou je toch eens moeten proberen, grote kans dat bij hun laptop de spatiebalk het wel doet.
Dat heb ik een keer eerder genoemd in een college... toen keek iedereen mij vreemd aan... Ik zit op de uni met 80% van die nerdige studielovers... dit soort uitspraken zijn duivelsquote:
Ik ben drie weken bezig geweest die terug te vinden, maar tevergeefs.quote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond je oude HAANBCOSTFU-avatar leuker, Sven.
Maar je hebt wel gelijk!quote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer eerder genoemd in een college... toen keek iedereen mij vreemd aan... Ik zit op de uni met 80% van die nerdige studielovers... dit soort uitspraken zijn duivels
Apocalypto heb ik nog niet gezien, maar die andere twee zijn echt heel ergquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Dizer het volgende:
Trouwens ik heb voor mijn verjaardag gekregen:
Apocalypto
Shooter
en en en 300!
Dat is bij mij ook gebeurdquote:Op maandag 10 september 2007 16:21 schreef Bupatih het volgende:
Drie weken.Zullen we ook drie weken op zoek gaan naar jou als je vermist bent en het daarna maar opgeven?
Appartement onder je heeft een tuin ofzo...?quote:Op maandag 10 september 2007 16:50 schreef Zhenar het volgende:
Het appartement onder mij is per maand ¤ 100,- duurderEn ik vind al dat ik eigenlijk teveel huur betaal. Dus ik blijf toch maar bij mijn dakterrasje
![]()
Nee, maar waar er bij mij dakterras zit, zit er daar nog meer appartementquote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Appartement onder je heeft een tuin ofzo...?
Is dat zo?quote:
Uhuhquote:
Nu ál bedoel je, ik had het minstens 3 weken gegevenquote:Op maandag 10 september 2007 20:19 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik zie nu pas de subliminal message in Svens avatar!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, toch tofquote:Op maandag 10 september 2007 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu ál bedoel je, ik had het minstens 3 weken gegeven.
Hoe vaak heb je op ESC moeten drukken voor je het goede plaatje zagquote:
Ik zag in een flits "Zhenar" staan en toen bleef ik kijken en zag ik dat het kloptequote:Op maandag 10 september 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je op ESC moeten drukken voor je het goede plaatje zag?
Ik zag ze bij JENSEN!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo, heb jij ze ook eindelijk ontdekt?
Is dat een afkorting voor Whaaazzzuuuppp?? If so, 6 years ago my friend... 6 years ago...quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:12 schreef Tha_Erik het volgende:
WHZ.
zonder haperende spatiebalkquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat nu ook alleen maar zeggen omdat ik een nieuw toetsenbord heb, waar de spatie het wél weer doet..
Oh, ook maar even dan mijn ondertitel veranderen.
... of je gaat door met je leven?!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef Bupatih het volgende:
We herdenken allemaal 11 september 2001.
Dat deed ik 12 september 2001 al.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of je gaat door met je leven?!
ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga maar eens wat weerloze mensen bedriegen met een nepsikje en een pruik op.
quote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
Bupa, ik herinner me een post in FB over songteksten in ShowChat.
Incorrect my friend! Ik zou alles wat crap is lezen. En Around the world behoort niet tot de categorie 'crap'quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I know. Daarom postte ik 'm ook.
En omdat Dizer gisteren zei dat hij alles van ons zou lezen.
Zo had ik 'm wel bedoeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Incorrect my friend! Ik zou alles wat crap is lezen. En Around the world behoort niet tot de categorie 'crap'.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:29 schreef rena het volgende:
Druk hier.
quote:
Hihiquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:47 schreef BVO het volgende:
Bupa, ik herinner me een post in FB over songteksten in ShowChat.
en dat weet Zhenar dan weer....quote:
Ik heb ook maar geleerd over bukkake op Fok! hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dat weet Zhenar dan weer....
ik had er eigenlijjk gewoon overheen gelezen (over de TT dus) en wou nu dat dat zo gebleven was
Nee, echt nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:34 schreef Zhenar het volgende:
BVO, geef eens toe, is Dark1 een kloon van jou?![]()
Hm...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Ik vermoed wel dat charmed_angel haar kent. Ze woont vlakbij haar (nog dichter bij mij, ik weet het) en ze heeft net als charmed een Peri-aversie
.
Hoe kun je daar nou zo zeker van zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Dark1 is geen kloon, geloof me nou maar. Wel een potentiële aanwinst voor IDO denk ik. En voor de survivalgame
.
Dat voel ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou zo zeker van zijn?![]()
Iemand die twee jaar heeft gelurkt komt niet opeens zo agressief binnenvallen, maar is juist voorzichtig. Vind ik![]()
Ja, die plaat ken ik welquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat voel ik. En Zhenar, zo zijn wij hier nu eenmaal. Leer mij m'n regiogenoten kennen
.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar stom met haar grote bek.
Een volkje van roddelnichten dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:00 schreef BVO het volgende:
We zeggen waar het op staat ja, maar dat kan ook tegen anderen.
Sounds like mequote:
Ik kan er ook niets aan doen dat je voortdurend zo'n geil pijpbekkie opzetquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Sounds like me.
Over nichten gesproken... in Amsterdam is dat pas erg. Ja, ik klink heel wereldvreemd vast, maar sinds ik daar nu een tijdje kom, elke keer als ik in zo een tram zit, is er wel weer zo'n homo die me zit te wenken of naast me komt zitten
.
En de complotten met Zhenar, c_a en BVOquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan niet wachten op de survivalgames. Vooral met c_a.
Ik hoop wel dat er wat meer complotten gesmeed gaan worden; het is toffer als er andere complotten zij om te ontmaskerenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En de complotten met Zhenar, c_a en BVO!
Gewoon keihard iemand gaan bashen zolang het nog kanquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:45 schreef babette21 het volgende:
ik zag dat ik dit jaar precies 1 aflevering van Idols kan zien
en misschien nog wat laatste liveshows, maar ja ik weet nu al dat me dat dan niet gaat boeien.
hoe kan ik dan toch m'n stempel op IDO drukken?!?
Eerste post en gelijk Peri dissenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
wijs me de wegquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef Zhenar het volgende:
Gewoon keihard iemand gaan bashen zolang het nog kan![]()
Te beginnen met Dark1![]()
Het Idols topic hier ergens in SHO (wel even ergens tegen het einde van het vorige topic beginnen).quote:
Vanaf Idols 4, deel 2.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het Idols topic hier ergens in SHO (wel even ergens tegen het einde van het vorige topic beginnen).
da's zo'n kutquizquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor That's the Question!
Een beetje suf wel hequote:
Een vriendin van mij heeft daar wel eens aan meegedaan. Die heeft zich ooit voor een legio aan quizzen opgegeven en heeft zo Lingo, That's the Question en dat spel met Beertje van Beers al gehadquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Ik heb me zojuist opgegeven voor That's the Question!
Gewoon je Jan Smit appeal in de strijd gooien en het komt wel goedquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:44 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me erg grappig om mee te maken. Misschien verdien ik er wat leuks mee. Had het al veel eerder willen doen, het lijkt me alleen verschrikkelijk om mezelf op tv terug te moeten zien!!
Truste Dizerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ja godver... nou ben ik te laat thuis en heb ik een heel belangrijk gesprek gemist!! IK HAAT MIJNZELF!!!.
Ok, slaap lekker allemaal![]()
Daar waar de studie zelf het beste is.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
Waar zouden jullie gaan studeren, Antwerpen of Leuven?
Welk gesprek?!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ja godver... nou ben ik te laat thuis en heb ik een heel belangrijk gesprek gemist!! IK HAAT MIJNZELF!!!.
quote:
Antwerpenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
Zo af en toe wel jaquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Dark1 het volgende:
Zhenar is het hier zo gezellig dan?
Antwerpen..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
echt niet, ik zat bij de notarisquote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
En we zitten alweer een uur op het werk
Alvast de IDO sfeer proeven. Taste the rainbowquote:
Eerst een meet, dan pas posten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef babette21 het volgende:
Zhenar, stomme lamlul, loop je weer introducees mee te nemen?!
oh wacht..... ontgroenen!!!!!!!
Ontgroenen?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef babette21 het volgende:
Zhenar, stomme lamlul, loop je weer introducees mee te nemen?!
oh wacht..... ontgroenen!!!!!!!
Heb je slechte ervaringen met je eigen ontgroening?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eerst een meet, dan pas posten.
Nee juist niet, ik post hier toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met je eigen ontgroening? [afbeelding]
Dat is lang niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eerst een meet, dan pas posten.
Dark1 is een chicaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, d'r zit iemand op 'm te geilen hoor....![]()
I know, ik bedoel dat zij op hem loopt te geilenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:30 schreef Zhenar het volgende:
Dark1 is een chica![]()
Maar dat neemt niet weg dat BVO schandelijk achter haar aanloopt. De gedweeë slet![]()
Rellen, baby! Yeah Behave!quote:
Afgezien van "Beautifull Hope"quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
We hebben nooit meer wat van Raffaella gehoord he?
We proberen nu live-contact te zoeken met Beev.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
We hebben nooit meer wat van Raffaella gehoord he?
Hind stond vandaag groots in de Trouwquote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
We proberen nu live-contact te zoeken met Beev.
Kom maar in Beev!![]()
Hey hoe weet je dat ik Spaans ben?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dark1 is een chica![]()
Maar dat neemt niet weg dat BVO schandelijk achter haar aanloopt. De gedweeë slet![]()
Ik geil niet op BVO. Weet nog geen eens hoe hij eruit ziet. Maar hij is de enige mij normaal heeft ontvangen in het Idolsforum. Dus heb tot nu toe wel het meest respect voor hem ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know, ik bedoel dat zij op hem loopt te geilen
... en dat hij zich dat lekker laat aanleunen![]()
Wie?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef PeRi het volgende:
Je bent familie of vrienden van Charmed_Angel?
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef PeRi het volgende:
Wiee?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef PeRi het volgende:
quote:
Sorry hoor, maar als je "normaal ontvangen" wilt worden, dan moet je ook "normaal binnenkomen"quote:Op woensdag 12 september 2007 15:30 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik geil niet op BVO. Weet nog geen eens hoe hij eruit ziet. Maar hij is de enige mij normaal heeft ontvangen in het Idolsforum. Dus heb tot nu toe wel het meest respect voor hem ja.
En je vond Babette géén bitch en Peri wel?!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Babette wat minder... maar haar herken ik nog omdat ik haar zwaarvond
![]()
Jawel, maar dan op een leuke manierquote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je vond Babette géén bitch en Peri wel?!![]()
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je "normaal ontvangen" wilt worden, dan moet je ook "normaal binnenkomen"Je begint zelf meteen met beledigingen te strooien, dan is het toch niet raar dat mensen je met enige argwaan benaderen?
Bovendien riep je meteen dat je zo direct bent, dan zou je het ook moeten waarderen als mensen je (heel direct) zeggen dat jouw gedrag hen niet bevalt.![]()
Kutwijfquote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon. Dat heb ik je gisteren uitgelegd.
Ik ken die hele Charmed_Angel niet. Ja van het forum (meelezen vorig jaar). Maar ook S_S, Sven, Zhenar, Babette (die vond ik ik zwaar tof!) nou Peri dan en die Firefly, Chansadres en C_D Dat waren wel de mensen die het meeste reageerde...
Babette wat minder... maar haar herken ik nog omdat ik haar zwaarvond
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |