ach onwenselijk. Tof is anders, 't is vooral onhandig, maar niet onoverkomelijk...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:49 schreef Zhenar het volgende:
De volgende gevallen zijn volgens mij wel degelijk onwenselijk:
ah kijk, dan zitten we inderdaad op een ander stukje!quote:Jij doet alsof het "toetredingsbarrières" zijn (), maar het zijn dingen die (kunnen) blijven spelen en die het een ontoffe relatie maken
![]()
Maar ik doel eigenlijk met name op persoonlijke eigenschappen die onverenigbaar zijn, wat een relatie onwenselijk maakt.
Nee, maar ze is een soort van "soulmate"quote:
Alsof dat iets nieuws onder de zon isquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik voel me trouwens wel een beetje dramakoninginnerig
Heel verschillend zijn kan soms ook heel vervelend zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, maar ze is een soort van "soulmate". En dat werkt voor geen meter: we denken over alles precies hetzelfde enzo... weet je wel hoe kut dat is?!
![]()
![]()
Dat is dus precies het probleem: de aftrap is al geweest! En het regende, er vielen blessures en rode kaarten en we hebben alle penalties gemistquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik doel op het gaat-dit-überhaupt-tot-iets-leiden, het feit dat de relatie zelf kansloos is blijkt mééstal pas na de aftrap.
nee dan niet meer nee. dan krijg je dat verhaal van die ezel en die steen, en da's sneuquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Dat is dus precies het probleem: de aftrap is al geweest! En het regende, er vielen blessures en rode kaarten en we hebben alle penalties gemistEn nu is de wedstrijd voorbij.
Dan ga je toch niet nog een potje spelen?![]()
Ik vond het ook wel een geslaagde uitwerking van jouw "aftrap"-metafoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dan niet meer nee. dan krijg je dat verhaal van die ezel en die steen, en da's sneu![]()
fantastische post trouwens, hulde!!!!![]()
Tut tut...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof dat iets nieuws onder de zon is![]()
Absoluut. Maar dat hele "op één lijn zitten" wordt echt zwaar overschatquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef rena het volgende:
[..]
Heel verschillend zijn kan soms ook heel vervelend zijn hoor.![]()
Ach, het heeft best zijn leuke kanten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maar Zhenar dit zijn geen leuke onmogelijke liefdes. Je hebt het al geprobeerd. Het is mislukt. En nu knaagt er een rat aan je beenKnagende gevoelens zijn irritant. Tenzij je er wat aan kan doen, maar hier is geen maaltijd van te maken
![]()
Was Erik maar hier.
Ik zou ook wel een shotje Erik willen jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
Was Erik maar hier.
Dat is gewoon slowchat tochquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
[MEN] Quote je voorganger en geef een reactie erop - Deel 2
WTF?!![]()
![]()
Ja, volgens mij ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is gewoon slowchat toch?
Laten we meedoen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook![]()
Zouden ze echt denken dat het een spelletje is?![]()
![]()
![]()
Of ben ik te naïef om dat te hopen![]()
quote:
de herkenbaarheidquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Maarja... het ligt misschien ook aan de persoonlijkheden: sommige persoonlijkheden zijn misschien wel heel compatibel met zichzelf. Mijne is dat op zich ook wel, behalve in relatievorm![]()
zo Sigmund, daar leg je toch maar mooi even de vinger op de zere plekquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
Je hebt het al geprobeerd. Het is mislukt. En nu knaagt er een rat aan je beenKnagende gevoelens zijn irritant.
We deden alsof we het vergeten waren, kneus!quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We deden alsof we het vergeten waren, kneus!![]()
![]()
En dan om 1 minuut voor middernacht opeens keihard een bukkake van felicitaties over hem uitstorten![]()
![]()
Maar nu gaat dat dus niet meer. Bedankt alwaysthebest!
De man uit The Truman Show.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Monica Belluci te... grootEn Paul Giamatti zegt me niets
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F3ZTrGWSLf4
Spinvis
Weet je welke de tofste was? De paradijs-reisquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat is echt het lompste MEN-topic éver!![]()
Zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je welke de tofste was? De paradijs-reis
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:12 schreef babette21 het volgende:
ik word niet goed van mezelf, vandaar het volgende actieplan:
vanavond: zelfleed vergroten middels fles rosé, kettingroken en bijna-suïcidale muziek
morgenmiddag: shoppen!!
morgenavond: dansen, dansen en nog eens dansen in A'dam (oh én rosé, en een scharrel)
zondag: slapen
met het kortetermijn doel: zelfdestructie
en het lange termijndoel*: einde Herfstblues 2007
*streefdatum: a.s. maandag
wie doet er mee?!
da's m'n vak he! (dat van die boel woorden dus, niet van die bilquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:38 schreef Zhenar het volgende:Wat een boel woorden om te zeggen dat je dit weekend keihard van bil gaat.
loop je nou mijn danstalent (wat ik niet heb, maar goed) of dansen in niet danswaardig-A'dam belachelijk te maken?quote:Maar tof dat je gaat [afbeelding]dansen[afbeelding] in Amsterdam.
ook leuk! hoe oud wordt je broertje?quote:Ik ga morgen naar Utreg en zondag mijn broertjes verjaardag vieren. Leuk genoeg om de herfstblues te verjagen, als ik die zou hebben![]()
Nee, ik suggereerde dat je dansen als metafoor voor iets vunzigers gebruiktequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
loop je nou mijn danstalent (wat ik niet heb, maar goed) of dansen in niet danswaardig-A'dam belachelijk te maken?![]()
23quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
ook leuk! hoe oud wordt je broertje?
Neequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh, zal ik voor m'n vertrek de 30.000 halen?!!?
ja niet dus he! dat valt me nou weer 'n beetje van je tegen... *zucht*quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik suggereerde dat je dansen als metafoor voor iets vunzigers gebruikte![]()
schattig. maar moet ie dat niet op za.avond vieren dan!?quote:23![]()
hoi hoi!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd Dizzle!
En de rest: hoi en groetjes uit Italie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |