Ja, jij bent niet roodquote:Op donderdag 6 september 2007 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan was ik tenminste toch nog redelijk wat jaartjes mijn tijd vooruit![]()
En nu ben ik nog maar net passé [afbeelding]
Echt niet?quote:
Ik vertel het je in de trein naar DHquote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Maar ik weet niet eens wat het precies isMisschien als ik mijn best doe, dat ik dan rood kan zijn?!
![]()
Tof, ik doe mijn rode boxer aanquote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertel het je in de trein naar DH
Je sig!quote:
Die heb ik zowat al een week... al dan niet langerquote:
Ja, maar ik keek nu pas waar 'ie naartoe linktequote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik zowat al een week... al dan niet langer
Nou vooruitquote:Op donderdag 6 september 2007 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik keek nu pas waar 'ie naartoe linkte![]()
Ik ook zo dadelijkquote:
Oeh, ik kan daar goed misbruik van maken....quote:Op donderdag 6 september 2007 00:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ook zo dadelijk![]()
Ik ben een beetje dronken![]()
You found my only weakness: alcohol!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh, ik kan daar goed misbruik van maken....
Kom eens naar bed jij.
Wat hij zegtquote:
Ja he?quote:
Die is ziek! Niets ernstig.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:23 schreef rena het volgende:
Waar is Bupa?
Wat zielig.quote:
* Babette draait The Turtles - Happy togetherquote:Op donderdag 6 september 2007 17:23 schreef Dizer het volgende:
Dizer draait John Farnham - You're The Voice
Wat een heerlijk meeschreeuw nummer is dit
na deze post wel ja!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Oh, je gaat er opeens van uit dat het in DH is!![]()
![]()
![]()
Boeit mij echt niet, dat is een paar minuten extra treinen namelijk voor mij, Dizzle en GH.
ach man, als ik eenmaal zit en er staat rosé op tafel ben ik echt niet in 'n uurtje weg hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 23:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
He maar Babsie, we (ik) gaan niet helemaal naar Den Haag als jij alleen maar effe langsraast op je driewieler.
Ik heb laatst in het topic over volgens mij de zus van Antje Monteiro gezegd dat ik bést kan begrijpen dat mensen aangeslagen zijn door de dood van een BN'er. Maar wat ik dan minder/niet snap is dat ze ook op zo'n manier gaan stilstaan bij de dood van een voor hen onbekend familielid van zo'n BN'er. En dáár gaat mijn parodie-topic nou over.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:56 schreef Zhenar het volgende:
Schilder buurman van broer van Henk Leeuwis overleden
Overigens vind ik dat je mij met dit topic stiekem met terugwerkende kracht gelijk geeft met betrekking tot een discussie die we tijden eerder hebben gehad over verdriet voelen om BN'ers die dood gaan![]()
Dus bedankt![]()
Ik ben altijd bij je, rena, dat weet je toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:23 schreef rena het volgende:
Waar is Bupa?
Of je kunt gaan lezen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:24 schreef Dizer het volgende:
Woooooooei!!! Mijn etentje gaat niet door, dus ik ga lekker zo een New York pizza bestellen en heeeeerlijk Friends kijken,
Lekker vrolijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette draait The Turtles - Happy together
ouwe zooi
Niet dusquote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef Zhenar het volgende:
Giechel_Ho en Erik: hoe laat staan jullie vanmiddag op Utrecht Centraal voor een snelle grouphug? En waar? Meeting Point is zo cliché he![]()
Jij houdt graag een slag om de arm merk ikquote:Op donderdag 6 september 2007 17:52 schreef babette21 het volgende:
ach man, als ik eenmaal zit en er staat rosé op tafel ben ik echt niet in 'n uurtje weg hoor
maar als 't moet kán 't, en da's wel prettig
Ja, volgende keerquote:Op donderdag 6 september 2007 21:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Niet dus
Je had kunnen bellen, lul
Aventura heeft nooit van Haaibaaike gehoord, denk ikquote:Op donderdag 6 september 2007 18:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord, Zhenar? Lees de TT anders nog even goed na.
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij houdt graag een slag om de arm merk ik
Plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Aventura heeft nooit van Haaibaaike gehoord, denk ik![]()
Oh ik had dat nog niet gelezen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Aventura heeft nooit van Haaibaaike gehoord, denk ik![]()
Yeah right!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh ik had dat nog niet gelezen.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord, Zhenar?
![]()
Dat was geen sarcasme, dat was een groffe leugen!quote:
Dude... Who fucking cares about Clive Owen? Het is Monica Bellucciquote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef Zhenar het volgende:
Shoot 'em up lijkt me wel een vette film. Lekker hersenloos schietgeweld en Clive Owen is wel aangenaam![]()
Ik vind Monica Belluci te... grootquote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... Who fucking cares about Clive Owen? Het is Monica Belluccien Paul Giamatti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |