17 a 18 uur ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Oeh 18:00 speed-meet
OkeEn hoe laat spreken we af? Dizer moest werken (en studeren
) en was pas na zessen beschikbaar.
Uit de GTST en met name Buffy topics natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
Hoezo kende Dizer Zhenar voor ShowChat?
Nee, Sven is tofquote:
Been there, done himquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met hem meeten![]()
Zhenar, gaan we weer samen met de treinquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
17 a 18 uur ofzo![]()
Babs kan ook wel eerder geloof ik![]()
Maar ik dacht dat jij kotste op meets openlijk op het forum plannen!![]()
Maar niet zo druk dat je niet ondertussen kan FOK!ken?quote:
Zonder dat overleef ik het nietquote:Op woensdag 5 september 2007 11:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar niet zo druk dat je niet ondertussen kan FOK!ken?
Ja leukquote:Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar, gaan we weer samen met de trein?
Ik kan wel eerder weg hoor.
Kunnen we weer onze roddeluurtje houden over iedereen uit SCquote:
Word de werkdruk niet alleen maar hoger op deze manierquote:
Welnee...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef rena het volgende:
[..]
Word de werkdruk niet alleen maar hoger op deze manier?
Dizer![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
We lijken allebei wel een stel wijven![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geeft nietDat zal wel tijdens een van je hallicunerende periodes geweest zijn, waarin je niet wist wat echt was en wat niet
![]()
ik twijfel eerlijk gezegd nog 'n beetjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
17 a 18 uur ofzo![]()
Babs kan ook wel eerder geloof ik![]()
Het was tofquote:
Maar je ziet mij dan 2x zoveelquote:Op woensdag 5 september 2007 15:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel eerlijk gezegd nog 'n beetje
niet dat ik niet wil afspreken, maar vindt 't toch wat suf om twee weken na elkaar af te spreken, terwijl ik superdruk ben om het moment. heb 'm wel in mijn agenda staan, maar ben er nog niet helemaal uit...
quote:Op woensdag 5 september 2007 15:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel eerlijk gezegd nog 'n beetje
niet dat ik niet wil afspreken, maar vindt 't toch wat suf om twee weken na elkaar af te spreken, terwijl ik superdruk ben om het moment. heb 'm wel in mijn agenda staan, maar ben er nog niet helemaal uit...
nee hoor, al zou het wel helpen. maar ik durf jullie serieus niet te vragen 2 weken na elkaar naar DH te komenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
!!!
Of is dit een sluwe move om in Den Haag af te spreken?!![]()
Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, al zou het wel helpen. maar ik durf jullie serieus niet te vragen 2 weken na elkaar naar DH te komen
quote:
WTF even een uurtje... hou er rekening mee dat het dus eten + zuipen wordtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]voordeel voor mij zou zijn dat ik, als 't zo uitkomt, ook 'even een uurtje' langs kan komen, op 't fietsie.
ik had er zelf trouwens nog niet eens aan gedacht... hoe dom![]()
ik haak wel aan bij 't zuipen, de etentjes beginnen m'n strot uit te komenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef Dizer het volgende:
WTF even een uurtje... hou er rekening mee dat het dus eten + zuipen wordt!
Oh, je gaat er opeens van uit dat het in DH is!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik haak wel aan bij 't zuipen, de etentjes beginnen m'n strot uit te komen
Echt welquote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef Zhenar het volgende:
Damn, ik dig die twee nieuwe Britney nummers echt zwaar![]()
Die is idd erg vetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben er helemaal weg van
. Vooral de remix
.
Dada_Ho bestaat niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, je gaat er opeens van uit dat het in DH is!![]()
![]()
![]()
Boeit mij echt niet, dat is een paar minuten extra treinen namelijk voor mij, Dizzle en DH.
Waarom rijden we alledrie eigenlijk geen auto? [afbeelding]
Maar hoe gaaf zou het zijn als hij wel zou bestaanquote:
OMG, damn...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Buup zijn topic gelezen over die man.
Natuurlijk is het vreselijk erg dat ie dood is.
quote:
Damn, dat is zó 2007quote:Seksualiteit: Rood!
Tssk..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Damn, dat is zó 2007![]()
Ik wil je. Nu.![]()
Dan was ik tenminste toch nog redelijk wat jaartjes mijn tijd vooruitquote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk..
Straight is zooo voor 2002
Gay is zoooo 2002-2006
Bi is zooo 2006-2007
Rood is helemaal 2007 - heden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |