Terwijl babette, (wijlen) Airelle en ik je dat toch meerdere malen hebben geprobeerd duidelijk te maken.quote:
Dat is ook zo, kneusquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond er altijd zo'n homo-imago rond hangen.
Het zou me ook niks verbazen als er nu met een dikke roze stift 'HOMO' op je voorhoofd staatquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:16 schreef BVO het volgende:
Ik vond er altijd zo'n homo-imago rond hangen.
Daarom kunnen ook alleen échte mannen het drinken zonder homo gevonden te wordenquote:
feliquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:53 schreef Bupatih het volgende:
Ochtendfipo.
Da's ook waarquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom kunnen ook alleen échte mannen het drinken zonder homo gevonden te worden.
Heb je die versie ook op mp3?!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
I'm So Excited - Pointer Sisters / Ik die meebrul
homo+1quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
I'm So Excited - Pointer Sisters / Ik die meebrul
Ain't no mountain high enough - Marvin Gaye & Tammi Terrell/Diana Rossquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Weten jullie nog een paar makkelijk meezingbare duetten, waarvan iedereen de muziek wel kent? Ik heb een goed duet nodig om een liedje op te maken voor een feest. Maar ik kan echt bijna nergens op komen, behalve dan de duetten uit Grease!![]()
Dat was woensdag hč.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik Erik!!! Stond je vanmorgen op perron vijf voor de trein van 8 uur?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef ukga het volgende:
Volgens mij wou zijn management hem; jump off a roef, noemen. Maar dat vonden ze toch te grof
Die is tofquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:42 schreef Svensational het volgende:
Ook een leuk duet, Zhen: http://www.youtube.com/watch?v=vMnAee3X0JA
Perfecte inspiratiebron!quote:
Veel van Ramses Shaffy en Liesbeth List.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Weten jullie nog een paar makkelijk meezingbare duetten, waarvan iedereen de muziek wel kent? Ik heb een goed duet nodig om een liedje op te maken voor een feest. Maar ik kan echt bijna nergens op komen, behalve dan de duetten uit Grease!![]()
28 september ga ik naar hem toequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:41 schreef babette21 het volgende:
Finkers
B:quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:41 schreef babette21 het volgende:
Finkers en Kaandorp hebben toch zo'n leuk duet om mee aan de haal te gaan?!
Waarom vroeg je laatst nou waar ik was?quote:
Ik heb je kaart niet verstuurdquote:
Mooi, staan we gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je kaart niet verstuurd.
Meat loaf heeft er wel een paar, waaronder het eerder genoemde Paradise. Daarnaast zijn er nog wel wat van films zoals Dirty dancing (time of your life) en Disney tekenfilms (beauty and the beast, whole new world,...). Een van m'n favo's van dit moment is (helaas) iets minder bekend; summer wine. Naast de reeds genoemde (buitenlandse) artiesten, zullen er toch ook wel wat duetten van Nederlandse bodem zijn, zoals Een wereld zonder jou (meen Marco en Trijntje).quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
Dat vind ik een hele goede!quote:
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleënquote:Op zondag 9 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede!![]()
Maar ik kan dus nooit op Nederlandse duetten komen... afgezien van Lopen over Water. Weet je er nog meer zoals deze?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_Uquote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleën![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Als ik geen titel of artiest weet, valt er toch ook niets te googlen?!quote:Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Luie schijtdonder, ga zelf eens googleën![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:But the well-hidden secret of this show was that it called itself Friends, and was really about family.
Ik krijg bijna tranen in m'n ogen.quote:
Ik weet ook niet waarom ik dat postquote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg bijna tranen in m'n ogen.
Maar ze zijn allemaal zo hecht dat het net familie isquote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't eigenlijk nogal typisch Amerikaans, geblaat over familie enzo...
what the fuck, op de Gellars na zat er geen familie in, en deden ze 't zo'n beetje allemaal met elkaar
quote:Op zondag 9 september 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch ook een homo.
quote:
Nou, jippiekajee.quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef Svensational het volgende:
Nou Fir3, het lijkt erop dat je je broek vast los kan gaan knopen!
Juist wel dan toch?quote:
Ouch.quote:
Geweldige redding.quote:Op zondag 9 september 2007 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhm ja, da's codetaal: eat-her (als in, pak maar een ander)...![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch ook een homo.
OMGquote:
Maar... ShowChat dan?!quote:
Hoorde daarstraks nog een leuke ouwere; ik wou dat ik jou was van Veldhuis & Kemper (melig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=MlYbOAMVJUs&mode=related&search= )quote:Op zondag 9 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede!![]()
Maar ik kan dus nooit op Nederlandse duetten komen... afgezien van Lopen over Water. Weet je er nog meer zoals deze?![]()
Ik zo ookquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, al drie posts vandaag... en allemaal even nietszeggend!![]()
Make that fourquote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, al drie posts vandaag... en allemaal even nietszeggend!![]()
Goed he? Yaaay zaterdag komen Re en MB terugquote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Make that four![]()
No wait... five![]()
[edit]Met die twee van Dizer zijn het er al zeven!![]()
Ja, met hunquote:Op maandag 10 september 2007 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he? Yaaay zaterdag komen Re en MB terug
Zullen wij saampjes stiekem naar new york gaan en dan als we terugkomen hun zwaar pesten?quote:Op maandag 10 september 2007 10:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, met hungebruinde huid
en met
vermakelijke vakantieverhalen
en natuurlijk een bootlading aan
artistiek verantwoorde vakantiekiekjes
!!!!!!
Ik haat ze!!!![]()
Of daar gaan wonen en elke week een kotssmiley mailenquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes stiekem naar new york gaan en dan als we terugkomen hun zwaar pesten?.
Ik vind het meestal ook tergend, al is het wel afhankelijk van de persoon... Sommige mensen laten je gewoon snel door de foto's heenbladeren en vertellen alleen wat bij foto's die een leuk verhaal hebbenquote:Op maandag 10 september 2007 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat haat ik na de vakantie. De vakantiefoto's van anderen bekijken
Echt, het kan me echt geen bal schelen welk pittoresk kerkje daar op die prachtige heuvel stond!
quote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
De wii-icons kunnen eindelijk weer weg!
Die laatsten zijn vreselijk! Vaak hebben ze ook honderden foto'squote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook tergend, al is het wel afhankelijk van de persoon... Sommige mensen laten je gewoon snel door de foto's heenbladeren en vertellen alleen wat bij foto's die een leuk verhaal hebben![]()
Maar anderen houden de foto's zelf vast (zodat je er niet snel doorheen kunt) en staan echt bij elk kiekje even stil met anekdotes van schrikbarende saaiheid![]()
![]()
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!quote:Op maandag 10 september 2007 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die laatsten zijn vreselijk! Vaak hebben ze ook honderden foto's
Ik kom ZA-wijn met je drinken, is dat ook goed?quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!![]()
![]()
da's altijd goed natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom ZA-wijn met je drinken, is dat ook goed?
Blijft eigenlijk best een leuk liedje.quote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hoorde daarstraks nog een leuke ouwere; ik wou dat ik jou was van Veldhuis & Kemper
Werd tijdquote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef Svensational het volgende:
De wii-icons kunnen eindelijk weer weg!
Bupa heeft 'm nog steedsquote:
Bupa is een beetje langzaam van begrip. We vergeven het hem. Hij is speciaalquote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa heeft 'm nog steeds.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
Print je ze wel uit op dia's? Kun je een dia-avond houden.quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie komen straks toch wel mijn ZA-foto's kijken?!![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Moet er nog een beetje inkomen.![]()
uitprinten op dia's?! da's technisch gezien niet mogelijjk, volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 12:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Print je ze wel uit op dia's? Kun je een dia-avond houden.
Weet ik veel hoe dia's worden gemaakt. Die zal en diamaker toch wel gewoon op dia's moeten printen ofzo?quote:Op maandag 10 september 2007 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitprinten op dia's?! da's technisch gezien niet mogelijjk, volgens mij
Als ik een keer niet in slaap kan vallen kom ik graag kijken.quote:maar als jij een 8 uur durende slideshow wil, kan dat natuurlijk best geregeld worden
Fix it.quote:Op maandag 10 september 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Stomme kapotte spatiebalk. [afbeelding]
Duh, als ik het niet merk.. wat danquote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hé, iemand heeft het opgemerkt.
Ik vind 'm mooi.quote:Op maandag 10 september 2007 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |