Truste Dizerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ja godver... nou ben ik te laat thuis en heb ik een heel belangrijk gesprek gemist!! IK HAAT MIJNZELF!!!.
Ok, slaap lekker allemaal![]()
Daar waar de studie zelf het beste is.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
Waar zouden jullie gaan studeren, Antwerpen of Leuven?
Welk gesprek?!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ja godver... nou ben ik te laat thuis en heb ik een heel belangrijk gesprek gemist!! IK HAAT MIJNZELF!!!.
quote:
Antwerpenquote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
Zo af en toe wel jaquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef Dark1 het volgende:
Zhenar is het hier zo gezellig dan?
Antwerpen..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:07 schreef Paltos het volgende:
echt niet, ik zat bij de notarisquote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
En we zitten alweer een uur op het werk
Alvast de IDO sfeer proeven. Taste the rainbowquote:
Eerst een meet, dan pas posten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef babette21 het volgende:
Zhenar, stomme lamlul, loop je weer introducees mee te nemen?!
oh wacht..... ontgroenen!!!!!!!
Ontgroenen?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:17 schreef babette21 het volgende:
Zhenar, stomme lamlul, loop je weer introducees mee te nemen?!
oh wacht..... ontgroenen!!!!!!!
Heb je slechte ervaringen met je eigen ontgroening?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eerst een meet, dan pas posten.
Nee juist niet, ik post hier toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb je slechte ervaringen met je eigen ontgroening? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |