Volgens mij zijn we min of meer collega's, en getuige dat we allebij de hele dag op fok zitten, uhm..quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:02 schreef Floripas het volgende:
Natuurlijk. We hebben niet allemáál de attentiespanne van een mug met knokkelkoorts.
Ja het spijt me. Als ik klaar ben met werken zal ik mezelf kastijden met bierdrinken en blote borsten kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:05 schreef boyv het volgende:
wat een intellectuele opmerking
Kunnen we net zo goed metéén neuken, ja. Laten we over natuurlijke selectie vooral rationeel blijven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we min of meer collega's, en getuige dat we allebij de hele dag op fok zitten, uhm..
[..]
Vergeet niet een halve octaaf onder je register een voetballied ten gehore te brengen. Heuj heuj heuj heuj heuj!!!!quote:Ja het spijt me. Als ik klaar ben met werken zal ik mezelf kastijden met bierdrinken en blote borsten kijken.
Daar zijn toch drugs voor?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:40 schreef DennisMoore het volgende:
Maar stel dat je zou kunnen vergeten dat je jezelf voor de gek houdt...
In de hemel zit straks ook iedereen zwaar onder de drugs, vermoed ik, spychedelische pill'n (uitspreken zoals Kamiel Kafka dat doet). Anders houdt niemand het er een eeuwigheid uit, harpjes enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daar zijn toch drugs voor?
So much for natuurlijke selectie huh?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:23 schreef Floripas het volgende:
Dat zag ik, maar ik hield me in, zoals het een kuise vrouw betaamt.
Nee - sommigen van ons kunnen toch zeker wel twee paragrafen lezen zonder... oooeh! tieten in de header...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk. We hebben niet allemáál de attentiespanne van een mug met knokkelkoorts.
Schei uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
So much for natuurlijke selectie huh?
Oh men, we zitten het eerste interessante levensbeschouwing topic sinds jaren (toegegeven, dat komt vooral door mijn post) te verbaggeren. Houd op schij uit.
Atheïsme zegt niks over leven na de dood. FYI: er zijn in Nederland meer mensen die in reïncarnatie geloven dan dat e rmoslims zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij zijn/haar standpunt niet helemaal begrijpt. Er wordt gedoeld op het nut na de dood. Volgens het atheïsme is dat nut er niet.
WHOEAH!! Een tsunami van reïncarnering!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Atheïsme zegt niks over leven na de dood. FYI: er zijn in Nederland meer mensen die in reïncarnatie geloven dan dat e rmoslims zijn.
Yep.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHOEAH!! Een tsunami van reïncarnering!![]()
![]()
Er zijn 6% moslims.quote:“Geloof in de hemel komt het vaakst voor (eenvijfde van alle Nederlanders), gevolgd door het voortbestaan van geest of ziel en het weerzien van familie en dierbaren (beide door iets meer dan 10% van de Nederlanders)”, aldus het KASKI. Andere beelden zoals reïncarnatie (8%) en het voortleven in de herinnering (5%) werden minder vaak genoemd.
Maareh, TS... wat let je? Als die 'stroming' al niet bestaat, dan begin je 'm toch zelf?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:56 schreef xprotagonistx het volgende:
Veel liever zou ik oprecht ergens in geloven, bijvoorbeeld een liberale vriendelijke stroming van het Christendom, die alle foute dingen (steniging, verkrachting, ..) in de Bijbel in het juiste tijdsperspectief plaatst
Sjeuzusquote:
TSquote:Ik vroeg me af of er nog een reactie van de OP kwam?
Geeft niet, mijn grammaticagenen zijn dominant, dat fokken we er wel even uit.quote:
Omdat het troost biedt en het leven dan zin heeft. Ik moet hier niet teveel over nadenken, want dan ben ik zo geneigd mezelf van kant te maken. Het idee dat we geboren worden en zoveel werk verzetten hier op aarde, alleen maar om weer dood te gaan en vergeten te wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Waaorm zou je willen geloven, als je weet dat je jezelf dan voor de gek houdt?
Zorg ervoor dat je niet vergeten wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Omdat het troost biedt en het leven dan zin heeft. Ik moet hier niet teveel over nadenken, want dan ben ik zo geneigd mezelf van kant te maken. Het idee dat we geboren worden en zoveel werk verzetten hier op aarde, alleen maar om weer dood te gaan en vergeten te worden.
Wil jij geen kinderen? Een boek schrijven?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het troost biedt en het leven dan zin heeft. Ik moet hier niet teveel over nadenken, want dan ben ik zo geneigd mezelf van kant te maken. Het idee dat we geboren worden en zoveel werk verzetten hier op aarde, alleen maar om weer dood te gaan en vergeten te worden.
En daarom moet je trouwens niet vergeten zo nu en dan bier te zuipen, naar blote tieten te staren en een clublied te lallen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Het idee dat we geboren worden en zoveel werk verzetten hier op aarde, alleen maar om weer dood te gaan en vergeten te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |