dat is idd een deelquote:Op donderdag 6 september 2007 13:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alweer verandert en gaat Lieke alleen maar op het eind op de catwalk, lijkt me geen echte terror?
Bingoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.
En nu allemaal klappen voor Daisy, owkeeee???!!!"
Denk ik dan.
Dat stond op de plasma.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft het door de sukkel. INFRA-ROOD.![]()
![]()
![]()
Jah waarom vroeg ik mij af... Snap sowieso niet dat je zoiets doet, dan heb je een helemaal witte buik en een bruin lichaamquote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Kinga het volgende:
Check Nadia nou weer, met haar handdoekje op haar 3 navels.
Als ze helemaal sadistisch zijn dan verbieden ze hem nog een keer te gaan.quote:
enneeeh, haar favorieten hier in de kooi zijn eeuu ik en Brian owkeequote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.
En nu allemaal klappen voor Daisy, owkeeee???!!!"
Denk ik dan.
Fok is zo traag.quote:
Ze hebben eerst gewacht tot hij klaar was en dan pas op de Plasma zetten je heb onder de Infa-rood gelegen.quote:
nu begrijp ik waarom hij nog bij z'n pappa en zusje woondequote:Op donderdag 6 september 2007 13:13 schreef pullup het volgende:
Dennis heeft door dat hij onder de infraroodlamp heeft gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Nu begint het echte drama pas, de 2 lampjes moeten de echte zonnebank aanzetten....
halfgaar?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef SiRojK het volgende:
Nix is trouwens helemaal rood/roze boven zijn ogen.. Wat was dat ook al weer? Veel te veel stress? Bijna overspannen?
Ze hadden eerst dat knopje met een zonnetje ingedrukt en nu dat met twee zonnetjes dus nu zal het wel lukkenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:24 schreef DrsH het volgende:
Normaal ligt Nadia zo in de Etalage van haar peeskamertje.
Hij kan nu ook niet meer op zonnebank, dan zou die eerst af moeten koelenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.![]()
![]()
Vandaar dat ze het rode licht heel normaal vind jaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:24 schreef DrsH het volgende:
Normaal ligt Nadia zo in de Etalage van haar peeskamertje.
Huub zal ook best wel bang zijn..... dat die misschien de uitzending niet mag zienquote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Dennix kreeg Huub een angstige blik in zijn ogen toen hij hoorde dat Dennix en Jaap naar Jensen gaan.
Sure Dennix, hij is als de dood voor je.![]()
Dat heeft ze van Brian overgenomen, die beweert al wekenlang stellig dat het een kafta is. Die muts van de bikini's corrigeerde hem ook niet even ofzo...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef riri het volgende:
Kaftan Amanda Kaftan en geen Kafta!
Of kafka, 1 pot nat voor haar.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft ze van Brian overgenomen, die beweert al wekenlang stellig dat het een kafta is. Die muts van de bikini's corrigeerde hem ook niet even ofzo...
dennix heeft het wel heel veel over angstquote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Dennix kreeg Huub een angstige blik in zijn ogen toen hij hoorde dat Dennix en Jaap naar Jensen gaan.
Sure Dennix, hij is als de dood voor je.![]()
é, wat leukquote:Op donderdag 6 september 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
Er is ook een forum bij Jensen met een topic over Nadia, nix en Jaap...
http://interactief.rtl.nl/forum/Jensen/?pagenr=9999&parent_was_topic=1&rootpg=0&msg=1334865&rootmsg=329039#1334901
Volbaggeren maar.
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het rode licht heel normaal vind ja![]()
Zo is het net Michael Jacksonquote:
Ik vind dat ook super irritant,moet je elke keer naar pc rennen om op mute te gooien.Het mooiste is dat ze zelf denkt dat ze een prachtige stem heeft en talent voor zingenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:35 schreef ruby het volgende:
Amanda hoeft helemaal niet te zingen van mij. Het klinkt nergens naar met dat nassale stemgeluid van 'r.
In DGK gebruiken ze zwaarder geschut. Daar trekken ze een la uit een kast om mee te gooien. (Die la heeft de Febo onder het vloerkleed geveegd.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren wie er in DGK was mishandeld met chips...er kan aangifte worden gedaan![]()
http://www.nieuwnieuws.nl(...)met_zakje_chips.html
Jaap gooide Brian een zak chips naar zijn hoofd de eerste keer dat hij door het lint gingquote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren wie er in DGK was mishandeld met chips...er kan aangifte worden gedaan![]()
Tijd geleden ,Brian gooide chips naar Jaap.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vloerkleed moet inmiddels net zo hoog zijn als de Mount Everest.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In DGK gebruiken ze zwaarder geschut. Daar trekken ze een la uit een kast om mee te gooien. (Die la heeft de Febo onder het vloerkleed geveegd.)
Ze vroeg of ze morgen een extra bikini in haar maat wou meenemen voor Lieke zelfquote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Hoorde iemand wat Lieke besprak met Samira aan de foon?
Lieke vroeg of Samira een extra bikini wilde meenemen omdat ze een plannetje heeft voor morgen. Samira zei ik wil niet dat het verpest gaat worden hoor. Lieke garandeerde dat het niet gaat gebeuren. Samira neemt een bikini mee, maar werkt verder nergens aan mee.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat morgen ook mee lopen in een bikini meer wou Lieke er niet over zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DB, kun je erbij vertelen wie Lieke belde ? Waarover ?
Vergeet ook niet dat Huub met een oorbel heeft gegooid.Dat is echt gevaarlijk vandaar dat Brian hem heeft vastgehouden.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In DGK gebruiken ze zwaarder geschut. Daar trekken ze een la uit een kast om mee te gooien. (Die la heeft de Febo onder het vloerkleed geveegd.)
Lieke wil graag een bikini om ook mee te doen en ze beloofde Samira dat het niet uit de hand zal lopen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ja die oorbel was idd wel de druppel........ een la.. nou... lekker boeije........ maar een oorbel, crimineel das echt heftig geschut...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Huub met een oorbel heeft gegooid.Dat is echt gevaarlijk vandaar dat Brian hem heeft vastgehouden.
Vandaar dat het hem ook 490 cp heeft gekost en Amanda maar 30quote:Op donderdag 6 september 2007 13:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ja die oorbel was idd wel de druppel........ een la.. nou... lekker boeije........ maar een oorbel, crimineel das echt heftig geschut...
Hij is de nieuwe Messias, vandaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:59 schreef ruby het volgende:
Jezus, waarom dat lijkenhoofd van Brian zo prominent in beeld?
Oh, is ook zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe Messias, vandaar.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe Messias, vandaar.![]()
Hij schijt peulenquote:
Brian door Jaapquote:Op donderdag 6 september 2007 13:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub doet normaal tegen Jaap en als er niemand bij is doet Jaap normaal tegen Huub.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef blomst het volgende:
Doet Jaap weer normaal tegen Huub?
Kun je nagaan, gisteren heeft ze nog nieuwe extensions gekregen van DOB.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef AnTjUh het volgende:
wat ziet dat haar van amanda eruit zeg
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
Huub had even een gesprek met Jaap over iets van achter?
Ik hoorde dat Jaap zei over de oudmiljonairs die pakken we met z'n tweeen toch makkelijk op dit of dat...die maken we gewoon af,dat kunnen we
ik weet niet waar het gesprek over gaat maar blijkbaar heeft huub dus iets gehoord over wanneer het programma afloopt of zo?
Jaap heeft het er al over dat het bllijkbaar niet meer om wegwerken gaat van miljonairs en dat ze het beter gezellig kunnen maken
????????????????????
Ik wil geen einde van DGK.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.
ja...via huub denk ik net want die had een gesprek achter gehad denk ik en hij heeft jaap een aantal dingen daaruit verteld of zoquote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.
waarschijnlijk het laatstequote:Op donderdag 6 september 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zag op de vorige pagina plaatjes van Nadia met een maskertje op... en een hele voorraad make-up...
Mijn vraag: had ze wel eerst haar 7 basis-lagen foundation enzo verwijderd of heeft ze het masker er gewoon maar overheen gesmeerd??
Ze heeft alles eerst verwijderd, nu gaat ze weer verder make-uppen terwijl er een vigagiste aanwezig is bij Jensen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zag op de vorige pagina plaatjes van Nadia met een maskertje op... en een hele voorraad make-up...
Mijn vraag: had ze wel eerst haar 7 basis-lagen foundation enzo verwijderd of heeft ze het masker er gewoon maar overheen gesmeerd??
Dat word dan twee en een halve maand geen streams voor mijquote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al vanuit... vandaar mijn vraagquote:
Kee, thnx... valt me dan nog meequote:Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft alles eerst verwijderd, nu gaat ze weer verder make-uppen terwijl er een vigagiste aanwezig is bij Jensen.
Moeten we allemaal effe stemmen bij de avro.als de kooi de ring wint kunnen ze niet stoppen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wil geen einde van DGK.![]()
Hopelijk hebben we snel weer wat anders waarin we kunnen COSsen.![]()
Wanneer kan ik stemmen?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal effe stemmen bij de avro.als de kooi de ring wint kunnen ze niet stoppen.
Morgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Kinga het volgende:
Wordt het vandaag uitgezonden van Jensen met hun?
Idd, als het een beetje meezit ziet het er echt niet uit....quote:Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Wat zal die rode jurk van Naad vloeken bij de rode bank van Jensen![]()
![]()
Ow jaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap gooide Brian een zak chips naar zijn hoofd de eerste keer dat hij door het lint ging![]()
Had hij maar moeten luisteren.Lig in een deuk als hij nu gaat omslaan.dan blijft er echt niks meer van Dennis over.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef riri het volgende:
Jaap is pissig...die ziet de bui al hangen...heeft ineens door dat hij met Dennix de verkeerde weg is ingeslagen
Heeeeeeeeeerlijk, ik genietquote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef riri het volgende:
Jaap is pissig...die ziet de bui al hangen...heeft ineens door dat hij met Dennix de verkeerde weg is ingeslagen
En sex hebben met Nadia kan wel gewoon zonder dat ie over zijn nek gaatquote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef blomst het volgende:
Dennix lijkt behoorlijk zenuwachtig voor jensen.
Daarom ook misselijk denk ik.
Dan zal hij wel heel prijzig zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
Amanda laat het prijskaartje maar gewoon aan haar "riem" zitten??![]()
Je gaat toch niet serieus op DGK stemmen als beste programma???quote:Op donderdag 6 september 2007 14:31 schreef STAP01 het volgende:
http://ring2007.televizierring.nl/stem.php?programma=100
Kan iemand deze link ook plaatsen bij Nowlife en VOL?![]()
Damn, moet je je weer helemaal registreren. Naja, dat kan later wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nu,ik heb het al gedaan.Ja je moet toch wat![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oeps charmant, d'r kipfilet ontsnapt bijna![]()
Waarom niet.Vind het wel jammer als het verdwijnt.Want een nieuwe BB zal er ook wel niet inzitten.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus op DGK stemmen als beste programma???
Het programmanummer is overigens wel typerend.... # 100... het schijthuis dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |