dat is idd een deelquote:Op donderdag 6 september 2007 13:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alweer verandert en gaat Lieke alleen maar op het eind op de catwalk, lijkt me geen echte terror?

Bingoquote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.
En nu allemaal klappen voor Daisy, owkeeee???!!!"
Denk ik dan.

Dat stond op de plasma.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft het door de sukkel. INFRA-ROOD.![]()
![]()
![]()

Jah waarom vroeg ik mij af... Snap sowieso niet dat je zoiets doet, dan heb je een helemaal witte buik en een bruin lichaamquote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Kinga het volgende:
Check Nadia nou weer, met haar handdoekje op haar 3 navels.

Als ze helemaal sadistisch zijn dan verbieden ze hem nog een keer te gaan.quote:

enneeeh, haar favorieten hier in de kooi zijn eeuu ik en Brian owkeequote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.
En nu allemaal klappen voor Daisy, owkeeee???!!!"
Denk ik dan.

Fok is zo traag.quote:

Ze hebben eerst gewacht tot hij klaar was en dan pas op de Plasma zetten je heb onder de Infa-rood gelegen.quote:

nu begrijp ik waarom hij nog bij z'n pappa en zusje woondequote:Op donderdag 6 september 2007 13:13 schreef pullup het volgende:
Dennis heeft door dat hij onder de infraroodlamp heeft gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Nu begint het echte drama pas, de 2 lampjes moeten de echte zonnebank aanzetten....

halfgaar?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef SiRojK het volgende:
Nix is trouwens helemaal rood/roze boven zijn ogen.. Wat was dat ook al weer? Veel te veel stress? Bijna overspannen?

Ze hadden eerst dat knopje met een zonnetje ingedrukt en nu dat met twee zonnetjes dus nu zal het wel lukkenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.![]()
![]()

quote:Op donderdag 6 september 2007 13:24 schreef DrsH het volgende:
Normaal ligt Nadia zo in de Etalage van haar peeskamertje.

Hij kan nu ook niet meer op zonnebank, dan zou die eerst af moeten koelenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou hebben ze een hoop knoppen ingedrukt en die doos ligt nog onder infra-rood.![]()
![]()

Vandaar dat ze het rode licht heel normaal vind jaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:24 schreef DrsH het volgende:
Normaal ligt Nadia zo in de Etalage van haar peeskamertje.

Huub zal ook best wel bang zijn..... dat die misschien de uitzending niet mag zienquote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Dennix kreeg Huub een angstige blik in zijn ogen toen hij hoorde dat Dennix en Jaap naar Jensen gaan.
Sure Dennix, hij is als de dood voor je.![]()

Dat heeft ze van Brian overgenomen, die beweert al wekenlang stellig dat het een kafta is. Die muts van de bikini's corrigeerde hem ook niet even ofzo...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef riri het volgende:
Kaftan Amanda Kaftan en geen Kafta!

Of kafka, 1 pot nat voor haar.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft ze van Brian overgenomen, die beweert al wekenlang stellig dat het een kafta is. Die muts van de bikini's corrigeerde hem ook niet even ofzo...

dennix heeft het wel heel veel over angstquote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Dennix kreeg Huub een angstige blik in zijn ogen toen hij hoorde dat Dennix en Jaap naar Jensen gaan.
Sure Dennix, hij is als de dood voor je.![]()

é, wat leukquote:Op donderdag 6 september 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
Er is ook een forum bij Jensen met een topic over Nadia, nix en Jaap...
http://interactief.rtl.nl/forum/Jensen/?pagenr=9999&parent_was_topic=1&rootpg=0&msg=1334865&rootmsg=329039#1334901
Volbaggeren maar.

quote:Op donderdag 6 september 2007 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het rode licht heel normaal vind ja![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |