Ik doelde meer op dat meisje dat zich had opgegeven voor de bikini-contest dat op Tamara zou lijken.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
is ze eigelijk nog geweest nadat huub haar had gevraagt?? hij had toch gebeld??
sorry..wilde je niet beledigen, maar kan me nog zo vaag herrineren dat nadia en lieke plus amanda over een catwalk liepen...was dit een boze droom??quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer, dit is de eerste keer.
Wat is FOK weer traag.![]()
was geen bikinicontestquote:Op donderdag 6 september 2007 12:59 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
sorry..wilde je niet beledigen, maar kan me nog zo vaag herrineren dat nadia en lieke plus amanda over een catwalk liepen...was dit een boze droom??
Je beledigt me niet hoor, maar de vorige keer was een bikinishow en geen contest.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:59 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
sorry..wilde je niet beledigen, maar kan me nog zo vaag herrineren dat nadia en lieke plus amanda over een catwalk liepen...was dit een boze droom??
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef Margo37 het volgende:
Ik hoop echt dat die contest totaal verziekt wordt, laat die troel ook maar eens wat tegenzitten, brrrr heb echt een hekel aan dat mens.
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
Er is ook een forum bij Jensen met een topic over Nadia, nix en Jaap...
http://interactief.rtl.nl/forum/Jensen/?pagenr=9999&parent_was_topic=1&rootpg=0&msg=1334865&rootmsg=329039#1334901
Volbaggeren maar.
Het gaat over een andere tamara, die lijkt op de exvriendin van Brian die ook tamara heet.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:57 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
is ze eigelijk nog geweest nadat huub haar had gevraagt?? hij had toch gebeld??
Je bent al druk geweest zie ikquote:Op donderdag 6 september 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
http://interactief.rtl.nl/forum/Jensen/?pagenr=9999&parent_was_topic=1&rootpg=0&msg=1334865&rootmsg=329039#1334901
Volbaggeren maar.
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
Volbaggeren maar.
Ik hoop dat Lieke doorzet, laat ze maar laten zien dat ze niet voor dat tuig terugdeinst.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]om maar te beginnen met het weer.........hozen moet het
huub en lieke hebben een mooi plan als dat magquote:Op donderdag 6 september 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]om maar te beginnen met het weer.........hozen moet het dan een vlooienplaag dan amanda haar stem kwijt dan nadia allergisch voor dat zijdehaarspul en haar haren vallen spontaan uit de maten van alle bikini's 2 maten te klein dennis breekt een been jaap wordt opgepakt wegens fraude brian wordt geconfronteerd met de echte Tamara
en zo kan ik nog wel wat bedenken![]()
Volgens mij is dat alweer verandert en gaat Lieke alleen maar op het eind op de catwalk, lijkt me geen echte terror?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub en lieke hebben een mooi plan als dat mag
dan krijgen we mooie tv
Nou geweldig, kunnen ze op tv weer laten zien hoe Gemeen Lieke en Huub zijn, en hoe zielig de rest is.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:07 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub en lieke hebben een mooi plan als dat mag
dan krijgen we mooie tv
Kans op neerslag 60%quote:Op donderdag 6 september 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]om maar te beginnen met het weer.........hozen moet het dan een vlooienplaag dan amanda haar stem kwijt dan nadia allergisch voor dat zijdehaarspul en haar haren vallen spontaan uit de maten van alle bikini's 2 maten te klein dennis breekt een been jaap wordt opgepakt wegens fraude brian wordt geconfronteerd met de echte Tamara
en zo kan ik nog wel wat bedenken![]()
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lady-speaker Amanda schrijft letterlijk op wat ze morgen gaat vertellen over de kandidaten van de Bikinicontest, en wil het uit haar hoofd gaan leren.
Ik kan niet wachten.![]()
Hahahhaha en iedereen vond het achteraf heel gezellig en dat Amanda het leuk deed...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Owkeee, dit is Daisy. Daisy is, even kijken, 19 jaar oud. Owkeee. Daisy draagt een bikini. Met bovenstukje en broekje. Owkeeee. Daisy kijkt vaak naar de Gouden Kooi en haar sterrenbeeld is Ram. Owkeee. Daisy is een meisje. 19 Jaar oud en ram en ze kijkt vaak naar De Gouden Kooi.
En nu allemaal klappen voor Daisy, owkeeee???!!!"
Denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |