hij is zo dom !~!!!quote:
Ga even Jing-Yangen?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Moet jij is opletten...echt...jij bent nog erger dan het goudenkooi volk...dom dom dom meisje met je lowlife gedrag
Of naar het productiebedrijf van Jensen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:38 schreef akveor het volgende:
Misschien kan Jensen even getipt worden? Voor leuke vragen.....
http://www.rtl.nl/shows/jensen/tiplijn/
Eigenlijk is die link voor video's. Misschien is er een gayig filmpje van nix?
Kleine kans, aangezien hij de zonnehemel helemaal niet aan heeft staanquote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef ruby het volgende:
Hè vervelend als bij Dennis de vellen van z'n kop vallen bij Jensen.
Zo te zien is het die lamp die je voor rugpijn enzo gebruikt, wordt z'n toch al niet zo sterke kop lekker soepel van, dat welquote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef ruby het volgende:
Ik doe mijn best..maar ik weiger voor welke lowlife hier me nog meer aan te passen. wie denken sommige wel dat ze zijn dan joh...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:41 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie lief?
Er zijn óók COS-ers jarig
Zijn hoofdhuid zal toch niet verbranden he, nu zijn haar zo dun wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef ruby het volgende:
Weet je ik ga wel weer pleite...ik wil niet met mensen als Fucking Liess vergeleken worden..ik hou de eer wel weer aan mijzelf...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
Puma en anderen: dit lurkt niet lekker.
Stop aub met elkaar persoonlijk aanvallen en ga weer lekker COS'sen.
bijna alle foto's worden tegenwoordig bewerkt...de waarheid blijft achterwegen...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Haha, waar je caps zoal niet terecht komen. Had ik al verteld dat ik het toch al minuscule plassertje voor deze gelegenheid nog een 50% kleiner had gemaakt. (DB, cap eens met die stompzinnige sig in die caps)
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met dat apparaat op infrorood komt er toch geen kleurtje aan.(Behalve rood van een eerstegraads verbranding)![]()
Zo zie je maar Ruud onvoorspelbaar en onberekenbaar en ook nog eens hebzuchtigquote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hey Dr., hij heeft zijn kadootje niet de vuilnisbak (of de vijver) in gegooid.![]()
waarom doen ze eigenlijk weer zo'n contest?? was het zo leuk de vorige keer??quote:Op donderdag 6 september 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
OMG, Lady-speaker Amanda schrijft letterlijk op wat ze morgen gaat vertellen over de kandidaten van de Bikinicontest, en wil het uit haar hoofd gaan leren.
Ik kan niet wachten.![]()
is ze eigelijk nog geweest nadat huub haar had gevraagt?? hij had toch gebeld??quote:Op donderdag 6 september 2007 12:53 schreef ruby het volgende:
Komt die ene "Tamara" nog waar Amanda zo'n moeite mee had? Ik hoop het.
Dit i de eerste keerquote:Op donderdag 6 september 2007 12:55 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
waarom doen ze eigenlijk weer zo'n contest?? was het zo leuk de vorige keer??
Hoe bedoel je weer, dit is de eerste keer.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:55 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
waarom doen ze eigenlijk weer zo'n contest?? was het zo leuk de vorige keer??
Laat ze jo ik reageer er niet eens op.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
Puma en anderen: dit lurkt niet lekker.
Stop aub met elkaar persoonlijk aanvallen en ga weer lekker COS'sen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |