Moeten we allemaal effe stemmen bij de avro.als de kooi de ring wint kunnen ze niet stoppen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wil geen einde van DGK.![]()
Hopelijk hebben we snel weer wat anders waarin we kunnen COSsen.![]()
Wanneer kan ik stemmen?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten we allemaal effe stemmen bij de avro.als de kooi de ring wint kunnen ze niet stoppen.
Morgen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Kinga het volgende:
Wordt het vandaag uitgezonden van Jensen met hun?
Idd, als het een beetje meezit ziet het er echt niet uit....quote:Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Wat zal die rode jurk van Naad vloeken bij de rode bank van Jensen![]()
![]()
Ow jaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap gooide Brian een zak chips naar zijn hoofd de eerste keer dat hij door het lint ging![]()
Had hij maar moeten luisteren.Lig in een deuk als hij nu gaat omslaan.dan blijft er echt niks meer van Dennis over.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef riri het volgende:
Jaap is pissig...die ziet de bui al hangen...heeft ineens door dat hij met Dennix de verkeerde weg is ingeslagen
Heeeeeeeeeerlijk, ik genietquote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef riri het volgende:
Jaap is pissig...die ziet de bui al hangen...heeft ineens door dat hij met Dennix de verkeerde weg is ingeslagen
En sex hebben met Nadia kan wel gewoon zonder dat ie over zijn nek gaatquote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef blomst het volgende:
Dennix lijkt behoorlijk zenuwachtig voor jensen.
Daarom ook misselijk denk ik.
Dan zal hij wel heel prijzig zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
Amanda laat het prijskaartje maar gewoon aan haar "riem" zitten??![]()
Je gaat toch niet serieus op DGK stemmen als beste programma???quote:Op donderdag 6 september 2007 14:31 schreef STAP01 het volgende:
http://ring2007.televizierring.nl/stem.php?programma=100
Kan iemand deze link ook plaatsen bij Nowlife en VOL?![]()
Damn, moet je je weer helemaal registreren. Naja, dat kan later wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nu,ik heb het al gedaan.Ja je moet toch wat![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oeps charmant, d'r kipfilet ontsnapt bijna![]()
Waarom niet.Vind het wel jammer als het verdwijnt.Want een nieuwe BB zal er ook wel niet inzitten.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus op DGK stemmen als beste programma???
Het programmanummer is overigens wel typerend.... # 100... het schijthuis dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |