Huub doet normaal tegen Jaap en als er niemand bij is doet Jaap normaal tegen Huub.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef blomst het volgende:
Doet Jaap weer normaal tegen Huub?
Kun je nagaan, gisteren heeft ze nog nieuwe extensions gekregen van DOB.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef AnTjUh het volgende:
wat ziet dat haar van amanda eruit zeg
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
Huub had even een gesprek met Jaap over iets van achter?
Ik hoorde dat Jaap zei over de oudmiljonairs die pakken we met z'n tweeen toch makkelijk op dit of dat...die maken we gewoon af,dat kunnen we
ik weet niet waar het gesprek over gaat maar blijkbaar heeft huub dus iets gehoord over wanneer het programma afloopt of zo?
Jaap heeft het er al over dat het bllijkbaar niet meer om wegwerken gaat van miljonairs en dat ze het beter gezellig kunnen maken
????????????????????
Ik wil geen einde van DGK.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.
ja...via huub denk ik net want die had een gesprek achter gehad denk ik en hij heeft jaap een aantal dingen daaruit verteld of zoquote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap had zelfs over twee en een halve maand van gezelligheid, ze zijn dus op de hoogte van het einde van DGK.
waarschijnlijk het laatstequote:Op donderdag 6 september 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zag op de vorige pagina plaatjes van Nadia met een maskertje op... en een hele voorraad make-up...
Mijn vraag: had ze wel eerst haar 7 basis-lagen foundation enzo verwijderd of heeft ze het masker er gewoon maar overheen gesmeerd??
Ze heeft alles eerst verwijderd, nu gaat ze weer verder make-uppen terwijl er een vigagiste aanwezig is bij Jensen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Ik zag op de vorige pagina plaatjes van Nadia met een maskertje op... en een hele voorraad make-up...
Mijn vraag: had ze wel eerst haar 7 basis-lagen foundation enzo verwijderd of heeft ze het masker er gewoon maar overheen gesmeerd??
Dat word dan twee en een halve maand geen streams voor mijquote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al vanuit... vandaar mijn vraagquote:
Kee, thnx... valt me dan nog meequote:Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft alles eerst verwijderd, nu gaat ze weer verder make-uppen terwijl er een vigagiste aanwezig is bij Jensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |