quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Anitra het volgende:[..]
Nee dat lukt niet daar, want die discusie ps of niet is al in den treure uit gevoerd en indeigt altijd in scheve bekken
ik mag na 3 jaar toch geen nieuweling meer genoemd worden dacht ik toch?
En na diverse meets.
ach, zeikerds zijn overal
![]()
en jah ook op fot.
ik probeer er zo min mogelijk op te letten.
en jah tuurlijk is t zo dat bekenden sneller reageren op de foto's van andere bekenden, daar loop ik ook ngo wel tegenaan. maar je moet natuurlijk niet je plezier in het fotograferen laten verpesten door het wel of niet, veel of weinig reacties krijgen op je foto
juist nu na eergister vind ik het prettig om mensen te laten zien wat mogelijk is, hier en daar tips geven om dingen te verbeteren en ze mee proberen te sleuren in mijn enthousiasme van het fotograferen.
wat Ireth al aanhaalde, ze word gewoon geaccepteerd, er word meegedacht en waar mogelijk geholpen. het is wel zo, en dat is geen aanval naar jou toe anitra, dat de manier van binnenkomendenderen ook wel meehelpt in reacties.
als je binnenkomt en alleen een foto post, dan krijg ik ook geen reacties, reageer ik op een ander dan reageert men ook op mij. iets met actie en reactie.
ik zou het heel tof vinden als het ons (lees alle fot-users) zou lukken om jullie te betrekken, begeleiden waar nodig en voor drempelverlaging kunnen zorgen.
zoals na de vorige meet, toen hebben we een aantal tips gegeven over kleuren bijtrekken, nu wat over compositie. t zijn kleine stapjes, maar juist door zulke dingen over te brengen worden de plaatjes nog mooier dan ze al zijn.
overigens ben ik van mening dat icaä haar foto;s gewoon lekker meot posten, ookal heeft ze iso 400 gebruikt.
zal ik maar verklappend dat ik dat ook gedaan heb
enfin. ik hoop dat jullie allemaal je niet bezwaard zullen voelen omdat je met in jouw ogen lekenvragen Fot binnenkomt. waar ik kan zal ik jullie helpen. ookal ben ik niet alwetend, en anderen zullen ook echt wel willen helpen.
mocht je nu echt niet durven. pm dan iemand, ook via die weg kunnen we helpen