nou, ze zijn met het lijk gaan slepen of zo ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef N.icka het volgende:
25 dagen na haar vermissing??? Hoe is dat nou mogelijk?
bloed was niet van maddie toch?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:08 schreef Meaghan het volgende:
Wat een ontwikkelingen![]()
Wat me ook nog te binnen schoot, zouden die ouders zo lang in Portugal zijn gebleven om het lichaam van hun dochter steeds te kunnen verplaatsen mocht het te 'heet' worden? Dat verklaart namelijk ook de bloedspoeren in de auto![]()
Een lijk van 25 dagen oud bloedt niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ze zijn met het lijk gaan slepen of zo ?
dat zou kunnen, toch?
het verplaatsen naar een plek waar al gezocht is, en men niet opnieuw zal zoeken.
bijvoorbeeld.
of bedoel je dat niet?
nee, maar heeft ms wel gebloed, en dat sleep je dan toch ook weer mee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Een lijk van 25 dagen oud bloedt niet meer
Ok , dat zou kunnen , maar dan vraag ik me af , zodra je medlt dat je kind ontvoerd is , sta je 24 uur per dag in de schijnwerpers , dan kan je toch niet even een paar uurtjes er tussen uit om een lijk op te graven en ergens anders te dumpen, je weet dat iedereen op je letquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar heeft ms wel gebloed, en dat sleep je dan toch ook weer mee.
mensen kunnen overmoedig raken, zoals al in een eerder topic gepost, door mijzelf de gek, er zijn wel meer gevallen bekend van ouders die de dood van hun eigen kind, al dan niet met voorbedachte rade, op hun geweten hebben en dat trachtten te verhullen met de meest gedetailleerde verzonnen verhalen, en omdat zij in eerste instantie geloofd werden, want prachtig de gebroken ouders, moeder of vader acterend, werden ze naast toch onzeker over wat losse endjes ook overmoedig, en dat aan elkaar knopen van die losse endjes (dus nog even naar de plek des onheils terug of zo) deed hen de das om.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ok , dat zou kunnen , maar dan vraag ik me af , zodra je medlt dat je kind ontvoerd is , sta je 24 uur per dag in de schijnwerpers , dan kan je toch niet even een paar uurtjes er tussen uit om een lijk op te graven en ergens anders te dumpen, je weet dat iedereen op je let
is ook zo, maar in het begin waren alle ogen vooral gericht op die buurman, toen weer even niet, en toen weer opnieuw wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:25 schreef N.icka het volgende:
Oh ik geloof best dat er ouders zijn die dit doen , voorbeelden genoeg. Maar ik zat meer aan deze zaak te denken , het lijkt me sterkt dat als ze het hebben gedaan , dat je dan tijd genoeg hebt om het kind (opnieuw) te laten verdwijnen.
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Suko het volgende:
Nadeel is wel dat een formeel verdachte het recht van zwijgen heeft, dat kan nog best wel lang duren. Die twee hebben al zooooooo lang spelletjes gespeeld, kan best zijn dat 'zwijgen' hen goed uitkomt.
Dan heeft apart verhoren geen zin als ze zoveel tijd heeft gehad om te vertellen wat er is gevraagd en wat ze heeft gezegd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Op Sky News halen ze net wel een goed punt aan. Waarom worden Kate en Gerry apart en 24 uur na elkaar geinterviewd en waarom lieten ze Kate na haar ondervraging naar huis gaan? Als de politie haar echt als de verdachte in de zaak ziet, zouden ze toch wel voorkomen dat zij en Gerry de mogelijkheid hebben om hun verhalen op elkaar af te stemmen?
Toch lopen er genoeg gekken rond die dat doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef crohntje het volgende:
Je eigen kind...en waarom?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |