abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:04:06 #81
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53005065
25 dagen na haar vermissing??? Hoe is dat nou mogelijk?
pi_53005184
Wat een ontwikkelingen

Wat me ook nog te binnen schoot, zouden die ouders zo lang in Portugal zijn gebleven om het lichaam van hun dochter steeds te kunnen verplaatsen mocht het te 'heet' worden? Dat verklaart namelijk ook de bloedsporen in de auto
pi_53005199
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef N.icka het volgende:
25 dagen na haar vermissing??? Hoe is dat nou mogelijk?
nou, ze zijn met het lijk gaan slepen of zo ?

dat zou kunnen, toch?

het verplaatsen naar een plek waar al gezocht is, en men niet opnieuw zal zoeken.
bijvoorbeeld.

of bedoel je dat niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53005226
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:08 schreef Meaghan het volgende:
Wat een ontwikkelingen

Wat me ook nog te binnen schoot, zouden die ouders zo lang in Portugal zijn gebleven om het lichaam van hun dochter steeds te kunnen verplaatsen mocht het te 'heet' worden? Dat verklaart namelijk ook de bloedspoeren in de auto
bloed was niet van maddie toch?
You've just been F'd in the A
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:11:52 #85
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53005265
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, ze zijn met het lijk gaan slepen of zo ?

dat zou kunnen, toch?

het verplaatsen naar een plek waar al gezocht is, en men niet opnieuw zal zoeken.
bijvoorbeeld.

of bedoel je dat niet?
Een lijk van 25 dagen oud bloedt niet meer
pi_53005281
Bloed was wel van Maddie. Staat in het laatste bericht van Suko.
pi_53005304
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:11 schreef N.icka het volgende:

[..]

Een lijk van 25 dagen oud bloedt niet meer
nee, maar heeft ms wel gebloed, en dat sleep je dan toch ook weer mee.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:17:20 #88
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53005405
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, maar heeft ms wel gebloed, en dat sleep je dan toch ook weer mee.
Ok , dat zou kunnen , maar dan vraag ik me af , zodra je medlt dat je kind ontvoerd is , sta je 24 uur per dag in de schijnwerpers , dan kan je toch niet even een paar uurtjes er tussen uit om een lijk op te graven en ergens anders te dumpen, je weet dat iedereen op je let
pi_53005541
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:17 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ok , dat zou kunnen , maar dan vraag ik me af , zodra je medlt dat je kind ontvoerd is , sta je 24 uur per dag in de schijnwerpers , dan kan je toch niet even een paar uurtjes er tussen uit om een lijk op te graven en ergens anders te dumpen, je weet dat iedereen op je let
mensen kunnen overmoedig raken, zoals al in een eerder topic gepost, door mijzelf de gek, er zijn wel meer gevallen bekend van ouders die de dood van hun eigen kind, al dan niet met voorbedachte rade, op hun geweten hebben en dat trachtten te verhullen met de meest gedetailleerde verzonnen verhalen, en omdat zij in eerste instantie geloofd werden, want prachtig de gebroken ouders, moeder of vader acterend, werden ze naast toch onzeker over wat losse endjes ook overmoedig, en dat aan elkaar knopen van die losse endjes (dus nog even naar de plek des onheils terug of zo) deed hen de das om.

het kan altijd nog gekker dan je kan verzinnen.
men roept snel "denk je nu echt dat ouders zelf...." nee, normaliter denk je dat niet, nee, maar ervaring leert ons anders, en vergeet niet, dat ook daar de familie, omgeving het "nooit achter hen gezocht had, het was zijn ideaal gezin, happy etc etc"
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:25:01 #90
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53005631
Oh ik geloof best dat er ouders zijn die dit doen , voorbeelden genoeg. Maar ik zat meer aan deze zaak te denken , het lijkt me sterkt dat als ze het hebben gedaan , dat je dan tijd genoeg hebt om het kind (opnieuw) te laten verdwijnen.

Maar goed , zolang we niks zeker weten blijft het allemaal giswerk , voor het zelfde geld heeft de butler het gedaan
pi_53005664
Nadeel is wel dat een formeel verdachte het recht van zwijgen heeft, dat kan nog best wel lang duren. Die twee hebben al zooooooo lang spelletjes gespeeld, kan best zijn dat 'zwijgen' hen goed uitkomt. Je kan volgens de Portugese wet ook zelf om die status van "arguido" vragen.
pi_53005817
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:25 schreef N.icka het volgende:
Oh ik geloof best dat er ouders zijn die dit doen , voorbeelden genoeg. Maar ik zat meer aan deze zaak te denken , het lijkt me sterkt dat als ze het hebben gedaan , dat je dan tijd genoeg hebt om het kind (opnieuw) te laten verdwijnen.
is ook zo, maar in het begin waren alle ogen vooral gericht op die buurman, toen weer even niet, en toen weer opnieuw wel.
ja ik weet het ook niet, maar ik denk dat het best mogelijk is geweest om in die gekte toen een blinde hoek te vinden om je losse endjes aan elkaar te knopen.

maar we weten niets zeker, en we weten niet alles, dus tja.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:44:25 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53006186
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef Suko het volgende:
Nadeel is wel dat een formeel verdachte het recht van zwijgen heeft, dat kan nog best wel lang duren. Die twee hebben al zooooooo lang spelletjes gespeeld, kan best zijn dat 'zwijgen' hen goed uitkomt.
Dat viel mij ook al op idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_53006584
Op Sky News halen ze net wel een goed punt aan. Waarom worden Kate en Gerry apart en 24 uur na elkaar ondervraagd en waarom lieten ze Kate na haar ondervraging naar huis gaan? Als de politie haar echt als de verdachte in de zaak ziet, zouden ze toch wel voorkomen dat zij en Gerry de mogelijkheid hebben om hun verhalen op elkaar af te stemmen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Piet_Veerman op 07-09-2007 15:11:19 ]
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:10:34 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53006839
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Piet_Veerman het volgende:
Op Sky News halen ze net wel een goed punt aan. Waarom worden Kate en Gerry apart en 24 uur na elkaar geinterviewd en waarom lieten ze Kate na haar ondervraging naar huis gaan? Als de politie haar echt als de verdachte in de zaak ziet, zouden ze toch wel voorkomen dat zij en Gerry de mogelijkheid hebben om hun verhalen op elkaar af te stemmen?
Dan heeft apart verhoren geen zin als ze zoveel tijd heeft gehad om te vertellen wat er is gevraagd en wat ze heeft gezegd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_53006888
Precies! Misschien doen ze dat ook wel expres...om ze in de val te lokken met uitspraken? Of ze is toch niet zo verdacht als we denken. Misschien doen ze "alsof" ze verdacht is voor de échte ontvoerders/mordenaar(s). Zodat die wat onverschilliger te werk gaat of wordt....
Allemaal wilde suggesties...
pi_53008018
ik zit te denken, dat als ze het nieuwsbericht naar buiten brengen van dat bloed dat in de auto is gevonden, en ze dan de ouders gaan ondervragen; dat ze dat doen om ze in verwarring te brengen. Ik denk dat ik als echtgenote bijzonder zou gaan twijfelen (zelfs aan mijn eigen man) als er bloed van mijn kind was gevonden in een auto gehuurd ver na de verdwijndatum. En dan hoeft het niet eens waar te zijn, maar door het feit dat de politie dat bericht al naar buiten stuurt denk je al dat het waar is. En die vader zal ook gaan twijfelen (aan zijn vrouw) als hij dat bericht hoort misschien. En dat ze ook daarom die vrouw naar huis lieten terug keren, juist om ze te doen overleggen met elkaar.

Dus dat ze een van de twee ouders proberen te doen 'breken' door de ander verdacht te maken. En dan hoeft er maar 1tje te beginnen met spreken.

Dus ik denk dat zowel de papa als de mama evenveel kans hebben om de dader te zijn. (Of niet natuurlijk; innocent untill proven guilty)
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
pi_53008220
Ja hatsieflatsie, zoiets ja. En toch geloof ik er niet in dat de ouders het hebben gedaan. Je eigen kind...en waarom????? En in een toevallig ongeluk geloof ik ook niet. Dan was het een ongeluk ja, heel erg, maar daar hoef je geen toneelstuk van 4 maanden voor op te voeren. Dan ben je wel een héél koele kikker....en dan toevallig 2 hele koele kikkers??? Ik wil er nog niet aan.... nog niet...
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:19:28 #99
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_53008427
Ik weet niet waarom, maar het zit me sinds het begin al niet lekker, en ik vertrouw die ouders gewoon niet.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:21:28 #100
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53008479
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef crohntje het volgende:
Je eigen kind...en waarom?????
Toch lopen er genoeg gekken rond die dat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')