Classic! Nano is ook niet mooi, imhoquote:Op woensdag 5 september 2007 20:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Naja goed, dat wordt dus een Nano of een Classic.
Och 'k vind 'm niet onaardig. Na de eerste screens van de nieuwe iMac zat ik van jezus wat raar met die zwarte balk d'r om enzo. Nu vind ik 'm echt érg mooi. Wil sowieso ff wachten op mooie foto's enzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Classic! Nano is ook niet mooi, imho
Hey! dat valt wel mee! Vanmiddag ging de Zune nog 50$ omlaag!!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Per ongeluk bedoelde ik 400. Maar dan nog.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Aye same here.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Valt op zich nog wel mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Het begint wel een beetje een oerwoud van opties en mogelijkheden te worden zo.
Maar dan dus de iPhone voor 399,-quote:To refresh, iPod Shuffle ($79), iPod Nano ($149, $199), iPod Classic, ($249, $349), iPod Touch, ($299, $399), and iPhone ($499, $599).
Dat wordt écht een leuk speeltje inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, een doorontwikkelde iPhone/iPod Touch combo met iets betere camera (a la N95) en 3G support wordt dus de ultieme gadget, dat is wel duidelijk nu. Tof.
Nee, ook WiFi...quote:
Doe eens mond houden pjee.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef ChOas het volgende:
Nee, ook WiFi...
Warm geweest onder die steen ?
Die touch is heel vet. Als ik een iPhone door mijn ouders zou laten mee nemen zou ik 'em alleen voor de iPod WiFi gebruiken. Alleen de camera mist op de Touch.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:
Ja, de Touch is nog wel interessanter. Zeker als je voornamelijk een muziekspeler zoekt.
Hoe kun je met oordopjes in horen welk liedje er speelt in de Starbucks en die dan kopen in de iTunes WiFi store.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Maidenfan het volgende:
Hoop voor sbux dat niet iedereen daar nu met oortjes op café gaat zitten... Maar dat is't concept ook helemaal niet...
Yup.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hm, die prijzen... $299,- is toch hier gewoon ¤299,-? Dus zeg maar 300 euro voor een iPod Touch 8GB? En 200 voor de Nano?
Dan toch maar een Nano. Die Touch is erg tof, maar ik vind het wat te veel. Ik wil vooral muziek luisteren, daar heb ik geen touch screen voor nodig, ook geen WiFi, ook geen browser.quote:
Echt hequote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Nano, hoe kunnen ze zo iets lelijks bedenken?![]()
Raar gekozen kleuren ook, was bij de vorige toch wel wat hipper.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Nano, hoe kunnen ze zo iets lelijks bedenken?![]()
Hij doet me denken aan zo een lelijke Zen Plus. Maar die kleurtjes ook, van die pasteltintenquote:
Mhoa, ik denk dat vooral de classic er veel op vooruit gaat met dit nieuwe jasje.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan zo een lelijke Zen Plus. Maar die kleurtjes ook, van die pasteltintenIk vind dit zeker de lelijkste serie iPods. Een nieuwe iPod die lijkt op de Mini lijkt me stukken beter dan die nieuwe Nano's.
Als er een volledige versie van Safari opstaat moet het absoluut kunnen door middel van Ajax scriptjesquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of hier ook apps voor geschreven kunnen worden door third parties.
Vast welquote:Op woensdag 5 september 2007 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zou je de iPod Touch met studentenkorting kunnen kopen?
Dat zijn geen apps.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als er een volledige versie van Safari opstaat moet het absoluut kunnen door middel van Ajax scriptjes.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Al vind ik 16 GB eigenlijk sowieso te weinig.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:15 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, is die Touch nou OS X based? Airtunes capable?
Amerika + studentenkorting, hmquote:
Mja, vind je dat echt tof? Ik heb zo'n A2DP koptelefoontje, van Philips, maar dat ding is sneller door z'n accu heen dan ik heen en weer ben met de trein. Erg suf. Om maar te zwijgen over wat het met de speeltijd van je iPod doet. Nee, zo erg zijn die draadjes dan niet hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef Tomasso het volgende:
Nog geen Bluetooth erop. Weer geen wireless koptelefoon
Het lijkt FOK! wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
Wat is de apple store traaaag :S
Ik denk dat de Touch er gaat komen samen met Leopard. Ik blijf anders bestellen, en wie weet waar zo voor eind oktober weer mee komen.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
iemand al besteld?
iMac Touch.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat de Touch er gaat komen samen met Leopard. Ik blijf anders bestellen, en wie weet waar zo voor eind oktober weer mee komen.
Ik twijfel nog te veel tussen de Touch en Nano.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
iemand al besteld?
Mja, ik heb altijd, maar dan ook altijd ruzie met draadjes van oordopjes. Dan zitten ze in de knoop, dan zit er een breuk in, altijd wel iets. Draadloos is voor mij echt het bestequote:Op woensdag 5 september 2007 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, vind je dat echt tof? Ik heb zo'n A2DP koptelefoontje, van Philips, maar dat ding is sneller door z'n accu heen dan ik heen en weer ben met de trein. Erg suf. Om maar te zwijgen over wat het met de speeltijd van je iPod doet. Nee, zo erg zijn die draadjes dan niet hoor.
Nee, zelfde prijs als in de normale store.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zou je de iPod Touch met studentenkorting kunnen kopen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, zelfde prijs als in de normale store.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus...nieuwe iPods? Ik ga ff het net afspeuren.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef Battlefan het volgende:
Touch Vind Post
De Touch is met 16GB, niet 160.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef MadGuy het volgende:
Die 160 GB klinkt wel über! Maar touchscreen? Daar ben ik een beetje angstig voor? Zijn er ook niet wat problemen met de touchscreens van de iPhone?
Mee eens. Elke drol heeft tegenwoordig toch meer dan 16GB aan muziek op zijn Mac staan? Hadden ze dat ding niet een paar mm dikker kunnen maken en er gewoon een HD'tje in kunnen duwen?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef G.Fawkes het volgende:
de touche heeft mooie features, jammer at het een iphone clone is en te weinig opslag biedt
Ik vrees het ook. Hij is gewoon te gaaf, ik ben bang dat ik spijt krijg als ik voor de Nano ga.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik denk toch dat ik stiekem voor die touche ga!
Hmmm, touché.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik denk toch dat ik stiekem voor die touche ga!
Ja precies.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Hij is gewoon te gaaf, ik ben bang dat ik spijt krijg als ik voor de Nano ga.
Wat ik zo zie staan: Safari, Youtube, Calendar, Contacts, Clock, Calculator en Settings.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik vind gadgets gewoon tof. En zo'n touchescreen is gewoon gaaf.
zit er nou ook iets van een kalender ofzo op?
Dat allemaal onder de 1000 euro.quote:Onderdelen
AMD® Live-technologie - Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5600+
Legitieme Windows Vista® Home Premium - Nederlands
Dell™ 22-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E228WFP) - Europees
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
Dual harde schijf van 500 GB, niet-RAID (2 x 250 GB - 7.200 rpm)
256 MB nVidia™ GeForce 8600GT grafische kaart
16x DVD+/-RW-station
Dell™ Entry QuietKey USB-toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart
Accessoires
Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
Geen luidsprekers
13-in-1 geheugenkaartlezer
Geen modem
Interne PCI draadloze netwerkkaart van het type 802.11g
Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Services & Software
1 jaar basisgarantie - Collect & Return
Geen Accidental Damage-support
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Bevat ook
DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en stuurprogramma's
Engelse documentatie met Europese stroomkabel
DHS Promotion Flyer - September - Netherlands
D09517A
Inspiron Desktop Order - Netherlands
1 jaar basisgarantie - Collect & Return
Bestelling via internet bij Dell
Ik vind 'm minder mooi dan de vorige Nano, maar zeker niet lelijk. Leuk dingetje, en een mooie prijs.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef nietzman het volgende:
En als ik Steve zo met die nano zie is het echt wel een geil klein spelertje. Die eerste 'in het wild' foto's waren ook niet zo verkeerd.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:27 schreef magnifor het volgende:
hmm, ik zit te twijfelen of ik een imac moet halen of een dell. Want bij dell hebben ze een pc dat goedkoper en krachtiger is dan de 1500 euro imac, en je krijgt nog een 22 inch scherm bij ook.
[..]
Dat allemaal onder de 1000 euro.
http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=nl&cs=nldhs1&kc=D4XXPS02&l=nl&oc=D09517A&rbc=D09517A&s=dhs&~ck=expbuy3
Ik weet, visa is kut. Maar toch.
haha zit met precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 september 2007 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Een 80 Gig ipod voor dat geld is toch wel erg leuk. Zucht.
Ik zit me in te houden, maar ik heb het gewoon niet nodig
Tja, zucht naar Apple producten eh.quote:
Same here inderdaad. Heb een 30 Gb Zen, die 't op zich nog goed doet (op de selecteerbutton na, die gaat met moeitequote:
Same here. iPod nano is leuk, maar voor mij lijkt het nu nét niet te zijn wat ik ervan wil dat het is.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:13 schreef broer het volgende:
Ik kan niet kiezen. De iPod nano is lekker klein, maar heeft veel te weinig opslagruimte. De iPod Classic heeft voldoende ruimte, maar als ik zo'n groot ding koop, wil ik ook genieten van de voordelen van de iPod Touch - die weer te weinig opslagruimte heeft.
Conclusie: nog steeds geen iPod voor mij.
Fijne Keynote. Op naar de Leopard-release.
STOP DE PERSEN!!!!!quote:
iMac G3 Strawberry.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN!!!!!
Bestaan er roze appels????????? en en en ook laptops??
en en ROZE?
Vroeger bestond er een roze iMacquote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
STOP DE PERSEN!!!!!
en en ROZE?
http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-classic-first-hands-on/quote:Op donderdag 6 september 2007 01:23 schreef Steve-O het volgende:
Zijn er nou al goede foto's van die 160 GB ipod uit ben benieuwd hoe dik die is![]()
En de 160GBquote:Op donderdag 6 september 2007 01:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-classic-first-hands-on/
---> http://www.engadget.com/g(...)t-hands-on-1/383096/
Als je een ADC membership hebt hoef je niet eens te wachten, hoogstwaarschijnlijk krijg je leopard thuisgestuurd zodra hij uitkomt.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Rapaille het volgende:
Ik ga over naar apple. Twijfelde 3 jaar geleden al, toen niet gedaanNu heb ik al een ADC gekocht , zodra leopard uitkomt ga ik over
Ik twijfel alleen nog tussen een 15 inch en 17 inch macbook pro en ik ben een beetje bang voor overstap-problemen, maar dat komt wel goed.
Ik weet het, maar wil eigenlijk het risico niet lopen voor dat maandjequote:Op donderdag 6 september 2007 02:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als je een ADC membership hebt hoef je niet eens te wachten, hoogstwaarschijnlijk krijg je leopard thuisgestuurd zodra hij uitkomt.
Ik wist dat er mensen die daarop zaten te wachten..quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN!!!!!
en en ROZE?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 06:57 schreef Swetsenegger het volgende:
MIjn topcover begint te verkleuren.
Is dit 'klaar terwijl u wacht' omruilen?
Smart playlists ftw!quote:Op donderdag 6 september 2007 08:07 schreef -Menn0- het volgende:
Jammer dat die touch maar 16 gb is...
Mja. Ach. Volgens mij duurt dat nog wel even en gaan ze eerst landen buiten Nederland bedienen (zo'n gevoel heb ik er gewoon over). Ik denk dat als er wat bekend word, dat dat op de Expo in Parijs zal zijn eind deze maand. Daar wacht ik nog wel even op. Plus dat de iPhone als écht ultieme gadget GPS mist. Als er een iPod Touch/iPhone 2.0 met 3G, leuke cam én GPS komt, koop ik die blind. Maar dat gaat nog wel even duren (1 -2 jaar) en dan zou de iPod Touch een leuke tussenstap zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wil die touch ook wel, maar ik mot eerst weten wanneer die iPhone hierheen komt.
Er zijn wel winkels waar je langs kunt gaan, zeggen dat je verkleuringen hebt, waarna ze een topcase bestellen en je terug kunt komen als het onderdeel binnen is. Al weet ik niet meer welke winkels dat zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 07:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das dan mooi kut Q.
Boieuh, mooi geel is niet lelijk.
Ja, zoiets heb ik ook. Ik ga binnenkort wel 's bij aMac oid kijken hoe zo'n Touch eruit ziet. Maar straks word ik gesobchakked: koop ik een Touch, komt een maand later een iPhone uit.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Ach. Volgens mij duurt dat nog wel even en gaan ze eerst landen buiten Nederland bedienen (zo'n gevoel heb ik er gewoon over). Ik denk dat als er wat bekend word, dat dat op de Expo in Parijs zal zijn eind deze maand. Daar wacht ik nog wel even op. Plus dat de iPhone als écht ultieme gadget GPS mist. Als er een iPod Touch/iPhone 2.0 met 3G, leuke cam én GPS komt, koop ik die blind. Maar dat gaat nog wel even duren (1 -2 jaar) en dan zou de iPod Touch een leuke tussenstap zijn.
Voorzichtigheid geboden idd.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik ook. Ik ga binnenkort wel 's bij aMac oid kijken hoe zo'n Touch eruit ziet. Maar straks word ik gesobchakked: koop ik een Touch, komt een maand later een iPhone uit.
quote:Met iTunes 7.4 kunt u uw favoriete muziek en nog veel meer synchroniseren met de nieuwe iPod nano (derde generatie), de iPod classic en de iPod touch. Ook kunt u exclusief voor de iPhone eigen beltonen aanmaken op basis van een groot aantal van de nummers die u bij de iTunes Store hebt aangeschaft. En u kunt nu aangeschafte video's afspelen met bijschriften voor spraak en geluiden (indien beschikbaar), uw favoriete albums op eenvoudige wijze beoordelen met één tot vijf sterren en in het iTunes-venster video's groter weergeven.
Idd. Leuk hoor, Symbian, maar bedieningsgemak? Niet echt. Ik wil gewoon iets dat naadloos synct met iTunes, iCal en weet ik veel wat.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb een P990, maar daar word ik ook niet warm van. Niet als organizer en ook niet als mp3-speler
Ja, op mijn N95 draait Route 66. Gaat goed hoor. Maar dat is, naast bellen, het enige waar ik 'm nu voor gebruik.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is dan wel een voordeel van de P990: daar gaat TomTom prima op!
(Inclusief de spelfout, jaquote:An unexpected error occured.
Device "Martijns telefoon" synchronization failed.
Ik ga wel eens bellen met de lijnbaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er zijn wel winkels waar je langs kunt gaan, zeggen dat je verkleuringen hebt, waarna ze een topcase bestellen en je terug kunt komen als het onderdeel binnen is. Al weet ik niet meer welke winkels dat zijn
Eh, geen idee. Opnieuw toevoegen en connecten?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo. M'n iSync wil opeens niet meer syncen met m'n N73Het heeft wel gewerkt, maar nu niet meer. Iemand een idee hoe ik het kan fixen?
Ik krijg de volgende fout:
[..]
(Inclusief de spelfout, ja)
Dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 10:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eh, geen idee. Opnieuw toevoegen en connecten?
Inderdaad, die types zijn echt om te grienen. Heerlijk geplasterde smile...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een Chappies zijn het ook die ingehuurd worden door Apple, voor de guided Tours..
Vorige keer voor iMovie en nu voor die iPod Touché..
En ook allemaal weer dezelfde zwarte trui aan zoals onze steve...
.Mac is zo duur nog niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
Hoe zorg ik er trouwens voor dat ik mijn iMac en MacBook een beetje in sync kan houden qua Address Book, Bookmarks en instellingen enzo? Heb ik daar echt .Mac voor nodig, of kan het ook anders (beter danwel gratis)?
Ik heb daar laatst ook naar gezocht voor de iMac en MacBook van mijn schoonmoeder, maar kwam na een tijdje zoeken toch bij .Mac terecht. Syncen via Bluetooth gaat alleen maar tussen computer en randapparaat, helaas niet van computer naar computer.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
Hoe zorg ik er trouwens voor dat ik mijn iMac en MacBook een beetje in sync kan houden qua Address Book, Bookmarks en instellingen enzo? Heb ik daar echt .Mac voor nodig, of kan het ook anders (beter danwel gratis)?
Heb ik ook met m'n K750iquote:Op donderdag 6 september 2007 10:08 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo. M'n iSync wil opeens niet meer syncen met m'n N73Het heeft wel gewerkt, maar nu niet meer. Iemand een idee hoe ik het kan fixen?
Ik krijg de volgende fout:
[..]
(Inclusief de spelfout, ja)
Welke browser gebruik je? Firefox heeft bv Foxmarks, en dat werkt heel fijn! Maar als je een all-in-one oplossing zoekt (en Safari gebruikt) ben je waarschijnlijk het beste af met .Mac.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef Jarno het volgende:
Nouja, we zitten nu met 2 personen afwisselend achter 2 Mac's. Dus dat betekend op twee plaatsen je adress books bijhouden, op 2 plaatsen je mailbox (nou gebruik ik zelf IMAP dus dat maakt nog niet zo heel veel uit), bookmarks, etc. Dat werkt gewoon niet. Plus dat een internet dump disk van 20GB ook niet verkeerd is... Nouja, zal er eens induiken en uitpluizen.
Ik ben toch meer van de Safari. Maar thanks voor het zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Firefox heeft bv Foxmarks, en dat werkt heel fijn! Maar als je een all-in-one oplossing zoekt (en Safari gebruikt) ben je waarschijnlijk het beste af met .Mac.
Waarom zou je wachten, als ADC client krijg je Leopard toch voor niks op je deurmat.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Rapaille het volgende:
Ik ga over naar apple. Twijfelde 3 jaar geleden al, toen niet gedaanNu heb ik al een ADC gekocht , zodra leopard uitkomt ga ik over
Ik twijfel alleen nog tussen een 15 inch en 17 inch macbook pro en ik ben een beetje bang voor overstap-problemen, maar dat komt wel goed.
Geldt alleen als je een computer aanschaft, maar dan moet je het wel meteen erbij aanschaffen. Had ik destijds ook met een Macbook.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij is .Mac nu goedkoper. Althans, dat zag ik bij de aanschaf van mijn iMac. 69 euro ipv 99. Weet niet of dat dus ook geldt als je geen computer aanschaft.
Nouja, Foxmarks gebruik ik zelf met veel genoegen, dus echt veel zoeken was het nietquote:Op donderdag 6 september 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de Safari. Maar thanks voor het zoeken.
Ik zit nu even heel simpel op Apple.com te struinen, elke keer schrik ik er weer van hoeveel OS X eigenlijk kan en hoe flexibel het is en hoe weinig ik er eigenlijk van weet en gebruik..
Het gaat mij niet om de kabels. Die werk ik toch wel ergens weg achterin. Het gaat mij puur om de prijs/kwaliteit verhouding. In dat opzicht is een dell beter imo.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:53 schreef magnifor het volgende:
In dat opzicht is een dell beter imo.
802.11g is zo achterhaaldquote:Op donderdag 6 september 2007 12:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kabels. Die werk ik toch wel ergens weg achterin. Het gaat mij puur om de prijs/kwaliteit verhouding. In dat opzicht is een dell beter imo.
Dus ik denk dat ik maar voor die dell ga.
En toevallig is hij binnenkort ook jarig ofzo? Dan was het gewoon uit eigen belang.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:
mn vriend ging mij bellen om te zeggen dat de iPods in prijs verlaagd zijn![]()
Performance en zoveel mogelijk dingen doen. En nee, ik ga geen windows draaien op een mac.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:06 schreef Jarno het volgende:
Wat is jouw prijs/kwaliteit verhouding? Is dat gebaseerd op zoveel mogelijk performance die je toch niet gebruikt voor je euro, of zoveel mogelijk gedaan krijgen voor je euro?
Bekijk even de iLife 08 video tours anders en kijk daarna of je dat nog steeds vindt. Leuk dat je HEEL veel kan, maar kan het ook goed? En snel? En gebruiksvriendelijk? Daarnaast, met Fusion (virtualisatie) heb je de potentiele beschikking over Windows software, Mac software en eventueel nog Linux software. Dát is pas veel keuze.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:41 schreef magnifor het volgende:
Met windows kan je meer dan met OS X
hij was 14 aug. jarig. lijkt me niet dusquote:Op donderdag 6 september 2007 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toevallig is hij binnenkort ook jarig ofzo? Dan was het gewoon uit eigen belang.
Elk nadeel hep ze...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef Q. het volgende:
Ik hoef zometeen een stuk minder IE te gebruiken: ze gaan internetgebruik op mn werk flink beperken waardoor ik iig niet meer op Fok kan komen..
Ik was eerst dol enthousiast over de iPod Touch maar na het zien van de foto's denk ik toch dat ik de nieuwe iPod Nano gaat halen.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2007/09/05/ipod-classic-first-hands-on/
---> http://www.engadget.com/g(...)t-hands-on-1/383096/
Als je 'm dan uit je broek haalt zit 'ie gelijk goed in je hand, Best handig toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:59 schreef super-muffin het volgende:
Jammer dat de headphone plug onder zit bij de Touch, ik vond dat heel vervelend bij mijn Nano.
Eensch!quote:Op donderdag 6 september 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je 'm dan uit je broek haalt zit 'ie gelijk goed in je hand, Best handig toch?
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als je 'm dan uit je broek haalt zit 'ie gelijk goed in je hand, Best handig toch?
Klopt. Maar zoals ik het nu met mijn Video heb hoef ik m'n iPod niet helemaal uit het hoesje te halen als ik wil weten welk nummer het is of de tijd wil weten of zo iets. Het is maar net hoe je het gewent bent.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ook waar.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals ik het nu met mijn Video heb hoef ik m'n iPod niet helemaal uit het hoesje te halen als ik wil weten welk nummer het is of de tijd wil weten of zo iets. Het is maar net hoe je het gewent bent.![]()
Had hij wel de auteursrechten op de DVD?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:10 schreef Svyatagor het volgende:
De MB Pro van mijn collega heeft problemen. Hij wilde een DVD kopieren voor iemand, vervolgens liep Toast It vast, en de rest ook. Na x keer rebooten heeft hij die DVD eruit gekregen, maar nu is zijn OS retetraag. Opstarten gaat nog wel, maar van programma switchen en überhaupt met de finder werken gaat bijna niet.
Heb net een harde reset geprobeerd (stroom eraf, batterij eruit en er weer in, aanknop zes sec vasthouden tot er een bieeep klonk), maar dat geeft geen verschil. Iemand enig idee?
Ik denk het niet; het is een promo-dvd van een nieuwe Nederlandse film. Heeft dat er iets mee te maken denk je?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Had hij wel de auteursrechten op de DVD?
Oei, daar las ik pas een heel dubieus stukje over. Dat dat dus helemaal geen zin heeft enzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou even standaard hersteldingen doen: bevoegdheden herstellen
Ik heb nauwelijks een idee wat het is, maar OnyX doet het zo nu en dan voor me volgens mij. Tot nu toe heeft het in ieder geval geen negatief effect gehad.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oei, daar las ik pas een heel dubieus stukje over. Dat dat dus helemaal geen zin heeft enzo.
Pram hebben we net gereset, zonder resultaat. Hoe kun je bevoegdheden herstellen?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou even standaard hersteldingen doen: bevoegdheden herstellen, evt. pram resetten.
Nope, die was het niet. Het ging er vooral over dat repair permissions de verkeerde term was, en het eigenlijk reset permissions zou moeten heten. En dat er dus een verdomd goede reden kan zijn dat de permissies afwijken van de standaard.quote:
In Schijfhulpprogramma.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pram hebben we net gereset, zonder resultaat. Hoe kun je bevoegdheden herstellen?
Thanks, het is gelukt! Het herstellen van die bevoegdheden bleek voldoende. Wel een vade issue, voor het eerst dat ik problemen met OSX ben tegengekomen.quote:
Ik koop geen mac om windows of linux te draaien. Als ik een mac koop dan koop ik het voor osx.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bekijk even de iLife 08 video tours anders en kijk daarna of je dat nog steeds vindt. Leuk dat je HEEL veel kan, maar kan het ook goed? En snel? En gebruiksvriendelijk? Daarnaast, met Fusion (virtualisatie) heb je de potentiele beschikking over Windows software, Mac software en eventueel nog Linux software. Dát is pas veel keuze.
Audio/Video chat blijft kut inderdaad op een Mac als je een hotmail account hebt. Skype is het enige alternatief, maar dan moet de ander weer een Skype-account hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik bedoel ik betaal 1500 euro voor een imac en kan nog eens fatsoenlijk webcammen (wil geen amsn) en audiochatten via msn.
Ach, op InHolland ook vaak zat gezeik mee gehad. Nu zouden ze in de zomer 100% overgaan op Vista, zit ik gister achter een computer, draaien ze nog XPquote:Op donderdag 6 september 2007 17:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik weet ondertussen uit mijn hoofd hoe 801.2X configuratie werkt op de UvA
Wel al Office 2007? Of heb je geen Office gebruikt?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, op InHolland ook vaak zat gezeik mee gehad. Nu zouden ze in de zomer 100% overgaan op Vista, zit ik gister achter een computer, draaien ze nog XP. De vestiging in Rotterdam draait dan weer wel met Vista
.
Waarom zou je nu overgaan naar Vista op zoiets groots als InHolland? Ik snap dat niet. Wat werken daar voor incompetente systeembeheerders? Of is het van hogerhand opgelegd?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, op InHolland ook vaak zat gezeik mee gehad. Nu zouden ze in de zomer 100% overgaan op Vista, zit ik gister achter een computer, draaien ze nog XP. De vestiging in Rotterdam draait dan weer wel met Vista
.
Oeh, das niet duur voor die Shuffle.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:11 schreef broer het volgende:
Wat denken jullie, zouden ze bij Dixons héél erg in de war zijn met deze prijzen?
[afbeelding]
(Of zie ik weer eens iets over het hoofd?)
Dat ik daar nog niet op ben gekomen zeg, ik zit altijd te kloten met die te lange draad. Zoiets is ook makkelijk zelf te maken...quote:Op donderdag 6 september 2007 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Weet iemand waar je deze SmartWraps® kan kopen in Nederland? Ik kan ze wel bestellen bij die fabrikant maar dan betaal ik $25 dollar verzendkosten en moet ik heel lang wachten. Ik vind het heel vervelend om met 3.5m kabel te lopen.
Oh, en het toeval wil zo zijn dat mijn ouders toevallig in Amerika zijn als die Touch uitkomt. Die gaat dus mee in het vliegtuig terug.
Dr zit geen korting meer op. Is afgelopen jaar aangepast.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel precies de studentenkorting bedraagt wanneer je een iPod classic van 249 euro aanschaft. Want bij de orderomschrijving is de korting niet verwerkt.![]()
Wel Office 2007 ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel al Office 2007? Of heb je geen Office gebruikt?
Ik heb volgens mij vandaag mijn stage-coördinator een .docx bestandje gemaild, geen idee of hij dat kan openen.
Ik denk vooral incompetente systeembeheerdersquote:Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je nu overgaan naar Vista op zoiets groots als InHolland? Ik snap dat niet. Wat werken daar voor incompetente systeembeheerders? Of is het van hogerhand opgelegd?
Niks, FF is gewoon log en traag op de Mac..quote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is hier vast al weleens eerder te sprake gekomen, maar kan het dat Firefox voor Mac ontzettend traag is ? Blogger in Safari heeft niet alle functies die het doorgaans heeft, dus ik gebruik Blogger altijd in Firefox, maar als ik langere lappen tekst aan 1 stuk door tik dan gaat op een gegeven moment de tekst achterlopen bij waar ik ben met toetsen indrukken zogezegd.
Dit heb ik nou nooit in Safari, en praktisch altijd in Firefox. Kan dat het zijn ? En wat doe ik eraan, want ik vind het irritant.
Bronquote:To all iPhone customers:
I have received hundreds of emails from iPhone customers who are upset about Apple dropping the price of iPhone by $200 two months after it went on sale. After reading every one of these emails, I have some observations and conclusions.
First, I am sure that we are making the correct decision to lower the price of the 8GB iPhone from $599 to $399, and that now is the right time to do it. iPhone is a breakthrough product, and we have the chance to 'go for it' this holiday season. iPhone is so far ahead of the competition, and now it will be affordable by even more customers. It benefits both Apple and every iPhone user to get as many new customers as possible in the iPhone 'tent'. We strongly believe the $399 price will help us do just that this holiday season.
Second, being in technology for 30+ years I can attest to the fact that the technology road is bumpy. There is always change and improvement, and there is always someone who bought a product before a particular cutoff date and misses the new price or the new operating system or the new whatever. This is life in the technology lane. If you always wait for the next price cut or to buy the new improved model, you'll never buy any technology product because there is always something better and less expensive on the horizon. The good news is that if you buy products from companies that support them well, like Apple tries to do, you will receive years of useful and satisfying service from them even as newer models are introduced.
Third, even though we are making the right decision to lower the price of iPhone, and even though the technology road is bumpy, we need to do a better job taking care of our early iPhone customers as we aggressively go after new ones with a lower price. Our early customers trusted us, and we must live up to that trust with our actions in moments like these.
Therefore, we have decided to offer every iPhone customer who purchased an iPhone from either Apple or AT&T, and who is not receiving a rebate or any other consideration, a $100 store credit towards the purchase of any product at an Apple Retail Store or the Apple Online Store. Details are still being worked out and will be posted on Apple's website next week. Stay tuned.
We want to do the right thing for our valued iPhone customers. We apologize for disappointing some of you, and we are doing our best to live up to your high expectations of Apple.
Steve Jobs
Apple CEO
Ach ja, het zal menig "Paris Hilton-poppeke" aan d'r reet roesten, maar veel mensen voelde zich een beetje in het "ootje" genomen. Aangezien het binnen een enkele maanden al een forse prijsverlaging was.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:56 schreef JoMo0 het volgende:
Ja zeker , al vind ik het niet nodig . Bij de iMac had je toch hetzelfde .
Wehehe, komen ze op de Middelbare school, wat is Windows?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:19 schreef Tijn het volgende:
M'n moeder zit eraan te denken iMacs aan te schaffen voor haar basisschool. Goeie zaak
Neuh, d'r staan al Dells hoor. Maar het is natuurlijk wel leuk als die kinderen ook eens een filmpje/presentatie/werkstuk gaan maken die er fatsoenlijk uit zietquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wehehe, komen ze op de Middelbare school, wat is Windows?
"Meneer, waarom zijn deze gekke beige computers zo traag?"quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In je prefs?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe kan ik er trouwens voor zorgen dat safari de links waar ik op klink standaard opent in een nieuwe tab en niet in een nieuw venster?
ja, daar zoek ik al 2 dagen lang(niet onafgebroken natuurlijk) maar ik kan em niet vinden. Ik heb wel de optie gevonden dat ie links uit progs in een nieuwe tab opent maar niet links uit safari zelf...quote:
Dat is alleen te doen met third party apps (saft bijv). Is echt een gebrek van safari. Elke fatsoenlijke browser heeft de functie om externe links in een nieuw tabblad te openen ipv een nieuw venster.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe kan ik er trouwens voor zorgen dat safari de links waar ik op klink standaard opent in een nieuwe tab en niet in een nieuw venster?
Dat vind ik zelf juist irritant. Ik hou lekker de CMD-key ingedrukt. Of CMD+ALT als ik de tab ook gelijk actief wil maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:14 schreef magnifor het volgende:
Ja vanaf een andere applicatie. Dat boeit bijna niemand. Waar het om gaat is als ik op een site zit en klik op een externe link dat het dan in een nieuw tabblad geopend wordt in plaas van een nieuw venster.
En ik vind het een gemis dat ik in FF deze post niet naar een nieuw tabblad kan submittenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:18 schreef E.T. het volgende:
dat is de reden dat ik 99% van de tijd FF gebruik ipv Safari.
Echt een gemis dat je niet in een nieuwe tab terecht komt bij een linkje naar een vorig topic..
"Open link in new tab"quote:Op donderdag 6 september 2007 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ik vind het een gemis dat ik in FF deze post niet naar een nieuw tabblad kan submitten
zou goed kunnen.. heb dat nog nooit willen gebruikenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ik vind het een gemis dat ik in FF deze post niet naar een nieuw tabblad kan submitten
Probeer dan Camino. Ook traag, maar draait tenminste native op os x.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
zou goed kunnen.. heb dat nog nooit willen gebruiken![]()
FF is ook waardeloos, qua snelheid en 'vollopen'.
Nut? Als ik zes zoekwoorden wil googlen is het verdraaid makkelijk dat het kanquote:Op donderdag 6 september 2007 23:58 schreef magnifor het volgende:
Nee, maar dat kan mij echt niet boeien. Ik zie het nut niet.
Vind ik wel. Als ik meerdere dingen even in Google wil zoeken is dat CMD + L , TAB, typen, ENTER, CMD + T, CMD + L, met Safari is dat CMD + ALT + F, typen, TAB + ENTER.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:12 schreef magnifor het volgende:
Dat weegt niet op tegen het voordeel dat externe links in websites automatisch in nieuwe tabbladen worden geopend.
Ik vind het op de normale manier prima werken, maar ga jij maar moeilijk doen om een link in een nieuw tabblad te openen in safari.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als ik meerdere dingen even in Google wil zoeken is dat CMD + L , TAB, typen, ENTER, CMD + T, CMD + L, met Safari is dat CMD + ALT + F, typen, TAB + ENTER.
Het zit hem gewoon in de logica. Dit systeem is in Safari overal doorgevoerd. Ik vind het heerlijk dat als ik op Binsearch vijf films zoek, ik dit op deze wijze razendsnel kan doen.
Och. Misschien mis ik het niet omdat ik een middelste muis knop heb.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik vind het op de normale manier prima werken, maar ga jij maar moeilijk doen om een link in een nieuw tabblad te openen in safari.
En trouwens is het ongelofelijk dat apple die volgens sommigen briljante functies heeft ingebouwd maar weigert om een "open externe link in nieuw tabblad" optie in te bouwen in safari.
Ik heb dat ook en gebruik het ook, maar wil gewoon geen extra moeite voor doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och. Misschien mis ik het niet omdat ik een middelste muis knop heb.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och. Misschien mis ik het niet omdat ik een middelste muis knop heb.
Whehe. "Geen moeite doen" en dan voor Vista kiezen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:29 schreef Tijn het volgende:
Nou, veel plezier met Vista dan.
Dat leren ze thuis wel, of niet natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ALLOW!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. "Geen moeite doen" en dan voor Vista kiezen..
U wilt nu uw PC uitzetten. Allow or deny?.
Die Nano ziet er inderdaad goed uit. Helaas werkt mn iPod mini 6GB nog te goed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef nietzman het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ipodlounger/sets/72157601897176809/
Nieuwe iPods fotoset.
En ik zeg het meteen maar, die nano ziet er echt niet slecht uit. En verdomme wat is die classic dun in dergelijking met die 1st gen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |