Classic! Nano is ook niet mooi, imhoquote:Op woensdag 5 september 2007 20:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Naja goed, dat wordt dus een Nano of een Classic.
Och 'k vind 'm niet onaardig. Na de eerste screens van de nieuwe iMac zat ik van jezus wat raar met die zwarte balk d'r om enzo. Nu vind ik 'm echt érg mooi. Wil sowieso ff wachten op mooie foto's enzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Classic! Nano is ook niet mooi, imho
Hey! dat valt wel mee! Vanmiddag ging de Zune nog 50$ omlaag!!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Per ongeluk bedoelde ik 400. Maar dan nog.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Aye same here.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Valt op zich nog wel mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Het begint wel een beetje een oerwoud van opties en mogelijkheden te worden zo.
Maar dan dus de iPhone voor 399,-quote:To refresh, iPod Shuffle ($79), iPod Nano ($149, $199), iPod Classic, ($249, $349), iPod Touch, ($299, $399), and iPhone ($499, $599).
Dat wordt écht een leuk speeltje inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, een doorontwikkelde iPhone/iPod Touch combo met iets betere camera (a la N95) en 3G support wordt dus de ultieme gadget, dat is wel duidelijk nu. Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |