Classic! Nano is ook niet mooi, imhoquote:Op woensdag 5 september 2007 20:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Naja goed, dat wordt dus een Nano of een Classic.
Och 'k vind 'm niet onaardig. Na de eerste screens van de nieuwe iMac zat ik van jezus wat raar met die zwarte balk d'r om enzo. Nu vind ik 'm echt érg mooi. Wil sowieso ff wachten op mooie foto's enzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Classic! Nano is ook niet mooi, imho
Hey! dat valt wel mee! Vanmiddag ging de Zune nog 50$ omlaag!!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Fakking hell, 300 dollar..
Dan kan de rest wel inpakken.
Per ongeluk bedoelde ik 400. Maar dan nog.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Aye same here.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, hoezo aggressief geprijsd?! Dan ga ik er bijna aan denken de iPhone te importeren en wachten op een leuke hack/unlock.
Valt op zich nog wel mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Het begint wel een beetje een oerwoud van opties en mogelijkheden te worden zo.
Maar dan dus de iPhone voor 399,-quote:To refresh, iPod Shuffle ($79), iPod Nano ($149, $199), iPod Classic, ($249, $349), iPod Touch, ($299, $399), and iPhone ($499, $599).
Dat wordt écht een leuk speeltje inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, een doorontwikkelde iPhone/iPod Touch combo met iets betere camera (a la N95) en 3G support wordt dus de ultieme gadget, dat is wel duidelijk nu. Tof.
Nee, ook WiFi...quote:
Doe eens mond houden pjee.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef ChOas het volgende:
Nee, ook WiFi...
Warm geweest onder die steen ?
Die touch is heel vet. Als ik een iPhone door mijn ouders zou laten mee nemen zou ik 'em alleen voor de iPod WiFi gebruiken. Alleen de camera mist op de Touch.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:
Ja, de Touch is nog wel interessanter. Zeker als je voornamelijk een muziekspeler zoekt.
Hoe kun je met oordopjes in horen welk liedje er speelt in de Starbucks en die dan kopen in de iTunes WiFi store.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Maidenfan het volgende:
Hoop voor sbux dat niet iedereen daar nu met oortjes op café gaat zitten... Maar dat is't concept ook helemaal niet...
Yup.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hm, die prijzen... $299,- is toch hier gewoon ¤299,-? Dus zeg maar 300 euro voor een iPod Touch 8GB? En 200 voor de Nano?
Dan toch maar een Nano. Die Touch is erg tof, maar ik vind het wat te veel. Ik wil vooral muziek luisteren, daar heb ik geen touch screen voor nodig, ook geen WiFi, ook geen browser.quote:
Echt hequote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Nano, hoe kunnen ze zo iets lelijks bedenken?![]()
Raar gekozen kleuren ook, was bij de vorige toch wel wat hipper.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Nano, hoe kunnen ze zo iets lelijks bedenken?![]()
Hij doet me denken aan zo een lelijke Zen Plus. Maar die kleurtjes ook, van die pasteltintenquote:
Mhoa, ik denk dat vooral de classic er veel op vooruit gaat met dit nieuwe jasje.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan zo een lelijke Zen Plus. Maar die kleurtjes ook, van die pasteltintenIk vind dit zeker de lelijkste serie iPods. Een nieuwe iPod die lijkt op de Mini lijkt me stukken beter dan die nieuwe Nano's.
Als er een volledige versie van Safari opstaat moet het absoluut kunnen door middel van Ajax scriptjesquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of hier ook apps voor geschreven kunnen worden door third parties.
Vast welquote:Op woensdag 5 september 2007 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zou je de iPod Touch met studentenkorting kunnen kopen?
Dat zijn geen apps.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als er een volledige versie van Safari opstaat moet het absoluut kunnen door middel van Ajax scriptjes.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Al vind ik 16 GB eigenlijk sowieso te weinig.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:15 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, is die Touch nou OS X based? Airtunes capable?
Amerika + studentenkorting, hmquote:
Mja, vind je dat echt tof? Ik heb zo'n A2DP koptelefoontje, van Philips, maar dat ding is sneller door z'n accu heen dan ik heen en weer ben met de trein. Erg suf. Om maar te zwijgen over wat het met de speeltijd van je iPod doet. Nee, zo erg zijn die draadjes dan niet hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:28 schreef Tomasso het volgende:
Nog geen Bluetooth erop. Weer geen wireless koptelefoon
Het lijkt FOK! wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
Wat is de apple store traaaag :S
Ik denk dat de Touch er gaat komen samen met Leopard. Ik blijf anders bestellen, en wie weet waar zo voor eind oktober weer mee komen.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
iemand al besteld?
iMac Touch.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat de Touch er gaat komen samen met Leopard. Ik blijf anders bestellen, en wie weet waar zo voor eind oktober weer mee komen.
Ik twijfel nog te veel tussen de Touch en Nano.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef Jonathon het volgende:
iemand al besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |